Όλα είναι έτοιμα στη Βιομηχανική Περιοχή Πατρών για να λειτουργήσει το εργοστάσιο παραγωγής μηλίτη από την Αθηναϊκή Ζυθοποιία. 

Το εργοστάσιο θα ξεκινήσει τη λειτουργία του μέσα στον Απρίλιο και μάλιστα η εταιρεία, σύμφωνα με πληροφορίες, θα προχωρήσει σε ξενάγηση - ενημέρωση των δημοσιογράφων στις εγκαταστάσεις του, στις 8 του μήνα. Πρόκειται για τον πρώτο ελληνικό μηλίτη που θα βγει στην αγορά, μετά από 96 ολόκληρα χρόνια. 

Οι μηχανές παραγωγής στο εργοστάσιο είναι έτοιμες και η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, πριν από μερικές ημέρες προχώρησε σε ανακοίνωση της συνεργασίας της με γνωστή ελληνική εταιρεία επεξεργασίας φρούτων που θα προμηθεύει την απαραίτητη ποσότητα μηλοχυμού για την παραγωγή του ποτού.

Ο όμιλος που θα βγάλει το προϊόν στην αγορά είναι αυτός της Heineken, ο οποίος και θα μεταφέρει την παραγωγή δύο υπαρχόντων σημάτων της, αφού λόγω της απαγόρευσης που υπήρχε όλα αυτά τα χρόνια, φτιαχνόταν στο εξωτερικό. 

Πρόκειται για το διεθνές σήμα «Strongbow» καθώς και το ελληνικό «Μηλοκλέφτης». Η συνολική επένδυση του ομίλου στην παραγωγή μηλίτη στην Ελλάδα, θα φθάσει το 1,5 εκατομμύρια ευρώ και θα προσφέρει τουλάχιστον 10 μόνιμες θέσεις εργασίας στην περιοχή, αλλά και ορισμένες εποχικές, κυρίως στο τμήμα του ποιοτικού ελέγχου. 

Στόχος της εταιρείας είναι στην Πάτρα να παρασκευάζονται αρχικά 3 εκατομμύρια λίτρα ποτού, ενώ εφόσον στη συνέχεια αυξηθεί η παραγωγή η πρόβλεψη του ομίλου είναι να ξεκινήσει εξαγωγές στην Ευρώπη, αλλά και στις Βαλκανικές χώρες.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το τελευταίο χρονικό διάστημα, η κατανάλωση μηλίτη έχει αυξηθεί σημαντικά κυρίως από τις νέες γενιές που έχουν βρει σε αυτό, ένα διαφορετικό ποτό, το οποίο ξεφεύγει από τα κοινά αλκοολούχα και ταυτόχρονα συνδυάζει τα στοιχεία του ανθρακικού.