Στο ηλεκτρονικό εμπόριο εισέρχεται η «Σκλαβενίτης»

Στο ηλεκτρονικό εμπόριο εισέρχεται η «Σκλαβενίτης»

2' 27" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Αλλο ένα «ταμπού» για την εταιρεία μέχρι τώρα, αυτό του ηλεκτρονικού εμπορίου για τις λιανικές πωλήσεις, κατέρριψε η «Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης» (ΕΥΣ). Η τελευταία ανακοίνωσε, χθες, την εξαγορά από τη Yoda A.E. του ηλεκτρονικού σούπερ μάρκετ caremarket.gr,  το οποίο σε πρώτη φάση θα εξακολουθεί να λειτουργεί όπως και πριν και σε επόμενη φάση θα διαθέτει μεγαλύτερη ποικιλία προϊόντων και θα έχει ευρύτερη γεωγραφική εμβέλεια. Σήμερα το caremarket.gr εξυπηρετεί μόνο τον νομό Αττικής, τουλάχιστον το μεγαλύτερο μέρος αυτού.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ήδη στην αρχική σελίδα του caremarket.gr ενημερώνονται οι καταναλωτές ότι από σήμερα Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2020 το ηλεκτρονικό κατάστημα εντάσσεται στην ΕΥΣ.

Η πρόθεση της ΕΥΣ να δραστηριοποιηθεί στο ηλεκτρονικό εμπόριο είχε γίνει γνωστή από το φθινόπωρο του 2018 και αναμενόταν να υλοποιηθεί στα τέλη του 2019. Με την απόφαση της διοίκησης να επιλέξει τελικά την εξαγορά μιας έτοιμης πλατφόρμας από το να δημιουργήσει εκ του μηδενός μία νέα –όπως ήταν η αρχική πρόθεση– η ΕΥΣ δείχνει ότι θέλει να κινηθεί το επόμενο διάστημα πιο γρήγορα στο πεδίο αυτό, όπου ήδη οι ανταγωνιστικές αλυσίδες σούπερ μάρκετ έχουν πλούσια δραστηριότητα.

Η ΕΥΣ, σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε, θα απορροφήσει το σύνολο των 50 εργαζομένων της caremarket.gr και μακροπρόθεσμα σχεδιάζει να ενισχύσει τις υπηρεσίες logistics της πλατφόρμας, δημιουργώντας περαιτέρω σημεία διανομής των προϊόντων για τις ηλεκτρονικές αγορές. Υπενθυμίζεται ότι ήδη η ΕΥΣ διαθέτει ηλεκτρονικό κατάστημα για το σήμα The Mart που δραστηριοποιείται στο cash & carry.

Ο κ. Λάμπρος Παπακοσμάς, εντεταλμένος σύμβουλος της διοίκησης της ΕΥΣ, δήλωσε σχετικά με την εξαγορά: «Θέτοντας σταθερά σε προτεραιότητα τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των καταναλωτών, στόχος της επιχείρησης είναι να ενισχύσει τις παρεχόμενες υπηρεσίες, πάντα με βάση το μοντέλο εμπορικής λειτουργίας και φιλοσοφίας που ισχύουν από την πρώτη ημέρα ίδρυσής της. Η συγκεκριμένη συμφωνία αποτελεί το πρώτο βήμα της επιχείρησης προς τη δημιουργία ηλεκτρονικής πλατφόρμας, ώστε όλοι οι καταναλωτές να μπορούν να βρίσκουν και σε online περιβάλλον μία ευρεία ποικιλία προϊόντων σε τιμές “τόσο φθηνά όσο πουθενά” και την άριστη ποιότητα “Σκλαβενίτης”».

Το caremarket.gr ιδρύθηκε στις 26 Νοεμβρίου 2012 με εταίρους τότε την Total Fit Products Ηλεκτρονικό Εμπόριο Μονοπρόσωπη ΕΠΕ συμφερόντων Στ. Μαμαντζή και την Armaria Investments Limited που εδρεύει στην Κύπρο. Το caremarket.gr είχε συνεργασία με τη «Μαρινόπουλος», αποτελώντας ουσιαστικά το ηλεκτρονικό κατάστημα της αλυσίδας, συνεργασία η οποία διακόπηκε τον Φεβρουάριο του 2016 λόγω των γνωστών προβλημάτων στη «Μαρινόπουλος». Οταν ο έλεγχος της «Μαρινόπουλος» πέρασε στη «Σκλαβενίτης» είχε μικρή συνεργασία με αυτή, διαθέτοντας μάλιστα και προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας της αλυσίδας. Τον Ιούλιο του 2018 συγχωνεύθηκε με το επίσης ηλεκτρονικό σούπερ μάρκετ yoda.gr, το οποίο ξεκίνησε να λειτουργεί τον Νοέμβριο του 2016 από τον βιομήχανο κ. Γιάννη Χήτο, τον κ. Βασίλη Στασινούλια (πρώην διευθύνοντα σύμβουλο της «Carrefour – Μαρινόπουλος») και τον κ. Βασίλη Ανδρικόπουλο, στενό συνεργάτη του Γ. Χήτου.

Σύμφωνα με στοιχεία της Convert Group, o τζίρος των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ το 2018 διαμορφώθηκε σε 28,5 εκατ. ευρώ (χωρίς ΦΠΑ) έναντο 19,5 εκατ. ευρώ το 2017, σημειώνοντας αύξηση 47,5% μέσα σε έναν χρόνο, και 14,8 εκατ. ευρώ το 2016.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή