Ήρθε στην Ελλάδα το νέο Renault Clio-Τιμές

Το Γαλλικό supermini είναι καλύτερο από ποτέ

Νέο Renault Clio Ελλάδα

Στην Ελλάδα παρουσιάστηκε η νέα γενιά του Renault Clio με νέο πάτωμα, νέους κινητήρες, εντυπωσιακή εμφάνιση και πλούσια τεχνολογία.

Από την σύντομη δοκιμή που καναμε είδαμε  ότι η Γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία έχει κάθε λόγο να περηφανεύεται για το μοντέλο της καθώς προσφέρει και απτή ποιότητα κατασκευής κάτι που αντιλαμβάνεσαι με το που μπαίνεις στο αυτοκίνητο.

Στα  high tech στοιχεία ανήκει και η μεγάλη κάθετη οθόνη αφής 9,3 ιντσών  στο κέντρο του ταμπλό όπου προβάλλονται- μεταξύ άλλων-  οι ενδείξεις του προηγμένου συστήματος infotainment στο κέντρο του ταμπλό.

Επιπλέον υπάρχει η δυνατότητα ψηφιακής οθόνης οργάνων ενώ όσον αφορά τα συστήματα ασφαλείας υπάρχει ακόμη και από την βασική έκδοση το πακέτο EASY DRIVEΤ με αυτόνομη πέδηση, σύστημα αναγνώρισης σήμανσης και διατήρησης λωρίδας  και αρκετές άλλες λειτουργίες που δίνουν στο Clio στοιχεία ημιαυτόνομης οδήγησης.

Η νέα πλατφόρμα με την κωδική ονομασία CMF-B  ,το άκαμπτο αμάξωμα και ο πλούσιος εξοπλισμός ενεργητικής  και παθητικής ασφάλειας έδωσεν στο νέο Clio το "παράσημο"' 5 αστέρων στις αυστηρότατες δοκιμές πρόσκρουσης του ανεξάρτητου ευρωπαϊκού οργανισμού EuroNCAP 


Αν και οι διαστάσεις είναι ελαφρά μειωμένες παρόλα αυτά το μεταξόνιο των 2,583 μέτρων εγγυάται για μεγαλύτερους χώρους στους επιβάτες οι οποίοι έχουν στην διάθεση τους εργονομικά καθίσματα και κορυφαίο χώρο αποσκευών που φτάνει στα 391 λίτρα.

Σε ότι αφορά τους εσωτερικούς χώρους, το μεταξόνιο των 2,583 μέτρων είναι το εχέγγυο για μια ευρύχωρη καμπίνα για τέσσερις ενήλικες, οι οποίοι και θα εκτιμήσουν την άριστη στήριξη που προσφέρουν τα εργονομικά καθίσματα. Η πρόσβαση στο εσωτερικό είναι εύκολη, λόγω του μεγάλου ανοίγματος ακόμη και των πίσω θυρών, ενώ το ίδιο ισχύει και με τον αποθηκευτικό χώρο που σε χωρητικότητα φθάνει τα 391 λίτρα, τιμή κορυφαία στην κατηγορία..


Το Clio διατίθεται με 5 κινητήρες από τους οποίους οι τρεις είναι  βενζίνης και οι δυο diesel. Συγκεκριμένα η βασική έκδοση κινείται από 100άρη τριικύλινδρο μοτέρ βενζίνης που αποδίδει 75 ίππους . Ακολουθεί ο  TCe 100 ο οποίος είναι και αυτός υπερτροφοδοτούμενος 1000άρης που συνεργάζεται είτε με είτε με χειροκίνητο 5άρι κιβώτιο ταχυτήων είτε με με αυτόματο CVT.

Στην κορυφή των βενζινοκινητήρων είναι ο TCe 130 χωρητικότητας  1,3 λίτρων και απόδοσης 130 ίππων ο οποίος συνεργάζεται αποκσλειστικά με  αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC 7 σχέσεων. Στους diesel περιλαμβάνεται ο  1.5 Blue dCi, ο οποίος αποδίδει στη μια έκδοση  85 ίππους και στην δεύετρη 115 ίππους. Οι δυο εκδόσεις συνεργάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Οι εκδόσεις καλύπτουν κάθε ανάγκη. Η  κορυφαία πολυτέλεια που προσφέρει η INITIALE PARIS και η σπορτίβικη έκδοση R.S. line καλύπτον και ττους πιο απιτητικούς αγοραστές.


Όσον αφορά τις τιμές για να αποκτήσετε την βασική έκδοση 1.0 SCe 75 PS χρειάζεστε  13.490€  ενώ η έκδοση με τον κινητήρα 1.0 TCE 100 PS κοστίζει 14.190 ευρώ .Η βασική έκδοση πετρελαίου 1.5 dCi 85 PS κοστίζει 14.790 ευρώ και η έκδοση 1.5 dCi 115 PS έχει κόστος 19.790 ευρώ.

.Άποψη μας είναι ότι το Renault Clio όχι μόνο θα συνεχίσει την λαμπρή πορεία των  περασμένων μοντέλων αλλά θα πάει ψηλότερα  καθώς είναι το καλύτερο που έφταξαν ποτέ.

Βαγγέλης Γκούμας     

 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top