Οι προσφορές και τα κουπόνια αποτελούν βασικό κίνητρο των καταναλωτών, ιδιαίτερα των millennials, στις online αγορές τους, βάσει έρευνας που διενήργησε το Pigogo 1, η πλατφόρμα επιστροφής χρημάτων από online αγορές, αλλά και βάσει στοιχείων του RetailMeNot 2, του δημοφιλούς αμερικανικού site που συγκεντρώνει προσφορές και κουπόνια από online καταστήματα.

Τα κουπόνια και οι προσφορές
ως κίνητρο e-αγορών

Ειδικότερα οι χρήστες του Pigogo ψάχνουν σχεδόν πάντα στα καταστήματα του Pigogo προτού πραγματοποιήσουν μια online αγορά (93%), ενώ οι προσφορές και τα κουπόνια των καταστημάτων φαίνεται να επηρεάζουν σημαντικά τη συχνότητα των αγορών (74%). Φυσικά, η επιστροφή χρημάτων αποτελεί βασικό κίνητρο ολοκλήρωσης μιας αγοράς για το 99% των χρηστών της πλατφόρμας.

Ταυτόχρονα, φαίνεται ότι τα τρία τέταρτα σχεδόν των χρηστών του Pigogo έχουν αυξήσει τη συχνότητα των online αγορών τους από τη στιγμή που ξεκίνησαν να κάνουν τις αγορές τους μέσω της πλατφόρμας.

Διεθνής η τάση e-αγορών
βάσει προσφορών

Η τάση στην καταναλωτική συμπεριφορά των e-shoppers είναι διεθνής. Κουπόνια και επιστροφή χρημάτων αποτελούν βασικά κίνητρα για να ολοκληρώσει ο «έξυπνος» πλέον καταναλωτής την e-αγορά του.

Σύμφωνα και με την έρευνα του RetailMeNot, το 94% των e-καταναλωτών αναζητεί προσφορές online, ενώ το 69% των millennials δηλώνει ότι δεν ολοκληρώνει μια αγορά αν δεν έχει νωρίτερα αναζητήσει σχετική προσφορά.

Μάλιστα στην ίδια έρευνα, 4 στους 5 καταναλωτές δήλωσαν ότι θα έκαναν μια αγορά από ένα νέο brand ή κατάστημα εάν έβρισκαν εκεί μια ικανοποιητική προσφορά, ενώ σχεδόν όλοι οι ερωτηθέντες (93%) απάντησαν ότι θα επαναλάμβαναν την αγορά τους από ένα κατάστημα που θα έδινε σταθερά καλές προσφορές.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η προσφορά, το κουπόνι ή αντίστοιχες προωθητικές ενέργειες δεν φαίνεται να μειώνουν την αξία ενός brand, καθώς μόνο το 7% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι οι προσφορές επηρεάζουν αρνητικά την εικόνα που έχουν για ένα brand ή κατάστημα.

Η Μαλένα Κατανοπούλου, Business Development Director του Pigogo, δήλωσε σχετικά με τα αποτελέσματα των δύο ερευνών: «Οι σύγχρονοι καταναλωτές είναι πλέον πιο έξυπνοι, θέλουν να ξέρουν ότι ξόδεψαν τα χρήματά τους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Δεν παίζει τόσο ρόλο αν τελικά επέλεξαν να χρησιμοποιήσουν κάποιο κουπόνι ή κάποια προσφορά ή μια υπηρεσία επιστροφής χρημάτων (ή και όλα αυτά συνδυαστικά), ο σύγχρονος online καταναλωτής θέλει να ξέρει ότι τα χρήματά του τα διέθεσε σωστά κάνοντας την πιο συμφέρουσα για αυτόν επιλογή».