Η Δ/νση Α/θμιας Εκπαίδευσης Λάρισας, δια του Τμήματος Εκπ/κων Θεμάτων, σε συνεργασία με το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Π.Ε. Λάρισας – ΟΚΑΝΑ, διοργανώνει Ημερίδα με θέμα: «Τα παραμύθια της γιαγιάς πάνε σχολείο» σήμερα Τετάρτη 5/12/2018 από τις 5.30-8.30 στο αμφιθέατρο του 33ου Δ. Σχ. Λάρισας.
Στόχοι της Ημερίδας είναι:
Α. η παρουσίαση του εγκεκριμένου από το Ι.Ε.Π με αριθμ. πρωτ. Φ2.1/159236/25-9-2018/Δ7/εισερχόμενο του ΥΠΠΕΘ, εκπαιδευτικού υλικού που παρήχθη από τη συνεργασία του Κέντρου Πρόληψης και μιας ομάδας 16 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και
Β. η δημιουργία μιας ομάδας 20 εκπαιδευτικών ( 10 Δασκάλων και 10 Νηπιαγωγών ), οι οποίοι θα εκπαιδευτούν να εφαρμόσουν το συγκεκριμένο υλικό στην τάξη τους.
Μετά το τέλος της Ημερίδας οι εκπαιδευτικοί που ενδιαφέρονται να εκπαιδευτούν θα έχουν την ευκαιρία να δηλώσουν συμμετοχή στην Υπεύθυνη Σχολ. Δρ. Π.Ε. Λάρισας. Αφού σχηματιστεί η ομάδα, θα ακολουθήσει διήμερη εκπαίδευση στο Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας καθώς και μηνιαίες εποπτικές συναντήσεις έως το τέλος της σχολικής χρονιάς 2018 – 2019.
Η ημερίδα απευθύνεται σε όλους τους/τις εκπαιδευτικούς Α/θμιας Εκπ/σης Λάρισας, οι οποίοι μπορούν να δηλώνουν ηλεκτρονικά στο: https://goo.gl/forms/bwin5HTIG5vH9qju1
Το παρακάτω πληροφοριακό κείμενο από την Συντονίστρια της ομάδας κ. Τσιάτα Βασιλικής Κοινωνιολόγου – Στελέχους Πρόληψης του Κέντρου Πρόληψης Π.Ε. Λάρισας – Ο.ΚΑ.ΝΑ.:
«Τα παραμύθια της γιαγιάς πάνε σχολείο» φιλοδοξούν να αποτελέσουν ένα υλικό πρόληψης και προαγωγής της ψυχοκοινωνικής υγείας, που θα βοηθήσει στην ψυχολογική ανοσοποίηση των παιδιών ηλικίας 5 – 12 ετών.
Βασικός στόχος του είναι να συμβάλλει στην απόκτηση και ενίσχυση των ψυχοκοινωνικών δεξιοτήτων των παιδιών του νηπιαγωγείου και του δημοτικού.
Βασικά εργαλεία του είναι:
– Η βιωματική προσέγγιση της δουλειάς μέσα στην ομάδα.
-Το παραδοσιακό λαϊκό παραμύθι
Ως εργαλείο πρόληψης το παραδοσιακό λαϊκό παραμύθι αποσκοπεί στο να προσεγγίσουν τα παιδιά ζητήματα όπως, η συνεργασία, η διαφορετικότητα, η συλλογικότητα, η λήψη αποφάσεων, η επίλυση συγκρούσεων, η ατομική και κοινωνική ευθύνη κ.α., συμβάλλοντας έτσι στην ψυχοκοινωνική ανάπτυξή τους, αλλά και να ψυχαγωγήσει τα παιδιά, να τους τραβήξει το ενδιαφέρον, να τους γεμίσει με εικόνες, να τους διεγείρει τη φαντασία.
Το παραδοσιακό λαϊκό παραμύθι λειτουργεί και ως διεπικοινωνιακό αντικείμενο, ανάμεσα σ’ έναν ενήλικα και ένα παιδί. Προσφέρει μια πολύτιμη συναισθηματική εμπειρία και στους δύο και διευκολύνει το ΄΄πλησίασμα΄΄ και το ΄΄άκουσμα΄΄ των λεκτικών και εξωλεκτικών μηνυμάτων χωρίς διδακτισμό και συμβουλές. Βοηθάει στο χτίσιμο θετικού συγκινησιακού κλίματος στην τάξη, με θετικά αποτελέσματα στο συναισθηματικό επίπεδο μαθητών και εκπαιδευτικών και κατ΄ επέκταση και στο γνωστικό επίπεδο των μαθητών.
ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΗ ΟΜΑΔΑ
Συντονίστρια της ομάδας, η Τσιάτα Βασιλική Κοινωνιολόγος – Στέλεχος Πρόληψης του Κέντρου Πρόληψης Π.Ε. Λάρισας – Ο.ΚΑ.ΝΑ.
Αμπελώμου Ματρώνη – Νηπιαγωγός 30ο Νηπιαγωγείο Λάρισας
Γκοντικούλη Μαρία – Δασκάλα 22ο Δημοτικό Σχολείο Λάρισας.
Γρίβα Τασούλα – Νηπιαγωγός Νηπιαγωγείο Δένδρων
Ζιώγα Ελισσάβετ – Νηπιαγωγός 2ο Νηπιαγωγείο Τυρνάβου
Καραούλη Γεωργία (Γιούλα) – Νηπιαγωγός 3ο Νηπιαγωγείο Λάρισας
Κονδυλοπούλου Μαρίνα – Νηπιαγωγός 6ο Νηπιαγωγείο Τυρνάβου
Κορκιδάκη Κων/να – Δασκάλα 13ο Δημοτικό Σχολείο Λάρισας.
Λάππα Αμαλία – Νηπιαγωγός 19ο Νηπιαγωγείο Λάρισας
Μάγγου Ελένη (Λέλα) – Νηπιαγωγός 2ο Νηπιαγωγείο Τυρνάβου
Μαρούδα Θεονίτσα – Δασκάλα 19ο Δημοτικό Σχολείο Λάρισας.
Σουτζούκη Έλση – Νηπιαγωγός 6ο Νηπιαγωγείο Τυρνάβου
Στρουζιώτου Ελένη – Δασκάλα Δημοτικό Σχολείο Δένδρων.
Tαμπάρη Ελένη – Νηπιαγωγός 2ο Νηπιαγωγείο Αμπελώνα.
Τάσσου Σούλα – Δασκάλα 43ο Δημοτικό Σχολείο Λάρισας.
Τσιτσιρίγκου Αργυρώ – Νηπιαγωγός 6ο Νηπιαγωγείο Τυρνάβου.
Χαυτίκα Αντιγόνη – Δασκάλα 29ο Δημοτικό Σχολείο Λάρισας.
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.