Το έργο «Κανονικοποίηση της υφιστάμενης μονής σιδηροδρομικής γραμμής Ισθμού-Λουτρακίου με ηλεκτροκίνηση», όπως ονομάζεται είναι ένα έργο που αναμένεται να αλλάξει άρδην τα δεδομένα στην περιοχή κυρίως του καλοκαιρινούς μήνες. Με προϋπολογισμό 14,88 εκατ. ευρώ δημοπρατήθηκε το περασμένο Μάρτιο και η αποσφράγιση των προσφορών έγινε στις αρχές Απριλίου 

Προσωρινός ανάδοχος του έργου αναδείχτηκε η κοινοπραξία ΜETKA - Ξανθάκης, ωστόσο ο δεύτερος μειοδότης (Άκτωρ) προσέφυγε στην Αρχή Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών επικαλούμενος μη προσκόμιση σχετικού δικαιολογητικού.

Η προσφυγή μετά την εξέταση της υπόθεσης, απορρίφθηκε και πλέον η σύμβαση οδεύει προς έγκριση στο Ελεγκτικό Συνέδριο και εν συνεχεία για επικύρωση από τη Βουλή.

To έργο αφορά στη μετατροπή της υφιστάμενης μονής μετρικής γραμμής Ισθμού Λουτρακίου σε κανονικού εύρους ηλεκτροκινούμενη γραμμή και στη τελική σύνδεσή της, στην περιοχή του Ισθμού, με την υπάρχουσα σιδηροδρομική γραμμή υψηλών ταχυτήτων του προαστιακού σιδηροδρόμου, που λειτουργεί μεταξύ Κιάτου – Κορίνθου – Αεροδρομίου. Το έργο περιλαμβάνει επίσης την ανακαίνιση του σιδηροδρομικού σταθμού Ισθμού και την κατασκευή δύο σιδηροδρομικών στάσεων Καζίνο (Μηχανικού) και Λουτρακί.

Έχει χρονικό ορίζοντα υλοποίησης 18 μήνες, ενώ συνολικά μαζί με τη συντήρηση του η διάρκεια φτάνει τους 54 μήνες.

Αρχικός στόχος του Υπουργείου Υποδομών ήταν το έργο να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το Φεβρουάριο του 2020, πλέον όμως φαντάζει ανέφικτο, αφού οι σχετικές διαδικασίες δεν αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί πριν από το Πάσχα.