ΤΟΠΙΚΑ

Το ηλεκτρονικό εμπόριο ήρθε για να μείνει!

το-ηλεκτρονικό-εμπόριο-ήρθε-για-να-μεί-53674

Ενώ η εμπορική αγορά δυσκολεύεται να πιάσει ρυθμούς κανονικότητας

Αύξησε τον τζίρο του κατά 400% κατά τη διάρκεια της καραντίνας και μετά την επιστροφή στη νέα κανονικότητα συνεχίζει να καταγράφει άνοδο κερδών και σε σχέση με την προ κορονοϊού εποχή. Το ηλεκτρονικό εμπόριο φαίνεται ότι ήρθε για να μείνει, αφού παίρνει πλέον σημαντικό μερίδιο από την πίτα της αγοράς.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου και Νέας Ιωνίας, Απόστολο Οντόπουλο, σε σχέση με τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο τα e-shops έχουν ενισχυθεί μετά την περίοδο της καραντίνας από 30% έως και 70% ανάλογα με τους κλάδους.

«Εμείς προτρέπουμε τον εμπορικό κόσμο να αντιληφθεί ότι το εμπόριο αλλάζει και το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι το μέλλον. Οι επαγγελματίες έχουν περιθώρια για να αντιδράσουν και να ελιχθούν υιοθετώντας τα νέα δεδομένα. Οσο το καθυστερούν, τόσο θα είναι πιο δύσκολα», σημειώνει.

Ο Εμπορικός Σύλλογος Βόλου και Νέας Ιωνίας συμβουλεύει τους καταναλωτές να στηρίξουν τα τοπικά καταστήματα. «Αν όμως επιλέξουν ηλεκτρονικές αγορές, καλόν είναι να προτιμήσουν είτε καταστήματα της περιοχής, είτε μαγαζιά με φυσική παρουσία, ώστε οι αγορές να είναι εγγυημένες», τονίζει ο ίδιος.

Τα e – shops έχουν φτιάξει στο διάστημα της καραντίνας καινούργιο πελατολόγιο, επισημαίνει από την πλευρά του ο Γεώργιος Σακελάρης, αντιπρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου. «Το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι το αύριο, δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι», σημειώνει ακόμη.

Οι αγορές προϊόντων μέσω διαδικτύου συνεχίζουν να παρουσιάζουν αύξηση όταν το εμπόριο δεν έχει βρει ακόμη τον βηματισμό του. Αυτή τη στιγμή κάποιοι κλάδοι δουλεύουν ικανοποιητικά, άλλοι υστερούν. Η ένδυση και η υπόδηση φαίνεται να περνούν τη μεγαλύτερη κρίση, σύμφωνα με τον εμπορικό κόσμο. Δεν τις ευνοούν και οι καιρικές συνθήκες με τις ανατροπές του καιρού.

Επισημαίνεται πάντως ότι η πώληση προϊόντων μέσω internet δεν ευνοεί όλα τα είδη. Ανοδική πορεία καταγράφουν κατά κύριο λόγο τα προϊόντα τεχνολογίας, τα είδη δώρων, τα καλλυντικά, τα παιχνίδια και τα βιβλία.

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΡΟΥΓΚΑ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου