του Νίκου Βιτσιλάκη

Περνάει στην αντεπίθεση η SYM και δημιουργεί ένα μοντέλο που μοιάζει να έχει βγει από τις σελίδες κάποιου κόμιξ, δημιουργώντας αίσθηση με τη φουτουριστική του εμφάνιση και χαρακτήρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το αρκτικόλεξο DRG προέρχεται από τη λέξη Dragon (Δράκος) και σηματοδοτεί μια σχεδιαστικά διαφορετική προσέγγιση στην γκάμα της SYM, όντας το πλέον φουτουριστικό μέλος στην πολυπληθή οικογένεια της εταιρείας. Το είδαμε από κοντά στη διεθνή έκθεση μοτοσυκλέτας του Μιλάνου και μάθαμε πως σύντομα θα κυκλοφορήσει στην ευρωπαϊκή αγορά. Σημειωτέον πως στην Ταϊβάν διατίθεται ήδη εδώ και περίπου έναν χρόνο, με μεγάλη μάλιστα επιτυχία. Όταν το είχαμε πρωτοδεί σαν concept στις εκθέσεις, είχαμε πει ότι μοιάζει με μοντέλο βγαλμένο από ταινία Star Wars, αφού η ιδιαίτερή του εμφάνιση ξεφεύγει από τα συνηθισμένα. Πρόκειται για ανάμειξη διαφόρων τάσεων ευρωπαϊκών και κινεζικών σε ένα Art-Fusion όπως το λέει η SYM.

Το DRG χρησιμοποιεί έναν υγρόψυκτο τετράχρονο τετραβάλβιδο (με 1 ΕΕΚ) κινητήρα 158cc και 15,2 ίππων, ο οποίος φέρει το ψυγείο στη δεξιά του πλευρά και χρησιμοποιεί τη γεννήτρια για την εκκίνησή του, με μηδενική αντίσταση στη λειτουργία του. Είναι ένα σύστημα start&stop ίδιο με το idle stop της Honda, το οποίο η SYM ονομάζει ZRSG Idling Stop System (Zero Resistance Starter & Generator). Σίγουρα, από την πλευρά του, συμβάλλει έτσι ώστε ο κινητήρας να ξεπερνά τις προδιαγραφές Euro5! Συμβάλλει όμως και στην επίτευξη μεγάλης οικονομίας καυσίμου, το εργοστάσιο ανακοινώνει κατανάλωση ενός λίτρου για κάθε 42 χιλιόμετρα. Άρα, με το δοχείο καυσίμου να δέχεται 7,4 λίτρα βενζίνης, η αυτονομία του scooter μπορεί να ξεπεράσει ακόμα και τα 300 χιλιόμετρα!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το δάπεδο του DRG είναι επίπεδο και ελαφρώς επικλινές, το συνολικό βάρος χαμηλό και η γεωμετρία γρήγορη. Χαρακτηριστικό είναι το γυμνό τιμόνι, η χαμηλή αιχμηρή ποδιά και το εξίσου μυτερό «σπόιλερ». Τα φρένα είναι δισκόφρενα μπροστά και πίσω διαμέτρου 260 και 230mm (με διπίστονη και μονοπίστονη δαγκάνα αντίστοιχα), ενώ διαθέτουν και δικάναλο ABS της Bosch. Η ανάρτηση μπροστά είναι συμβατικό πιρούνι και πίσω μονό αμορτισέρ, παράκεντρα τοποθετημένο στη δεξιά πλευρά του κινητήρα και του μονόμπρατσου ψαλιδιού. Οι συνολικές διαστάσεις είναι ιδιαίτερα compact, με σέλα στα 805mm από το έδαφος, κοντό μεταξόνιο στα 1.380mm και βάρος στα μόλις 135 κιλά.

Πέρα από τα φώτα LED σε όλα τα φωτιστικά σώματα και τους δύο προτζέκτορες πάνω στην ποδιά, υπάρχει χώρος κάτω από τη σέλα για κράνος και θύρα φόρτισης USB, αλλά και έγχρωμη ψηφιακή οθόνη LCD, ο φωτισμός της οποίας μάλιστα -και για πρώτη φορά σε μοντέλο της SYM- προσαρμόζεται σε αυτόν του περιβάλλοντος προκειμένου να προσφέρει εύκολη ανάγνωση ανά πάσα στιγμή.

To DRG 160 θα έρθει στη χώρα μας την ερχόμενη άνοιξη και, όπως μας ενημέρωσαν από την αντιπροσωπεία, η τιμή του θα κυμαίνεται περί τα 3.200€. Δεν θα είναι φθηνό, σίγουρα όμως θα είναι μοναδικό στο είδος του.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης