Τυρί από τη Θεσσαλονίκη κέρδισε τη μάχη του σκληρού ανταγωνισμού διεθνώς

Η τυροκομική μονάδα της εταιρείας «Σ. Προίκας ΑΕ» επένδυσε στην ποιότητα και κατάφερε να διεισδύσει σε δύσκολες αγορές

Τυρί από τη Θεσσαλονίκη κέρδισε τη μάχη του σκληρού ανταγωνισμού διεθνώς
Όταν αποφασίσει κανείς να απευθυνθεί σε αγορές με μεγάλες απαιτήσεις, γνωρίζει ότι το βασικό όπλο του είναι το προϊόν υψηλών προδιαγραφών, το οποίο μπορεί αποφέρει κέρδη

Η εξωστρέφεια δεν είναι πλέον πολυτέλεια για μία επιχείρηση, ούτε προνόμιο μόνο των μεγάλων εταιρειών. Είναι δρόμος ανάπτυξης, που δημιουργεί νέες προοπτικές για το μέλλον μιας επιχείρησης. Μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, με αξιόλογα προϊόντα υψηλής ποιότητας και αξίας, έχουν καταφέρει να εισχωρήσουν σε πολλές αγορές του εξωτερικού. Τα προϊόντα τους τα συναντά κανείς σε επώνυμα καταστήματα και, όταν πρόκειται για τρόφιμα, τα βρίσκει κανείς και σε καταστήματα delicatessen.

Μια τέτοια επιχείρηση είναι και η τυροκομική μονάδα της εταιρείας «Σ. ΠΡΟΙΚΑΣ ΑΕ», η οποία κατάφερε να διαθέσει τα προϊόντα της σε αγορές με μεγάλο ανταγωνισμό, όπως αυτή του Ηνωμένου Βασιλείου, της Γερμανίας, της Ιταλίας, της Κύπρου και χώρες του Κόλπου. Η εκπρόσωπος της εταιρείας, Ελένη Προίκα, δήλωσε στην «ΥΧ» τα εξής: «Η επιχείρησή μας, που βρίσκεται στον Σοχό Θεσσαλονίκης, είναι από τις παλαιότερες τυροκομικές μονάδες της Β. Τυρί από τη Θεσσαλονίκη κέρδισε τη μάχη του σκληρού ανταγωνισμού διεθνώς Ελλάδας. Λειτουργεί από το 1870 και παρασκευάζει τυριά ΠΟΠ, με πρωταγωνιστή το κασέρι, καθώς και σειρά τυριών υψηλού γαστρονομικού ενδιαφέροντος. Θεωρώ ότι επί σειρά ετών τονώνουμε την τοπική οικονομία και, ταυτόχρονα, ενισχύουμε τον κτηνοτροφικό κλάδο. Για εμάς, όπως και για πολλές άλλες μικρομεσαίες επιχειρήσεις, η εξωστρέφεια ήταν μία πρόκληση, στην οποία ανταποκριθήκαμε με επιτυχία. Σύμμαχός μας είναι η ποιότητα των προϊόντων μας. Όταν αποφασίσει κανείς να απευθυνθεί σε αγορές με μεγάλες απαιτήσεις, γνωρίζει ότι το βασικό όπλο του είναι το προϊόν υψηλών προδιαγραφών, το οποίο μπορεί αποφέρει κέρδη.

Είναι γεγονός ότι οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις δύσκολα μπορούν να διεκδικήσουν μεγάλο μερίδιο σε ξένες αγορές λόγω του ότι συνήθως δεν μπορούν ανταποκριθούν σε παρασκευή μεγάλων ποσοτήτων προϊόντων. Σήμερα, εξάγουμε στις χώρες της Αγγλίας, της Γερμανίας, της Ιταλίας, της Κύπρου και τις χώρες του Κόλπου, ενώ στόχος μας είναι η προσέγγιση και νέων αγορών».