Νέος Μουφτής Ξάνθης Μπιλάλ Καρά Χαλήλ που έχει μηνύσει το Τουρκικό Προξενείο της Κομοτηνής

 
Νέος Μουφτής Ξάνθης Μπιλάλ Καρά Χαλήλ που έχει μηνύσει το Τουρκικό Προξενείο της Κομοτηνής

Ενημερώθηκε: 17/08/18 - 21:30

Ο ιεροδιδάσκαλος Μπιλάλ Καρά Χαλήλ με Θεολογικές σπουδές και γνώστης της Αραβικής γλώσσας, γνωστός του Τουρκικού Προξενείου Κομοτηνής αφού τους έχει… μηνύσει(!), διορίστηκε από το Υπουργείο Παιδείας της Ελλάδας Τοποτηρητής Μουφτής Ξάνθης. Ο κύριος Μπιλάλ Καρά Χαλήλ κατάγεται από τον Σώστη Ροδόπης και είναι 38 ετών, σύμφωνα με την ιστοσελίδα «Μαχητής της Θράκης».

Τη σχετική απόφαση υπογράφει ο Συντονιστής της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας-Θράκης Ιωάννης Σάββας.

Σύμφωνα με αυτήν, τοποτηρητής στη Μουφτεία Ξάνθης ορίζεται ο Μπιλάλ Καρά Χαλήλ του Μπεχρή ενώ Μουφτής Κομοτηνής ο Τζιχάτ Χαλήλ του Μπιλάλ.

Ο τοποτηρητής της Κομοτηνής είναι γνωστής θεολογικής επάρκειας και διδάκτωρ Θεολογίας ενώ είναι επίσης διδάσκων στο Τμήμα Ισλαμικών Σπουδών που λειτουργεί στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.

Νέος Μουφτής Ξάνθης Μπιλάλ Καρά Χαλήλ που έχει μηνύσει το Τουρκικό Προξενείο της Κομοτηνής

Την είδηση επιβεβαίωσε μάλιστα και το μέλος του Πολιτικού συμβουλίου των ΑΝΕΛ Χρύσα Ούτση.

«Ούτση Κούτρα Χρύσα: Σιδηροκέφαλοι οι νέοι Τοποτηρητές Μουφτήδες Ξανθης και Ροδοπης. ΗΡΘΕ ο ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ! Στην Ξανθη ο Μπιλαλ Καρα Χαληλ γνωστος του προξενειου …. γιατι τους ειχε μηνύσει!».

Η καυτή επιστολή του νέου Μουφτή κατά του Τουρκικού Προξενείου

Ο Τοποτηρητής Μουφτής Ξάνθης είχε απασχολήσει τον τύπο και το 2012 όταν είχε δώσει στην δημοσιότητα την παρακάτω καταγγελία:

Προς τον Σοφολογιώτατο Μουφτή Κομοτηνής

Κο Μέτσο Τζεμαλή

Αίτηση – Αναφορά

Καρά Χαλήλ Μπιλάλ του Μπεχρή και της Χαϊριέ, γεννηθέντος το έτος 1980 στην Πάχνη Νομού Ξάνθης, κατοίκου κοινότητας Σώστη Νομού Ροδόπης.

Σοφολογιώτατε,

Με δική σας απόφαση ορίσθηκα ιμάμης στο ιερό τέμενος της κοινότητας Σώστη Νομού Ροδόπης σε χηρεύουσα κενή θέση.

Ο ορισμός μου επιβεβαιώθηκε με απόφαση των κατοίκων του χωριού, η οποία επανεπικυρώθηκε στις 27-11-2011 επίσης ομόφωνα, γεγονός που επανεπιβεβαίωσε την αποδοχή και την εμπιστοσύνη τους στο πρόσωπό μου.

Τον τελευταίο χρόνο η άσκηση των καθηκόντων μου έγινε προβληματική και δύσκολη από την συμπεριφορά κυρίως ενός συγχωριανού του Μπαϊράμ Χαμπήλ του Χαλήλ, ο οποίος ξεκίνησε μια εκστρατεία κατασυκοφάντησης και διαπόμπευσης μου στο χωριό, επιθυμώντας ευθέως να με αναγκάσει να εγκαταλείψω την θέση μου ή να απαρνηθώ την πίστη μου στο πρόσωπο σας και να ενταχθώ στο προσωπικό του Ιμπραήμ Σερήφ.

Την 4η Μαΐου 2012, ημέρα Παρασκευή και περί ώρα 14.00 μ.μ., ενώ αποχωρούσα από το τζαμί, όπου, ως ιμάμης, τέλεσα την καθιερωμένη βάσει της θρησκείας μας προσευχή, άκουσα τον συγκεκριμένο συγχωριανό μου που βρισκόταν στον προαύλιο χώρο, να απευθύνεται προς τους περίπου είκοσι πέντε (25) συμπροσευχηθέντες συγχωριανούς μου, ζητώντας την προσοχή τους και απευθυνόμενος προς αυτούς και ταυτόχρονα δείχνοντας προς το μέρος μου, είπε μεγαλόφωνα τα εξής:

«Ποιος είναι αυτός; Ποιος είναι ο Μπιλάλ; Δεν αναγνωρίζει την Τουρκία. Δεν αναγνωρίζει τον Τούρκο Πρόξενο. Δεν αναγνωρίζει τον Ιμπραήμ Σερήφ. Γιατί δεν τους αναγνωρίζει; Τι είναι αυτός, ποιος νομίζει ότι είναι;».

Ακούγοντας τον να λέει αυτά τα λόγια για μένα, επέστρεψα στον προαύλιο χώρο και του απάντησα:

«Ποιος σου έδωσε το δικαίωμα να λες αυτά τα ψεύδη για εμένα; Χωρίς την παρουσία του Μουτεβελή (του προέδρου της βακουφικής επιτροπής), δεν έχει νόημα να κάνουμε αυτή τη συζήτηση. Εμένα με όρισε ιμάμη, το χωριό. Δεν σου έχω αναφέρει τίποτε άλλο, ούτε για Τούρκο Πρόξενο, ούτε για Τουρκία, ούτε για Ιμπραήμ Σερήφ.».

Τότε συνέχισε να λέει: «Όλοι οι άλλοι ιμάμηδες είναι εγγεγραμμένοι στον Ιμπραήμ Σερήφ, εσύ γιατί δεν είσαι; Γιατί έχεις σηκωμένο το κεφάλι; Ποιος είσαι εσύ που τολμάς να μη δίνεις αναφορά στον Ιμπραήμ Σερήφ; Γιατί είσαι ακόμα ‘‘γραμμένος’’ στην Ελλάδα και δεν πας να ‘‘γραφτείς’’ στον Ιμπραήμ Σερήφ; Καταλαβαίνεις τώρα ότι είσαι πουλημένος; Από τη στιγμή που είσαι ‘‘γραμμένος’’ στην Ελλάδα, δεν κάνεις για μας. Θα δεις, εμείς θα σε διώξουμε από εδώ. Θα φέρουμε νέο ιμάμη. Και τότε θα δούμε ποιος θα σε πληρώνει. Να δούμε τότε πού θα βρεις να πας. Να ξέρεις ότι με τη στάση σου διχάζεις όλο το χωριό, είσαι ανεπιθύμητος εδώ. Είσαι ‘‘πράκτορας’’ της Ελληνικής πλευράς, κόντρα στα συμφέροντα του χωριού μας. Μην ανησυχείς όμως, εγώ θα σε κανονίσω. Θα δεις, ποιος είναι ο Μπαϊράμ».

Με την συμπεριφορά του αυτή ήθελε να με εκθέσει έναντι των πιστών, ισχυριζόμενος ότι ενεργώ ως «πράκτορας» της Ελλάδας, ότι ενεργώ κόντρα στον Ιμπραήμ Σερήφ και κατ’ επέκταση κόντρα στο Τουρκικό Προξενείο και ό,τι αυτό υπηρετεί, ότι διχάζω το λαό, ότι δημιουργώ προβλήματα και γι’ αυτό πρέπει να φύγω, και όλα αυτά, επειδή εξακολουθώ να υπηρετώ τη βούληση των κατοίκων της κοινότητας που με όρισαν ιμάμη και όχι στη δική του.

Και πιο πριν, την 11η Απριλίου 2012, ημέρα Τετάρτη και περί ώρα 09.00 π.μ., ήρθε στην οικία μου και μου ζήτησε, (ως ιμάμη – θρησκευτικό λειτουργό), να διαβάσω την προσευχή για τον αποβιώσαντα πεθερό του.

Μετά το πέρας της εν λόγω τελετουργίας, μου απεύθυνε το λόγο λέγοντας μου:

«Άκουσα, ότι έχεις υποβάλει την παραίτησή σου, αληθεύει;».

Του απάντησα ότι, ούτε υπέβαλα την παραίτησή μου και ούτε είχα πει κάτι τέτοιο σε κάποιον.

Συνέχισε λέγοντας μου: «Γιατί είσαι τόσο ανάποδος ιμάμης; Γιατί έχεις πάρει τόσο ψηλά τον αμανέ; Όλοι οι υπόλοιποι ιμάμηδες στην Κομοτηνή, είναι εγγεγραμμένοι στον Ιμπραήμ Σερήφ, ενώ εσύ έχεις ‘‘γραφτεί’’ στην Ελλάδα. Δεν ντρέπεσαι;».

Αφού του απάντησα ότι είμαι εγγεγραμμένος στο Δήμο Μύκης Ν. Ξάνθης και ότι διαμένω μαζί με την οικογένειά μου στην κοινότητα Σώστη, τον ρώτησα γιατί του φαίνεται τόσο κακό το να θέλω να εργάζομαι και να είμαι ασφαλισμένος στη χώρα που γεννήθηκα και που κατοικώ.

Του υπενθύμισα άλλωστε, ότι από το Ελληνικό Δημόσιο ο ίδιος λαμβάνει την επιδότησή του για τα ζώα που εκτρέφει, από το Ελληνικό Δημόσιο παίρνει τη σύνταξή του ο πατέρας του και από εκεί αμείβεται ο υιός του για την εργασία του ως δάσκαλος.

Εκείνος σιώπησε και δεν απάντησε στα ερωτήματα που του έθεσα.

Αντ’ αυτού απομακρύνθηκε από την οικία μου και στεκόμενος σε σημείο ανοιχτό και διάπλατο, έξωθεν της αυλής του σπιτιού μου, ώστε να μπορεί να ακουστεί σε όλη τη γειτονιά μου (μαχαλά), φώναξε δυνατά τα εξής:

«Καλά εσύ δεν ντρέπεσαι να μην αναγνωρίζεις τον Ιμπραήμ Σερήφ;».

Του απάντησα ότι είμαι ορισμένος από τους κατοίκους του χωριού, στους οποίους και μόνο λογοδοτώ.

Εκείνος τότε μου δήλωσε οργισμένος:

«Τότε και εγώ δεν σε αναγνωρίζω ως ιμάμη του χωριού μου και ούτε θέλω να σε ξέρω πια. Και να θυμάσαι πως αυτό θα μου το πληρώσεις, θα σε κανονίσω εγώ κάποια στιγμή».

Για ακόμη μία φορά θέλησα να δώσω τόπο στην οργή και του απάντησα ψύχραιμα και πολιτισμένα ότι στη θρησκεία δε χωράει πολιτική και ότι άλλες είναι οι αρμοδιότητες του Προξενείου και άλλες εκείνες του ιμάμη ενός χωριού.

Του ανέφερα ότι η δουλειά μου είναι να ασκώ με ευλάβεια τα καθήκοντά μου, ως ιμάμης, χωρίς καμία πολιτική παρέμβαση από οποιονδήποτε.

Ως εκ τούτου, δεν πρέπει να με μπλέκει ούτε με το Τουρκικό Προξενείο, ούτε με άλλους κρατικούς φορείς, διότι είμαι θρησκευτικός λειτουργός και εργάζομαι – ενεργώ ως θρησκευτικός λειτουργός και όχι ως πολιτικός.

Επιπλέον, του δήλωσα ότι το χωριό με όρισε ως ιμάμη του ιερού τεμένους του και ότι εκείνος επειδή δε με θέλει, πάει τώρα να με διώξει και ότι το γνωρίζω πολύ καλά ότι θέλει να με διώξει, διότι αναγνωρίζω ως Μουφτή τον Μέτσο Τζεμαλή.

Τέλος, του δήλωσα ότι δεν έχει κανένα δικαίωμα να το κάνει αυτό και ότι θα φύγω, μόνο άμα σιγουρευτώ ότι δε με θέλει το χωριό. Μόνο οι ομόθρησκοι συγχωριανοί μου μπορούν να με διώξουν, όχι εκείνος.

Μετά από όλα αυτά, κατέθεσα μήνυση εναντίον του ζητώντας την ποινική του δίωξη, αλλά και αγωγή για αποζημίωση λόγω ηθικής βλάβης.

Μόλις έλαβε γνώση των δικαστικών ενεργειών μου, προφανώς απευθύνθηκε στο Τουρκικό Προξενείο, διότι αμέσως δέχτηκα πρόσκληση να επισκεφτώ τον Τούρκο Πρόξενο, τον οποίο και συνάντησα παρουσία των Μουτεβελήδων της Βακουφικής Επιτροπής.

Εκείνος

• μου ζήτησε να ανακαλέσω όλες τις ενέργειες μου στα δικαστήρια,

• μου πρότεινε ανταλλάγματα για εμένα και τα παιδιά μου, ενώ

• μου έθεσε έμμεσες απειλές και ψυχολογικά διλήμματα, προκαλώντας μου φόβο και ανησυχία για εμένα και την οικογένεια μου.

Την τελευταία εβδομάδα οι πιέσεις εντάθηκαν, καθώς δικηγόροι, δημοσιογράφοι και οι Μουτεβελήδες του χωριού μου, μαζί με τον Τούρκο Πρόξενο με πίεσαν φορτικά και με πειθώ να ανακαλέσω την μήνυση και την αγωγή μου κατά του Μπαϊράμ Χαμπίλ και να ενταχθώ στο προσωπικό του Ιμπραήμ Σερήφ.

Μάλιστα το βράδυ της 8-10-2012, δέχθηκα μετά την απογευματινή προσευχή, την επίσκεψη του Τούρκου Προξένου, ενός δικηγόρου και των Μουτεβελήδων της Βακουφικής Επιτροπής, οι οποίοι με πίεσαν και πάλι να ανακαλέσω τις ενέργειες μου κατά Μπαϊραμ Χαμπίλ (ο οποίος ήταν επίσης παρών) και να απαρνηθώ την πίστη μου στο πρόσωπο σας.

Μάλιστα ο Τούρκος Πρόξενος μου έταξε προθεσμία έως την επομένη το μεσημέρι (9-10-2012), να του δηλώσω ότι δέχομαι να ανακαλέσω την μήνυση και αγωγή κατά του Μπαϊράμ Χαμπίλ και να δηλώσω υποταγή στον Ιμπραήμ Σερήφ, διαφορετικά θα είμαι υπόλογος έναντι της Τουρκίας, και όλων των κατοίκων της μειονότητας που δηλώνουν πίστη στην μητέρα Πατρίδα Τουρκία.

Επειδή:

• Η κατάσταση πλέον είναι αφόρητη για εμένα και την οικογένεια μου.

• ο Μπαιράμ Χαμπίλ προέβη στις ανωτέρω άδικες και παράνομες σε βάρος μου πράξεις, με μοναδικό σκοπό να με εξευτελίσει, να με προσβάλει, να με μειώσει, να με υποβαθμίσει ως προσωπικότητα ενώπιον των συγχωριανών μου και να προκαλέσει δυσφορία στους ομόθρησκους μου για το πρόσωπο μου, εμφανίζοντας με ως πρόσωπο που διχάζει τους πιστούς, ενώ με την κάλυψη του Τουρκικού Προξενείου και του Ιμπραήμ Σερήφ εμφανίζεται να ενεργεί εντολοδόχος τους που απολαμβάνει την στήριξη και την κάλυψη τους για όποιες παράνομες ενέργειες κάνει.

• ουδεμία αναφορά έχω κάνει ποτέ για την Τουρκία ή το Τουρκικό Προξενείο. Ουδεμία αναφορά έκανα ποτέ για τον Ιμπραήμ Σερήφ, ή για άλλο πολιτικό ή θρησκευτικό πρόσωπο ή αρχή, ουδέποτε αναφέρθηκα σε αυτά ή άλλα παρόμοια ζητήματα που αφορούν πολιτικούς φορείς, χώρες, ή κρατικούς φορείς, ή δημόσια πρόσωπα, με οποιαδήποτε ιδιότητα. Πρόκειται, λοιπόν, για ισχυρισμούς απόλυτα ψευδείς και συκοφαντικούς .

• ο Μπαιράμ Χαμπίλ με τις προκλητικές ως και προσβλητικές του δηλώσεις και με τις δυσφημιστικές διαδόσεις σε βάρος μου, επιχείρησε να στρέψει την κοινότητα Σώστη και όλους τους πιστούς συγχωριανούς μου εναντίον μου, να με απομονώσει από αυτούς και να με αποκλείσει γενικότερα από τον κοινωνικό περίγυρο, ενώ με έθεσε αντιμέτωπο με το Τουρκικό προξενείο.

• από το κλίμα φόβου και απειλών που έχει καλλιεργηθεί εναντίον μου έχω καταρρακωθεί συναισθηματικά και ψυχολογικά, με αποτέλεσμα να αναγκάζομαι, εδώ και μισό περίπου χρόνο, να καταφεύγω στη λήψη ψυχοφαρμάκων και ηρεμιστικών, κατόπιν της ιατροφαρμακευτικής αγωγής που μου συνεστήθη, για να αντέχω στην κοινωνική πίεση και ψυχολογική φόρτιση που μου ασκείται και για να υπερνικώ τους φόβους μου.

• τα ανωτέρω αναφερόμενα περιστατικά και το όλο αρνητικό κλίμα που έχει δημιουργηθεί σε βάρος μου, έχουν αναστατώσει την οικογενειακή μου γαλήνη και ηρεμία. Ο δε κοινωνικός και ψυχολογικός αντίκτυπος στα μέλη της οικογένειάς μου είναι τεράστιος. Φοβόμαστε να βγούμε από το σπίτι μας και φοβόμαστε μην πάθουμε κακό.

• φοβάμαι πλέον να κυκλοφορήσω εντός της κοινότητας όπου διαμένω και εργάζομαι, η δε παρουσία μου στις κοινωνικές συναθροίσεις των συγχωριανών μου, περιορίζεται αποκλειστικά και μόνο στην τέλεση της προσευχής και των λοιπών καθιερωμένων θρησκευτικών μας τελετουργιών, καθόσον διατελώ διορισμένος ιμάμης του ιερού τεμένους της κοινότητάς μας.

• υπάρχουν στιγμές που φοβάμαι μέχρι και για την ζωή μου.

• ο Μπαιράμ Χαμπίλ με τις ενέργειες του προκαλεί και διεγείρει τους ομόθρησκούς μου σε απείθεια έναντι του Μουφτή Κομοτηνής, Μέτσο Τζεμαλή, και προτρέπει τον κόσμο να μην σέβεται τις αποφάσεις του αφενός, και αφετέρου να αναγνωρίζει μόνο τον αντιποιούμενο την ιδιότητα του Μουφτή, Ιμπραήμ Σερήφ.

• ο ίδιος προκαλεί δημόσια, εν γνώσει του και συνειδητά, τους ομόθρησκούς μου, κατοίκους της κοινότητας Σώστη, σε αμοιβαία διχόνοια, διαταράσσει την κοινωνική ειρήνη του χωριού μας, προτρέπει τον κόσμο να με διώξει και να με αγνοεί, ενώ παράλληλα επιχειρεί να με εκβιάσει με βία και απειλές έτσι ώστε να υποχρεωθώ να φύγω από το χωριό ή να παραιτηθώ της θέσεώς μου.

• έχει δημιουργήσει έριδες και κλίμα διχόνοιας μεταξύ των ομοθρήσκων του χωριού μας, καθόσον σε κάθε τοποθέτηση του την οποία επιδιώκει επί σκοπώ, να κάνει δημόσια, εγείρει ζητήματα ‘‘ευαίσθητων’’ θρησκευτικών και πολιτικών πτυχών.

• Υπηρέτησα τους ομοθρήσκους μου πάντα με πίστη και αφοσίωση με απόλυτη ευλάβεια και με αίσθημα ευθύνης για την τιμή που μου έκαναν να τους βοηθώ να ασκούν τα θρησκευτικά τους καθήκοντα.

• Δεν αισθάνομαι ελεύθερος στην ίδια μου την χώρα και φοβάμαι για εμένα και την οικογένεια μου
Για τους λόγους αυτούς

Θέτω στην διάθεση σας την παραίτηση μου η οποία γίνεται για λόγους αυτοπροστασίας, ανώτερους και ανεξάρτητους της θελήσεως μου και σας ζητώ να με τοποθετήσετε σε άλλη θέση ιμάμη της προτίμησης σας στο Ν. Ροδόπης ή στο Ν. Ξάνθης.

Μάρτυρες για όλα αυτά είναι οι Ιμπραήμ Οσκάν, Πρόεδρος της Βακουφικής Επιτροπής του ιερού τεμένους της κοινότητάς μας, και Αρήφ Μουμίν, Μουτεβελής του χωριού Σώστης, αμφότεροι κάτοικοι Σώστη Ν.Ροδόπης, οι οποίοι μου δήλωσαν ότι «Εδώ στην Θράκη κουμάντο κάνει μόνο ο Τούρκος Πρόξενος» και μου ζήτησαν και αυτοί εμμέσως, πλην σαφώς, να πάω στον Ιμπραήμ Σερήφ και να αναγνωρίσω την δικαιοδοσία του ως Μουφτή Κομοτηνής, και οι οποίοι ήταν παρόντες στις συναντήσεις μου με τον Τούρκο Πρόξενο».

Νέος Μουφτής Ξάνθης Μπιλάλ Καρά Χαλήλ που έχει μηνύσει το Τουρκικό Προξενείο της Κομοτηνής

Στη Βουλή τότε το θέμα της καταγγελίας κατά Τουρκικού Προξενείου

Το θέμα είχε φέρει με ερώτησή του, τότε στην Βουλή ο βουλευτής της ΝΔ Σάββας Αναστασιάδης:

«Πρόσφατες εξελίξεις που αφορούν τον διωγμό, την τρομοκράτηση και τελικά την επιβολή της θέλησης του Τουρκικού Προξενείου σε έναν Έλληνα πολίτη (πομάκο μουσουλμάνο, Ιμάμη στο χωριό Σώστη του Ν. Ξάνθης) και αποδεικνύονται από επιστολή- ντοκουμέντο του Ιμάμη προς τον Μουφτή Κομοτηνής, αποτελούν μία ξεκάθαρη παρέμβαση του Τουρκικού Προξενείου στην Θράκη και στην Ελληνική εσωτερική πολιτική», ανέφερε σε ερώτησή του το 2012 προς τον υπουργό εξωτερικών, ο βουλευτής Σάββας Αναστασιάδης και συνέχιζε, αποκαλύπτοντας μια περίεργη ιστορία τρομοκρατίας στη Θράκη

«Η συμπεριφορά του Τούρκου Προξένου, σύμφωνα με την Επιστολή, δεν συνάδει με τις αρμοδιότητές του και καθίσταται επικίνδυνη για την λειτουργία των θεσμών και νόμων στην Ελληνική Επικράτεια.
Στην περίπτωση που η δράση του Τούρκου Προξένου οφείλεται σε δικό του « υπερβάλοντα ζήλο», θα πρεπει να επανέλθει στην τάξη.

»Σε διαφορετική περίπτωση η Ελληνική Πολιτεία πρέπει να λάβει τα μέτρα της.

»Επειδή κατά καιρούς έχουν δει το φως της δημοσιότητας ενέργειες παρακρατικών ομάδων που δρουν στην Θράκη προβοκατόρικα με απειλές και ηθικά θρησκευτικά διλήμματα.

»Έχουν εντοπισθεί αρκετές φορές παράνομες παρεμβάσεις του Τούρκικου Προξενείου στην άσκηση εσωτερικής πολιτικής στην Χώρα μας.

»Η συνημμένη επιστολή αναφέρεται ρητά σε πρόσωπα, χρόνους και τόπους.

»Ο καταγγέλων και εξαναγκασθείς σε παραίτηση Ιμάμης εμπλέκει ευθέως το Τούρκικο Προξενείο.

»ερωτάται ο κύριος Υπουργός:

»1) Οι συγκεκριμένες καταγγελίες, όπως αναφέρονται στην επιστολή, δεν αποτελούν λόγω απέλασης από τη Χώρα μας του Τούρκου Προξένου;

»2) Ποια άμεσα μέτρα προτίθεται να λάβει , ώστε να μην επικρατήσουν οι δυνάμεις που απεργάζονται την Ελληνικότητα της Θράκης;

»3) Σε ποιες άλλες ενέργειες θα προβεί με βάση τα όσα παρατίθενται στην συνημμένη επιστολή ντοκουμέντο;».