Οι επενδύσεις στην ηλεκτρική κινητικότητα και τα οικονομικά αποτελέσματα που βρίσκονται σε ύφεση έχουν φέρει την BMW με την πλάτη στον τοίχο. Αυτό μεταφράζεται σε μείωση των κερδών προ φόρων και τόκων για το 2018 στα 9,12 δισ. ευρώ.
«Αναμένουμε τις ισχυρές προκλήσεις να συνεχίσουν να επηρεάζουν ολόκληρο τον κλάδο και το 2019», ανέφερε σε δήλωσή του ο επικεφαλής οικονομικών της εταιρείας, Nicolas Peter. «Λαμβάνοντας υπόψη τις τρέχουσες εξελίξεις, σκοπεύουμε να διευρύνουμε περαιτέρω και να εντείνουμε σημαντικά αυτές τις προσπάθειες [περιορισμού του κόστους]», ανέφερε.