Την Μεγάλη Τετάρτη θα επισκεφθεί τελικά, την Αχαΐα και την Ηλεία επ’ αφορμής της έναρξης των εργασιών στον αυτοκινητόδρομο Πατρών-Πύργου, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης. Ο λόγος της μετάθεσης κατά μία μέρα της επίσκεψης του Υπουργού οφείλεται σε ονομαστική ψηφοφορία που θα γίνει σήμερα Μεγάλη Τρίτη στη Βουλή στην οποία ο κ. Σπίρτζης πρέπει να είναι παρών.

Ο υπουργός Υποδομών αναμένεται κατά την επίσκεψή του στην περιοχή να επιβλέψει την έναρξη των κατασκευαστικών εργασιών στον αυτοκινητόδρομο Πάτρα – Πύργος συνοδευόμενος από κλιμάκιο του Υπουργείου.

Ο κ. Σπίρτης θα επισκεφθεί τα εργοτάξια των αναδόχων που έχουν υπογράψει συμβάσεις για τις τέσσερις από τις οκτώ εργολαβίες του αυτοκινητόδρομου, στον Αλισσό, στο 11ο χλμ. και στη διασταύρωση Βάρδας, στο 35ο χλμ. από το τέλος της παράκαμψης Πατρών.

Στη συνέχεια, στις 14:30 μ.μ., ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών θα παραχωρήσει συνέντευξη Τύπου στον Πύργο, στην αίθουσα συνεδριάσεων της Περιφερειακής Ενότητας Ηλείας (μικρό συνεδριακό), Μανωλοπούλου 47.

Σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει έως τώρα, τον δρόμο της υλοποίηση παίρνει άμεσα το βόρειο τμήμα του δρόμου από την Πάτρα-Μιντιλόγλι μέχρι και την Βάρδα. Πάντως σε κάθε περίπτωση μέχρι να αρχίσουν σε πλήρη έκταση οι εργασίες θα περάσει σεβαστό χρονικό διάστημα καθώς θα χρειαστεί πρώτα να εγκριθούν οι μελέτες εφαρμογής και να οριστικοποιηθούν οι δανειοθάλαμοι.

Την περασμένη εβδομάδα πέρασε από τη Βουλή ακόμα μια εργολαβία που αφορά το τμήμα Αμαλιάδα-Δουναίικα με ανάδοχο την ΙΝΤΡΑΚΑΤ και αναμένεται να υπογραφεί σε 30-40 μέρες.

Σε δύο εργολαβίες που έχει αναλάβει ο όμιλος Καλογρίτσα προς το παρόν δεν έχουν προσκομιστεί εγγυητικές επιστολές, ενώ η όγδοη εργολαβία, από την Αμαλιάδα μέχρι τν Κυλλήνη είναι μπλοκαρισμένη λόγω δικαστικών προσφυγών στο Συμβούλιο της Επικρατείας με τη δικάσιμο να έχει οριστεί για την 11η Ιουνίου.

Όπως όμως κατ’ επανάληψη έχουν διαβεβαιώσει οι αρμόδιοι παράγοντες του Υπουργείου οι εργολαβίες που είναι ακόμα σε εκκρεμότητα δεν επηρεάζουν τις υπόλοιπες καθώς η κάθε μία είναι ανεξάρτητη.

Τούτο σημαίνει ότι στα τμήματα που οι διαδικασίες έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες θα ξεκινήσουν κανονικά. Ο χρόνος ολοκλήρωσης για κάθε τμήμα του αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος είναι 42 μήνες, δηλαδή, εκτός απροόπτου σε περίπου τρεισήμισι χρόνια (μέσα στο 2002) θα είναι έτοιμα