*

Το Instagram κυνηγάει λογαριασμούς που αναδημοσιεύουν μόνο περιεχόμενο άλλων χρηστών

Οι αλλαγές στον αλγόριθμο θα επιβραβεύσουν τους μικρότερους δημιουργούς και το πρωτότυπο περιεχόμενο, ενώ θα υποβαθμίσουν τα προφίλ που υπάρχουν μόνο για να δημοσιεύουν υπάρχον περιεχόμενο του Instagram.

(Credit: Instagram)

Το Instagram έχει προφανώς βαρεθεί τους λογαριασμούς aggregator που υπάρχουν μόνο για να αναδημοσιεύουν το περιεχόμενο κάποιου άλλου. Μια αλλαγή αλγορίθμου που έρχεται με στόχο να μειώσει το περιεχόμενο aggregator και να ενισχύσει το περιεχόμενο για τους μικρότερους δημιουργούς.

"Ιστορικά, εξαιτίας του τρόπου με τον οποίο έχουμε κατατάξει το περιεχόμενο, οι δημιουργοί με μεγάλο following και οι aggregators αναδημοσιευμένου περιεχομένου έχουν μεγαλύτερη εμβέλεια στις συστάσεις από ό,τι οι μικρότεροι, πρωτότυποι δημιουργοί περιεχομένου", αναφέρει το Instagram. "Πιστεύουμε ότι είναι σημαντικό να το διορθώσουμε αυτό για να δώσουμε σε όλους τους δημιουργούς μια πιο ισότιμη ευκαιρία να προσεγγίσουν νέα κοινά".

Το πρώτο βήμα στο σχέδιο του Instagram είναι να τροποποιήσει τον αλγόριθμο ώστε να δώσει σε όλους τους δημιουργούς ίσες πιθανότητες να γίνουν viral στην πλατφόρμα, προβάλλοντας τα βίντεο σε μικρότερο κοινό. Στη συνέχεια, τα Reels με τις καλύτερες επιδόσεις θα προβάλλονται σε όλο και μεγαλύτερο κοινό.

Το δεύτερο βήμα είναι η πάταξη της συγκέντρωσης περιεχομένου. Το Instagram λέει ότι όταν βρίσκει δύο ή περισσότερα πανομοιότυπα κομμάτια περιεχομένου στην πλατφόρμα, θα προτείνει μόνο το πρωτότυπο. Επιπλέον, κάθε αναδημοσιευμένο περιεχόμενο θα έχει άμεσο σύνδεσμο προς τον αρχικό δημιουργό. Ως αποτέλεσμα, οι λογαριασμοί που αναδημοσιεύουν περιεχόμενο μπορούν να αναμένουν απότομη μείωση της τηλεθέασης τους επόμενους μήνες.

"Οι λογαριασμοί που επανειλημμένα (10 ή περισσότερες φορές τις τελευταίες 30 ημέρες) δημοσιεύουν περιεχόμενο από άλλους χρήστες του Instagram το οποίο δεν δημιούργησαν ή δεν βελτίωσαν με ουσιαστικό τρόπο, δεν θα εμφανίζονται στις [περιοχές της εφαρμογής] όπου προτείνουμε περιεχόμενο", αναφέρει το Instagram.

Οι aggregators μπορούν να επιστρέψουν στην ενότητα των συστάσεων μετά από 30 ημέρες, εάν σταματήσουν να δημοσιεύουν μη πρωτότυπο περιεχόμενο. Οι ακόλουθοι αυτών των λογαριασμών θα εξακολουθούν να βλέπουν τις αναρτήσεις τους, ωστόσο.

Όπως σημειώνει το Engadget, η αλλαγή μπορεί να είναι εν μέρει απάντηση στους δημιουργούς που διαμαρτύρονται ότι οι followers τους δεν βλέπουν τις αναρτήσεις τους.

Οι ενημερώσεις του αλγορίθμου, οι οποίες αναμένεται να αρχίσουν να κυκλοφορούν τους επόμενους μήνες, είναι η τελευταία από πολλές αλλαγές για τη βελτίωση της χρηστικότητας του Instagram, συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας επεξεργασίας των συνομιλιών και της ενεργοποίησης και απενεργοποίησης των αποδείξεων ανάγνωσης, καθώς και της μαζικής διαγραφής αιτημάτων spam για followers και tags.