Μπορεί άραγε να εκφραστεί με λόγια, η τρέλα που μας πιάνει, όταν τα Χριστούγεννα παίρνουμε για δώρο, ένα προϊόν τεχνολογίας; Το δύσκολο αυτό έργο, ανέλαβαν φέτος με μεγάλη επιτυχία οι γνήσια «τρελαμένοι», Φάνης Λαμπρόπουλος, Θανάσης Πασσάς και Νικόλας Ράπτης στην χριστουγεννιάτικη καμπάνια του ΓΕΡΜΑΝΟΥ. Τηλεοπτικές ταινίες και ραδιοφωνικά spots όλο τρέλα, Instagram Stories και YouTube pre-rolls με πλούσιο περιεχόμενο αλλά και ένα digital activation που «παίζει» με τα συναισθήματα του κοινού, κατάφεραν να  αποτυπώσουν την «τρέλα» που μας δημιουργούν τα δώρα τεχνολογίας. Αν ακόμα δεν έχεις εκτεθεί στην καμπάνια, αναζήτησε και δες τους απολαυστικούς πρωταγωνιστές σε μία κατάθεση ψυχής για τα δώρα τεχνολογίας και βρες στον ΓΕΡΜΑΝΟ, αυτά, που θα τρελάνουν τους δικούς σου αγαπημένους, μέσα από μια μεγάλη γκάμα προϊόντων.