Τεχνολογία

Εταιρικός κολοσσός σταματά τις διαφημίσεις σε Facebook, Instagram και Twitter

Εταιρικός κολοσσός σταματά τις διαφημίσεις σε Facebook, Instagram και Twitter
Η γνωστή εταιρεία αναστέλλει τις διαφημιστικές της καταχωρήσεις στα δίκτυα στις ΗΠΑ λόγω μιας «πολωμένης εκλογικής περιόδου».

Ο εταιρικός κολοσσός Unilever, αποφάσισε να σταματήσει τις διαφημιστικές της καταχωρήσεις στα γνωστά social media Facebook, Instagram και Twitter.

Η Unilever είναι μια βρετανική – ολλανδική εταιρεία διανομών καταναλωτικών αγαθών που εδρεύει στο Λονδίνο, το Ηνωμένο Βασίλειο και το Ρότερνταμ της Ολλανδίας. Τα προϊόντα της περιλαμβάνουν τρόφιμα και ποτά (περίπου το 40% των εσόδων τους), προϊόντα καθαρισμού, προϊόντα ομορφιάς και προϊόντα προσωπικής φροντίδας.

Ο οικονομικός… γίγαντας αναλαμβάνει δράση

Είναι η έβδομη πιο πολύτιμη εταιρεία της Ευρώπης, ενώ είναι μία από τις παλαιότερες πολυεθνικές εταιρείες με τα προϊόντα της να είναι διαθέσιμα σε περίπου 190 χώρες. Έχοντας λοιπόν, ενεργό ρόλο στα κοινωνικά δρώμενα και βλέποντας τις εντάσεις που επικρατούν στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής, ο οικονομικός… γίγαντας ανακοίνωσε ότι θα διακόψει τις διαφημιστικές του καταχωρήσεις στο Facebook, το Twitter και το Instagram στις Ηνωμένες Πολιτείες τουλάχιστον μέχρι το τέλος του έτους, κάνοντας λόγο για μια «πολωμένη εκλογική περίοδο».

«Οι επώνυμες εταιρείες έχουν ένα καθήκον να βοηθήσουν στη δημιουργία ενός αξιόπιστου και ασφαλούς ψηφιακού οικοσυστήματος. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι μάρκες μας δεν θα δημοσιεύουν πλέον διαφημίσεις στο Facebook, το Instagram και το Twitter στις Ηνωμένες Πολιτείες», ανέφερε η εταιρεία, σύμφωνα με το newsbeast και το absatzwirtschaft.de.

Η ανακοίνωση της Unilever έρχεται λίγες μόλις ημέρες αφότου η παρασκευάστρια των παγωτών Ben & Jerry’s, που ανήκει στην Unilever, σταμάτησε να προβάλλει διαφημίσεις της στο Facebook, συμμετέχοντας σε μια αυξανόμενη λίστα μεγάλων εμπορικών σημάτων που μποϊκοτάρουν το εν λόγω μέσο κοινωνικής δικτύωσης που κατηγορείται ότι δεν κάνει αρκετά για την καταπομέληση της ρητορικής μίσους.

Η εκστρατεία «#StopHateForProfit»

Η εκστρατεία «#StopHateForProfit», υποστηριζόμενη από την Anti-Defamation League (ADL), την NAACP την μεγαλύτερη οργάνωση προάσπισης των δικαιωμάτων των μαύρων στις ΗΠΑ και άλλες οργανώσεις προάσπισης δικαιωμάτων, καλεί τους διαφημιστές να μποϊκοτάρουν το κορυφαίο κοινωνικό δίκτυο στον κόσμο τον μήνα Ιούλιο.

Η Unilever, η οποία ανέφερε ότι η απόφαση της ελήφθη «στο πλαίσιο της ευθύνης της και της πολωμένης ατμόσφαιρας στις Ηνωμένες Πολιτείες», δήλωσε ότι η εταιρεία θα παρακολουθεί στενά την κατάσταση και θα «επανεξετάζει την τρέχουσα θέση της εάν κρίνει απαραίτητο». Μάλιστα, σκοπεύει να διατηρήσει τον συνολικό προϋπολογισμό της για διαφήμιση στις ΗΠΑ και να στραφεί σε «άλλα μέσα ενημέρωσης».

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments