Το Θεσσαλικό Θέατρο παρουσιάζει για το καλοκαίρι 2018 την κωμωδία του Ζωρζ Φεϋντώ «Από το γάμο στο διαζύγιο;» που περιλαμβάνει τα δύο μονόπρακτα: «Ο παρ΄ ολίγον θάνατος της πεθεράς» και «Η δυσκοιλιότητα του μπέμπη». Η παράσταση έκανε πρεμιέρα στο Κηποθέατρο Αλκαζάρ την 1η Ιουλίου και μετά ακολουθεί περιοδεία στη Θεσσαλία και την υπόλοιπη Ελλάδα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο ίδιος ο συγγραφέας επιθυμούσε να παιχτούν με τον ενιαίο τίτλο: «Από το γάμο στο διαζύγιο». Το κεντρικό θέμα είναι η αποθέωση των παρεξηγήσεων στη σχέση του ζευγαριού, που από μία λέξη ξεκινάει μια απρόβλεπτη χιονοστιβάδα κωμικών συγκρούσεων. Ο Φεϋντώ οδηγεί την κωμική φάρσα σε μια αριστουργηματική μορφή.



Το κείμενο

Στο πρώτο μονόπρακτο, «Ο παρ’ ολίγον θάνατος της πεθεράς» ο σύζυγος γυρνάει από ένα πάρτι μεταμφιεσμένων, αργά στο σπίτι του και επαινεί το στήθος της μεταμφιεσμένης «Αμφιτρίτης». Αυτό είναι αρκετό για να ξεσπάσει ανάμεσα σ΄ αυτόν και τη γυναίκα του ένας καυγάς περί του ωραιότερου στήθους. Και δεν φτάνει μόνο αυτό, αλλά έρχεται και η είδηση μες τα μαύρα μεσάνυχτα ότι πέθανε η πεθερά του.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο δεύτερο μονόπρακτο, «Η δυσκοιλιότητα του μπέμπη», ο σύζυγος, κατασκευαστής πορσελάνινων δοχείων νυκτός περιμένει σπίτι του έναν προμηθευτή του Στρατού, ευελπιστώντας σε μια μεγάλη παραγγελία δοχείων νυκτός για το Στρατό. Η γυναίκα του βρίσκεται σε κατάσταση υστερίας επειδή ο γιός τους έχει δυσκοιλιότητα και δε θέλει να πάρει το καθαρτικό σιρόπι. Επειδή θεωρεί ότι ο σύζυγός της αδιαφορεί για την υγεία του παιδιού τους, «συμμαχεί» με τον καλεσμένο τους και τον βάζει να πιει το καθαρτικό ώστε να παραδειγματίσει τον μπέμπη. Ο σύζυγος προσπαθεί να προστατέψει τον καλεσμένο του και η σύζυγός του έξαλλη του επιτίθεται, λέγοντας ότι δεν αξίζει να προστατεύει έναν γνωστό «κερατά». Η πιθανή συμφωνία ματαιώνεται και ο σύζυγος εγκαταλείπει το σπίτι.

Διάρκεια παράστασης: 120 λεπτά χωρίς διάλειμμα

Η παράσταση

Η παράσταση οργανώνεται γύρω από τα δύο αυτά διαφορετικά ζευγάρια, που τα υποδύονται οι ίδιοι ηθοποιοί. Οργανώνεται με έναν καταιγιστικό ρυθμό χιούμορ, μουσικής και χορογραφίας.

Πρωταγωνιστούν:

Κώστας Αποστολάκης, Ευγενία Δημητροπούλου, Κωνσταντίνος Γιαννακόπουλος.

Μαζί τους:

Ειρήνη Κουτρουμάνου, Δημήτρης Τσικούρας

Η παράσταση ανεβαίνει σε νέα μετάφραση.

Συντελεστές:

Μετάφραση: Λιακοπούλου Βίκυ
Σκηνοθεσία: Ρουμπίνη Μοσχοχωρίτη
Βοηθός σκηνοθέτη: Νικολίνα Καραθύμιου
Σκηνικά – Κοστούμια: Μαρία Παπαδοπούλου
Επιμέλεια κίνησης – χορογραφίες : Κική Μπάκα
Πρωτότυπη μουσική: Κώστας Νικολόπουλος
Φωτισμοί: Mάκης Παπατριανταφύλλου

Φωτογραφίες: Σταύρος Χαμπάκης
Make-up φωτογράφισης: Νελίτα Λυκούρα

Πρόγραμμα περιοδείας Θεσσαλικού θεάτρου

Α’ ΦΑΣΗ

2 ΙΟΥΛΙΟΥ ΛΑΡΙΣΑ ΄΄ ΚΗΠΟΘΕΑΤΡΟ ΑΛΚΑΖΑΡ΄΄
5 ΙΟΥΛΙΟΥ ΑΙΓΑΝΗ ΄΄ ΘΕΡΙΝΟ ΘΕΑΤΡΟ ΑΙΓΑΝΗΣ ΄΄
6 ΙΟΥΛΙΟΥ ΟΜΟΛΙΟ ΄΄ ΘΕΑΤΡΟ ΤΕΜΠΩΝ΄΄
7 & 8 ΙΟΥΛΙΟΥ ΒΕΛΙΚΑ ΄΄ Θέατρο Θάλασσα΄΄
9 ΙΟΥΛΙΟΥ ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ ΄΄ ΑΝΟΙΧΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΠΑΡΚΟΥ ΕΚΤΑΚΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ΄΄
10 ΙΟΥΛΙΟΥ ΣΕΡΡΕΣ ΄΄ΑΝΟΙΧΤΟ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ Τ.Ε.Ι.΄΄
19 ΙΟΥΛΙΟΥ ΚΟΡΙΝΘΟΣ ΧΏΡΟΣ ΄΄ΞΕΝΙΑ΄΄ ΑΡΧΑΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΣ
23 ΚΑΙ 24 ΙΟΥΛΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΄΄ΘΕΑΤΡΟ ΚΗΠΟΥ΄΄ ΓΙΟΡΤΕΣ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟ 2018΄΄
26 ΙΟΥΛΙΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗ ΄΄ ΘΕΡΙΝΟ ΔΗΜ. ΘΕΑΤΡΟ ΠΑΡΚΟΥ΄΄
28 ΙΟΥΛΙΟΥ ΣΚΛΗΘΡΟ ΄΄ ΘΕΡΙΝΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΚΛΗΘΡΟΥ΄΄
29 ΙΟΥΛΙΟΥ ΣΚΗΤΗ
30 ΙΟΥΛΙΟΥ ΒΕΡΟΙΑ ΄΄ ΘΕΑΤΡΟ ΑΛΣΟΥΣ΄΄
31 ΙΟΥΛΙΟΥ ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΄΄ ΘΕΑΤΡΟ ΒΟΥΝΟΥ΄΄
3 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΣΑΡΩΝΙΔΑ ΄΄ ΣΙΝΕ ΤΡΙΑΝΟΝ΄΄
4 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΚΙΑΤΟ ΄΄ ΑΥΛΙΟΣ ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΘ.-Α.Σ.Ο( ΑΚΡΟΝΥΜΙΟ)΄΄
5 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΚΕΡΑΤΕΑ ΄΄ΘΕΡΙΝΟΣ ΚΙΝΗΜ. ΗΛΕΚΤΡΑ΄΄

Β’ ΦΑΣΗ

24 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΒΟΛΟΣ ΄΄ ΘΕΡΙΝΟ ΘΕΑΤΡΟ Μ. ΜΕΡΚΟΥΡΗ΄΄
25 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΣΥΚΙΕΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΄΄ ΘΕΡΙΝΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ Μ.ΚΑΤΡΑΚΗΣ΄΄
26 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΚΙΛΚΙΣ ΄΄ ΘΕΡΙΝΟ ΘΕΑΤΡΟ ΛΟΦΟΥ΄΄
27 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΚΟΖΑΝΗ ΄΄ ΘΕΡΙΝΟ ΔΗΜ.ΘΕΑΤΡΟ ΚΟΖΑΝΗΣ΄΄
28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΓΙΑΝΝΙΤΣΑ ΄΄ΑΝΟΙΧΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ΄΄
29 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΑΡΙΔΑΙΑ ΄΄ ΘΕΑΤΡΟ ΔΑΣΑΚΙ΄΄
31 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΤΡΙΚΑΛΑ ΄΄ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΦΡΟΥΡΙΟΥ΄΄
4 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ ΛΑΡΙΣΑ ΄΄ ΚΗΠΟΘΕΑΤΡΟ ΑΛΚΑΖΑΡ΄΄
7 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ ΑΙΓΙΟ ΄΄ ΥΠΑΙΘΡΙΟ ΘΕΑΤΡΟ Γ. ΠΑΠΠΑΣ΄΄
10 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ ΜΕΝΙΔΙ ΄΄ ΔΗΜ. ΘΕΑΤΡΟ – Μ.ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ

ΩΡΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩN 21:00

ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ

Γενική είσοδος: 12€
Φοιτητικό-Παιδικό: 8€
Ανέργων/Oμαδικά/Πολύτεκνοι/ ΑΜΕΑ: 5€

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης