ΤΟΠΙΚΑ

Στην Τσαγκαράδα για επιδιόρθωση βλάβης περιμένουν ήδη 11 μέρες!

στην-τσαγκαράδα-για-επιδιόρθωση-βλάβ-341922

Ιδιοκτήτης ταβέρνας στην Τσαγκαράδα βλέπει τη μία μετά την άλλη τις παρέες να του φεύγουν, επειδή δεν μπορεί να δεχτεί ηλεκτρονικές πληρωμές

Ακόμη και προσωρινό λουκέτο αναγκάστηκε να κλειδώσει στην επιχείρησή του εστιάτορας στην Τσαγκαράδα, μετά από κεραυνό που έπεσε στην περιοχή και είχε ως αποτέλεσμα να βγει εκτός λειτουργίας το POS. Ολόκληρες παρέες, που μπαίνουν στην ταβέρνα για να φάνε, μόλις ενημερωθούν ότι δεν λειτουργεί το POS κι άρα δεν μπορούν να πληρώσουν από το ηλεκτρονικό τους πορτοφόλι φεύγουν…

Οι περιπέτειες για τον εστιάτορα ξεκίνησαν στις 3 Οκτωβρίου. Κεραυνός που έπεσε στην περιοχή είχε ως αποτέλεσμα να «νεκρώσουν» οι τηλεφωνικές συνδέσεις και ως εκ τούτου να τεθεί εκτός λειτουργίας και το μηχάνημα POS.

Ο ιδιοκτήτης της ταβέρνας επικοινώνησε άμεσα με το τμήμα αναγγελίας ζημιών στο 13788 για να ενημερώσει για το πρόβλημα και να ζητήσει την άμεση επίλυσή του. Όπως ενημερώθηκε τεχνικός δεν μπορεί να μεταβεί στην περιοχή πριν τις 14 Οκτωβρίου, 11 ημέρες μετά τη ζημιά.

Ο ίδιος επεσήμανε ότι πρόκειται για επιχείρηση η λειτουργία της οποίας εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό και από τη λειτουργία του μηχανήματος αυτόματων πληρωμών, όμως δεν κατάφερε να… επισπεύσει την έλευση του συνεργείου.

Τις τελευταίες ημέρες ο ίδιος μετρά απώλειες. Όπως ανέφερε στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ ολόκληρες παρέες πελατών μπαίνουν μέσα για να φάνε, κάθονται και όταν ενημερώνονται ότι το POS δεν λειτουργεί σηκώνονται και φεύγουν. «Η Τσαγκαράδα είναι ένας από τους πιο δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς του Πηλίου. Πολλοί πελάτες χρησιμοποιούν μόνο κάρτες για τις πληρωμές τους και από τη στιγμή που δεν μπορούμε να τους εξυπηρετήσουμε απλώς τους χάνουμε. Είμαστε στο Πήλιο, όχι κάπου απόκοσμα για να αναγκαζόμαστε να περιμένουμε πάνω από δέκα ημέρες να έρθει το συνεργείο να διορθώσει τη βλάβη», διαμαρτύρεται ο επιχειρηματίας που όπως ανέφερε αναγκάστηκε να κλείσει προσωρινά για μερικές ημέρες την επιχείρησή του μέχρι να επιλυθεί το πρόβλημα.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου