Παρασκευή, 19 Απρ.
21oC Αθήνα

Νέα αλυσίδα αθλητικών από τη Σερβία έρχεται Ελλάδα  

Νέα αλυσίδα αθλητικών από τη Σερβία έρχεται Ελλάδα  

Μία νέα αλυσίδα αθλητικών ειδών με έδρα το Βελιγράδι, ετοιμάζεται να εισέλθει στην ελληνική αγορά, καθώς οι Σέρβοι διαβλέπουν ότι ο αθλητισμός στην Ελλάδα κερδίζει όλο και περισσότερο «έδαφος».  Η Sport Vision, κορυφαία εταιρεία λιανικής πώλησης αθλητικών ειδών στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, αναζητά καταστήματα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.    Σχεδιάζει 20 καταστήματα έως τα τέλη του 2021.

Μεσιτικά γραφεία έχουν αναλάβει να βρουν καταστήματα σε κεντρικά σημεία των Αθηνών και της Θεσσαλονίκης, έτσι ώστε, το συντομότερο δυνατό να ανοίξουν τα δύο πρώτα καταστήματα της αλυσίδας.  Σχέδια υπάρχουν για τη δημιουργία 20 καταστημάτων Sport Vision στην επόμενη διετία. Η ανάπτυξή τους θα γίνει μέσω θυγατρικής εταιρείας με την επωνυμία Sport Vision Μονοπρόσωπη.

Ταχεία ανάπτυξη

Πρόκειται για μια αλυσίδα που εμπορεύεται τα πιο αναγνωρίσιμα εμπορικά σήματα, ιδρύθηκε το 1996 και αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς στα Βαλκάνια. Εδώ και λίγους μήνες άνοιξε ένα ακόμη κατάστημα σε εμπορικό κέντρο 11.000 τ.μ., στο Μαυροβούνιο, μια καινούργια επένδυση 8 εκατ. ευρώ, καθώς πολιτική της εν λόγω αλυσίδας αποτελεί η ανάπτυξη καταστημάτων σε εμπορικές γειτονιές κι εμπορικά καταστήματα.  Η Spor Vision διαθέτει, ωστόσο, ένα διευρυμένο δίκτυο 400 καταστημάτων στα Βαλκάνια και συγκεκριμένα σε Σερβία, Βοσνία και Ερζεγοβίνη, Μαυροβούνιο, Βόρεια Μακεδονία, Κροατία, Σλοβενία, Αλβανία, Βουλγαρία και Ρουμανία.  Η έδρα της βρίσκεται στο Βελιγράδι, ενώ η εταιρεία απασχολεί περισσότερα από 4.000 άτομα.

Είχε προηγηθεί η Decathlon

Πρόσφατα, εξάλλου, το ντεμπούτο στη στην Ελλάδα, έκανε η Decathlon, μία από τις μεγαλύτερες διεθνείς αλυσίδες αθλητικών ειδών, που αριθμεί 1.414 καταστήματα σε 45 χώρες σε όλο τον κόσμο.  Η εταιρεία, που απασχολεί 83.000 άτομα προσωπικό, πραγματοποιεί 11 δισ. ευρώ πωλήσεις, σύμφωνα με τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό της, ενώ την παρουσία της επεκτείνει από την Ευρώπη και την Αμερική, μέχρι την Ασία και την Αφρική. Το εμπόρευμά της αποτελεί συνδυασμό, τόσο από γνωστές ανεξάρτητες αθλητικές φίρμες, όσο και από φίρμες που έχει αναπτύξει η ίδια η Decathlon, καθώς διαθέτει εγκαταστάσεις έρευνας και ανάπτυξης σε όλη τη Γαλλία για την παραγωγή καινοτόμων σχεδίων, με πάνω από 40 πατέντες σε ετήσια βάση.  

Οικονομία Τελευταίες ειδήσεις