Σαράντης: Θα πιάσουμε τους στόχους του 2019

Σαράντης: Θα πιάσουμε τους στόχους του 2019

2' 25" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Aισιόδοξη εμφανίζεται η διοίκηση του ομίλου Σαράντη για την επίτευξη των στόχων που έχει θέσει για το σύνολο της χρήσης σε επίπεδο πωλήσεων και κερδοφορίας, έπειτα από τη δημοσίευση των οικονομικών αποτελεσμάτων για το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους. Βάσει των εκτιμήσεών της, ο στόχος για αύξηση εσόδων περίπου κατά 11,6% φέτος σε σχέση με πέρυσι, ήτοι στα 384 εκατ. ευρώ έναντι 344 εκατ. ευρώ, κατά πάσα πιθανότητα θα επιτευχθεί κυρίως λόγω της ισχυρής αύξησης των πωλήσεων που αναμένεται κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2019.

Οπως επιβεβαίωσε ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος και οικονομικός διευθυντής του ομίλου Κώστας Ροζακέας, στο περιθώριο τηλεδιάσκεψης για την ενημέρωση των επενδυτών σχετικά με τα οικονομικά μεγέθη του πρώτου εξαμήνου, «το δεύτερο εξάμηνο είναι κάθε χρόνο καλύτερο από το προηγούμενο». Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι το δεύτερο εξάμηνο είναι θετικά επηρεασμένο από πωλήσεις εποχικών προϊόντων τόσο κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού όσο και μέσα στις γιορτές των Χριστουγέννων. Μάλιστα, στην Ελλάδα οι πωλήσεις των προϊόντων του ομίλου τον Ιούλιο – Αύγουστο εμφανίζονται ενισχυμένες, παρότι κατά το πρώτο εξάμηνο αυτές υποχώρησαν 0,82%, λόγω καθυστερήσεων στις παραγγελίες των προϊόντων. Ο όμιλος Σαράντη δραστηριοποιείται στην εμπορία αλλά και στην παραγωγή καταναλωτικών προϊόντων (καλλυντικών και αρωμάτων, προϊόντων προσωπικής φροντίδας και περιποίησης, προϊόντα οικιακής χρήσης, υγείας και φροντίδας).

Εν τω μεταξύ, η διοίκηση αναφέρθηκε και στα πρόσφατα αποκτήματα του ομίλου, δηλαδή στην εξαγορά του brand Luksja που έχει ισχυρή παρουσία στην αγορά της Πολωνίας, αλλά και στη συμφωνία αντιπροσώπευσης brand του αμερικανικού ομίλου COTY. Υποστήριξε ότι η ένταξή τους στο χαρτοφυλάκιο της «Σαράντης» δεν θα έχει κάποια άμεση επίδραση στα οικονομικά μεγέθη της για το 2019. Αυτό συμβαίνει διότι, κατά τη συνήθη πρακτική, όσοι διαχειρίζονταν προηγουμένως τα brands είχαν προχωρήσει σε overstocking της αγοράς, είχαν δηλαδή υπερ-προμηθεύσει την αγορά, με αποτέλεσμα ο νέος προμηθευτής –εν προκειμένω ο όμιλος Σαράντη– να αργεί να καταγράψει πωλήσεις.

Υπενθυμίζεται ότι το πολωνικό brand Luksja ανήκε μέχρι πρότινος στον πολυεθνικό όμιλο PZ Cussons, ο οποίος είχε παρουσία στη χώρα μέσω της «Μινέρβα Ελαιουργική» την οποία πρόσφατα πούλησε. Η δε παραγωγή των προϊόντων προσωπικής φροντίδας Luksja πραγματοποιείται προς το παρόν στην Αγγλία και στην Πολωνία. Ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες, ο όμιλος Σαράντη εξετάζει την πιθανότητα να μεταφέρει το επόμενο διάστημα την παραγωγή στο εργοστάσιο που διατηρεί στα Οινόφυτα, αφού και εφόσον εγκριθεί η εξαγορά από την Επιτροπή Ανταγωνισμού.

Oι ενοποιημένες πωλήσεις του ομίλου κατά το πρώτο εξάμηνο του 2019 ανήλθαν σε 172,19 εκατ. ευρώ έναντι 160,27 εκατ. ευρώ το ίδιο διάστημα πέρυσι, σημειώνοντας αύξηση της τάξεως του 7,43%. Παράλληλα, τα καθαρά κέρδη σημείωσαν αύξηση 15,3% και ανήλθαν στα 13,65 εκατ. ευρώ από 11,84 εκατ. ευρώ. Ετσι, εάν συνυπολογιστούν τα 384 εκατ. ευρώ που είναι η εκτίμηση για το ύψος των πωλήσεων του ομίλου το 2019 καθώς και τα 172,19 εκατ. ευρώ, που είναι οι αντίστοιχες πωλήσεις του πρώτου εξαμήνου, τα συνολικά έσοδα ενδέχεται να αγγίξουν περίπου τα 211,81 εκατ. ευρώ το δεύτερο εξάμηνο, σημειώνοντας αύξηση 23% σε σχέση με το προηγούμενο εξάμηνο.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή