Ανακοίνωση σχετικά με την έλευση του τρένου και τη διέλευσή του από την Πάτρα, εξέδωσε ο ΣΥΡΙΖΑ Αχαΐας. Αναλυτικά αναφέρει:

"Βιάζονται κάποιοι να ασκήσουν κριτική στα πεπραγμένα της προηγούμενης κυβέρνησης και της απελθούσας διοίκησης του ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ. Πολύ περισσότερο όμως κάποιοι βιάζονται να επιδείξουν έργο στα νέα τους καθήκοντα τη στιγμή που έχουν την ευθύνη για τις καθυστερήσεις και τις στρεβλές αποφάσεις όταν στο παρελθόν  ξαναείχαν την ευθύνη.

Ο λόγος για τη σιδηροδρομική έλευση και διέλευση από την Πάτρα και τον αστικό ιστό της.

Ας μην θυμίσουμε τι παρέλαβε η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ. Θα σταθούμε στο τι παραδώσαμε και ποιους στόχους θέσαμε για τη συνέχεια.

Κιάτο – Πάτρα σε εξέλιξη τρεις εργολαβίες και δοκιμαστική είσοδος του τρένου στη Δυτική Ελλάδα, έως το Αίγιο, πριν λίγους μήνες.

Διασφαλίσαμε 130 εκ. ευρώ από το ΕΣΠΑ και οριστικές μελέτες έως τον Άγιο Διονύσιο.

Έγιναν προμελέτες και εγγυηθήκαμε την κατασκευή της υπογειοποίησης της γραμμής από τον Άγιο Διονύσιο έως το νέο λιμάνι.

 Αποδεχθήκαμε το αίτημα της τοπικής κοινωνίας για υπογειοποίηση στον κόμβο της Κανελλοπούλου.

Με όλες αυτές τις ενέργειες προωθήσαμε τη σιδηροδρομική σύνδεση της Δυτικής Ελλάδας με την Αθήνα κατά τρόπο με τον οποίο το τρένο θα ενώνει και δεν θα διαχωρίζει περιοχές. Θεωρούμε ότι ο σιδηρόδρομος αποτελεί το πιο φιλικό μέσο επίγειων μεταφορών και είναι καθήκον της Πολιτείας  να εξασφαλίσει την ανάπτυξή του και την προσβασιμότητα των πολιτών και των επιχειρήσεων στα οφέλη που προσφέρει.

Εάν η σημερινή κυβέρνηση θεωρεί ότι το τρένο θα πρέπει να χωρίσει την πόλη από το παραλιακό της μέτωπο, το οποίο αποδόθηκε στον Δήμο Πατρέων από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ μετά από πολύχρονους αγώνες του πατραικού λαού, καθυστερώντας τη λήψη αποφάσεων και καταστρατηγώντας τις ανάγκες της Πάτρας να είναι σίγουρη ότι θα βρει μπροστά της  και τα πρόστιμα της Ε.Ε. και το σύνολο της τοπικής κοινωνίας.

Φαίνεται ότι η κυβέρνηση της ΝΔ ξέρει μόνο το cut. Τους συμβουλεύουμε να σκύψουν στις υπάρχουσες μελέτες για να δουν τι είναι και το cut and cover".