Newsroom

Οι εταιρείες «Αττική Οδός Α.Ε.» και «Αττικές Διαδρομές Α.Ε.» ενημερώνουν ότι, από σήμερα, Δευτέρα 25 Μαΐου, τα 9 Σημεία Εξυπηρέτησης Συνδρομητών στην Αττική Οδό και τα 3 Σημεία Εξυπηρέτησης Συνδρομητών στον Αυτοκινητόδρομο Μορέα (Σπαθοβούνι, Νεστάνη, Καλαμάτα), επαναλειτουργούν κανονικά.

Οι εταιρείες, στο πλαίσιο των προληπτικών μέτρων για τον περιορισμό της εξάπλωσης του κορωνοϊού SARS-CoV-2, και για την προστασία του προσωπικού και των πελατών, είχαν διακόψει τις επισκέψεις του κοινού στα 12 Σημεία Εξυπηρέτησης Συνδρομητών στην Αττική Οδό και στον Αυτοκινητόδρομο Μορέα, χωρίς όμως οι διαθέσιμοι υπάλληλοι των Σημείων Εξυπηρέτησης και οι εκπρόσωποι της Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης να σταματήσουν να διεκπεραιώνουν, άμεσα και με επαγγελματισμό, όλα τα αιτήματα των πελατών, καθ’ όλη τη διάρκεια της πανδημίας.

Η επαναλειτουργία των Σημείων Εξυπηρέτησης Συνδρομητών γίνεται βάσει των κανόνων υγιεινής, όπως αυτοί ορίζονται από τον ΕΟΔΥ. Παράλληλα, σε όλους τους χώρους διατίθενται αντισηπτικά και μάσκες μίας χρήσης για τους επισκέπτες, οι οποίοι δεν θα φορούν δικές τους μάσκες.

Ακολουθεί αναλυτικά το ωράριο λειτουργίας των ΣΕΣ και της Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών (ΤΕΠ)

Σ.Ε.Σ. Αττικής Οδού

ΔευτέραΠαρασκευή 08:00 – 18:00
Σάββατο 09:00 – 15:00

Σ.Ε.Σ. Μορέα (Σπαθοβούνι, Νεστάνη, Καλαμάτα)

ΔευτέραΠέμπτη 09:00 – 15:00 & ΠαρασκευήΣάββατο 10:00 – 16:00
Κυριακή 10:00 – 16:00 Σπαθοβούνι & 12:00 – 18:00 Νεστάνη – Καλαμάτα

Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών (Τ.Ε.Π) 210-6682 222

ΔευτέραΣάββατο 08:00 – 19:00
Κυριακή 11:00 – 19:00
Fax: 210 – 6682 240
E-mail: [email protected]

Παράλληλα, λειτουργεί και η Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Πελατών μέσω της πλατφόρμας my e-PASS, στο https://cs.attiki-odos.gr, με τη χρήση προσωπικών κωδικών πρόσβασης, username & password, μέσω της οποίας υπάρχει η δυνατότητα πρόσβασης στον λογαριασμό του συνδρομητή, προκειμένου να ενημερωθεί για το χρηματικό του υπόλοιπο, τις διελεύσεις και τις πληρωμές /ανανεώσεις υπολοίπου, κτλ.

Η «Αττική Οδός Α.Ε. και η «Αττικές Διαδρομές Α.Ε.» παραμένουν στο πλευρό των πελατών τους και φροντίζουν ανελλιπώς για την άριστη εξυπηρέτησή τους.

ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΤΕ

  • Ακολουθήστε το ypodomes.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για τις υποδομές στην Ελλάδα
  • Αν είστε επαγγελματίας του κλάδου, ακολουθήστε μας στο LinkedIn
  • Εγγραφείτε στο Ypodomes Web TV