Ο Photoharrie ζωγραφίζει ακουαρέλες και ζει με ένα φίδι στο Μεταξουργείο

Ο Photoharrie ζωγραφίζει ακουαρέλες και ζει με ένα φίδι στο Μεταξουργείο Facebook Twitter
0

Όταν άκουσα την περασμένη εβδομάδα ότι στο σπίτι-μουσείο ή σπίτι-γκαλερί, πες το όπως θες, του συλλέκτη Δημήτρη Ξανθούλη στην περιοχή του Συντάγματος γινόταν η παρουσίαση μιας σειράς από περίπου εκατό ακουαρέλες ενός καλλιτέχνη με το όνομα Χαράλαμπος Κουρκούλης, μου πήρε λίγη ώρα για να καταλάβω ότι επρόκειτο για τον Photoharrie που είχα γνωρίσει ως φωτογράφο πριν από μία δεκαετία στη LiFO.


Ο Photoharrie είναι μια ξεχωριστή περίπτωση ανθρώπου, καθώς είναι εικαστικός, φωτογράφος, φωτορεπόρτερ, DJ, μανιώδης συλλέκτης φυτών και πάσης φύσεως αξιοπερίεργων εικόνων, καταστάσεων και συμβάντων αλλά και ξεναγός σε gay tours στην Αθήνα.


Γεννημένος στη Νεάπολη Λακωνίας, πρωτοήρθε σε επαφή με τη μουσική και το DJing μέσα από τον ραδιοφωνικό σταθμό που είχε ένας θείος του, ενώ παράλληλα, στην παιδική του ηλικία, γύρω στα 12, συνάντησε μια κοινότητα Γερμανών και Δανών καλλιτεχνών που έμεναν στη γύρω περιοχή και, έχοντας κάνει μια συνεργασία με τον δήμο, δούλευαν μαζί με τα παιδιά της κοινότητας. Εκεί, λοιπόν, ήρθε σε επαφή με τον γερμανικό εξπρεσιονισμό και τα μεγάλα μεγέθη.

«Από πολύ μικρός είδα πώς στήνεται μια έκθεση ή πώς εργάζονται οι καλλιτέχνες. Κι όλα αυτά στη μέση του πουθενά. Ακόμα έχω επαφές με κάποιους από αυτούς τους υπέροχους ανθρώπους που εξακολουθούν να ζουν στη Νεάπολη» λέει ο ίδιος.

Ενώ για κάποια χρόνια μετά την έκρηξη των social media είχα αποστασιοποιηθεί από τη φωτογραφία, έχω πλέον ξεκινήσει και πάλι να φωτογραφίζω αποκλειστικά και μόνο με φιλμ κι αυτό γιατί οι φωτογραφίες που τυπώνονται μου επαναφέρουν την αίσθηση της διάστασης, της προοπτικής και των χρωμάτων, της μοναδικότητας, του ότι θα μείνουν για πάντα. 


Θυμάται πως η μητέρα του είχε απογοητευτεί πάρα πολύ απ' όλο αυτό. Οι ξένοι καλλιτέχνες της είχαν πει να τον σπρώξει να πάει στην Καλών Τεχνών, όμως εκείνη, που δεν συμφωνούσε καθόλου, ήταν ανένδοτη. Οι σπουδές πάνω στη φωτογραφία ήταν η χρυσή τομή. «Ο πατέρας μου πίστευε ότι στη χειρότερη περίπτωση θα γινόμουν φωτογράφος σε γάμους και βαφτίσια, οπότε κάπως θα έβγαζα τα προς το ζην».

Ο Photoharrie ζωγραφίζει ακουαρέλες και ζει με ένα φίδι στο Μεταξουργείο Facebook Twitter
Δεν μπορώ να σου απαντήσω ακόμη αν μπορεί κανείς να αναπτύξει σχέση αλληλεπίδρασης με ένα φίδι, επειδή δεν έχω ζήσει τόσο πολύ καιρό μαζί του και αισθάνομαι ότι ακόμα μαθαίνω. Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO


Όμως, ερχόμενος στην Αθήνα για να σπουδάσει στο ΤΕΙ Φωτογραφίας, άρχισε να έχει επαφές με την καλλιτεχνική κοινότητα της πόλης. Αρχικά έκανε ένα μπλογκ, μέσα από το οποίο γνώρισε τους αδελφούς Ιωνά κι έτσι βρέθηκε να εργάζεται στο Velvet. Αργότερα γνώρισε τον καλλιτέχνη και επιμελητή Αλέξιο Παπαζαχαρίου, ο οποίος διέκρινε τη σπίθα μέσα του και τον έφερε σε επαφή με άλλους καλλιτέχνες, με τους οποίους συνεργάστηκε στην πορεία, όπως ο Ηλίας Παπαηλιάκης, η Μαρία Παπαδημητρίου, η Γεωργία Σαγρή και ο Blind Adam.

«Είμαι της άποψης ότι αν θέλει κάποιος να μάθει πώς γίνεται ένα γλυπτό, θα πρέπει μα πάει στο εργαστήριο ενός γλύπτη και να δουλέψει πλάι του. Μου αρέσει πολύ η έννοια του "παραγιού". Κάπως έτσι ένιωσα κι εγώ όταν βρέθηκα πλάι σε καλλιτέχνες και είδα τον τρόπο με τον οποίον εργάζονται. Είδα πώς είναι ο χώρος τους. Ήμουν τυχερός διότι στη μέχρι τώρα πορεία μου είχα πρόσβαση στο σύμπαν διαφορετικών μεταξύ τους καλλιτεχνών και πήρα πολλά πράγματα από τον καθένα απλώς και μόνο παρατηρώντας τους. Αυτό με βοήθησε να βρω κι εγώ τον τρόπο να εκφραστώ, αυτό που μου ταιριάζει» λέει.


Για αρκετά χρόνια εργάστηκε και σε έντυπα – υπήρξε φωτογράφος της LiFO, διατηρώντας, ανάμεσα στα άλλα, και το μπλογκ «Hangover Diaries». Και μετά ήρθε η κρίση. «Όταν τα πράγματα δυσκόλεψαν στα μίντια, ένα μέσο επιβίωσης ήταν να παίζω μουσική ως DJ σε διάφορα μέρη. Η νύχτα πάντα μου άρεσε –και ακόμα μου αρέσει–, γι' αυτό εξακολουθώ να βιοπορίζομαι απ' αυτό» λέει, έχοντας υπάρξει μέλος θρυλικών ομάδων που έκαναν πάρτι και έχοντας παίξει μουσική στα πιο παράδοξα μέρη. Από στριπτιτζάδικα, sex parties και κωλάδικα μέχρι επίσημα δείπνα, στο άρμα του Athens Gay Pride, σε multimedia performances αλλά και στα περισσότερα στέκια του κέντρου και των προαστίων, στα οποία εξακολουθεί να παίζει μουσική μέχρι σήμερα.

Ο Photoharrie ζωγραφίζει ακουαρέλες και ζει με ένα φίδι στο Μεταξουργείο Facebook Twitter
© Χαράλαμπος Κουρκούλης
Ο Photoharrie ζωγραφίζει ακουαρέλες και ζει με ένα φίδι στο Μεταξουργείο Facebook Twitter
© Χαράλαμπος Κουρκούλης


Στην παρουσίαση στο σπίτι του Ξανθούλη, η οποία δυστυχώς κράτησε πολύ λίγες μέρες, κοιτώντας τις ακουαρέλες του ανάμεσα στις βιτρίνες με κεραμικά, τους πίνακες στους τοίχους και τις παλιές φωτογραφίες, προσπαθούσα να βρω κάτι από την περσόνα του «Photoharrie» που γνώριζα, μια περσόνα πιο ανάλαφρη και κάπως πιο ριψοκίνδυνη από αυτό που έβλεπα στα έργα του. Ωστόσο οι αναφορές του ήταν όλες εκεί: περίεργοι μύκητες που γίνονται εναλλακτική μόδα, σύγχρονοι βοσκοί, νύχτα, μπαρ, καπνοί, γυμνοί άνθρωποι, η λίστα είναι ατελείωτη. Σε έναν τοίχο παρατήρησα επίσης ακουαρέλες που εικόνιζαν αγόρια που κλαίνε και μάτια που δακρύζουν.


Πάντως, εύκολα διακρίνει κανείς ότι έργο του υπογραμμίζεται από το βασικό χαρακτηριστικό του φωτογράφου, μιας ιδιότητας που εξακολουθεί να φέρει, και δεν είναι άλλo από τη συνεχή εγρήγορση και παρατηρητικότητα, που ενισχύεται από την ικανότητα εντοπισμού του ενδιαφέροντος συμβάντος, παρότι τα έργα του είναι ως επί το πλείστον αφηρημένα, έχουν γίνει με ελεύθερη διάθεση και δεν έχουν συγκεκριμένη θεματολογία.

Αν και στη συγκεκριμένη παρουσίαση το μέσο για τα έργα του ήταν τα πινέλα και οι νερομπογιές –εκτός από λίγα κεραμικά έργα, που επίσης ενσωματώθηκαν σε αυτή–, ο Photoharrie εξακολουθεί να φωτογραφίζει. «Ενώ για κάποια χρόνια μετά την έκρηξη των social media είχα αποστασιοποιηθεί από τη φωτογραφία, έχω πλέον ξεκινήσει και πάλι να φωτογραφίζω αποκλειστικά και μόνο με φιλμ κι αυτό γιατί, σε αντίθεση με τις ψηφιακές φωτογραφίες που ανεβαίνουν κατά κόρον, στο Ιnstagram για παράδειγμα, οι φωτογραφίες που τυπώνονται μου επαναφέρουν την αίσθηση της διάστασης, της προοπτικής και των χρωμάτων, της μοναδικότητας, του ότι θα μείνουν για πάντα. Το ίδιο ισχύει και για τα κεραμικά, γι' αυτό πειραματίζομαι και με αυτά, γιατί μου δημιουργούν την εντύπωση ότι μπορούν να ζήσουν για πάντα. Τρανταχτό παράδειγμα τα κεραμικά που έχουν διασωθεί μέχρι σήμερα από την αρχαιότητα».

Ο Photoharrie ζωγραφίζει ακουαρέλες και ζει με ένα φίδι στο Μεταξουργείο Facebook Twitter
Είμαι της άποψης ότι αν θέλει κάποιος να μάθει πώς γίνεται ένα γλυπτό, θα πρέπει μα πάει στο εργαστήριο ενός γλύπτη και να δουλέψει πλάι του. Μου αρέσει πολύ η έννοια του "παραγιού". Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

Μερικές μέρες αργότερα συνάντησα και πάλι τον Photoharrie στο σπίτι του, στο Μεταξουργείο, το οποίο είναι γεμάτο με φυτά αλλά και με έργα δικά του και φίλων του. O λόγος που θέλησα να τον συναντήσω εκεί ήταν διότι στο σπίτι του έχει έναν πολύ ιδιαίτερο συγκάτοικο: ζει με ένα φίδι που του έκανε δώρο ένας φίλος του πέρσι το καλοκαίρι.

Μου λέει ότι τα φίδια τον τραβούσαν πάντα και πως για κάποιον υποσυνείδητο λόγο τα ενέτασσε στη ζωγραφική του. «Δεν είχα ποτέ επαφή με φίδια, εκτός από μία φορά, όταν ήμουν μικρός, στη Λακωνία, που με είχε δαγκώσει ένα φίδι και είχα περάσει μία εβδομάδα στο νοσοκομείο της Σπάρτης. Αργότερα έλεγα ότι αν είχα ποτέ ένα κατοικίδιο –γιατί δεν είχα ποτέ γάτα ή σκύλο–, θα ήθελα να έχω ένα φίδι, όμως δεν το πολυεννοούσα. Αυτό άκουγε και ο φίλος μου και παίρνοντάς το τοις μετρητοίς, μου έκανε δώρο έναν βασιλικό πύθωνα. Όταν μου το έφερε στο σπίτι μέσα σε ένα terrarium έπαθα νευρικό κλονισμό, γιατί τα φίδια ζουν πάνω από 15 χρόνια κι εμένα η ζωή μου είναι εντελώς χαοτική. Δεν ξέρω τι θα κάνω σε δύο μήνες, όχι σε κάποια χρόνια από τώρα. Τα κατοικίδια είναι ευθύνη, γι' αυτό και δεν είχα ποτέ, όπως ούτε και σταθερές σχέσεις, αλλά αυτή είναι άλλη ιστορία.

Περισσότερο απ' όλα ένιωσα άβολα γιατί τα φίδια είναι άγρια ζώα. Πώς στα κομμάτια θα ζούσα με ένα φίδι μέσα στο σπίτι; Ρώτησα τον φίλο μου από πού το αγόρασε και μου υπέδειξε ένα pet shop. Πήγα κατευθείαν και άρχισα να ζητάω διάφορες πληροφορίες: από πού έχει έρθει το φίδι κ.λπ. Δεν μου έδωσαν καμία σαφή απάντηση, ποιος ξέρει από τι είδους παράνομο εμπόριο είχε προκύψει, και αποφάσισα να μην ξαναπατήσω ποτέ στο συγκεκριμένο pet shop.

Ο Photoharrie ζωγραφίζει ακουαρέλες και ζει με ένα φίδι στο Μεταξουργείο Facebook Twitter
© Χαράλαμπος Κουρκούλης
Ο Photoharrie ζωγραφίζει ακουαρέλες και ζει με ένα φίδι στο Μεταξουργείο Facebook Twitter
© Χαράλαμπος Κουρκούλης


Μην ξέροντας τι να κάνω, μπήκα στο ΥouΤube και άρχισα να βλέπω βίντεο για το πώς πιάνεις στα χέρια σου ένα φίδι, πώς του συμπεριφέρεσαι κ.λπ. Έπρεπε όχι μόνο να μάθω να ζω μαζί του αλλά και να το φροντίζω. Με τον καιρό, διαβάζοντας και παρατηρώντας, έμαθα ότι τα συγκεκριμένα φίδια δεν είναι επιθετικά. Θέλουν να κάνουν τις λιγότερες δυνατές κινήσεις και υπολογίζουν πολύ αυτό που είναι να κάνουν. Τους αρέσει να κρύβονται και να κουρνιάζουν.


Η ζωή με ένα φίδι, τελικά, είναι πολύ ξέγνοιαστη. Δεν μπορώ να σου απαντήσω ακόμη αν μπορεί κανείς να αναπτύξει σχέση αλληλεπίδρασης με ένα φίδι, επειδή δεν έχω ζήσει τόσο πολύ καιρό μαζί του και αισθάνομαι ότι ακόμα μαθαίνω. Σίγουρα το φίδι ξέρει ότι εγώ το ταΐζω και με αναγνωρίζει όταν μπαίνω στο σπίτι.


Όταν είμαι σπίτι, το έχω ελεύθερο να κινείται μέσα στον χώρο. Του αρέσει να δοκιμάζει νέες επιφάνειες. Το αφήνω να κινείται μέσα στις γλάστρες και τα φυτά μου, μέσα στο χώμα, πάνω στα κεραμικά ή πάνω σε βελούδινα και μεταξωτά υφάσματα που έχω.

Ο Photoharrie ζωγραφίζει ακουαρέλες και ζει με ένα φίδι στο Μεταξουργείο Facebook Twitter
Η νύχτα πάντα μου άρεσε –και ακόμα μου αρέσει–, γι' αυτό εξακολουθώ να βιοπορίζομαι απ' αυτό. Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO


Υπάρχει, βέβαια, και το ηθικό ζήτημα του να έχεις για κατοικίδιο ένα φίδι. Το δικό μου είναι ένα τροπικό φίδι που κατάγεται από την Αφρική, όμως είναι ένα ζώο που γεννήθηκε και μεγάλωσε μέσα στην αιχμαλωσία. Λέγεται και "ball python" (πύθωνας-μπάλα), γιατί τυλίγεται και γίνεται μια μπαλίτσα. Στη φύση αυτά τα φίδια είναι φοβισμένα και καθόλου επιθετικά, γι' αυτό και η Κλεοπάτρα τα έβαζε πάνω της σαν ζωντανά κοσμήματα.


Κοίτα, αν με ρωτάς σήμερα πώς αισθάνομαι που ζω με ένα φίδι, που όμως τονίζω ότι δεν επέλεξα εγώ να πάρω, θα σου πω ότι πλέον έχω μάθει να το σέβομαι και να ζω μαζί του». 

https://charalamboskourkoulis.tumblr.com/

Ο Photoharrie ζωγραφίζει ακουαρέλες και ζει με ένα φίδι στο Μεταξουργείο Facebook Twitter
© Χαράλαμπος Κουρκούλης
Ο Photoharrie ζωγραφίζει ακουαρέλες και ζει με ένα φίδι στο Μεταξουργείο Facebook Twitter
© Χαράλαμπος Κουρκούλης
Ο Photoharrie ζωγραφίζει ακουαρέλες και ζει με ένα φίδι στο Μεταξουργείο Facebook Twitter
© Χαράλαμπος Κουρκούλης
Ο Photoharrie ζωγραφίζει ακουαρέλες και ζει με ένα φίδι στο Μεταξουργείο Facebook Twitter
Άποψη της έκθεσης.
Εικαστικά
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Έντεκα μουσικοσυνθέτες μάς καλούν να τους ξανα-ανακαλύψουμε

Εικαστικά / Έντεκα μουσικοσυνθέτες μάς καλούν να τους ξανα-ανακαλύψουμε

"Νομίζω ήρθε η ώρα ν' ακούσουμε..." - Το Ινστιτούτο Ελληνικής Μουσικής Κληρονομιάς, σε συνεργασία με το Μουσείο Μπενάκη, επιχειρεί μια πρωτότυπη μουσειακή παρέμβαση στη μόνιμη έκθεση της Πινακοθήκης Γκίκα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
ΘΗΤΕΙΑ: Μια σημαντική έκθεση στη μνήμη του Στέλιου Φαϊτάκη

Εικαστικά / Επτά σύγχρονοι εικαστικοί εκθέτουν στη μνήμη του Στέλιου Φαϊτάκη

Η «συνάντηση» επτά σύγχρονων Ελλήνων εικαστικών δημιουργών της γενιάς του ζωγράφου –κάποιοι είναι και προσωπικοί του φίλοι– στην γκαλερί Roma, με σκοπό την ανάδειξη μιας σειράς κοινών καταβολών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
CHECK Αυτές τις μέρες, ενώ χορεύουμε στην Cantina Social στο απέναντι δωμάτιο στέκεται ένα πολύχρωμο κουνέλι

Εικαστικά / Στην Cantina Social συχνάζει ένα πολύχρωμο, «αντικοινωνικό» κουνέλι

Σε ένα διαχρονικά εναλλακτικό στέκι της Αθήνας, που έχει γράψει ιστορία με τα πάρτι και τα ξενύχτια του, επαναλειτουργεί πια ένα safe-house στο οποίο καλλιτέχνες θα μπορούν να μοιραστούν τις πιο σκοτεινές στιγμές τους, τις πιο προσωπικές τους εμπειρίες.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Πρόσωπο με πρόσωπο: Μια έκθεση για τη μαγεία και τα μυστικά των Φαγιούμ

Πολιτισμός / Τα πιο καθηλωτικά πορτρέτα στην Ιστορία της Τέχνης: Μια έκθεση για τη μαγεία και τα μυστικά των Φαγιούμ

Τριάντα οκτώ μουμιοποιημένα σώματα με προσωπογραφίες στη θέση της κεφαλής που βρέθηκαν σε αρχαιολογικές ανασκαφές σε όλο τον κόσμο παρουσιάζονται σε μια μεγάλη έκθεση στο Άμστερνταμ.
NEWSROOM
Εκθέσεις εικαστικών: Απρίλιος 2024.

Εικαστικά / Ένα εικαστικός Απρίλιος γεμάτος με ενδιαφέρουσες εκθέσεις

Μία έκθεση στη μνήμη του Στέλιου Φαϊτάκη και άλλη μία με αφετηρία το «Θυμήσου, Σώμα...» του Κ. Π. Καβάφη, «Αναδυόμενες Αφροδίτες», «Διάφανοι κήποι» και άλλες 25 προτάσεις που καλύπτουν ένα ευρύ καλλιτεχνικό φάσμα.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Σωκράτης Σωκράτους

Εικαστικά / Σωκράτης Σωκράτους: «Δεν έχω αίσθηση του φόβου, δεν καταλαβαίνω Χριστό άμα είναι να κάνω κάτι»

Μετακόμισε στην Αθήνα των '90s και δεν θέλησε να μείνει πουθενά αλλού, έβαλε τα κλάματα την πρώτη φορά που είδε από κοντά έργο του Τσαρούχη. Έχει σκηνογραφήσει πολύ για το ντόπιο θέατρο του οποίου δεν ήταν φαν κάποτε, έχει εκπροσωπήσει την Κύπρο στη Μπιενάλε της Βενετίας. Βρίσκεται στη μόνιμη συλλογή του Πομπιντού, συμφώνησε να συνεργαστεί με την Hermès για έναν χρόνο και το έκανε για δεκαπέντε. Κι είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
M. HULOT
Η Μαρία Λιναρδάκη πλάθει στον πηλό αναμνήσεις και φωτεινά όνειρα

Εικαστικά / Η Μαρία Λιναρδάκη πλάθει με πηλό αναμνήσεις και φωτεινά όνειρα

Η συμβολαιογράφος, η οποία πριν από δεκαπέντε χρόνια αποφάσισε να ακολουθήσει το δικό της δημιουργικό ταξίδι, αποκωδικοποιεί την αγάπη της για τη φύση ως έμπνευση για τη διακόσμηση των κεραμικών της και μας μεταφέρει σε έναν φανταστικό κήπο χρωμάτων και αναμνήσεων.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η επανεκκίνηση του 3ου ορόφου του Μουσείου Μπενάκη Ελληνικού Πολιτισμού

Εικαστικά / Η επανεκκίνηση του 3ου ορόφου του Μουσείου Μπενάκη Ελληνικού Πολιτισμού

Οι χώροι όπου εκτίθενται οι συλλογές που αφορούν την Ελληνική επανάσταση αλλάζουν και εμπλουτίζονται. Ο επιστημονικός διευθυντής του μουσείου Γιώργης Μαγγίνης μάς ξεναγεί στη νέα μόνιμη έκθεση.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Μια μεγάλη αναδρομική έκθεση για το έργο της Σαντάλ Άκερμαν

Εικαστικά / Μια μεγάλη αναδρομική έκθεση για το έργο της Σαντάλ Άκερμαν

Οι Βρυξέλλες τιμούν μια ακούραστη δημιουργό που χάρη στη νεωτερικότητα, την οραματική αντιμετώπιση των εικόνων, του χρόνου και του χώρου και στους προβληματισμούς που διατρέχουν το έργο της εξακολουθεί να επηρεάζει γενιές καλλιτεχνών.
NEWSROOM
Τρεις εκθέσεις για την Κέτε Κόλβιτς που κατέγραψε τις πιο σκοτεινές στιγμές της ανθρώπινης εμπειρίας

Εικαστικά / Μέσα στο '24 θα τρέξουν όχι μία, όχι δύο, αλλά τρεις εκθέσεις για την Κέτε Κόλβιτς

Τρεις μεγάλες εκθέσεις αποκαλύπτουν τις πολλές μορφές του έργου μιας καλλιτέχνιδας που κατέγραψε τις πιο σκοτεινές στιγμές της ανθρώπινης εμπειρίας και αψήφησε την κατηγοριοποίηση.
NEWSROOM
ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2024

Εικαστικά / 28 εκθέσεις για έναν Μάρτιο γεμάτο τέχνη

Η συλλογή του Νίκου Αλεξίου στο Μουσείο Μπενάκη, ακόμα περισσότερες γυναίκες καλλιτέχνιδες στο ΕΜΣΤ, Marcel Duchamp στην Eleftheria Tseliou Gallery, Martin Margiela στην Bernier/Eliades, τρεις νέες προτάσεις στην Breeder και πολλές ακόμα επιλογές στο κορύφωμα της φετινής εικαστικής σεζόν.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ