ΤΟΠΙΚΑ

Βόλος – Πήλιο: «Καλύτερα δεν γίνεται»

βόλος-πήλιο-καλύτερα-δεν-γίνεται-313649

Προβολή του προορισμού από την εκπομπή της Ναταλίας Γερμανού – Τουριστική διαφήμιση και σε ιστοσελίδα των Κάτω Χωρών

Στην ιστοσελίδα του περιοδικού june.be με 35.000 αναγνώστες κάθε μήνα θα προβληθεί ο τουριστικός προορισμός Βόλος- Πήλιο, ο οποίος παράλληλα διαφημίστηκε και στην εκπομπή της Ναταλίας Γερμανού «Καλύτερα δεν γίνεται».

Η Αντιδημαρχία Τοπικής Ανάπτυξης και Τουρισμού Βόλου σε συνεργασία με το γραφείο ΕΟΤ Κάτω Χωρών στην Ολλανδία διοργάνωσε ταξίδι εξοικείωσης δημοσιογράφων που πραγματοποιήθηκε στις 27, 28 και 29 Οκτωβρίου στο πλαίσιο της διαφημιστικής καμπάνιας του γραφείου ΕΟΤ Κάτω Χωρών.

Συγκεκριμένα δημοσιογράφος και φωτογράφος επισκέφτηκαν τον Βόλο και το Πήλιο με αποστολή να δημιουργήσουν υλικό για την ιστοσελίδα του περιοδικού june.be που έχει 35.000 αναγνώστες κάθε μήνα, ηλικίας 25 – 45 ετών, 60% γυναίκες, υψηλού εισοδηματικού επιπέδου, προερχόμενο κυρίως από την περιοχή της Φλάνδρας που ενδιαφέρεται για τα ταξίδια, τις αγορές και ιδιαίτερα τη γαστρονομία.

Το Τμήμα Τουρισμού του Δήμου Βόλου οργάνωσε το πρόγραμμα των απεσταλμένων από τον ΕΟΤ των Κάτω Χωρών ως ενιαίος προορισμός, καλύπτοντας και τους τρεις Δήμους που απαρτίζουν τον Βόλο και το Πήλιο έτσι ώστε ο αναγνώστης να εισπράξει μέσα από τα άρθρα την πληθώρατων επιλογών που έχει επιλέγοντας να έρθει στον προορισμό Volos – Pelion.

Αναλυτικότερα το κλιμάκιο βίωσε την επαφή με το βουνό, τη θάλασσα, τη γαστρονομία, τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού και σημεία ιδιαίτερης φυσικής ομορφιάς και αρχιτεκτονικής, που μπορεί ο επισκέπτης να συναντήσει στην περίοδο των διακοπών του επιλέγοντας τον Βόλο και το Πήλιο ως προορισμό.

Στο σύνολο των δράσεων προβολής του προορισμού από το Τμήμα Τουρισμού εντάσσεται και η φιλοξενία και οργάνωση προγράμματος για την εκπομπή της Ναταλίας Γερμανού «Καλύτερα δενγίνεται» που προβάλλεται στο κανάλι APLHA TV που βρέθηκε στο Βόλο με τον δημοσιογράφο Ευτύχη Γρυφάκη και δημιούργησε δύο οδοιπορικά το ένα για το Βουνό των Κενταύρων και το άλλο για τον Βόλο και έδειξαν τις ομορφιές της περιοχής στους Ελληνες τηλεθεατές και μελλοντικούς επισκέπτες.

Η προβολή έγινε διαδοχικά σε δύο Σαββατοκύριακατου Οκτωβρίου σε ζώνη υψηλής τηλεθέασης.Στις δράσειςοι επαγγελματίεςτου τουρισμού στάθηκαν αρωγοί και με τις χορηγίες τους σε μεταφορά, φιλοξενία, γευσιγνωσία και προβολή εναλλακτικών δράσεων δημιούργησαν μια αξέχαστη γνωριμία με τον προορισμό που θα αποτυπωθεί στην παραγωγή υλικού για την προβολή του VOLOS PELION it’s true.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου