Skip to main content

Κατεβαίνει στην Τσιμισκή με νέο κατάστημα η Μαρμαρίδης

Δυναμική επέκταση της Μαρμαρίδης Έπιπλα στο κέντρο της πόλης - Πλέον μετρά 12 καταστήματα σε Θεσσαλονίκη, Αθήνα και Πειραιά.

Ένα στρατηγικό σημείο, τη συμβολή των οδών Εθνικής Αμύνης και Τσιμισκή επέλεξε η εταιρεία επίπλων Μαρμαρίδης για να δημιουργήσει το νέο της κατάστημα, αυτή τη φορά στην καρδιά της Θεσσαλονίκης.

Η επιχείρηση που μετρά 63 χρόνια ζωής αποκτά παρουσία στο κέντρο της πόλης, στον, πλέον, δημοφιλή δρόμο των καταναλωτών, στον οποίο, μάλιστα, δεν υπάρχουν άλλα καταστήματα επίπλων. Στρατηγική επιλογή της Μαρμαρίδης είναι καταστήματα σε σημεία ιδιαίτερης προβολής. Στον νέο χώρο της εταιρείας,  οι καταναλωτές θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν μέσα από μία μεγάλη γκάμα επίπλων με σύγχρονο σχεδιασμό, διακοσμητικών και μικροεπίπλων. Πρόκειται για το τρίτο κατάστημα της Μαρμαρίδης στη Θεσσαλονίκη, μετά από αυτά στη στροφή Ωραιοκάστρου και στην προέκταση της Κωνσνταντίνου Καραμανή, στο 7ο χλμ Θεσσαλονίκης - Μουδανίων.

Η ιστορία της Κ. Μαρμαρίδης Α.Ε. ξεκίνησε το 1955 όταν ο ιδρυτής της Κωνσταντίνος Μαρμαρίδης άρχισε την επιχειρηματική του δραστηριότητα. Το μεράκι για καλοδουλεμένα έπιπλα, η διάθεση και το όραμα, μετέτρεψε την μικρή εταιρεία του παρελθόντος σε μια από τις πιο δυναμικές παρουσίες στο χώρο του επίπλου στην Ελλάδα σήμερα.

Κόντρα στις δυσκολίες της λιανικής, η θεσσαλονικιώτικη οικογενειακή επιχείρηση επίπλων, πραγματοποίησε τα τελευταία χρόνια δυναμική επέκταση στην Αθήνα  τολμώντας επιθετική στρατηγική στη δύσκολη αγορά επίπλων, που δείχνει να κυριαρχείται από ξένες αλυσίδες του κλάδου. Η Μαρμαρίδης που, διαθέτει μεταξύ άλλων καταστήματα σε: Άλιμο, Χολαργό, Ψυχικό, Περιστέρι, Ίλιον αλλά και στο Κολωνάκι, είχε μια πρώτη παρουσία στην Αθήνα από το 2007, ωστόσο πραγματοποίησε την δυναμική της απόβαση στην Αθήνα από το 2015.

Πλέον μετά από την προσθήκη του νέου καταστήματος στην οδό Τσιμισκή και ενός ακόμη νέου καταστήματος στην Κηφισιά, στην Αθήνα, αριθμεί 12 καταστήματα σε Θεσσαλονίκη, Αθήνα και Πειραιά.  

Αξίζει να σημειωθεί πως ο ρυθμός της επέκτασής της εταιρείας εξαρτάται από την προσφορά καταστημάτων- στα μεγέθη που αναζητά η διοίκηση της- σε θέσεις ιδιαίτερης προβολής σε κάθε περιοχή, αλλά και από την εν γένει συμπεριφορά της αγοράς και του οικονομικού περιβάλλοντος της χώρας.