Κλείσιμο

Κορωνοϊός - Θεσσαλονίκη: Πουλήθηκαν τόνοι μαγιάς – Επιστρέφουμε στο σπιτικό ψωμί

Την επιστροφή στην παράδοση, εξαιτίας της εξάπλωσης του κορωνοϊού, φαίνεται πως επιλέγουν ολοένα και περισσότεροι Θεσσαλονικείς, καθώς το σπιτικό ψωμί αρχίζει, πλέον, να έχει την τιμητική του.

Οι νοικοκυρές «ξεθάβουν» συνταγές της γιαγιάς, αλλά και πιο πρόσφατες που δεν χρειάζονται ιδιαίτερη μαεστρία για να επιτύχει το ψωμί, θέλοντας να περιορίσουν τις μετακινήσεις τους και να αισθανθούν περισσότερο δημιουργικές. Η «νοικοκυροσύνη» βέβαια δεν εξαντλείται στο ψωμί αλλά και σε σνακ, γλυκά και άλλες λιχουδιές.

Είναι χαρακτηριστικό, πως σε μια εβδομάδα, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, μεγάλη αλυσίδα σούπερ μάρκετ πούλησε περί τους πέντε τόνους μαγιάς. Η εβδομάδα που καταγράφηκαν οι εν λόγω πωλήσεις ήταν η πρώτη που επιβλήθηκαν τα μέτρα περιορισμού στις μετακινήσεις.

Την ίδια ώρα και το αλεύρι παρουσιάζει αυξημένη ζήτηση, με αποτέλεσμα συχνά τα ράφια των σούπερ μάρκετ να αδειάζουν μέχρις ότου να τα ξανατροφοδοτήσουν και να αδειάσουν εκ νέου... Σύμφωνα με έρευνα της Nielsen, πρώτο στις προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών, είναι το αλεύρι που παρουσιάζει αύξηση των πωλήσεων σε αξία κατά 141,9%.

Πάντως για όσες νοικοκυρές η παρασκευή του ψωμιού αποτελεί χρονοβόρα και  δύσκολη διαδικασία, τα έτοιμα ψωμιά (για σάντουιτς, τοστ κλπ) από το σούπερ μάρκετ αποτελούν την εύκολη λύση με αποτέλεσμα οι πωλήσεις τους να έχουν εκτοξευτεί κατά 150%.

Στο μεταξύ, ζημιές μετρούν οι αρτοποιοί καθώς βλέπουν τις πωλήσεις τους να περιορίζονται συνεχώς με αποτέλεσμα να επιστρατεύουν και τη λύση του ντελίβερι, προκειμένου να προσελκύσουν πελάτες -ακόμη και αν βρίσκονται σε περιοχές που δεν είναι κοντά στο κατάστημα τους- οι οποίοι δεν θέλουν να μετακινηθούν από το σπίτι τους, ή δυσκολεύονται (ηλικιωμένοι, ευπαθείς ομάδες).


Πηγή: voria.gr

Πηγή: skai.gr