Ειδήσεις &
Τοπικά Νέα

Ελλάδα   >   Ν. Καβάλας    >    Ειδήσεις & Τοπικά Νέα

Β’ ΕΠΣΚ: Ο Βασίλης Νικολαΐδης είναι ο νέος προπονητής του Κεραυνού Ελευθερών

Ο Κεραυνός Ελευθερών ανακοίνωσε πως ο Βασίλης Νικολαϊδης θα είναι ο νέος προπονητής της ομάδας.

 

Ο κ. Νικολαϊδης έχει διατελέσει μεταξύ άλλων προπονητής στις μικτές ομάδες της ΕΠΣ Καβάλας, αλλά και πρόσφατα στον Ατρόμητο Ακροβουνίου. 

 

 

Η ανακοίνωση του Κεραυνού:

“Ανακοινώνουμε την έναρξη της συνεργασίας με τον νέο προπονητή της ομάδας μας Βασίλη Νικολαΐδη!!! 

 

Του ευχόμαστε δύναμη, υγεία και τύχη στο έργο του!!! Καλώς όρισες Ντέμη.”

 

Δημοσιεύθηκε στις 11 May 2024 | 7:44 pm


Στην Καβάλα ο Πέτρος Κόκκαλης – συνάντηση με την επιστημονική ομάδα  «Οψόμεθα εις Φιλίππους»

Με την επιστημονική ομάδα «Οψόμεθα εις Φιλίππους» συναντήθηκε το μεσημέρι του Σαββάτου 11 Μαΐου ο Πέτρος Κόκκαλης στο πλαίσιο της περιοδείας κλιμακίου του ΚΟΣΜΟΥ σε Κεντρική-Ανατολική Μακεδονία και Θράκη.

 

Η ομάδα έχει αποστολή τη συσπείρωση του επιστημονικού δυναμικού, όπου ενεργοποιώντας τις τοπικές κοινωνίες, σχεδιάζει και αναπτύσσει ολιστικά την ευρύτερη περιοχή της πεδιάδας των Φιλίππων, ονομάζοντάς την “Πάρκο Φιλίππων”.

 

Ο πρόεδρος της επιστημονικής ομάδας «Οψόμεθα εις Φιλίππους»,  Χαράλαμπος Τσουρουκίδης, τόνισε «την ανάγκη για τη συμμετοχή των νέων στο γίγνεσθαι του τόπου τους. Μόνο έτσι δεν θα τον εγκαταλείψουν, μόνο έτσι δεν θα κοπεί το νήμα 8.500 ετών».

 

Από την μεριά του ο Πέτρος Κόκκαλης, στο τέλος της συνάντησης εξήρε το έργο της επιστημονικής ομάδας και δήλωσε πως, «η κοινωνία των πολιτών, τοπικοί επιστήμονες και ενεργοί πολίτες παλεύουν για την περιοχή τους, δυστυχώς και αυτοί μόνοι, για να διαφυλάξουν την πολιτιστική κληρονομιά, την ιστορία και το περιβάλλον, σε μία προσπάθεια επανεκκίνησης της υπαίθρου στη βάση των συγκριτικών πλεονεκτημάτων κάθε περιοχής. Πολύ φοβάμαι πως αυτή η εικόνα που συναντάμε, όπου πάμε στην ελληνική επικράτεια, οφείλεται στην άρνηση της κυβέρνησης να σχεδιάσει σε βάθος χρόνου, με διακηρυγμένες παραμέτρους και άξονες, με διαφάνεια, διαβούλευση και συμμετοχή».

 

»Αναφέρομαι στην σημερινή κυβέρνηση σχεδόν αποκλειστικά, όχι μόνο γιατί ήταν η πρώτη μετά τη δημοσιονομική προσαρμογή 2010-2019, αλλά γιατί είχε τους πόρους και επομένως τη δυνατότητα να φέρει αλλαγές».

 

»Στον ΚΟΣΜΟ προτάσσουμε τους άξονες για έναν επιστημονικά ενήμερο, κοινωνικά και περιβαλλοντικά υπεύθυνο σχέδιο για την Ελλάδα. Προτείνουμε την  Εθνική Πράσινη Συμφωνία ως την Ελληνική εξειδίκευση της Ευρωπαϊκής Συμφωνίας. Μόνο με ένα τέτοιο συνεκτικό σχέδιο μπορούμε να αποκεντρώσουμε τις εξουσίες και τους πόρους, ούτως ώστε οι δήμοι, μαζί με την Κοινωνία των Πολιτών, να απελευθερωθούν και να δουλέψουν για τον τόπο και τις ζωές τους. Όχι με ξύλινα σπαθιά, αλλά με σύγχρονα, εργαλεία, με εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους που σήμερα κατασπαταλούνται, όταν δεν γίνονται απευθείας αναθέσεις και αντικείμενο ελέγχου από την Ευρωπαϊκή Εισαγγελία».

 

»Η Ελλάδα μπορεί. Εμείς αυτό πιστεύουμε, γι’ αυτό ξεκινήσαμε την προσπάθεια με τον ΚΟΣΜΟ και για αυτό θα συνεχίσουμε να παλεύουμε δίπλα στην τοπική κοινωνία, τους δήμους και την Κοινωνία των Πολιτών.»

 

Στη σύσκεψη συμμετείχαν:

Από μεριάς της «Οψόμεθα εις Φιλίππους»

Χαράλαμπος Τσουρουκίδης, Πρόεδρος

Αθηνά Ιωαννίδου, Υπεύθυνη πυλώνα τουρισμού

Αλκμήνη Παπαϊωάννου, Υπεύθυνη Χωροταξικού Σχεδιασμού

Γεώργιος Γκαρμπούνης, Πυλώνας Αγροτοπεριβάλλοντος

Δημήτρης Χατζηγεωργίου, Πυλώνας Αγροτοπεριβάλλοντος

Ανανίας Γιαρμαντζίδης, Μαθηματικός - Εκπαιδευτικός

Ζωή Μυλοθροπούλου, Πυλώνας Τουρισμού

 

Από τον ΚΟΣΜΟ, πέραν του Πέτρου Κόκκαλη, συμμετείχαν οι υποψήφιοι/ες

Πάνος Γρέδης

Ευδοκία Τσαγκλή

Χρύσα Χατζηθεοδώρου

 

(δελτίο Τύπου)

 

Δημοσιεύθηκε στις 11 May 2024 | 7:02 pm


ΠΑΣΟΚ Καβάλας: «προεκλογική φιέστα η επίσκεψη Σταϊκούρα»

Προεκλογική φιέστα χαρακτηρίζει το τοπικό ΠΑΣΟΚ την  επίσκεψη του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών της Ν.Δ. Χρήστου Σταϊκούρας την Παρασκευή 10/05/2024 στην Καβάλα.

 

Όπως αναφέρει το ΠΑΣΟΚ στην ανακοίνωσή του, ο υπουργός έδωσε ψευδεπίγραφη εικόνα ότι η Καβάλα θα αλλάξει μορφή τα επόμενα χρόνια λόγω των έργων που έχουν δρομολογηθεί.

 

 

Όλη η ανακοίνωση αναφέρει τα εξής:

 

Προεκλογική επίσκεψη-φιέστα πραγματοποίησε την Παρασκευή 10/05/2024 στην Καβάλα ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών της Ν.Δ. κ. Σταϊκούρας.

 

Με έκπληξη τον ακούσαμε να αναφέρεται σε οκτώ (8) σημαντικές παρεμβάσεις-έργα που έχουν δρομολογηθεί για την περιοχή μας, δίνοντας την ψευδεπίγραφη εικόνα ότι η Καβάλα θα αλλάξει μορφή τα επόμενα χρόνια.

 

Χρειάζεται να έχει κανείς πλήρη άγνοια ή θράσος ώστε να μιλάει ακόμη στους πολίτες του Νομού Καβάλας και ιδίως στους αγρότες για το φράγμα Μαρμαρά και για τα αντιπλημμυρικά έργα στα Τενάγη των Φιλίππων.

 

Ο κ. Σταϊκούρας, όμως, παρέλειψε σκόπιμα να αναφερθεί στην Καβάλα στο έργο της Σιδηροδρομικής Εγνατίας, το οποίο “ναυαγεί”, όπως χαμηλόφωνα ομολόγησε σε κομματικούς παράγοντες της Ν.Δ.

 

Το έργο για το οποίο προεκλογικά προσήλθε στην Καβάλα ο ίδιος ο κ. Μητσοτάκης και διθυραμβικά το ανακοίνωσε, χειροκροτούμενος από τους βουλευτές και λοιπούς κομματάρχες της Ν.Δ. στην Καβάλα, παραπέμπεται στις “καλένδες”.

 

Το έργο της Σιδηροδρομικής Εγνατίας που σχεδιάστηκε προ πολλών ετών από τις κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ και το οποίο η περιοχή μας ανέμενε με αγωνία ως μοχλό ανάπτυξης έσβησε πρόωρα.

 

Αυτό που ο εμπορικός και επιχειρηματικός κόσμος της περιοχής ζητούσε με επιμονή για να βελτιώσει την ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων μας εξαφανίστηκε ξαφνικά και χωρίς καμία ενημέρωση από την ημερήσια διάταξη της χθεσινής επίκεψης του κ. Σταϊκούρα.

 

Την ίδια στιγμή, κατά την επίσκεψή του στη γειτονική Δράμα, ο ίδιος ο κ. Σταϊκούρας ανακοίνωσε με χαρά στους πολίτες της Δράμας ότι το εν λόγω έργο “παγώνει”, ανακουφίζοντάς τους από τον κίνδυνο εμπορικής και μεταφορικής απομόνωσης που θεωρούσαν ότι ελλοχεύει από την πραγματοποίηση του έργου. Η απόλυτη κοροϊδία και εξαπάτηση των Καβαλιωτών.

 

Και δεν βρέθηκε ένας από τους 4 βουλευτές της Ν.Δ. ή κάποιος άλλος κομματικός παράγοντας να εγκαλέσει τον κ. Υπουργό Υποδομών για αυτήν την σε βάρος των συμφερόντων της Καβάλας αλλαγή σχεδίων.

 

Ούτε, όμως, και η “ανεξάρτητη” νέα Διοίκηση της Περιφέρειάς μας εξέφερε καμία αντίρρηση για τα όσα συμβαίνουν σε βάρος της περιοχής μας.

 

Για άλλη μία φορά η Καβάλα υποβαθμίζεται και χάνει μία σημαντική ευκαιρία ανάπτυξης και την ίδια ώρα οι εκπρόσωποι της Ν.Δ. στο Νομό μας απλά συμμετέχουν σε προεκλογικές φιέστες χωρίς να απαιτούν από την κυβέρνηση αυτό που δικαιούμαστε και που πέρυσι προεκλογικά και απατηλά μας υποσχέθηκαν.

 

Το λόγο τώρα έχουν οι πολίτες της Καβάλας. Στις 09 Ιουνίου πρέπει να στείλουν ένα ηχηρό μήνυμα σε αυτούς που παίζουν με τη νοημοσύνη μας και μας υπολογίζουν μόνο προεκλογικά

Δημοσιεύθηκε στις 11 May 2024 | 6:32 pm


Διαχρονικές οι ευθύνες για την κατάσταση στις θαλάσσιες συγκοινωνίες

γράφει ο

Αλέκος Λουβουλούδης*

 

Υποκριτικό και δημαγωγικό είναι το όψιμο ενδιαφέρον του Δήμου Θάσου για τον ερχομό στις θαλάσσιες μεταφορές του νησιού υπερήλικων - υποσυντήρητων πλοίων, πράγμα που προκύπτει ως αποτέλεσμα της απελευθέρωσης των θαλασσίων μεταφορών, σύμφωνα με τον κανονισμό 3577/92 της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την άρση του καμποτάζ, ο οποίος έχει ενσωματωθεί στην ελληνική νομοθεσία με τον νόμο - έκτρωμα (2932/2001 - νέο θεσμικό πλαίσιο για την ακτοπλοΐα).

 

Ο κανονισμός 3577/92 για την κατάργηση του προστατευτισμού και την απελευθέρωση της ακτοπλοΐας άνοιξε τους ασκούς του Αιόλου στην ασύδοτη δράση των εφοπλιστών, που υιοθέτησαν και διευρύνουν συνεχώς με νέα προκλητικά προνόμια όλες οι κυβερνήσεις ΝΔ – ΠΑΣΟΚ – ΣΥΡΙΖΑ.

 

Οδήγησε στην ραγδαία επιδείνωση της ήδη άσχημης κατάστασης που προϋπήρχε στις θαλάσσιες μεταφορές με το καθεστώς της «άδειας σκοπιμότητας».

 

Υποβαθμίστηκε η συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση των νησιών, έγινε μια άνευ προηγουμένου επίθεση στα συγκροτημένα δικαιώματα των ναυτεργατών, έγιναν αυξήσεις φωτιά στα εισιτήρια επιβατών και οχημάτων, επιδεινώθηκε το βιοτικό επίπεδο των εργατικών - λαϊκών στρωμάτων.  

 

Άρθηκε σταδιακά ό,τι εμπόδιζε την ελευθερία δράσης των εφοπλιστών για την ενίσχυση της κερδοφορίας τους. Πλέον βάζουν δρομολόγια όπου, όσα και όταν θέλουν, δηλαδή εκεί που θεωρούν ότι εξυπηρετείται το κέρδος τους. Καταργήθηκε η υποχρεωτική 10μηνη δρομολόγηση των πλοίων και η ναυτολόγηση των ναυτεργατών, μειώθηκαν οι οργανικές συνθέσεις των πλοίων. Χτυπήθηκαν οι Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας και τα στοιχειώδη μέτρα προστασίας της ανθρώπινης ζωής στην θάλασσα.

 

Απελευθέρωσαν τις αυξήσεις στα εισιτήρια, απελευθέρωσαν τα σαπάκια, (πριν από την απελευθέρωση των θαλάσσιων μεταφορών το όριο ηλικίας των πλοίων ήταν στα 35 χρόνια, μειώθηκε προσωρινά στα 30 χρόνια με τον νόμο 2932/2001 - τυράκι στην φάκα για να μειωθούν οι αντιδράσεις λόγω του ναυαγίου του «ΣΑΜΙΝΑ», με το οποίο έστειλαν οι εφοπλιστές και το αστικό κράτος στον υγρό τάφο 81 ανθρώπους).

 

Στα πλαίσια της σταδιακής απελευθέρωσης των θαλάσσιων μεταφορών, συμφώνα με τον κανονισμό της ΕΕ, η κυβέρνηση της ΝΔ με το ΠΔ124/6-7-06 κατάργησε το όριο ηλικίας των ακτοπλοϊκών πλοίων!

 

Έχει καταρρεύσει το σαθρό επιχείρημα - πρόσχημα των εφοπλιστών («μεγάλων» και «τοπικών»), των πολιτικών τους εκπροσώπων, των κομμάτων του ευρωμονόδρομου, οι οποίοι πίνουν νερό στο όνομα της απελευθέρωσης της ακτοπλοΐας, της «ανταγωνιστικότητας» με κρατικό χρήμα, ότι η απελευθέρωση θα αναβάθμιζε τις θαλάσσιες συγκοινωνίες, θα έφερνε μείωση στα εισιτήρια επιβατών και οχημάτων.

 

Οι μειώσεις που έγιναν την προηγούμενη περίοδο μόνο από μια Ναυτιλιακή Εταιρεία, μόνο στην γραμμή Λιμένα - Κεραμωτή και μόνο για τον χειμώνα, είναι σταγόνα στον ωκεανό μπροστά στις αυξήσεις που έγιναν από την απελευθέρωση της ακτοπλοΐας και μετά.

 

Η «ανάπτυξη» που επικαλούνται ο δήμαρχος Θάσου, οι υπόλοιποι υποστηριχτές των εφοπλιστών είναι προς εξυπηρέτηση του ανταγωνισμού μεταξύ των εφοπλιστών για την αναδιανομή τις πίτας των κερδών. «Ανάπτυξη» βγαλμένη από το ξεζούμισμα των ναυτεργατών και τα προκλητικά προνόμια που τους εξασφαλίζουν διαδοχικά όλες οι κυβερνήσεις. 

 

Συνεργός σε αυτή την πολική είναι ο δήμαρχος Θάσου και η παράταξη του, που είναι ένθερμοι υποστηρικτές της αντιλαϊκής πολιτικής της ΝΔ. Το όψιμο ενδιαφέρον τους και η «κλάψα» ότι «θα γεμίσει η Θάσος με σαπάκια» δεν πείθει κανέναν.

 

Ο δήμαρχος και η παράταξη του «δεν είδαν - δεν άκουσαν τίποτα»: Ότι η κυβέρνηση της ΝΔ είναι που κατάργησε τα όρια ηλικίας των πλοίων και συνέχισαν οι επόμενες -όπως και η σημερινή-, «δεν είδαν - δεν άκουσαν τίποτα» για την απαράδεκτη κατάσταση που βιώνει ο λαός της Θάσου και οι ναυτεργάτες στις θαλάσσιες μεταφορές του νησιού.

 

Δεν πήραν ποτέ θέση για τα οξυμένα προβλήματα που γεννά η πολιτική της απελευθέρωσης της ακτοπλοΐας, δεν στήριξαν ποτέ τα αιτήματα των σωματείων και φορέων της Θάσου:

 

για απρόσκοπτη σύνδεση Πρίνου - Καβάλας 365 ήμερες το χρόνο, με πυκνά δρομολόγια, ορθολογικά κατανεμημένα σε όλη την διάρκεια της ημέρας, με σύγχρονα, γρήγορα, ασφαλή πλοία,

 

για υποχρέωση από όλες τις Ναυτιλιακές Εταιρείες να εκτελούν με όλα τα πλοία κυκλικά εναλλακτικά βάρδια πλοίου επιφυλακής για έκτακτο περιστατικό μεταφοράς αρρώστου,

 

για αναβάθμιση των λιμενικών εγκαταστάσεων,

 

για την προστασία της ανθρώπινης ζωής στην θάλασσα,

 

για τις ΣΣΕ και τα δικαιώματα των ναυτεργατών, την τρομοκρατία σε βάρος τους, την υπονόμευση των συνδικαλιστικών δικαιωμάτων, την επίθεση των δυνάμεων καταστολής σε βάρος των ναυτεργατών και άλλων εργαζομένων που στάθηκαν αλληλέγγυοι στο πλευρό τους για την υπεράσπιση του δικαιώματος της συνδικαλιστικής δράσης, το δικαίωμα στην απεργία.    

 

Ο μόνος λόγος που αναγκάζεται να πάρει θέση ο δήμαρχος και η παράταξη του για τον ερχομό των υπερήλικων πλοίων είναι γιατί πιέζονται από τον ανταγωνισμό που έχει ξεσπάσει μεταξύ των εφοπλιστών για την αναδιανομή της πίτας των κερδών και τους ζητούν να επιλέξουν με ποια πλευρά συμφερόντων είναι.

 

Ας αφήσουν λοιπόν τα σάπια. Ο λαός της Θάσου, οι ναυτεργάτες, οι άλλοι εργαζόμενοι, οι συνταξιούχοι δεν τρώνε κουτόχορτο: όταν πρόκειται να στηρίξουν αιτήματα που αφορούν την ζωή του λαού, είναι «αναρμόδιοι», όταν πρόκειται να στηρίξουν τα μεγάλα οικονομικά συμφέροντα, λειτουργούν με υπερβάλλοντα ζήλο.

 

Συνεργοί στο έγκλημα όμως δεν είναι μόνο η τωρινή πλειοψηφία στον δήμο Θάσου, συνυπεύθυνη είναι και η παράταξη του κυρίου Μερέση, οι τοπικοί εκπρόσωποι των κομμάτων των αντιλαϊκών κυβερνήσεων διαχρονικά, αλλά και όσοι στήριξαν και συμμετείχαν στον μηχανισμό των εφοπλιστών για να καταστείλουν τις απεργιακές κινητοποιήσεις του τοπικού σωματείου των ναυτεργατών, με τις ποινικές και συνδικαλιστικές διώξεις, τις στημένες δίκες.

 

Έχουν τεράστιες ευθύνες όλοι τους.

Η κατάργηση του καμποτάζ είναι μέρος της αντιλαϊκής πολιτικής της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που προώθησαν όλες οι κυβερνήσεις.

 

Με την κατάργηση της «άδειας σκοπιμότητας» έσβησε κάθε όριο, κάθε υποχρέωση του εφοπλιστικού κεφαλαίου να καλύπτει τις λεγόμενες «άγονες γραμμές», προκειμένου να πάρει άδεια να εκτελεί δρομολόγια στις γραμμές «φιλέτα». Καταργήθηκε κάθε έννοια ελέγχου και προγραμματισμού των δρομολογίων και η επιλογή γίνεται αποκλειστικά από τους εφοπλιστές.

 

Το ΥΕΝ το μόνο που κάνει είναι ένα παζάρι για να μοιράσει την πίτα των κερδών. Οι θαλάσσιες μεταφορές τεμαχίζονται σε γραμμές «ελεύθερης δρομολόγησης», «δημόσιων υπηρεσιών» και «άγονες γραμμές».

 

Η ελεύθερη δρομολόγηση αφορά τις πιο κερδοφόρες γραμμές («φιλέτα») -τρανταχτό παράδειγμα η γραμμή Λιμένα – Κεραμωτής- που γίνεται «σφαγή» ποια ναυτιλιακή εταιρεία θα πάρει μεγαλύτερο κομμάτι της πίτας.

 

Οι γραμμές «δημόσιων υπηρεσιών» αφορούν αυτές που δεν προκαλούν το ενδιαφέρον των εφοπλιστών, όπως του Πρίνου – Καβάλας, που η τεχνητή πολιτική της υποβάθμισης και οι αυξήσεις φωτιά στα εισιτήρια την έχει καταντήσει να είναι η φτωχή γεροντοκόρη και να μένει στο «ράφι»!

 

Κάθε φορά που δηλώνονται δρομολόγια από τους εφοπλιστές γίνεται ένα γαϊτανάκι εκβιασμών, αφήνουν ακάλυπτο τον Πρίνο από δρομολόγια, με σκοπό να «πιέσουν» το ΥΕΝ, για να ενταχθεί ο Πρίνος στις επιδοτούμενες γραμμές.

 

Κυνικά απαιτούν χρήματα από δημόσιους πόρους, που θα βγουν από τις πλάτες του λαού και νέα προκλητικά προνόμια, όπως αυτά που δόθηκαν στην περίοδο της πανδημίας, απαλλαγή από το ΝΑΤ, τα λιμενικά τέλη, φθηνότερη προμήθεια καύσιμων κλπ, για να καλύψουν τον Πρίνο με δρομολόγια. Άλλο που δε θέλει το Υπουργείο και η κυβέρνηση…

 

Όσο οι θαλάσσιες μεταφορές -και γενικότερα οι μεταφορές- θα βρίσκονται στα χέρια επιχειρηματικών ομίλων, θα μετατρέπονται σε εμπόρευμα για το κέρδος τους. Θα οξύνεται η κατάσταση σε βάρος του λαού, δημιουργώντας προϋποθέσεις για νέα ναυτικά εγκλήματα τύπου ΣΑΜΙΝΑ και άλλων εγκλημάτων τύπου Τεμπών.

 

Είναι αναγκαίο τα σωματεία, οι φορείς, ο λαός του νησιού και της περιοχής να ξεσηκωθούμε, να παλέψουμε, να απαιτήσουμε επαρκή δρομολόγια, ορθολογικά κατανεμημένα  365 ήμερες το χρόνο, που θα καλύπτουν όλες τις γραμμές του νησιού, με πλοία ασφαλή, σύγχρονα, αξιόπιστα, με φτηνά εισιτήρια, αύξηση των οργανικών συνθέσεων των πλοίων, υποχρεωτική 10μηνη δρομολόγηση και ναυτολόγηση των ναυτεργατών.  

 

Είναι αυταπάτη να ελπίζει κανείς στην ουσιαστική βελτίωση των μεταφορών χωρίς να λυθεί το κύριο πολιτικό ζήτημα: σε ποιανού τα χέρια βρίσκονται και ποια συμφέροντα υπηρετούν οι μεταφορές.

 

Tο ΚΚΕ απευθύνεται στους ναυτεργάτες, σε όλους τους εργαζόμενους, στο λαό της περιοχής. Μπορούμε να σας κοιτάμε στα μάτια.

 

Γιατί το ΚΚΕ είπε την αλήθεια, αποκάλυψε τον πραγματικό χαρακτήρα της απελευθέρωσης των θαλάσσιων μεταφορών, στάθηκε και στέκεται δίπλα στους αγώνες των ναυτεργατών, του λαού της Θάσου και της περιοχής.

 

Από την πρώτη στιγμή κάλεσε σε ετοιμότητα για να βάλει ο λαός εμπόδια στην απελευθέρωση της ασυδοσίας και αυθαιρεσίας των εφοπλιστών, για να μην γίνουν οι θαλάσσιες συγκοινωνίες ξέφραγο αμπέλι και οικονομικό τσιφλίκι των εφοπλιστών.

 

Η στάση όλων των πολιτικών δυνάμεων για τις θαλάσσιες μεταφορές πρέπει να γίνει κριτήριο. Οι ναυτεργάτες, οι άλλοι εργαζόμενοι, ο λαός της περιοχής να καταδικάσουν με τους αγώνες και την ψήφο τους στις ευρωεκλογές της 9ης Ιουνίου όσους στήριξαν και στηρίζουν την πολιτική της απελευθέρωσης των θαλασσίων μεταφορών.

 

Να συμπορευτούν με το ΚΚΕ, βάζοντας μπροστά τις δικές τους σύγχρονες ανάγκες.    

 

*Ο Αλέκος Λουβουλούδης είναι μέλος της ΤΕ Καβάλας του ΚΚΕ

                           

Δημοσιεύθηκε στις 11 May 2024 | 6:21 pm


Η Νέα Καρβάλη από ψηλά – δείτε το βίντεο του Simon Krantz

Τη Νέα Καρβάλη διάλεξε να αποτυπώσει από ψηλά αυτή τη φορά ο βιντεογράφος Simon Krantz. Στο βίντεο φαίνονται τα βουνά και η ακτογραμμή της περιοχής, το αστικό τοπίο αλλά και το Ακόντισμα.

 

 

Η Νέα Καρβάλη

 

Η Νέα Καρβάλη είναι παραθαλάσσια κωμόπολη της Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας και υπάγεται διοικητικά στο Δήμο Καβάλας. Η δημοτική κοινότητα Νέας Καρβάλης, που περιλαμβάνει και τους οικισμούς Άνω Λεύκη και Λεύκη, σύμφωνα με την απογραφή του 2021 έχει 2.003 μόνιμους κατοίκους, από 2.225 (εκ των οποίων 2.160 στη Νέα Καρβάλη). Βρίσκεται κτισμένη 11 χλμ. ανατολικά από την πόλη της Καβάλας. Στη Νέα Καρβάλη βρίσκεται το Ιστορικό και Εθνολογικό Μουσείο Ελλήνων της Καππαδοκίας.

 

 

Αποτελεί συνέχεια της παλαιάς Καππαδοκικής Καρβάλης (Γκέλβερι-σήμερα Γκιουζέλγιουρτ/Güzelyurt, και φέρει μακραίωνη ιστορία.

 

 

Αρχικά, οι κάτοικοί της έμειναν κάτω από αντίξοες συνθήκες σε σκηνές βόρεια του οικισμού στην περιοχή Τσινάρ Ντερέ (Λεύκη) ερχόμενοι από την Καππαδοκία τον Αύγουστο του 1924. Στη σημερινή Νέα Καρβάλη μετεγκαταστάθηκαν περίπου 2 χρόνια αργότερα.

 

Οι πρόσφυγες έφεραν από την Παλιά Καρβάλη το Ιερό Σκήνωμα του Αγίου Γρηγορίου του Θεολόγου και έκτισαν τον ομώνυμο Ναό. Η λαμπρή της πορεία σημαδεύτηκε καθοριστικά από την παρουσία του Αγίου τέκνου της, Γρηγορίου του Θεολόγου, ενός από τους μεγαλύτερους Πατέρες της Εκκλησίας μας.

 

Δημοσιεύθηκε στις 11 May 2024 | 5:37 pm


Βόλεϊ: Με χορό από τις αθλήτριες ολοκληρώθηκε το 2ο εαρινό τουρνουά του Ανδροσθένη Θάσου - Βίντεο & φωτογραφίες

Το 2ο εαρινό τουρνουά βόλεϊ κοριτσιών, διοργάνωσε ο Ανδροσθένης Θάσου από τις 7 έως τις 10 Μαΐου, με συμμετοχές πολλών ομάδων, όπως του Άρη Θεσσαλονίκης, του ΠΑΟΚ, του Προμηθέα Πυλαίας, των Αμαζόνων Μαΐστρου Αλεξανδρούπολης, του ΓΣ Ελευθερούπολης και του ΠΑΣ Ικάρου Έδεσσας.

 

Μετά το τέλος των αγώνων, οι αθλήτριες χόρεψαν όλες μαζί, δείχνοντας ότι ο αθλητισμός είναι μία γιορτή.

 

Οι ομάδες που συμμετείχαν βραβεύτηκαν την τρίτη ημέρα των αγώνων.

 

 

Σχετική ανακοίνωση του Ανδροσθένη αναφέρει τα εξής:

“Η τρίτη ημέρα του τουρνουά κοριτσιών που διοργανώνει ο Ανδροσθένης Θάσου ήταν και η πιο...γεμάτη, μια και πέρα από τις αναμετρήσεις των ομάδων περιλάμβανε και τις βραβεύσεις των ομάδων για τη συμμετοχή τους στο τουρνουά.

 

Απονεμήθηκαν αναμνηστικές πλακέτες στους προπονητές και τις προπονήτριες των ομάδων του Άρη Θεσσαλονίκης, του ΠΑΟΚ, του Προμηθέα Πυλαίας, των Αμαζόνων Μαΐστρου Αλεξανδρούπολης, του ΓΣ Ελευθερουπολης, του ΠΑΣ Ικάρου έδεσσας και του Ανδροσθένη.

 

Ευχαριστούμε πολύ όλες τις ομάδες που συμμετείχαν στο τουρνουά και πρόσφεραν πολύ  όμορφο θέαμα, τους προπονητές των ομάδων και όλες τις αθλήτριες που συμμετείχαν!

 

Ευχαριστούμε το Lega TV που κάλυψε με live streaming μεταδόσεις τους αγώνες της σημερινής ημέρας.

 

Ευχαριστούμε, τέλος, τον Δήμο Θάσου που πάντα βρίσκεται κοντά στην ομάδα μας.”

 

Δημοσιεύθηκε στις 11 May 2024 | 5:30 pm


Στη Θάσο ο Κώστας Καραμανλής

Στη Θάσο βρέθηκε το μεσημέρι του Σαββάτου 11 Μαΐου ο πρώην πρωθυπουργός και πρόεδρος της ΝΔ Κώστας Καραμανλής.

 

Ο δήμαρχος Θάσου στην ανάρτησή του έγραψε:

 

ΜΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΧΑΡΑ ΥΠΟΔΕΧΘΗΚΑΜΕ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ ΤΟΝ ΠΡΩΗΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΚΩΣΤΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ!! ΜΙΑ ΤΙΜΗΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΠΟΥ ΣΥΝΟΔΕΥΤΗΚΕ ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΞΟΧΩΣ ΕΠΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ!!

Δημοσιεύθηκε στις 11 May 2024 | 3:06 pm


Η Θάσος στη 2η θέση στην Ευρώπη για οικονομικές διακοπές

Στη δεύτερη θέση των οικονομικότερων προορισμών στην Ευρώπη κατατάσσει το νησί της Θάσου ο Οργανισμός Παρακολούθησης των καταναλωτών «Which».

 

Ο οργανισμός διεξήγαγε έρευνα σε πάνω από 4.500 πακέτα διακοπών σε 15 ευρωπαϊκές χώρες, συγκρίνοντας τις τιμές τους για την πρώτη εβδομάδα του Αυγούστου.

 

 

Πρώτη στη λίστα με τους 10 πιο οικονομικούς προορισμούς στην Ευρώπη είναι η Κάλυμνος.

 

Η Θάσος έρχεται στη δεύτερη θέση με κόστος 862 λίρες (1006 ευρώ) ανά άτομο,

 

στην τρίτη θέση βρίσκεται η Λευκάδα με κόστος 935 λίρες (1.092 ευρώ) ανά άτομο.

 

Η Costa Brava στην Ισπανία βρίσκεται στην τέταρτη θέση με κόστος 952 λίρες ανά άτομο,

 

η Βαρκελώνη βρίσκεται στην πέμπτη θέση.

 

Η βενετσιάνικη Ριβιέρα (Lido di Jesolo) είναι το φθηνότερο σημείο στην Ιταλία, και βρίσκεται στην έκτη θέση.

 

Η Σκόπελος που την γνώρισαν και από το Mamma Mia. βρίσκεται στην έβδομη θέση.

 

Η Costa de Luz στην Ισπανία βρίσκεται στην όγδοη θέση.

 

Η Κομπανία στην Ιταλία βρίσκεται στην ένατη θέση.

 

Η Μάλτα βρίσκεται στην δέκατη θέση.

 

Οι τέσσερις τελευταίες θέσεις δεν υπερβαίνουν τις 1.000 λίρες (1.168 ευρώ) ανά άτομο.

Δημοσιεύθηκε στις 11 May 2024 | 12:12 pm


Υπογράφηκε η απόφαση για την απαγόρευση κυκλοφορίας στα δάση Καβάλας και Θάσου – θα ενεργοποιείται όταν χρειάζεται

Την απόφαση απαγόρευσης διέλευσης παραμονής και κυκλοφορίας προσώπων και οχημάτων τις ημέρες που ο χάρτης της Πρόβλεψης Κινδύνου Πυρκαγιάς της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας προβλέπει πολύ υψηλό κίνδυνο πυρκαγιάς υπέγραψε την Παρασκευή 10 Μαΐου ο αντιπεριφερειάρχης Καβάλας ενόψει της αντιπυρικής περιόδου.

 

Από την απόφαση εξαιρούνται πρόσωπα που κατοικούν ή εργάζονται εντός δασών, δασικών εκτάσεων, πάρκων και αλσών αποκλειστικά για την μετακίνηση τους από και προς την κατοικία ή εργασία τους, καθώς και πρόσωπα που μετακινούνται εντός του οδικού δικτύου.

 

Η απόφαση ενεργοποιείται όταν ο χάρτης πρόβλεψης είναι στην κατηγορία κινδύνου: 4 ή σε κατάσταση συναγερμού κατηγορία κινδύνου: 5, από την έναρξη της ημερολογιακής μέρας και για την διάρκεια αυτής.

 

Η παρούσα απόφαση μπορεί να ενεργοποιηθεί και με κατηγορία κινδύνου 3, έπειτα από εισήγηση της Διοίκησης Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Ν. Καβάλας ή της Διεύθυνσης Δασών Καβάλας.

 

Η απόφαση περιλαμβάνει δασικές περιοχές ευθύνης Δασαρχείου Καβάλας:

-        Περιαστικό Δάσος Καβάλας

-        Πευκοδασύλλιο Ζυγού

-        Δασύλλιο Παναγούδας

-        Πευκοδασύλλιο Εξοχής (παρυφές όρους Συμβόλου, μετά το χωριό Ακροβούνι και δίπλα από τον κόμβο της Εγνατίας οδού)

-        Παραποτάμιο δάσος Νέστου, από τον οικισμό του Παραδείσου (νότια της παλαιός Ε.Ο. Καβάλας - Ξάνθης) έως τις εκβολές του ποταμού Νέστου

-        Προστατευόμενη περιοχή - καταφύγιο θηραμάτων Ελαφοχωρίου (τοπωνύμιο Κεστενέ Νταγ)

•        Δασικές περιοχές ευθύνης Δασαρχείου Θάσου:

-        Μακρύαμμος - Παραλία Παναγίας (Χρυσή Αμμουδιά)

-        Λαιμός - Αρχαίο Θέατρο

 

Αυστηρά ελεγχόμενη κυκλοφορία:

 

-        Άγ. Παντελεήμονας - Αγ. Μαρίνα - Αγ. Ειρήνη

-        Ποταμιά - Πηγές Ποταμιάς

-        Θεολόγος (θέση Καμίνι)

-        Λιμενάρια - Κάστρο

-        Μαριές - Φράγμα Μαριών

-        Μικρό Καζαβίτι - Αγ. Παντελεήμονα

-        Καζαβίτι -Τούμπα

-        Ραχώνι

-        Καλλιράχη

-        Σωτήρος

Δημοσιεύθηκε στις 11 May 2024 | 11:22 am


Τρεις συλλήψεις στην Καβάλα για κατοχή και διακίνηση ναρκωτικών

Τρία άτομα για κατοχή και διακίνηση ναρκωτικών ουσιών συνέλαβαν οι αστυνομικές αρχές στην Καβάλα το χρονικό διάστημα από 3 έως και 10-5-2024.

 

Το ίδιο διάστημα οι αστυνομικοί στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη πραγματοποίησαν ελέγχους κατά τη διάρκεια των οποίων συνέλαβαν αντίστοιχα τρεις άνδρες ελληνικής καταγωγής σε περιοχές της Δράμας, και έναν άνδρα ελληνικής καταγωγής στην Αλεξανδρούπολη για τον ίδιο λόγο.

 

Συνολικά βρέθηκαν και κατασχέθηκαν από δύο οικίες και την κατοχή των δραστών κατά περίπτωση, ποσότητες ακατέργαστης κάνναβης βάρους 15,9 γραμμαρίων, μικροποσότητες κατεργασμένης κάνναβης (σοκολάτα) και ναρκωτικής ουσίας «Μπονσάι» και ένα αυτοσχέδιο τσιγάρο κάνναβης.

 

Οι δικογραφίες υποβλήθηκαν στους αρμόδιους Εισαγγελείς, ενώ την προανάκριση για τις οκτώ υποθέσεις ενήργησαν η Υποδιεύθυνση Ασφάλειας Αλεξανδρούπολης και τα Τμήματα Ασφάλειας Καβάλας και Δράμας.  

 

Δημοσιεύθηκε στις 11 May 2024 | 10:46 am


Νομός Καβάλας - Ειδήσεις και Νέα

Δείτε αγγελίες στο Νομό Καβάλας