To Mallia Beach στο χαρτοφυλάκειο της Alltours όπως είχε αποκαλύψει η “Π”

Το τρίτο ξενοδοχείο στην αλυσίδα

Άλλο ένα ξενοδοχείο από την Κρήτη πρόσθεσε στην αλυσίδα της   η Αlltours.

H “Π” αποκάλυψε την αγοραπωλησία  με πρωτοσέλιδο δημοσίευμα στις 20 Σεπτεμβρίου,σημειώνοντας ότι “ένα από τα παλαιότερα και πιο γνωστά ξενοδοχεία που συνέβαλαν στην ποιοτική τουριστική ανάπτυξη της Κρήτης, το Malia Beach στα Μάλια, της οικογένειας Πολένη, πέρασε στην ιδιοκτησία του γερμανικών συμφερόντων tour operator, Alltours.”

Το Mallia Beach είναι το τρίτο κατά σειρά ελληνικό 4άστερο ξενοδοχείο που εντάσσεται φέτος στο χαρτοφυλάκιο της Alltours, συγκεντρώνοντας μαζί με τα Allsun Zοrbas Village, Allsun Carolina Mare συνολική δυναμικότητα 826 δωματίων στο παραλιακό μέτωπο μεταξύ Ηρακλείου και Αγ. Νικολάου.

«Η εξαγορά του Mallia Beach αποτελεί μέρος της αναπτυξιακής μας στρατηγικής, μέσω της οποίας ισχυροποιούμε για άλλη μια φορά τη θέση μας στην ελληνική αγορά» δήλωσε ο ιδιοκτήτης της Alltours, κ. Willi Verhuven, προσθέτοντας: «στόχος μας είναι να λειτουργήσει στο μέλλον και το Malia Beach ως ξενοδοχείο Αllsun».

Πέραν της Ελλάδας, η αλυσίδα Αllsun Hotels διαθέτει συνολικά 32 ξενοδοχεία στην Ισπανία και ειδικότερα 26 στη Μαγιόρκα και 6 στα Κανάρια Νησιά, όλα μονάδες αποκλειστικά υψηλής ποιότητας, 4 και 4,5 αστέρων, σε ελκυστικές παραλιακές τοποθεσίες.  Με την εξαγορά του 4άστερου ξενοδοχείου Mallia Beach στην Κρήτη ο Όμιλος Alltours ενδυναμώνει την ξενοδοχειακή του αλυσίδα, αυξάνει τις διαθέσιμες κλίνες και θέτει τις βάσεις και για την περαιτέρω ανάπτυξη του στην ελληνική αγορά.

H “Π” αποκάλυψε την αγοραπωλησία με πρωτοσέλιδο δημοσίευμα στις 20 Σεπτεμβρίου
To είχε αποκαλύψει η “Π” με πρωτοσέλιδο δημοσίευμα στις 20 Σεπτεμβρίου

Το περασμένο καλοκαίρι η Ελλάδα εξελίχθηκε στο δεύτερο μεγαλύτερο προορισμό της Alltours, μετά την Ισπανία. Οι πωλήσεις του tour – operator για διακοπές στην Ελλάδα κατέγραψαν κατά την τελευταία πενταετία αύξηση με διψήφιο ποσοστό ετησίως.  Η εταιρεία θα συνεχίσει να αναπτύσσεται δυναμικά και για το 2019 σε όλο το φάσμα της ελληνική ταξιδιωτικής αγοράς. Χάρη στο εμπλουτισμένο χαρτοφυλάκιο της, η Alltours απευθύνεται σε όλες τις κατηγορίες ταξιδιωτών, από οικογένειες μέχρι ζευγάρια και single travelers.

Για τo καλοκαίρι του 2019, η Αlltours στοχεύει να αυξήσει τις πωλήσεις της για την Ελλάδα κατά 10% και να ξεπεράσει τις 340.000 αφίξεις. “Γιαυτό το λόγο αυξήσαμε τις αεροπορικές μας θέσεις, έχουμε εμπλουτίσει το χαρτοφυλάκιο μας με επιπλέον ξενοδοχεία που διαθέτουμε κατ’ αποκλειστικότητα και έχουμε ισχυροποιήσει τη θέση μας με την εξαγορά από τον Όμιλο μας του τρίτου ξενοδοχείου στην Κρήτη» ανάφερε ο κ. Willi Verhuven.

Οι ταξιδιώτες της Alltours έχουν τώρα τη δυνατότητα να απολαύσουν τις καλοκαιρινές τους διακοπές για το 2019 σε 731 ξενοδοχεία (έναντι 651 πέρυσι) ενώ προστέθηκαν και δύο νέες συνεργασίες με τις ξενοδοχειακές αλυσίδες της Grecotel και Sunshine.

Ισχυρή ανάπτυξη

Ο ισχυρότερος προορισμός στην Ελλάδα είναι η Κρήτη, ακολουθούμενη από τη Ρόδο και την Κω. Ιδιαίτερα στην Κρήτη, οι αφίξεις της Alltours παρουσιάζουν αύξηση της τάξης του 20% ετησίως τα τελευταία χρόνια. Για την προσεχή καλοκαιρινή σαιζόν έχουν υπογραφεί πάνω από 20 νέα συμβόλαια με ξενοδοχεία που θα εμπλουτίσουν το χαρτοφυλάκιο της Κρήτης. Στο νησί της Κω, η Alltours επενδύει επίσης σε δύο νεόδμητα Designhotels, που θα είναι έτοιμα για την προσεχή καλοκαιρινή σαιζόν.

Nέοι προορισμοί στο πρόγραμμα για την Ελλάδα το 2019 είναι η Κεφαλλονιά και η Πελοπόννησος, όπου θα πραγματοποιούνται πτήσεις και στα δύο της αεροδρόμια, Άραξο και Καλαμάτα. Εκτός από τα μεγάλα ελληνικά νησιά, η προσφορά πακέτων από την Αlltours έχει επεκταθεί με απευθείας πτήσεις και στα μικρά νησιά του Αιγαίου, του Ιονίου και του Κρητικού Πελάγους.

Υψηλές προδιαγραφές

Η Alltours έχει ισχυρή παρουσία με όλα τα ξενοδοχειακά της brand στην Ελλάδα. Οι ταξιδιώτες του πρακτορείου μπορούν συνεπώς να επιλέξουν μεταξύ των αποκλειστικών brands, όπως Allsun, Alltoura, Family & Friends, Sunline kai Luxmar.

Πλέον του ενός τρίτου των ταξιδιωτών της Alltours στην Ελλάδα πέρασαν τις διακοπές τους σε ένα ξενοδοχείο που διατίθεται κατ’ αποκλειστικότητα από την Alltours.

Στρατηγική της Alltours είναι να διασφαλίζει μέσω των προσφερομένων ξενοδοχείων υψηλά ποιοτικά standards σε ανταγωνιστικές τιμές και γι’ αυτό ο κ. Willi Verhuven δήλωσε: «Ως εκ τούτου, είναι ακόμα πιο ευχάριστο το γεγονός ότι παρά την υψηλή ζήτηση στην Ελλάδα, οι τιμές δε θα αυξηθούν μεσο-σταθμικά πάνω από 2,5% για το επόμενο καλοκαίρι».

Σύνοψη

731 ξενοδοχεία προσφέρει το πρόγραμμα της Αlltours για την Ελλάδα. Συμπεριλαμβάνεται η νέα μονάδα του Malia Beach (4 *), καθώς και το Zorbas Village και το Carolina Mare που λειτουργούν ως ξενοδοχεία Αllsun.

Λίγα λόγια για την Alltours

Η Αlltours βρίσκεται σε τροχιά ανάπτυξης τα τελευταία 40 χρόνια. Με 1,7 εκατ. ταξιδιώτες για την περίοδο 2017/18 συγκαταλέγεται ανάμεσα στους 5 κορυφαίους tour – operators της Γερμανίας. Στον ’Ομιλο Alltours ανήκουν οι tour – operators “Alltours Flugreisen”, “Alltours-X”, “Bye – Bye”, οι εταιρείες “Alltours Reiseportal” και “Alltours Reisecenter”, η ξενοδοχειακή αλυσίδα “Allsun” και το πρακτορείο εισερχόμενου τουρισμού “Viajes Allsun”.

 

Μπορεί επίσης να σας αρέσει