Α.Πολυχρονίδης: Ίδια αντιμετώπιση του Ωραιοκάστρου με το Ασβεστοχώρι και το Πανόραμα που παραμένουν στο δίκτυο του ΟΑΣΘ.

Επιστολές Α. Πολυχρονίδη σε Υπουργείο Μεταφορών, ΟΑΣΘ και ΟΣΕΘ για τη μη μεταφορά της γραμμής 56 στα ΚΤΕΛ

Να μη μεταφερθεί η γραμμή 56 του ΟΑΣΘ στα ΚΤΕΛ ζητά ο επικεφαλής της δημοτικής παράταξης του Ωραιοκάστρου «Συνεργασία Τώρα», Ανέστης Πολυχρονίδης με επιστολές του προς το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, καθώς και προς τις διοικήσεις του ΟΑΣΘ και του ΟΣΕΘ. Παράλληλα τους κοινοποιεί το σχετικό ψήφισμα του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Ωραιοκάστρου, το οποίο στη συνεδρίασή του στις 29.10.2019 αποφάσισε ομόφωνα «τη μη μεταφορά της κύριας γραμμής 56 του Ωραιοκάστρου από τον ΟΑΣΘ στα ΚΤΕΛ».

Όπως εξηγεί στις επιστολές του ο κ. Πολυχρονίδης «η κοινότητα Ωραιοκάστρου των 30 χιλιάδων κατοίκων – έδρα του Καλλικρατικού Δήμου Ωραιοκάστρου- είναι το μεγαλύτερο αστικό κέντρο βορειοδυτικά του πολεοδομικού συγκροτήματος και συνδέεται με το πολεοδομικό συγκρότημα, με μια σειρά βιοτεχνικών κτηρίων κατά μήκος της διαδρομής που διανύει η γραμμή 56 των δρομολογίων του ΟΑΣΘ. Επίσης, στο Ωραιόκαστρο λειτουργεί η σχολή του ΟΑΕΔ με τους εκατοντάδες μαθητευόμενους να χρησιμοποιούν καθημερινά την ίδια γραμμή του 56».

Σύμφωνα με τον κ. Πολυχρονίδη, «η απόσταση και ο προσανατολισμός του Ωραιοκάστρου σε σχέση με το κέντρο της Θεσσαλονίκης είναι ακριβώς η ίδια με αυτή του Ασβεστοχωρίου – Εξοχής (Γραμμή 57) και Πανοράματος (Γραμμή 58)». Όπως ο ίδιος προσθέτει, «άξιο αναφοράς είναι επίσης το γεγονός ότι οι γραμμές 56, 57, 58, καθώς και μια σειρά άλλων ενσωματώθηκαν στον ΟΑΣΘ το 1979 με την ένταξη των γραμμών του 54 ΚΤΕΛ προαστίων Θεσσαλονίκης».

Με τις επιστολές του τόσο προς το Υπουργείο Υποδομών και  Μεταφορών όσο και προς τις διοικήσεις του ΟΑΣΘ και του ΟΣΕΘ ο Ανέστης Πολυχρονίδης ζητά το αυτονόητο: Ίδια αντιμετώπιση του Ωραιοκάστρου με το Ασβεστοχώρι και το Πανόραμα που παραμένουν στο δίκτυο του ΟΑΣΘ. «Με αφορμή το γεγονός ότι μελετάται η μεταφορά ΜΟΝΟΝ της γραμμής 56 του Ωραιοκάστρου από τον ΟΑΣΘ στα ΚΤΕΛ απαιτούμε να έχουμε την ίδια αντιμετώπιση από τον ΟΑΣΘ όπως οι αντίστοιχες κοινότητες Πανοράματος (Γραμμή 58) και Πεύκων –Ασβεστοχωρίου – Εξοχής (Γραμμή 57), κοινότητες με τα ίδια χωροταξικά και πληθυσμιακά κριτήρια», επισημαίνει χαρακτηριστικά ο επικεφαλής της Δημοτικής Παράταξης «Συνεργασία Τώρα» και δημοτικός σύμβουλος Ωραιοκάστρου, Ανέστης Πολυχρονίδης ο οποίος από την πρώτη στιγμή προσπάθησε να αποτρέψει τη μεταφορά της γραμμής 56 από τον ΟΑΣΘ στα ΚΤΕΛ. Παράλληλα, υπενθυμίζεται, πως σε συναντήσεις του με τη διοίκηση του Οργανισμού έχει ζητήσει  την πύκνωση των δρομολογίων στη συγκεκριμένη γραμμή, καθώς και τη δρομολόγηση μιας γραμμής Εξπρές από το Ωραιόκαστρο μέχρι τα Πανεπιστήμια με 10 δρομολόγια καθημερινά για να εξυπηρετούνται οι φοιτητές και οι εργαζόμενοι. Επίσης, ο κ. Πολυχρονίδης έχει ζητήσει την επέκταση των δρομολογίων της γραμμής 27 μέχρι τη Συμμαχική οδό για την εξυπηρέτηση των κατοίκων του οικισμού Αγίου Γεωργίου και των εργαζομένων στη Βιοτεχνική Περιοχή.

vendo

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.