Το ελληνικό κρουασάν που κατακτά την ινδική αγορά

Το ελληνικό κρουασάν που κατακτά την ινδική αγορά

Πρόκειται για μία τεράστια επένδυση κόστους περίπου 14 εκατ. ευρώ

Δυναμικά μπαίνει στην αχανή αγορά της Ινδίας των 1,35 δισ. κατοίκων, η Chipita χάρη στη νέα μονάδα παρασκευής κρουασάν που ετοιμάζεται να ξεκινήσει άμεσα την παραγωγή. Η επένδυση θα κοστίσει περίπου 14 εκατ. ευρώ και στοχεύει να διαδώσει το προϊόν στη δεύτερη μεγαλύτερη - σε πληθυσμό- χώρα του πλανήτη. Το εργοστάσιο θα παράγει και πραλίνα φουντουκιού.

Η ελληνική εταιρεία έχει ιδρύσει την Britchip Foods Limited μέσω κοινοπραξίας με τον ινδικό όμιλο Britannia Industries Ltd και επιδιώκει να αξιοποιήσει το ευρύ δίκτυο διανομής των 4,5 εκατ. σημείων πώλησης του συμπαίκτη της, που κατέχει κυρίαρχη θέση στην παραγωγή μπισκότων και άλλων σνακς.

Παράλληλα, η Chipita πρόκειται να χτίσει ένα νέο εργοστάσιο και στη Σλοβακία από το 2020 με δύο γραμμές παραγωγής, μία για κρουασάν και μία για Bake Rolls. Μία επένδυση δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ που στοχεύει να καταστήσει την εν λόγω μονάδα σημείο αναφοράς στην τροφοδοσία των αγορών στην κεντρική και βόρεια Ευρώπη.