ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Η εικόνα της κυβέρνησης: Τοξική σκόνη στον ουρανό, θρύψαλα στο έδαφος!

Ο δήμαρχος Γλυφάδας Γ.Παπανικολάου «χάρισε» σπάνιο μουσειακό έκθεμα στον «κολλητό» του Ρ.Τ.Ερντογάν Ράχμι Κοτς!

Ο δήμαρχος Γλυφάδας Γ.Παπανικολάου «χάρισε» σπάνιο μουσειακό έκθεμα στον «κολλητό» του Ρ.Τ.Ερντογάν Ράχμι Κοτς!

Ήταν Σεπτέμβριος του 2015, όταν η Δημοτική Αρχή Γλυφάδας με τυμπανοκρουσίες, επίσημες τελετές και… μεγαλοπρεπείς «υπογραφές» στην Κωνσταντινούπολη είχε παραχωρήσει με χρησιδάνειο διάρκειας τριών ετών, όπως ανέφερε σχετικό Δελτίο Τύπου (10/09/2015) ένα ατμοκίνητο οδοστρωτήρα περιουσία του ελληνικού Δημοσίου στο Μουσείο Μεταφορών και Βιομηχανικής Κληρονομιάς που φέρει το όνομα του Τούρκου δισεκατομμυριούχου Rahmi Koc και στενού φίλου και συμβούλου του Τούρκου προέδρου Ρ.Τ.Ερντογάν.

Το ιστορικό και εξαιρετικά αυτό σπάνιο μηχάνημα έργου περιουσία του Δήμου Γλυφάδας και του γλυφαδιώτικου λαού, η ηλικία του οποίου ξεπερνάει τα περίπου ενενήντα έτη, παραχωρήθηκε προκειμένου να αναπαλαιωθεί, από τους Τούρκους και ως αντάλλαγμα για αυτή την αναπαλαίωση να εκτεθεί στο Μουσείο που βρίσκεται στην Κωνσταντινούπολη, αλλά για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.

Nα σημειώσουμε πως αυτό το σπάνιο μηχάνημα το επισκέπτονται κάθε χρόνο 180.000 Τούρκοι!

Η συνολική διάρκεια του Συμφωνητικού (Memorandum of Understanding) που υπογράφηκε μεταξύ του Δήμου Γλυφάδας και του Μουσείου «Rahmi Koc» όπως αναφέρθηκε ήταν τρία έτη ήτοι 36 μήνες, σε αντίθεση με ότι αναφέρει η σχετική Απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Γλυφάδας (243/2014) για χρησιδάνειο διάρκειας σαράντα (40) μηνών.

Όπως είχε δηλώσει τότε ο κ. Γιώργος Παπανικολάου, μετά την τριετία, το μηχάνημα «με ιδιαίτερη συναισθηματική αξία και ιστορική βαρύτητα για το Δήμο μας» «θα λάβουμε μέριμνα ώστε να εκτεθεί σε ασφαλή χώρο στο Δήμο Γλυφάδας».

Ο δήμαρχος Γλυφάδας Γ.Παπανικολάου υπογράφει την… εκποίηση του μουσειακού εκθέματος με τον Ρ.Κοτς.

Τι συνέβη και 3,5 χρόνια μετά ο ιστορικός ατμοκίνητος οδοστρωτήρας δεν έχει επιστρέψει στη Γλυφάδα, στην πόλη και στους πολίτες που ανήκει;

Μήπως έχει χάσει τον δρόμο;

Ή μήπως, όπως λένε οι πληροφορίες, έχει «ξεχασθεί» στο Μουσείο του κ. Κότς τον οποίο ευχαριστούσε θερμά ο κ. Παπανικολάου για την πρωτοβουλία και το ενδιαφέρον όταν υπέγραφαν το Συμφωνητικό;

Ορισμένοι άλλοι υποστηρίζουν πώς μπορεί ο ιστορικός οδοστρωτήρας και να έχει πουληθεί!

Δεν θέλουμε να πιστέψουμε ότι ο κ. Γεώργιος Παπανικολάου υπέπεσε σε ένα τόσο σοβαρό ολίσθημα, ξέχασε τη συναισθηματική αξία και την ιστορική βαρύτητα του μηχανήματος για τους δημότες της Γλυφάδας και το πούλησε στο τουρκικό Μουσείο.

Ο Δήμαρχος Γλυφάδας οφείλει να δώσει εδώ και τώρα απαντήσεις και εξηγήσεις.

Αλλιώς, κινδυνεύει να κατηγορηθεί για εκποίηση Δημοτικής Περιουσίας χωρίς καμία εξουσιοδότηση και δικαίωμα.

Απαντήσεις οφείλει να δώσει και η αντιπολίτευση.

Θυμάται την παραχώρηση του ιστορικού μηχανήματος έργου; Ρώτησε ποια είναι η τύχη του ή κάνει πώς δεν συμβαίνει τίποτα και συνεχίζει να καλύπτει τη Δημοτική Αρχή;

Εμείς δηλώνουμε ότι θα ψάξουμε το θέμα μέχρι τέλους και θα ανακαλύψουμε τι ακριβώς έχει συμβεί, γιατί οι πολίτες του Δήμου Γλυφάδας πρέπει να γνωρίζουν.

Ποιός είναι ο Ράχμι Κοτς

Ο Ραχμί Κοτς είναι κολλητός φίλος του Ρ.Τ.Ερντογάν.

Η αυτοκρατορία Κοτς, ξεκίνησε το 1926, σχεδόν ταυτόχρονα με την ίδρυση του σύγχρονου τουρκικού κράτους από τις στάχτες της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας.

Ο Ράχμι Κοτς, μοναχογιός του Βεχμπί Κοτς, που ίδρυσε την επιχειρηματική αυτή δυναστεία, θεωρείται σήμερα ένας από τους πλουσιότερους ανθρώπους του κόσμου, ένας επιχειρηματίας διεθνούς κύρους.

Ανέλαβε τα ηνία του ομίλου στις αρχές της δεκαετίας του ’70, σχηματίζοντας έναν πολυεθνικό κολοσσό, που δημιούργησε έναν όμιλο- μαμούθ με δραστηριότητες που εκτείνονται από τις τράπεζες ως τη βαριά βιομηχανία, τον κατασκευαστικό τομέα, την ενέργεια και τον τουρισμό. Σήμερα ο όμιλος δραστηριοποιείται σε 30 χώρες, ενώ ο κύκλος εργασιών το 2011 έφθασε τα 45,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Ο όμιλος, με έδρα την Κωνσταντινούπολη, αποτελείται σήμερα από περισσότερες από 100 εταιρείες που απασχολούν 90.000 εργαζομένους. Είναι ο μόνος τουρκικός όμιλος στον κατάλογο του Fortune 500.

Μεταξύ πολλών άλλων, η Koc Holding κατέχει τη μεγαλύτερη βιομηχανική επιχείρηση της Τουρκίας, τον όμιλο διύλισης πετρελαίου Tupras, την Arcelik, μια εταιρεία παραγωγής ειδών οικιακής χρήσης, την εταιρεία υγραερίου Aygaz, την εταιρεία διανομής καυσίμων Opet, την αμυντική βιομηχανία Otokar και την τράπεζα Yapi Kredi. Εχει κοινοπραξίες με τη Fiat και τη Ford αντιπροσωπεύοντας περίπου το 45% της βιομηχανίας αυτοκινήτων της Τουρκίας.

Στα πρώτα χρόνια της ανόδου του Κόμματος Δικαιοσύνης και Ανάπτυξης (AKP), ο Ερντογάν είχε στο πλευρό του τον όμιλο Κοτς.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

notia-press.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.