Μπορεί το υπουργείο Υποδομών και η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας να έχει "παγώσει" τις εργασίες στην Πατρών - Πύργου και να αποφασίζει από τα τέλη του έτους τον τρόπο που θα προχωρήσει το έργο για να είναι έτοιμο μέχρι το 2020, ωστόσο, σύμφωνα με τα όσα ανεβάζουν, οι ανάδοχοι που έχουν αναλάβει τις εργολαβίες της κατασκευής του, οι εργασίες συνεχίζονται κανονικά, δείχνοντας με αυτόν τον τρόπο ότι τηρούν τα συμφωνηθέντα και ότι σε περίπτωση που το έργο ακυρωθεί ή προκύψουν άλλοι ανάδοχοι στην πορεία, δεν πρόκειται να το δεχθούν αυτό τόσο εύκολα. 

Χαρακτηριστική περίπτωση είναι αυτή της Μηχανικής Α.Ε. που έχει υπογράψει δύο συμβάσεις για το τμήμα 6 Αχαΐα - Σαγέικα και για το τμήμα Μιντολόγλι - ΑΚ ΒΙΠΕ Πάτρας, συνολικού προϋπολογισμού 70 εκατομμυρίων ευρώ. Η εταιρία έχει αναλάβει και το έργο του φράγματος Πείρου - Παραπείρου, αλλά και τη κατασκευή της νέας σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Ψαθόπυργος - Ρίο. 

Η Μηχανική ανεβάζει φωτογραφίες από τα έργα που συνεχίζονται, τη στιγμή που με βάση τα δημοσιεύματα, ο Κώστας Καραμανλής σχεδιάζει να δώσει την ανάθεση του έργου του αυτοκινητοδρόμου στην Ολυμπία Οδό.

Πάντως οι προτάσεις που έχει προτείνει το υπουργείο στην ευρωπαϊκή επιτροπή για τη συνέχιση του έργου είναι τρεις: Η ενσωμάτωση της Πατρών – Πύργου και η χρηματοδότησή της και κατασκευή της από την «Ολυμπία Οδό», κάτι που προέβλεπε η αρχική σύμβαση παραχώρησης, ή προκήρυξη ενός νέου ενιαίου διαγωνισμού που θα έβαζε όμως σε κίνδυνο το κονδύλι που έχει κοπεί για τον αυτοκινητόδρομο ή το χώρισμα των έργων σε τέσσερα ζευγάρια εταιριών. 

Θυμίζουμε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είχε αποφασίσει τη διχοτόμηση του έργου σε οκτώ εργολαβίες και αυτό, σύμφωνα με τα όσα υποστηρίζουν τα στελέχη της νυν κυβέρνησης, αποδείχτηκε καταστροφικό. Μένει να δούμε τι τελικά θα αποφασιστεί, αλλά και ποιες θα είναι οι αντιδράσεις από τους ανάδοχους και τις εταιρίες που έχουν ξοδέψει χρήματα και χρόνο στις εργασίες που φαίνεται ότι συνεχίζονται.