Παγωτό από τα χέρια ενός τοπ μόντελ

Παγωτό από τα χέρια ενός τοπ μόντελ

Παρά την επιτυχημένη διεθνή καριέρα του ως μοντέλου και τη συνεργασία του με κορυφαίους οίκους μόδας όπως οι Dolce & Gabbana, Ermenegildo Zegna κ.ά., ο Γιώργος Μανίκας δεν βλέπει το μέλλον του στην πασαρέλα. Τον κέρδισαν τα παγωτά διαίτης

Παγωτό από τα χέρια ενός τοπ μόντελ
Στον χώρο της μόδας -και μάλιστα της ευρωπαϊκής- ο Γιώργος Μανίκας το τελευταίο που χρειάζεται είναι συστάσεις. Εφτασε στην κορυφή έχοντας ξεκινήσει από την Αντίκυρα της Βοιωτίας με προορισμό την Αθήνα και με σκοπό να σπουδάσει Στατιστική και Ασφαλιστική Επιστήμη στο  Πανεπιστήμιο Πειραιά. Λόγω της σχέσης του με κάποια κοπέλα που εργαζόταν ως μοντέλο, ο Γιώργος θέλησε να δοκιμάσει και αυτός την τύχη του στο μόντελινγκ. Αμέσως, διακεκριμένοι σχεδιαστές όπως ο Μιχάλης Ασλάνης και ο Μάκης Τσέλιος είδαν τις μεγάλες του δυνατότητες και τον εμπιστεύτηκαν, προσφέροντάς του διαρκώς δουλειές -και μάλιστα στη λεγόμενη «καλή εποχή» της ελληνικής μόδας- βοηθώντας τον παράλληλα να γίνει γνωστός και στο εξωτερικό. Κάπως έτσι ο νεαρός με την αρχαιοελληνική κατατομή και το σφριγηλό, αθλητικό σώμα θα βρεθεί γρήγορα εκεί όπου χτυπά η καρδιά της παγκόσμιας μόδας, την Ιταλία. Σε χρόνο ρεκόρ θα φωτογραφηθεί για το look book των Dolce & Gabbana, ενώ θα πρωταγωνιστήσει επίσης στις επιδείξεις του εξαιρετικά απαιτητικού Ermenegildo Zegna. «Εχω ζήσει μοναδικές εμπειρίες στον χώρο της μόδας», εξομολογείται ο Γιώργος Μανίκας στο «thema people» και συνεχίζει: «Εχω κάνει ταξίδια, γνώρισα σημαντικούς ανθρώπους και έβγαλα χρήματα από μια δουλειά που, σε μεγάλο βαθμό, αποτελεί ταυτόχρονα διασκέδαση. Επίσης, οι Ιταλοί με έκαναν να αντιληφθώ τι σημαίνει πραγματικό γούστο και προσοχή στη λεπτομέρεια».

Παρ’ όλ’ αυτά, η μόδα ήταν μια ενασχόληση με ημερομηνία λήξης για τον Γιώργο Μανίκα - ποτέ δεν την αντιμετώπισε σαν το μόνιμο επάγγελμά του. Σήμερα, μολονότι παραμένει περιζήτητος από τους οίκους μόδας του εξωτερικού, έχει αποφασίσει να ολοκληρώσει τις σπουδές του και να πάρει σύντομα το πτυχίο του. Παράλληλα, όμως, έχει ήδη αρχίσει να αναπτύσσει τη δική του επιχειρηματική δραστηριότητα. «Δεν θα μπορούσα να με φανταστώ υπάλληλο σε κάποιο γραφείο», δηλώνει, υπογραμμίζοντας ότι «έχω μάθει να ζω ελεύθερος, καθορίζοντας ο ίδιος τον χρόνο και τις δραστηριότητές μου. Το να κλειστώ σε ένα γραφείο θα ήταν σαν να μου κόβουν το οξυγόνο». 


Παγωτό για τοπ μόντελ


Ο Γιώργος άρχισε να ασχολείται με τις επιχειρήσεις πριν από περίπου τρία χρόνια, όταν στην παραλία των Αντικύρων, στην ιδιαίτερη πατρίδα του, δοκίμασε να δημιουργήσει ένα beach bar. Το εγχείρημα στέφθηκε από οικονομική επιτυχία, καθώς ένας επιπλέον λόγος για την προσέλκυση της πελατείας ήταν ο ίδιος: ολόκληρες παρέες κοριτσιών συνέρρεαν στο μπαρ για να δουν τον ιδιοκτήτη του από κοντά. Ο Γιώργος Μανίκας γρήγορα αντιλήφθηκε ότι διαθέτει επιχειρηματικό χάρισμα και άρχισε να σχεδιάζει το επόμενο βήμα του. Ετσι, πριν από έναν χρόνο, όταν τα πρατήρια Frozen Yogurt άρχισαν να ξεφυτρώνουν παντού στην Ελλάδα, ο Γιώργος αποφάσισε να δημιουργήσει κάτι εντελώς δικό του: το Fitness Frozen Yogurt, ένα είδος παγωτού χωρίς ζάχαρη και χωρίς λιπαρά. Οπως εξηγεί ο ίδιος, «ένας άνθρωπος σαν κι εμένα, που έχει εμμονή με την υγιεινή διατροφή, δεν θα μπορούσε να καταναλώνει οποιοδήποτε παγωτό. Ηθελα ένα παγωτό στα μέτρα μου - αλλά και στα μέτρα πολλών άλλων ανθρώπων που έχουν το άγχος της ζυγαριάς και των θερμίδων. Μετά από έρευνες και συνεχόμενες δοκιμές, τελικά το πετύχαμε».

Στον πειραματισμό του θα τον βοηθήσει ο Μάριος Μπλέτσος, γιος του πάλαι ποτέ προέδρου της εταιρείας παγωτών Δωδώνη. Από κοινού με τον Μάριο, ο Γιώργος θα καταφέρει να συνδυάσει τις χαμηλές θερμίδες με τη δυνατή γεύση. Οταν έκρινε ότι το αποτέλεσμα ήταν ικανοποιητικό, άνοιξε το πρώτο του κατάστημα με παγωτά στην Καλλιθέα και μόλις πριν από λίγες ημέρες ακολούθησε ένα δεύτερο, στην Αίγινα, όπου ήδη γίνεται το αδιαχώρητο. «Επέλεξα την Αίγινα για το δεύτερο μαγαζί, διότι είναι ο τόπος καταγωγής του κουμπάρου μου, με τον οποίο μοιραζόμαστε επιχειρηματικά τα Fitness Frozen Yogurt. Δεν κρύβω ότι η όλη η διαδικασία με μαγεύει, γι’ αυτό και συχνά περνάω πίσω από τον πάγκο για να μιλήσω με τον κόσμο και να τον εξυπηρετήσω, ασχέτως εάν έχουμε υπαλλήλους γι’ αυτή τη δουλειά. Η επαφή με τους πελάτες με ενθουσιάζει, γι’ αυτό και έχω προγραμματίσει να περάσω στην Αίγινα μεγάλο μέρος του φετινού καλοκαιριού».

Με μόλις τρεις αλλά πολύ δυνατές γεύσεις (σοκολάτα, μπανάνα και φράουλα) η ζήτηση των παγωτών ανεβαίνει γι’ αυτό και αναμένονται τέσσερα ακόμη καταστήματα, δύο στην Ελλάδα και άλλα δύο στην Κύπρο. Ο Γιώργος Μανίκας αποδεικνύει ότι διαθέτει ευστροφία, δημιουργικότητα και επιχειρηματικό πνεύμα, επινοώντας ένα πρωτότυπο νέο προϊόν, αλλά και στήνοντας μια σειρά καταστημάτων για τη διάθεσή του.

Κλείσιμο
«Μου αρέσει να παίρνω τα ρίσκα μου», λέει ο ίδιος και τονίζει: «Στην επιχειρηματική μου διαδρομή υπήρξαν πάμπολλοι άνθρωποι που προσπάθησαν να με αποθαρρύνουν, όμως ακόμη και αυτό έχει τη δική του αξία. Διότι, εάν θέλεις κάτι πολύ, τελικά το επιτυγχάνεις. Η οικονομική κρίση δεν με πτόησε ούτε μια στιγμή, αφού σε τέτοιες συνθήκες παρουσιάζονται μεγάλες ευκαιρίες».

Ο Γιώργος Μανίκας μοιράζει τον χρόνο του μεταξύ της σχολής του στον Πειραιά, των editorials μόδας και, εσχάτως, των επιχειρήσεών του. Τον χρόνο που απομένει ύστερα από όλες αυτές τις υποχρεώσεις τον μονοπωλεί ο γιος του, ο οποίος έχει τους δικούς του λόγους που δεν δοκιμάζει το frozen yοgurt του μπαμπά του. «Είναι μόλις μερικών μηνών και δεν ξέρει ακόμη τι εστί φρουτόκρεμα, πόσο μάλλον παγωτό», λέει ο Γιώργος χαμογελώντας. Οσο για το ποιος πρωταγωνιστεί στη διαφήμιση της εταιρείας Fitness Frozen Yogurt, μα φυσικά ο ίδιος. Οταν έχεις διανύσει τόσα χιλιόμετρα στην πασαρέλα, έχεις γράψει τέτοια ιστορία στον χώρο, δεν θα μπορούσες να επιτρέψεις σε άλλον να μιλήσει για το προϊόν σου.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης