ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εκπαιδευτές οδήγησης Mεσσηνίας: 500 οδηγοί στην αναμονή για έκδοση διπλώματος

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας και συμβολική κατάληψη για λίγα λεπτά της Διεύθυνσης μεταφορών, έκαναν χτες το πρωί το ΔΣ και μέλη του Σωματείου Εκπαιδευτών Αυτοκινήτων και Μοτοσικλετών Μεσσηνίας στην Περιφερειακή ενότητα Μεσσηνίας.

Μετά την επίδοση ψηφίσματος πραγματοποίησαν διαμαρτυρία στην Αριστομένους με τα εκπαιδευτικά οχήματά τους, ενώ τόνισαν ότι θα κλιμακώσουν τις αντιδράσεις τους αν δεν βρεθεί σύντομα λύση.

Οι εξεταστές της Διεύθυνσης Μεταφορών Μεσσηνίας βρίσκονται σε αποχή το τελευταίο δίμηνο από τις εξετάσεις, καθώς δεν τους έχει καταβληθεί η ανάλογη αποζημίωση από το Υπουργείο, με αποτέλεσμα να μην διενεργούνται εξετάσεις και εκδόσεις νέων διπλωμάτων και δεν γίνουνται και ανανεώσεις σε οδηγούς άνω των 74 ετών.
Σε δηλώσεις τους τόνισαν ότι περίπου 500 οδηγοί βρίσκονται στην αναμονή και δέχονται πιέσεις αλλά και κατηγορίες ότι αυτοί ευθύνονται.

Τα αιτήματα των εκπαιδευτών

Η αποχή των εξεταστών έχει ξεκινήσει από την 1η Οκτωβρίου και κάθε εβδομάδα ανανεώνεται η απόφασή τους για συνέχισή της, καθώς, παρά τις υποσχέσεις που έχουν λάβει από το υπουργείο, ακόμα δεν έχουν αποζημιωθεί.

Τα αιτήματά τους είναι:

-Να σταματήσει η λασπολογία εναντίον του κλάδου των εκπαιδευτών υποψήφιων οδηγών που παρατηρείται εδώ και καιρό από ΜΜΕ, καθώς και από στελέχη του Υπουργείου Μεταφορών και Δικτύων

– Να γίνει άμεσος προγραμματισμός δοκιμασιών προσόντων και συμπεριφοράς όπως προβλέπεται από τις κείμενες διατάξεις

-Σώμα εξεταστών με αποκλειστική εργασία μόνο τις εξετάσεις

-Εκκίνηση κάθε εξέτασης σε προκαθορισμένη ώρα
-Πρωινές εξετάσεις (εντός ωραρίου εργασίας)

-Εξετάσεις σε δύο φάσεις. Πρώτα πορεία στον αστικό ιστό με την παρουσία εκπαιδευτή μέσα στο αυτοκίνητο και δεύτερον ειδικές δοκιμασίες σε δημόσια πίστα (ελεγχόμενο χώρο) χωρίς την παρουσία εκπαιδευτή
-Ηλεκτρονικό σύστημα καταγραφής των θεωρητικών και πρακτικών εξετάσεων (σε καμία περίπτωση δε θα φταίει ο εκπαιδευτής εάν δεν υπάρχει αδιάλειπτο σήμα μεταξύ οχήματος και υπουργείου και για το λόγο αυτό προτείνεται απλή καταγραφή)
-Χρηματοδότηση από το κράτος μέσων κοινοτικών ή άλλων πόρων για την απόκτηση του συστήματος καταγραφής
-Δεν παραχωρούμε τα οχήματά μας
-Ειδικό ασφαλιστήριο με επιβάρυνση του μαθητή για τις εξετάσεις τη στιγμή που θα βρίσκεται μόνος του εντός του αυτοκινήτου (το συγκεκριμένο ασφαλιστήριο θα καλύπτει και ζημιές που πιθανόν να προκληθούν στο αυτοκίνητο).
-Απεμπλοκή του εκπαιδευτή από οποιαδήποτε ποινική ή οικονομική ευθύνη σε περίπτωση ατυχήματος κατά τη στιγμή που ο μαθητής θα είναι μόνος του εντός του οχήματος
-Αντίθετοι με την παραγωγή εκπαιδευτών οδήγησης σε μεμονωμένες κατηγορίες
-Αντίθετοι με τον τρόπο αναλογικότητας των ποινών μεταξύ εμπλεκομένων για το ίδιο παράπτωμα
-Η Ομοσπονδία είναι σύμφωνη για συνοδευτική οδήγηση μετά τα 17 έως τα 18, αφού πρώτα ο ενδιαφερόμενος εκπαιδευτεί σε σχολή οδηγών (ίσως σε περισσότερα μαθήματα) και κριθεί ικανός έπειτα από εξετάσεις
-Έκδοση Δελτίου Εκπαίδευσης Εξέτασης και προγραμματισμός εξετάσεων με ηλεκτρονικό τρόπο εξ αποστάσεως για να μην έρχεται σε καθημερινή επαφή ο εκπαιδευτής με τους υπαλλήλους των υπηρεσιών που πιθανόν να είναι και εξεταστές.

Δημοφιλέστερα

To Top