Ιεράπετρα: Ένα πολύχρωμο ψηφιδωτό με φυσικές ομορφιές

Λασίθι
Ιεράπετρα: Ένα πολύχρωμο ψηφιδωτό με φυσικές ομορφιές

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς να αποκτήσει μία πιο ελκυστική τουριστική ταυτότητα

Η Ομάδα Εργασίας “City Branding” του Συνδυασμού Ιεράπετρα Δήμος “Πρότυπο”, ανακοίνωσε τις θέσεις και τις απόψεις της, για το πώς μπορεί η «Νύμφη» του Λιβυκού πελάγους, η Ιεράπετρα, να αποκτήσει μια  πιο ελκυστική τουριστική  ταυτότητα, με όρους που αφορούν στο σύγχρονο city marketing.

«Ιεράπετρα για εμάς, είναι το φυσικό περιβάλλον το τόπου μας, τα γραφικά χωριά μας και οι παραδοσιακοί οικισμοί, οι ανεκτίμητοι αρχαιολογικοί θησαυροί και θρησκευτικοί χώροι, που αποπνέουν έντονη πνευματικότητα, η μοναδική πολιτιστική και λαογραφική κληρονομιά μας, οι τουριστικές υπηρεσίες μας υψηλού επιπέδου, τα ποιοτικά μας προϊόντα που διαθέτουν εξαιρετική γεύση και άρωμα» λένε οι μετέχοντες σε αυτή την ομάδα.

«Όλα αυτά τα χαρακτηριστικά του τόπου μας, συνθέτουν ένα «πολύχρωμο ψηφιδωτό», που θα μπορούσε, αξιοποιώντας το με σεβασμό, να οδηγήσει το Δήμο, σε μια νέα εποχή.

Δεν θα «ανακαλύψουμε τον τροχό». Τα παραδείγματα πόλεων που μπήκαν στη διαδικασία να καθορίσουν τη ταυτότητά τους με επιτυχία, αξιοποιώντας καινοτόμα εργαλεία όπως το «city branding» είναι πολλά σε όλο τον κόσμο, και αυτά που κατάφεραν είναι ακόμη περισσότερα. Τα Τρίκαλα αποτελούν ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα αξιοποίησης αυτών των εργαλείων, ενώ η Θεσσαλονίκη κατάφερε σε τρία χρόνια να τριπλασιάσει τους επισκέπτες της, αξιοποιώντας τη πολιτισμική της κληρονομιά», προσθέτουν.

«Γιατί όμως να μπούμε σε αυτή τη διαδικασία όταν δεν έχουμε νερό να πιούμε και δεν έχουμε κλείσει τις λακκούβες στους δρόμους θα ρωτήσει κάποιος….

Οι απαντήσεις είναι πολλές. Θα μας βοηθήσει να ανέβουμε θέσεις στο διεθνή χωρικό ανταγωνισμό, να δημιουργήσουμε ένα στρατηγικό σχέδιο ανάπτυξης της πόλης και των χωριών μας, να διαμορφώσουμε ένα κοινό στόχο και να συνεργαστούμε για τη τοπική ανάπτυξη, να βρούμε λύσεις για πρακτικά και λειτουργικά προβλήματα της πόλης και τέλος να κεφαλαιοποιήσουμε τη θετική εμπειρία της πόλης, των υπηρεσιών και των προϊόντων μας», συμπληρώνει η ομάδα εργασίας.

«Επιδίωξή μας, μέσω της διαδικασίας επανακαθορισμού της ταυτότητας του Δήμου μας (City Branding), συνδυάζοντας το υλικό και άυλο «κεφάλαιό» του με τις δυνατότητες και τις ευκαιρίες που μας δίνει η τεχνολογία της πληροφορίας και των επικοινωνιών (ICT), να αναβαθμίσουμε την ποιότητα ζωής των συμπολιτών μας και να βελτιώσουμε την εμπειρία που αποκομίζουν οι επισκέπτες του τόπου μας.

Χρησιμοποιώντας σύγχρονα και καινοτόμα εργαλεία και υιοθετώντας συμμετοχικές και δημοκρατικές μεθόδους και διαδικασίες, θέτουμε τις βάσεις για την δημιουργία ενός Δήμου Πρότυπο, όπου θα προοδεύσουμε ως άνθρωποι και τον οποίο θα αγκαλιάσουν τα παιδιά μας», καταλήγουν.

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News