Τρίτη, 23 Απρ.
21oC Αθήνα

Η checklist του Τουριστικού Ακινήτου

Η checklist του Τουριστικού Ακινήτου

Η τουριστική επιχείρηση δεν είναι μια εύκολη υπόθεση. Ο κάθε πελάτης είναι διαφορετικός και όλοι θα πρέπει να μείνουν ικανοποιημένοι. Ωστόσο, όλα μπορούν να αντιμετωπιστούν αν μια επιχείρηση είναι σωστά προετοιμασμένη για να προσφέρει στους επισκέπτες της μια μοναδική εμπειρία. Μπορεί η δική σας επιχείρηση να έχει φέτος την καλύτερη χρονιά της;

Η απάντηση είναι ναι, εάν ακολουθήσει κανείς κάποια από τα βήματα που προτείνονται παρακάτω! Από μια μικρή ανακαίνιση μέχρι την εκπαίδευση του προσωπικού και τη δημιουργία αξέχαστων εμπειριών για τους επισκέπτες, όλα παίζουν τον ρόλο τους. Κι αν έχετε ήδη αρχίσει να κάνετε υπολογισμούς για το πόσο μπορεί να σας κοστίσει κάτι τέτοιο, μην αγχώνεστε. Αναζητήστε τους καλύτερους συνεργάτες που θα σας υποστηρίξουν σε αυτό. Για παράδειγμα, προγράμματα όπως το Business Banking Τουρισμόςτης Eurobank, που για 9η συνεχή χρονιά προσφέρει αποκλειστικά προνόμια σε όλες τις αμιγώς τουριστικές επιχειρήσεις σε όλη την Ελλάδα και όλες τις επιχειρήσεις στα νησιά και τη Χαλκιδική, κάθε κλάδου τουριστικής δραστηριότητας (Ξενοδοχεία, Πρακτορεία, RAC, Εστιατόρια, Σκάφη Αναψυχής κ.λπ.). Τα προνόμια που προσφέρει δεν είναι μόνο τραπεζικά, όπως θα διαβάσετε παρακάτω.

1. Σαν καινούριο, κάθε χρόνο!

Δεν είναι εύκολο να κάνετε ανακαίνιση του χώρου σας κάθε χρόνο, καθώς το κόστος είναι πολύ μεγάλο. Αλλά αν φροντίζετε η απαραίτητη και συστηματική συντήρηση να γίνεται σωστά μετά το πέρας της χειμερινής περιόδου, τα καταλύματα θα μοιάζουν πάντα σαν καινούρια. Δώστε ιδιαίτερη έμφαση στην καθαριότητα. Ένα σχολαστικό καθάρισμα τοίχων και επίπλων θα κάνει τα δωμάτια να μοιάζουν σαν φρεσκοβαμμένα. Μικρές πινελιές όπως η αλλαγή ορισμένων διακοσμητικών στοιχείων, θα δώσει επίσης έναν αέρα ανανέωσης στον χώρο. Δοκιμάστε αν λειτουργούν σωστά τα πάντα: βρύσες, φώτα, διακόπτες, συσκευές, παράθυρα και στόρια. Έχει μπαταρίες το τηλεχειριστήριο; Είναι καθαρά τα μαχαιροπήρουνα; Έγινε συντήρηση του κλιματιστικού; Οτιδήποτε μπορεί να οδηγήσει τον επισκέπτη σας σε αρνητικές κριτικές.

2. Φτιάξτε τη «βιτρίνα» σας

Διαθέτετε online παρουσία; Αν όχι, πολύ κακώς. Αν ναι, φροντίστε να την ενισχύσετε. Σύμφωνα με στοιχεία της IPK International που δίνει στη δημοσιότητα ο ΙΝΣΕΤΕ (2018), οι περισσότεροι επισκέπτες της χώρας μας κλείνουν προορισμό και κατάλυμα αφού επισκεφθούν την αντίστοιχη ιστοσελίδα. Συγκεκριμένα, η πλειοψηφία των τουριστών που επισκέφθηκαν την Ελλάδα είχαν ενημερωθεί από το Internet (85,3% το 2017), και ειδικά από την ιστοσελίδα του καταλύματος (49,7% το 2017) και του προορισμού (44,1% το 2017). Επομένως, είναι πολύ σημαντικό όχι μόνο να υπάρχει μια ιστοσελίδα για την επιχείρησή σας, αλλά να είναι σωστά στημένη και στοχευμένη, καθώς και να επιδιώξετε μια ολοκληρωμένη online παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Επενδύστε επίσης όσο μπορείτε στην διαφήμιση και το marketing της επιχείρησής σας. Αναθέστε σε κάποιον επαγγελματία το Search Engine Optimization marketing του website σας – είναι αυτό που θα κάνει τη σελίδα της επιχείρησής σας να εμφανίζεται ανάμεσα στα πρώτα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Αν αναλάβετε οι ίδιοι τη διαχείριση των social media της επιχείρησής σας, φροντίστε να κάνετε τουλάχιστον κάποια εκπαίδευση πριν. Ένα μικρό φαινομενικά λάθος (όπως μια κακή αντιμετώπιση ενός αρνητικού σχολίου), μπορεί να στοιχίσει πολλούς πόντους από τη θετική εικόνα της επιχείρησής σας.

3. Μην προσφέρετε απλά ένα δωμάτιο. Προσφέρετε μια εμπειρία.

Το όνειρο κάθε ταξιδιώτη για τις διακοπές του είναι να βρει ένα «σπίτι μακριά από το σπίτι» του. Για να γίνει αυτό, θα πρέπει να αισθανθεί οικεία και φιλόξενα. Φροντίστε ο χώρος και οι ανέσεις να ανταποκρίνονται στις προσδοκίες των επισκεπτών, με βάση το προφίλ που έχουν, ώστε να αισθάνονται σαν στο σπίτι τους. Αφήστε ένα καλάθι με φρούτα ή ένα μπουκαλάκι σπιτικό λικέρ για καλωσόρισμα. Τα θετικά τους σχόλια θα είναι έπειτα η καλύτερη διαφήμισή σας.

Μην προσπαθείτε απλά να ανταποκριθείτε στις προσδοκίες τους – ξεπεράστε τις. Έρευνες δείχνουν ότι ο νούμερο ένα λόγος επιλογής καταλύματος στην Ευρώπη είναι η εμπειρία του επισκέπτη, ενώ τη μεγαλύτερη βαρύτητα απ’ όλα τα κριτήρια για την ικανοποίηση του επισκέπτη έχει ο βαθμός φιλοξενίας από τους κατοίκους (ΙΝΣΕΤΕ/Travelsat, 2019). Μέρος της φιλοξενίας αποτελεί επίσης η συμπεριφορά των εργαζομένων σας. Φροντίστε να νιώθουν ευχαριστημένοι και υπερήφανοι για το εργασιακό τους περιβάλλον, με σωστή διαχείριση των πληρωμών τους και παροχή επιπλέον προνομίων, όπως στον τομέα της ασφάλισης, αλλά και επαγγελματική κατάρτιση.

Το πώς θα επικοινωνήσετε την επιχείρησή σας έχει να κάνει σε μεγάλο βαθμό με το να καταλάβετε ποιος είναι ο επισκέπτης σας. Αν η κοντινότερη παραλία στο κατάλυμά σας είναι μια ρηχή αμμουδιά που προτιμούν οικογένειες με μικρά παιδιά, τότε τονίστε την ύπαρξη μιας μικρής παιδικής χαράς στην αυλή. Αν πρόκειται για έναν ρομαντικό προορισμό, δείξτε φωτογραφίες με ζευγάρια. Αν οι επισκέπτες σας είναι περισσότερο μεγαλύτερης ηλικίας, τονίστε ότι είναι όλοι οι χώροι εύκολα προσβάσιμοι. Δεν είναι τόσο δύσκολο αν σκεφτείτε όπως εκείνοι, έτσι δεν είναι; Μπορείτε επίσης να απευθυνθείτε στους συνδέσμους του κλάδου (όπως ο ΣΕΤΕ), οι οποίοι συγκεντρώνουν και διαθέτουν χρήσιμα στοιχεία για το προφίλ των επισκεπτών της χώρας μας ανά χώρα προέλευσης.

4. Όλα είναι θέμα εικόνας

Μην υποτιμάτε τη δύναμη της φωτογραφίας. Ζούμε στην εποχή του διαμοιρασμού, όπου όλοι έχουν την ανάγκη να δείξουν πόσο απολαμβάνουν τις διακοπές τους. Δημιουργήστε στον χώρο σας όμορφες γωνιές που θα προκαλούν το μάτι: χρωματιστές γλάστρες στη βεράντα, μια κρεμαστή ψάθινη πολυθρόνα, ένα καλάθι με κοχύλια στο τραπέζι, ένα παραδοσιακό κέντημα στον τοίχο κ.ο.κ. Οι επισκέπτες σας θα λατρέψουν τις ευκαιρίες για μια φωτογενή λήψη κι εσείς θα έχετε δωρεάν προβολή.

Όταν μιλάμε για φωτογραφίες, πρέπει επίσης να φροντίσετε ο χώρος σας να αποτυπώνεται όμορφα στην online παρουσία σας. Θα χρειαστεί να το αναθέσετε σε έναν έμπειρο φωτογράφο, αλλά θα πρέπει κι εσείς να είστε προετοιμασμένοι. Αντί να φωτογραφίσετε έναν ψυχρό χώρο, τοποθετήστε πάνω στο κρεβάτι έναν δίσκο με πρωινό, αφήστε μερικά αγριολούλουδα σε ένα βάζο στο τραπέζι, ανάψτε μερικά ρεσό στο μπάνιο. Προσοχή, ωστόσο, ό,τι δείχνετε θα πρέπει να μπορείτε και να το προσφέρετε, αλλιώς θα δημιουργήσετε ψευδείς προσδοκίες. Φτιάξτε την ατμόσφαιρα που θα θέλατε να έχει το ιδανικό σπίτι.

5. Τα έξυπνα εργαλεία

Όπως αναφέρθηκε και παραπάνω, η πιο έξυπνη κίνηση είναι να βρείτε τους κατάλληλους συνεργάτες και τα σωστά για εσάς εργαλεία. H Eurobank την τελευταία δεκαετία λαμβάνει σημαντικές πρωτοβουλίες ενίσχυσης του τουριστικού κλάδου, ενώ συμμετέχει ενεργά στην υλοποίηση της Εθνικής Στρατηγικής για τον Τουρισμό ως στρατηγικός εταίρος του ΣΕΤΕ και της Marketing Greece και συνεργάζεται και με άλλους θεσμικούς φορείς όπως ο Σύνδεσμος Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων Ελλάδος (Ξ.Ε.Ε.). Στο πλαίσιο αυτό, το πρόγραμμα Business Banking Τουρισμός αποτελεί ένα παράδειγμα ολοκληρωμένης πρότασης, προσαρμοσμένης στις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε επιχείρησης. Με μια σειρά τραπεζικών προνομίων βοηθά στην εύρυθμη λειτουργία μιας επιχείρησης, ενώ επιπλέον προνόμια διευκολύνουν την προβολή της προς τα έξω και την επαγγελματική κατάρτιση.

Στην κατηγορία των τραπεζικών προνομίων, προσφέρει εργαλεία που διευκολύνουν τις εισπράξεις, ενισχύουν τη ρευστότητα, διευκολύνουν τη χρηματοδότηση και βοηθούν τους επιχειρηματίες να προσφέρουν περισσότερα προνόμια στους εργαζομένους τους. Πιο συγκεκριμένα, περιλαμβάνουν: Επαγγελματικό Λογαριασμό με ανταγωνιστικό επιτόκιο, χρηματοδότηση και Εγγυητικές Επιστολές προσαρμοσμένα στις ανάγκες της επιχείρησης, POS με προνομιακή τιμολόγηση, πληρωμή μισθοδοσίας με ειδικά προνόμια, ασφάλειες (επιχειρηματικές και ιδιωτικές) με ειδικές εκπτώσεις, αλλά και συμβουλευτική υποστήριξη για το ΕΣΠΑ 2014-2020 με πλήρες πακέτο υπηρεσιών που περιλαμβάνει δωρεάν ενημέρωση.

Ακόμη, σε συνεργασία με επιλεγμένες εταιρίες, τα μέλη του Προγράμματος απολαμβάνουν ειδικές εκπτώσεις για υπηρεσίες που προστατεύουν και αυξάνουν τα έσοδα της επιχείρησης, ενισχύουν την online παρουσία της και συμβάλλουν στην εκπαίδευση του προσωπικού: Ψηφιακή Επικοινωνία σε όλα τα μέσα προβολής, υπηρεσίες Revenue Management, προγράμματα Επαγγελματικής Κατάρτισης για επαγγελματίες του Τουρισμού, υπηρεσίες Ενεργειακής Διαχείρισης & Πιστοποίησης Κτιρίων και Υπηρεσίες Κατάταξης Ξενοδοχείων.

Τέλος, το Business Banking Τουρισμός επιβραβεύει την εμπιστοσύνη των μελών του με επιπλέον εκπτώσεις ανάλογα με τη χρήση προϊόντων και υπηρεσιών της Τράπεζας Eurobank.

Καλή σεζόν!

Ελλάδα Τελευταίες ειδήσεις