• City Stories

    ΕΚΑΛΗ ΑΕ: Παρουσιάζοντας το ξεχωριστό και επιτυχημένο concept «BRANDS WITH HISTORY VOL. II»

    • NewsRoom


    Εμπνευσμένοι από την μακρόχρονη ιστορία της εταιρείας ΕΚΑΛΗ Α.Ε, από το 1924 και του Ecali Club από το 1971 στους τομείς της φιλοξενίας, του πολιτισμού, του αθλητισμού καθώς και των διαχρονικών κοινωνικών και επαγγελματικών σχέσεων, η Διοίκηση της ΕΚΑΛΗ ΑΕ συνεχίζει να προβάλει τις αξίες, στις οποίες βασίστηκε η δημιουργία και η ανάπτυξη της, αποτελώντας ταυτόχρονα την πυξίδα της για το μέλλον.

    Στόχος της ΕΚΑΛΗ ΑΕ είναι να τιμά διαχρονικά εξέχουσες εταιρείες με τη δική τους ξεχωριστή ιστορία.

    Για τον σκοπό αυτό, τη Τρίτη, 17 Σεπτεμβρίου 2019, υποδέχθηκε στις μοναδικές εγκαταστάσεις του Ecali Club, εξέχοντα Brands και τους εκπροσώπους τους σε μια ιδιαίτερη βραδιά – ορόσημο, παρουσιάζοντας το concept «Brands With History Volume 2», προκαλώντας συγκίνηση και θαυμασμό σε όλους όσους παρευρέθηκαν.

    Σε μια λαμπρή, τιμητική τελετή, η οποία έλαβε χώρα για δεύτερη φορά, προβλήθηκε στους εκλεκτούς καλεσμένους – Μέλη του Ecali Club και του «Business Community» της ΕΚΑΛΗ ΑΕ – η ιστορία διαχρονικών Brands, που έχουν αφήσει το στίγμα τους στην ελληνική αγορά, κατέχοντας ηγετική θέση στον τομέα στον οποίο δραστηριοποιούνται.

    Δύο χρόνια μετά από την έκδοση του πρώτου Λευκώματος «Brands With History», η ΕΚΑΛΗ ΑΕ συνέχισε φέτος με την έκδοση του δεύτερου τόμου, στον οποίο αντικατοπτρίζεται το Όραμα και η Στρατηγική επιχειρηματιών και οργανισμών που διανύουν δυναμική πορεία με μακρινό ορίζοντα.

    Γιάννης Γεωργακάκης, CEO ECALI S.A.

    Η εκδήλωση ξεκίνησε με την ομιλία του Διευθύνοντα Συμβούλου της ΕΚΑΛΗ Α.Ε., κ. Γιάννη Γεωργακάκη, ο οποίος καλωσόρισε τους καλεσμένους, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Η ιστορία της Εκάλης αποτελεί την πυξίδα μας για το μέλλον.», ενώ ολοκλήρωσε την ομιλία του εκφράζοντας το θαυμασμό του για την ιστορία των τιμώμενων εταιρειών, «Διοργανώνοντας απόψε για δεύτερη φορά την εκδήλωση του concept μας «Brands with History» θέλουμε να σας τιμήσουμε για την επιτυχημένη σας πορεία και να σας ευχηθούμε να συνεχίσετε με τους ίδιους υψηλούς στόχους και να δικαιώνεστε με τις επιτυχίες σας, οι οποίες αποτελούν έμπνευση για τη νέα γενιά».

    Στη συνέχεια, τον λόγο πήρε ο Πρόεδρος της ΕΚΑΛΗ Α.Ε., κ. Λεονάρδος Χατζηανδρέου, ο οποίος ευχήθηκε τη διατήρηση και εξέλιξη της επιτυχημένης πορείας στα διακριθέντα Brands, ενώ τόνισε : «Συνεχίζουμε σήμερα δύο χρόνια μετά την έκδοση του 1ου λευκώματος BRANDS WITH HISTORY, με την έκδοση του 2ου , που παρουσιάζεται στην αποψινή τελετή και είναι ένα λεύκωμα που αντικατοπτρίζεται το όραμα και η στρατηγική επιχειρηματιών και οργανισμών που διανύουν δυναμική πορεία με μακροπρόθεσμο ορίζοντα».

    «Αισθανόμαστε ιδιαίτερη τιμή και χαρά για τη συνεργασία που οδήγησε με επιτυχία στη δημιουργία του 2ου λευκώματος. Ευχόμαστε σε εσάς προσωπικά και στους εργαζομένους σας να έχουν οι δραστηριότητες σας επιτυχημένη πορεία. Να έχετε υγεία, δύναμη ψυχής και αγάπη για τη δουλειά σας

    Κατά τη διάρκεια της τιμητικής τελετής, σε ένα ιδιαίτερα συγκινησιακό κλίμα, έλαβε χώρα η απονομή τιμής προς τους εκπροσώπους των εταιρειών.

    Οι τιμητικές βραβεύσεις, πραγματοποιήθηκαν από τον Πρόεδρο της ΕΚΑΛΗ Α.Ε. κ. Λεονάρδο Χατζηανδρέου, τον Διευθύνοντα Σύμβουλο κ. Γιάννη Γεωργακάκη, και τα Μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου κ. Ράλλη Σπανδωνίδη, κ. Αλέξανδρο Δημακόπουλο, κ. Αλέξανδρο Αθανασούλα και κα Άννη Κάλλου.

    Γιάννης Γεωργακάκης, CEO ECALI S.A., Λεονάρδος Χατζηανδρέου, President ECALI S.A., Άννη Κάλλου, BOD Member ECALI S.A., Ράλλης Σπανδωνίδης, BOD Member ECALI S.A.

    Τα Brands και οι εκπρόσωποι των Εταιρειών, στους οποίους αποδόθηκε τιμή την Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2019, στο Ecali Club είναι:

    «ΑΠO ΧEΡΙ ΣΕ ΧEΡΙ, ΑΠO ΓΕΝΙΑ ΣΕ ΓΕΝΙΑ.» FIX HELLAS (1864)

    Εκπρόσωπος: Tάρα Δημητριάδη – Senior Brand Manager Fix Hellas

    Εδώ κι ενάμιση αιώνα, από το 1864 αποτελεί αναπόσπαστο συστατικό στα ραντεβού της παρέας και της φιλίας. Στις σελίδες του επετειακού λευκώματος «Brands with history” παρουσιάζεται η ιστορία της αλλά και όλη η πολιτιστική της κληρονομιά που άντεξε μέσα στο χρόνο και συναντά όλους εμάς σήμερα!

    «140 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΙΝΙΚΟ ΚΛΑΔΟ» BOUTARI (1879)

    Εκπρόσωπος: Μαρίνα Μπουτάρη, Εμπορική Διευθύντρια

    Με ιδιαίτερη χαρά και τιμή η οινοποιία Μπουτάρη παρέλαβε το βραβείο “Brands With History” που της απένειμε η Διοίκηση του Ecali Club για τη μακρόχρονη πορεία που φέτος συμπληρώνει τα 140 χρόνια από την ημερομηνία ίδρυσής της, το 1879. Στην τελετή απονομής της 17ης Σεπτεμβρίου, η ιστορική οινοποιία εκπροσωπήθηκε από την 4η και 5η γενεά της οικογένειας Μπουτάρη, τον κ. Κωνσταντίνο Σ. Μπουτάρη, Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο και τις κόρες του Μαρίνα Μπουτάρη (Εμπορική Διευθύντρια) και Λένια Μπουτάρη (ΜΚΤ Manager). Από τη βραδιά δεν μπορούσαν να απουσιάζουν τα εκλεκτά κρασιά της οινοποιίας: η διαχρονική Κάβα Μπουτάρη και το Οροπέδιο, το υψηλής ποιότητας λευκό κρασί από μοσχοφίλερο, που συνόδευσαν αρμονικά τα πιάτα του δείπνου.

    «ΣΤΗ ΧΙΏΤΙΚΗ ΓΗ ΤΟ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΟΎ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ» ΣΤΟΥΠΑΚΗ ΠΟΤΟΠΟΙΙΑ XIOY A.E. (1896)

    Εκπρόσωπος: Ανδρέας Ματθίδης, Σύμβουλος ποιοτικού ελέγχου και ανάπτυξης προϊόντων

    Η γη που λέγεται ότι γέννησε τον Όμηρο κι ενέπνευσε τον Κολόμβο για την ανακάλυψη της Αμερικής είναι αυτή δίνει ζωή στις γνωστές πηγές της Καρυδιάς και το πολύτιμο νερό της στην Ποτοποιία Στουπάκη.

    «ΑΠΟ ΤΟ 1912 Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΜΑΣ!» MCCANN ATHENS (1912)

    Εκπρόσωπος: Χάρης Παριανός, CEO του McCann Worldgroup

    Νέα Υόρκη, 1912. Η διαφημιστική εταιρεία McCANN-ΕRICKSON, που τις επόμενες δεκαετίες έμελλε να εξελιχθεί σε έναν επικοινωνιακό κολοσσό, κατάφερε μέσα σε τρεις μόλις λέξεις να συνοψίσει όχι μόνο τη δική της κουλτούρα, αλλά και τη φιλοσοφία που όφειλε να διέπει ολόκληρο τον κλάδο. Οι λέξεις αυτές ήταν “Truth well told” και αποτέλεσαν το πρώτο διαφημιστικό motto παγκοσμίως!

    «97 ΧΡΟΝΙΑ ΗΓΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ» ΟΜΙΛΟΣ ΠΕΤΡΟΣ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ – JAGUAR LAND ROVER (1922)

    Εκπρόσωπος: Θεόδωρος Αναγνωστόπουλος, CEO

    Ο αμιγώς ελληνικός όμιλος Πέτρος Πετρόπουλος μετράει 97 χρόνια ηγεσίας και πρωτοπορίας στην ελληνική αυτοκινητοβιομηχανία. Από το 1922, έχει διαγράψει μια άκρως επιτυχημένη πορεία συμμετέχοντας σε κάθε μέρος της αλυσίδας εφοδιασμού, από το σχεδιασμό και την μεταποίηση έως τις εισαγωγές και τη διανομή. Από το 2010 είναι ο επίσημος εισαγωγέας αυτοκινήτων Jaguar Land Rover στην Ελλάδα.

    «ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΙΑ ΜΕ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΕΙΑ» GEROLYMATOS INTERNATIONAL (1923)

    Εκπρόσωπος: Νικόλαος Γερολυμάτος, Πρόεδρος της εταιρείας Γερολυμάτος International ΑΕΒΕ

    Η εταιρεία Γερολυμάτος International με χαρά συμμετέχει στο «BRANDS WITH HISTORY II» θέλοντας να ενισχύσει την πρωτοβουλία του Ecali Club.

    Κλείνοντας αισίως 96 χρόνια παρουσίας στο χώρο υγείας και ομορφίας υπηρετεί αξιόπιστα και με συνέπεια την εμπορική της δραστηριότητα από το 1923 και πλέον η 3 η γενιά συνεχίζει τη δυναμική πορεία της εταιρείας μένοντας πιστή στις αξίες της και το όραμα του ιδρυτή της Παναγιώτη Γερολυμάτου.

    «ΣΥΜΒAΛΛΟΝΤAΣ ΣΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙA ΕΝΟΣ ΚAΛΥΤΕΡΟΥ ΕΡΓAΣΙAΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ» EY (1926)

    Εκπρόσωπος: Βασίλης Καμινάρης Partner, ΕΥ

    Τόσο σε παγκόσμιο επίπεδο, όσο και στην Ελλάδα, το brand της EY έχει γίνει συνώνυμο με την παροχή ποιοτικών και καινοτόμων υπηρεσιών και συμβουλών σε κάποιες από τις πιο δυναμικά αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις στον κόσμο, συμβάλλοντας έτσι στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης τόσο στις κεφαλαιαγορές, όσο και στην οικονομία. Με αυτόν τον τρόπο, βοηθούμε να οικοδομήσουμε έναν καλύτερο εργασιακό κόσμο, για τους ανθρώπους μας, τους πελάτες μας και την κοινωνία. Έναν κόσμο, δηλαδή, όπου η οικονομική ανάπτυξη συμβαδίζει με την βιωσιμότητα και την κοινωνική ένταξη. Έτσι επιδιώκουμε να αφήσουμε μια κληρονομιά θετικών αλλαγών.

    «ΚΛΑΣΙΚH ΑΞΙΑ… ΑΠO ΓΕΝΙΑ ΣΕ ΓΕΝΙΑ» ΜΟΥΣΙΚΟΣ ΟΙΚΟΣ ΝΙΚΟΤΙΑΝ (1929)

    Εκπρόσωπος: Ελίζα Καραμπετιάν-Νικοτιάν Υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης

    ”Aξιοπρέπεια, Αμεσότητα και Ποιότητα…οι κλασικές αξίες που χαρακτηρίζουν τον Μουσικό Οίκο Νικοτιάν, την ιστορικότερη οικογενειακή επιχείρηση στον τομέα του πιάνου και περνάνε από γενιά σε γενιά..από εμάς προς τους πελάτες. Είναι μεγάλη μας τιμή που τα 90 χρόνια παράδοσης στην κλασική μουσική και την επιχειρηματικότητα στο εμπόριο των πιάνων, βραβεύονται σε μια εκδήλωση αφιερωμένη στα μεγαλύτερα και τα πιο διαχρονικά ”Brands with History”.

    «OUR EXPERTISE IS SEXUAL HEALTH AND WELL-BEING» DUREX (1929)

    Εκπρόσωπος: Φωτεινή Κωνσταντακοπούλου, Senior Brand Manager Reckitt Benckiser Healthcare

    Η Durex γιόρτασε φέτος 90 χρόνια επιτυχιών! Είναι η Νο1 μάρκα προφυλακτικών στον κόσμο και στην Ελλάδα! Τα αρχικά του σήματος Durability, Reliability, Excellence πρεσβεύουν τη διαχρονική επικέντρωση και συνέπεια στην ποιότητα. Διάσημη για την καινοτόμα της πορεία, η μάρκα Durex μέσα σε αυτά τα 90 χρόνια, αποτελεί μια παγκόσμια αυθεντία αναφορικά με το ασφαλέστερο sex, καθώς και τη σεξουαλική εκπαίδευση, υγεία και ευεξία.

    «Η ΑΤΣΑΛΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ» ΚΛΩΣΤΑΙ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ – ΜΟΥΖΑΚΗΣ (1933)

    Εκπρόσωπος: Εμμανουήλ Παυλάκης, Διευθύνων Σύμβουλος

    O Ελευθέριος Μουζάκης, ιδρυτής και Πρόεδρος του ανώνυμου ομίλου εταιρειών είχε την πρώτη του επαφή με τον κλάδο της Kλωστοβιομηχανίας το 1933, σαν υπάλληλος μιας εμπορικής εταιρείας κλωστών. Το 1939 ίδρυσε μια μικρή επιχείρηση την «ΚΛΩΣΤΑΙ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ -ΜΟΥΖΑΚΗΣ» που σύντομα διακρίθηκε για την υψηλή ποιότητα των προϊόντων της. Η εταιρεία αυτή, διοικούμενη με ευρύ πνεύμα και με την χρήση πρωτοποριακών για την εποχή μεθόδων μάρκετινγκ και ποιοτικού ελέγχου, έγινε σε λίγες δεκαετείς η πρώτη εταιρεία της Ελληνικής αγοράς.

    «ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΨΗΛΩΝ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ» ΣΧΟΛΗ ΜΩΡΑΪΤΗ (1936)

    Εκπρόσωπος: Αντώνης Καρτάλης Μέλος της Γενικής Διεύθυνσης της Σχολής Μωραΐτη.

    Η Σχολή Μωραΐτη είναι ένα ελληνικό σχολείο που δέχεται παιδιά από την προσχολική ηλικία έως την ολοκλήρωση της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (Γενικό Λύκειο & IB). Συνδυάζοντας την εκπαιδευτική παράδοση με τη διαρκή αναζήτηση της καινοτομίας έχει καταφέρει από το 1936 να προσφέρει παιδεία και εκπαίδευση υψηλού επιπέδου. Στόχο της Σχολής Μωραΐτη αποτελεί η ανάπτυξη υπεύθυνων, σκεπτόμενων, ηθικά ακέραιων και ενεργών νέων ανθρώπων, έτοιμων να ζήσουν σε έναν κόσμο πολύ διαφορετικό από αυτόν των μαθητικών τους χρόνων, τόσο στο ελληνικό, όσο και στο διεθνές περιβάλλον.

    «ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ, ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑ» CANON (1937)

    Εκπρόσωπος: Σωτήρης Παπαχρηστόπουλος Διευθύνων Σύμβουλος της Canon Ελλάδας

    Η Canon Ελλάδας αποτελεί μέρος της Canon Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, του τοπικού οργανισμού πωλήσεων της Canon Europe (RSO) για την Κεντρική και Νοτιοανατολική Ευρώπη, την Κεντρική Ασία και την περιοχή του Καυκάσου. Ιδρύθηκε το 1937 και για 80 χρόνια είναι πρωτοπόρα στο χώρο της απεικόνισης. Από τις κάμερες και τους επαγγελματικούς εκτυπωτές, μέχρι τη συμβουλευτική επιχειρήσεων και τις τεχνολογίες στον κλάδο της υγείας, η Canon εμπλουτίζει τις ζωές και τις επιχειρήσεις μέσω της καινοτομίας στην απεικόνιση.

    «ΜΙΑ ΜΑΚΡΑ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΑΤΑΛΑΝΤΕΥΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ» CELLIER (1938)

    Εκπρόσωπος: Άννα Τριανταφύλλη Cellier Director

    Τα Cellier είναι σαν μία καλή φιάλη κρασιού, που όχι μόνο αντέχει στο χρόνο αλλά εξελίσσεται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Στις σελίδες του επετειακού λευκώματος «Brands with history” παρουσιάζεται η κληρονομιά 142 ετών της ΓΕΝΚΑ-Cellier, της κορυφαίας ελληνικής εταιρίας, εισαγωγής κρασιών και αποσταγμάτων, που αντιπροσωπεύει διαχρονικά στην Ελλάδα τα μεγαλύτερα brands παγκοσμίως.

    «ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑEI ΠΙΣΩ ΓΙΑ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ!» ΑΡΚΑΔΙ (1946)

    Εκπρόσωπος: Μαρία Μαλικούτη Πρόεδρος & Δ. σύμβουλος

    H ΑΡΚΑΔΙ ΑΕ συμμετέχει στην εκδήλωση BRANDS WITH HISTORY 2019 της ΕΚΑΛΗ ΑΕ που θα πραγματοποιηθεί στις 17 Σεπτεμβρίου 2019 στις εγκαταστάσεις του ECALI CLUB.
    Σε αυτή την ιδιαίτερη βραδιά η εταιρεία με όλα τα στελέχη και τους συνεργάτες της θα μοιραστεί σημαντικές στιγμές από την ιστορία των 73 χρόνων λειτουργίας της και θα αναπτύξει τα σχέδια της για το μέλλον.

    «65 ΧΡΟΝΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΜΕ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΡΗΣΙΜΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ» TOTSIS GROUP (1954)

    Εκπρόσωπος: Χρήστος Τότσης, Ιδρυτής

    O Όμιλος που συνεχίζει να πιστεύει ότι μπορεί και πρέπει να συμβάλλει θετικά στην αντιμετώπιση των προκλήσεων που αντιμετωπίζουν οι Επιχειρήσεις. Με επιμονή και πάθος, αδιαλείπτως, ανταποκρίνεται στις φιλοδοξίες των εταιρειών που τον εμπιστεύονται και τον θέλουν πάντα δίπλα τους.

    «1955-2019: Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΠΩΝΥΜΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΡΥΖΙΟΥ» AGRINO (1955)

    Εκπρόσωπος: Αναστάσιος Πιστιόλας, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος

    , ένα αμιγώς ελληνικό “Brand with History” και αγαπημένη μάρκα ρυζιού και οσπρίων, στα 64 της χρόνια συνεχίζει να πρωτοπορεί επεκτείνοντας τις δραστηριότητές της τόσο στην Ελλάδα όσο στο εξωτερικό. Ταυτόχρονα, εξαπλώνει την γκάμα της, μπαίνοντας σε νέες κατηγορίες υγιεινών snack, με τις , επίσης παραγόμενες στην Ελλάδα, ρυζογκοφρέτες Agrino.

    «60 ΧΡΟΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ» DIVANI COLLECTION HOTELS (1958)

    Εκπρόσωπος: Νίκη Φωτίου, Μέλος Διοικητικού Συμβουλίου και Marketing Director του Ομίλου Ξενοδοχείων Διβάνη

    Ύστερα από έξι δεκαετίες αδιάλειπτης και ισχυρής παρουσίας στον τουριστικό χάρτη της χώρας, ο Όμιλος Ξενοδοχείων Διβάνη συνεχίζει να πρωταγωνιστεί στον κλάδο, παραμένοντας προσηλωμένος στην απρόσκοπτη υλοποίηση του επενδυτικού του σχεδιασμού, στο πλαίσιο των συνεχώς αυξανόμενων απαιτήσεων του διεθνούς περιβάλλοντος στο οποίο δραστηριοποιείται.

    «ΕΝΑ ΕΜΒΛΗΜΑΤΙΚΟ ΚΤHΡΙΟ ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ» HELLENIC AMERICAN UNIVERSITY (1958)

    Εκπρόσωπος: Λεωνίδας Τζώνης, Executive Vice-President

    Τα εμβληματικά κτήρια χτίζονται για να συμβολίσουν. Με το χρόνο, μερικά μεταβάλλονται σε μνημεία. Το κτήριο της Μασσαλίας 22 χτίστηκε για να συμβολίσει την πολιτισμική και εκπαιδευτική παρουσία των ΗΠΑ στην Ελλάδα καθώς και τη σχέση των δύο λαών. Η συνέχιση της παράδοσης από το Hellenic American College/ Hellenic American University και η διαρκής παρουσία κοινού από όλες τις ηλικίες και όλες τις κοινωνικές ομάδες δίνουν ενέργεια και ζωή στο σύμβολο.

    «ANY CAR, ANYTIME, ANYWHERE» LEASEPLAN (1963)

    Εκπρόσωπος:Γιούλη Καλογήρου Οικονομική Διευθύντρια

    Η LeasePlan, η κορυφαία εταιρεία Car-as-a-Service, παροχής αυτοκινήτου ως υπηρεσία, με ιστορία από το 1963, συμμετείχε στην τιμητική εκδήλωση της ΕΚΑΛΗ Α.Ε. με θέμα τα brands που έχουν μεγάλη ιστορία και εξέλιξη. Η ανοδική πορεία και το όραμα της εταιρείας αποτυπώνεται και στο επετειακό λεύκωμα «Brands with History 2» στο οποίο είναι μεγάλη τιμή που λάβαμε μέρος.

    «Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ» ELECTRA HOTELS & RESORTS (1965)

    Εκπρόσωπος: Καλλιόπη Καραντεμοίρη HR Director του Ομίλου

    Είναι ιδιαίτερη τιμή για τον Όμιλο Electra Hotels & Resorts να συγκαταλέγεται στα Brands with History. Μοιραζόμαστε το όνειρο της ελληνικής φιλοξενίας που πήρε πνοή 54 χρόνια πριν με την δημιουργία του πρώτου Electra στην οδό Ερμού, την αντοχή του, το σθένος του και την ανάπτυξή του μέσα στις δεκαετίες στα ξενοδοχεία μας σε Αθήνα, Θεσσσαλονίκη και Ρόδο. Στην οικογένεια Electra συνεχίζουμε το ταξίδι έχοντας στις αποσκευές μας την πιο σημαντική αξία όπως την θέσπισαν οι δημιουργοί της οικογένειας αυτής, την εμπειρία της πολυτελούς φιλοξενίας μέσα σε μια οικογενειακή και ζεστή ατμόσφαιρα προσαρμοσμένη στις ανάγκες του κάθε ταξιδιώτη.

    «Η SAMSUNG ΕΜΠΝΕΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ» SAMSUNG (1969)

    Εκπρόσωπος: Byung Moo (Θεόφιλος) Shin, Πρόεδρος

    Από το 1969, και για 50 χρόνια, η Samsung εμπνέει τον κόσμο και δημιουργεί το μέλλον, παρέχοντας πρωτοποριακά προϊόντα και καινοτόμες λύσεις μέσω λειτουργικής αριστείας και επαναστατικής δεξιοτεχνίας.

    Σε αυτό το πλαίσιο, είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για τη συμμετοχή μας στην πρωτοβουλία του Ecali Club «Brands with History» και παραμένουμε πιστοί στη δέσμευσή μας για διάθεση ουσιαστικής καινοτομίας που θα διαμορφώσει το Αύριο.

    «INTERAMERICAN ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΝΙΩΘΕΙΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑ!» INTERAMERICAN (1969)

    Εκπρόσωπος : Μάρκος Φραγκουλόπουλος, Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων & Marketing Ομίλου INTERAMERICAN

    Η επέτειος των 50 ετών της INTERAMERICAN, βρίσκει την εταιρεία σε μια ιδιαίτερα δημιουργική περίοδο μετασχηματισμού και προσαρμογής -σε δομή και οργάνωση, σε λειτουργικό εκσυγχρονισμό με όχημα την ψηφιοποίηση και εστιασμένη στη νέα εμπειρία του πελάτη- με προοπτική τη βιώσιμη ανάπτυξη. Παράλληλα, η INTERAMERICAN προσδιορίζει τη σύγχρονη επιχειρηματική «ταυτότητά» της με γνώμονα την εταιρική υπευθυνότητα και με αναγνωρισμένη την εφαρμογή της στην πράξη από το 2004, με απόδοση αξίας για την οικονομία, την κοινωνία και το περιβάλλον.

    «METRO ΑΕΒΕ – ΙΣΧΥΡH ΕΛΛΗΝΙΚH ΥΠΟΓΡΑΦH» METRO (1976)

    Εκπρόσωπος: Μαριάννα Παπαδοπούλου Γενική Διευθύντρια Marketing και Επικοινωνίας

    «Ήταν μεγάλη χαρά και τιμή για τη METRO AEBE να συμμετέχει σε μία τόσο σημαντική σημειολογικά εκδήλωση, αφιερωμένη στις ιστορικές εταιρείες της χώρας μας. Δραστηριοποιούμαστε υπεύθυνα από το 1976 στην Ελλάδα επιστρέφοντας αξία στους πελάτες μας, στους εργαζόμενούς μας και στην κοινωνία. Η παρουσία μας στα «Brands with History» αναγνωρίζει το παρελθόν μας και σηματοδοτεί το μέλλον μας που είμαστε βέβαιοι ότι θα είναι εξίσου λαμπρό».

    «DEDICATED TO PROMOTING TECHNOLOGY DRIVEN ENTRERPRENEURSHIP» MIT ENTERPRISE FORUM GREECE (1978)

    Εκπρόσωπος: Βασίλης Παπακωνσταντίνου Πρόεδρος του MITEF Greece

    Ο μη κερδοσκοπικός οργανισμός MIT Enterprise Forum Greece, σχεδιάζει και υλοποιεί δράσεις με σκοπό την ανάπτυξη της Ελληνικής τεχνολογικής κοινότητας. Το υψηλής ποιότητας, δομημένο και συνεκτικό πρόγραμμα του, βασισμένο στην επιχειρηματική και τεχνολογική κουλτούρα του πανεπιστημίου MIT, στοχεύει στην αναζωογόνηση της Ελληνικής οικονομίας και τη μετατροπή της Ελλάδας σε ένα διεθνές κέντρο καινοτομίας.

    «ΜΙΑ ΑΝΕΞΑΝΤΛΗΤΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ!» NJV ATHENS PLAZA HOTEL (1980)

    NJV ATHENS PLAZA HOTEL

    Εκπρόσωπος: Βάνα Λαζαράκου Γενική Διευθύντρια NJV ATHENS PLAZA HOTEL

    Αποτελεί ιδιαίτερη χαρά και τιμή για το NJV Athens Plaza, η παρουσία του στο “Brands with History II”. Με την συμμετοχή του τόσο στο ειδικό Λεύκωμα όσο και στην τιμητική Τελετή, επιβραβεύεται η ξεχωριστή και μακρά πορεία του ιστορικού και εμβληματικού Ξενοδοχείου. 40 χρόνια αφοσιωμένα στην υποδειγματική, Ελληνική Φιλοξενία.

    «ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΗΓΕΤΗΣ ΣΤΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΥΛΙΚΩΝ ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΣΗΣ & ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ» WÜRTH (1981)

    Εκπρόσωπος: Ασήμωσης Δημήτρης, Managing Director

    Η παρουσία του Würth brand στην Ελλάδα είναι άμεσα συνυφασμένη με την ίδρυση της Würth Hellas το 1981, ενώ στη Γερμανία υφίσταται ήδη από το 1945. Το σύμβολό μας, δύο κεφαλές βιδών, είναι αναγνωρίσιμο μέσω του ευρέος δικτύου πωλήσεων, καθώς η Würth έχει εξελιχθεί ως η μεγαλύτερη Β2Β εταιρία στην Ελλάδα με πάνω από 200 εξειδικευμένους συμβούλους πωλήσεων εξυπηρετώντας 40.000 πελάτες από όλους του τεχνικούς κλάδους.

    Η δυναμική του premium brand μας ενισχύεται από την ποιότητα που χαρακτηρίζει τα 125.000 προϊόντα μας και από τη δέσμευσή μας να εμπνέουμε καθημερινά τους πελάτες μας.

    «Η ΑΡΤΟΠΟΙΙΑ ΠΟΥ ΕΜΠΝΕΕΙ… Η ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ» DELIFRANCE (1983)

    Εκπρόσωπος :Ελένη Τσαλπατούρου, Marketing Manager

    Για περισσότερο από 30 χρόνια, η Délifrance δεν έπαψε να δημιουργεί διαφοροποιημένα προϊόντα αρτοποιίας, για τους επαγγελματίες της εστίασης. Χάρη στην κληρονομιά, τις χειροποίητες τεχνικές, την παράδοση στην αρτοποιία και τις υψηλές απαιτήσεις μας για γεύση και ποιότητα, επιτρέπουμε στους πελάτες μας σ’ όλο τον κόσμο να προσελκύσουν, να ικανοποιήσουν και να ευχαριστήσουν τους καταναλωτές τους κάθε στιγμή της ημέρας.

    «ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΜΕ» ROSEBUD.21 (1993)

    Εκπρόσωπος: Παναγιωτίδης Ζήνος Πρόεδρος

    Με το σύνθημα “Οι ταινίες που αγαπάμε” ξεκίνησε η Rosebud το 1993. Στα χρόνια που ακολούθησαν παραμείναμε πρωτοπόροι στη διανομή ανεξάρτητων ποιοτικών ταινιών, δημιουργώντας παράλληλα μεγάλες εμπορικές επιτυχίες.

    Με πάνω από 600 ταινίες, καθιερώσαμε την καλοκαιρινή α΄προβολή, «κάναμε μόδα» τις επανεκδόσεις κλασσικών ταινιών, υποστηρίξαμε το ελληνικό σινεμά και πρωτογνωρίσαμε στο ελληνικό κοινό σπουδαίους δημιουργούς.

    Σήμερα, 25 χρόνια μετά, ως Rosebud.21 συνεχίζουμε να ταξιδεύουμε σε περίπου 20 μεγάλα ή μικρότερα φεστιβάλ κάθε χρόνο, για να είμαστε «κοντά» σε κάθε καινούργιο που συμβαίνει στο παγκόσμιο σινεμά.

    «Η ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ» THE LUXURY HOTELS (1997)

    Εκπρόσωπος: Δομνίκη Δεδέογλου, Managing Director

    To μεγαλύτερο συνεδριακό ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης, το μεγαλοπρεπές Grand Hotel Palace και το αριστοκρατικό και κοσμοπολίτικο Mediterranean Palace, προσδίδουν προστιθέμενη αξία στην τουριστική αγορά της Θεσσαλονίκης. Τα βραβευμένα «The Luxury Hotels» αξιοποιούν τα θεμέλια μιας μακράς επιτυχημένης διαδρομής και με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον ακολουθούν με συνέπεια το επενδυτικό τους πλάνο, κάνοντας κάθε μέρα πράξη το όραμά τους για την αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος και την ανάδειξη της Θεσσαλονίκης σε ξεχωριστό τουριστικό προορισμό παγκοσμίως.

    «YOUR PARTNER IN STATE OF THE ART» AGT ENGINEERING & OPERATIONS SERVICES (1997)

    Εκπρόσωπος: Νίκος Αναστασόπουλος, CEO AGT Group

    «Ξεχωριστό τόνο στη λαμπερή τελετή «Brands with History 2» έδωσε η παρουσία της AGT Engineering & Operations Services. Με εμπειρία 22 χρόνων, υψηλή τεχνογνωσία, πελατοκεντρική φιλοσοφία και αξιοπιστία, έχει ισχυρό αποτύπωμα στον τομέα των Κατασκευών, Τεχνικών λύσεων και του Facility Management.»

    «…ΕΜΠΝΕΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ» IQVIA (1998)

    Εκπρόσωπος:Νίκος Κωστάρας CEO

    Η IQVIA είναι ένας κορυφαίος παγκόσμιος πάροχος πληροφοριών, καινοτόμων τεχνολογικών λύσεων και συμβουλευτικών υπηρεσιών έρευνας που εστιάζεται στη χρήση δεδομένων και επιστήμης για να βοηθήσει τους πελάτες στις υπηρεσίες υγείας να βρουν καλύτερες λύσεις για τους ασθενείς τους. Η προσέγγιση της IQVIA στην επιστήμη των ανθρωπίνων δεδομένων τροφοδοτείται από το IQVIA CORE, οδηγώντας μοναδικές εφαρμόσιμες ιδέες να διασταυρωθούν με τα μεγάλα δεδομένα, την προηγμένη τεχνολογία, τις αναλύσεις και τις εκτεταμένες γνώσεις στη βιομηχανία. Δημιούργημα της συγχώνευσης της IMS Health και της Quintiles, η IQVIA απασχολεί περίπου 58.000 υπαλλήλους σε περισσότερες από 100 χώρες. Μάθετε περισσότερα στο iqvia.com.

    «ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΜΕ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ» DOMOTEL HOTELS & RESORTS (1999)

    Εκπρόσωπος: Κωνσταντίνος Αλεξόπουλος CEO της Domotel Hotels & Resorts

    Η Domotel Hotels & Resorts είναι μια αμιγώς Ελληνική αλυσίδα, που έχει αναπτύξει εμβληματικά τουριστικά προϊόντα, οργανωμένα boutique και lifestyle ξενοδοχεία με ηγετική θέση το καθένα στην περιοχή του. Με επίκεντρο τον άνθρωπο αλληλοεπιδρούμε δημιουργικά με το οικοσύστημα μας για την ανάπτυξή μας με όραμα και ευθύνη.

    «Ο ΠΟΛΥΒΡΑΒΕΥΜEΝΟΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜOΣ MEGA YACHT ΣΤΗΝ ΕΛΛAΔΑ» ΜΑΡΙΝΑ ΦΛΟΙΣΒΟΥ (2002)

    Εκπρόσωπος: Σταύρος Κατσικάδης Διευθύνων Σύμβουλος της LAMDA Flisvos Marina A.E.

    Μαρίνα Φλοίσβου – Ο πολυβραβευμένος προορισμός mega yacht στην Ελλάδα. Η LAMDA Flisvos Marina ιδρύθηκε με σκοπό την ανάπτυξη, αναβάθμιση και διαχείριση των χερσαίων και θαλάσσιων υποδομών της Mαρίνας Φλοίσβου.

    Το επενδυτικό πρόγραμμα της εταιρείας έχει μετατρέψει τη Μαρίνα Φλοίσβου σε κορυφαία μαρίνα στη νοτιοανατολική Μεσόγειο με δυνατότητα εξυπηρέτησης μεγάλου αριθμού mega yacht και ταυτόχρονα σε πόλο έλξης τακτικών επισκεπτών υψηλών απαιτήσεων στην Ελλάδα.

    «10 YEARS CEO CLUBS GREECE: LEADING FROM GROUND ZERO» CEO CLUBS (2009)

    Εκπρόσωπος: Georgia Kartsanis, Founder & President, CEO Clubs Greece

    Δυναμικό παρών έδωσε στην τιμητική τελετή «Brands with History 2» το CEO Clubs Greece. Με παρουσία 10 ετών στην Ελλάδα και με μέλη υψηλού κύρους, ανήκει στην οικογένεια του CEO Clubs International, της σημαντικότερης κοινότητας διακεκριμένων CEO και επιχειρηματιών παγκοσμίως. Το CEO Clubs Greece συνεχίζει από το 2009 μέχρι σήμερα να εμπνέει και να υποστηρίζει την υγιή και αλληλέγγυα προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη των μελών του.

    «ΜΑΖΙ ΠΕΤΥΧΑΙΝΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΣΑΣ!» KRS (2011)

    Εκπρόσωπος:Κωνσταντίνος Ράικος CEO & Founder

    «Είναι μεγάλη τιμή για την KRS να είναι μέρος μιας τόσο αξιόλογης έκδοσης, από τις σελίδες της οποίας έχουν περάσει μερικές από τις πιο σημαντικές επιχειρήσεις της χώρας. Η αναγνώριση της προσπάθειας μας μας δίνει ώθηση να συνεχίσουμε δυναμικά την πορεία μας με μόνο στόχο την κορυφή!»

    «A NEW IMPORTANT PLAYER IN AIR TRANSPORT» HERMES (2013)

    Εκπρόσωπος: Jeff Poole, President, Hermes – Air Transport Organization

    Hermes – Air Transport Organisation has managed in just a few years through the organisation of events and Forums and the presentation of recommendations for the industry to gain the recognition of organisations such as ICAO, ACI, IATA and become a major stakeholder in air transport. It aims at finding ways to both present the contribution of aviation in international, regional and national economies and societies and to find ways to further improve the sector.

    Επίσης, είχαν παρουσία στο Λεύκωμα «Brands With History 2» και οι Business Partners της ΕΚΑΛΗ ΑΕ :

    «ΕΚΑΛΗ ΣΤΙΓΜΕΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ» ΕΚΑΛΗ Α.Ε./ECALI CLUB (1924)

    «ΜΕ ΓΝΩΜΟΝΑ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΑ ΚΑΥΣΙΜΑ» ΕΚΟ «(1962)

    «WAKE UP IN THE MEDITERRANEAN» CANDIA (1973)

    «LEAD SUSTAINABLE CHANGE FOR A BETTER FUTURE» GLOBAL SUSTAIN (2006)

    «YOUR EXCLUSIVE PARTNER IN LEADERSHIP TRANSFORMATION FROM CONCEPTION TO COMPLETION» SARGIA PARTNERS (2010)

    «ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΛΛΟΝ» ΘΗΣΕΑΣ ΚΕΝΤΡΟ ΑΠΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ & ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ (2016).

     

    τιμώμενα Brands

     

    τραπέζι Brand QATAR AIRWAYS



    ΣΧΟΛΙΑ