Ειδήσεις &
Τοπικά Νέα

Ελλάδα   >   Ν. Δωδεκανήσου    >    Ειδήσεις & Τοπικά Νέα

Δημήτρης Γάκης για Νέα Αριστερά: Τι δεν κάναμε σωστά, τι κάνουμε τώρα....

<div>
<div dir="auto">
<div>
<div>
<div>
<div>
<div dir="auto">Κεντρικά σημεία της τοποθέτησης μου στη συνεδρίαση του μεταβατικού συντονιστικού της Νέας Αριστεράς για τα αποτελέσματα των Ευρωεκλογών.</div>
</div>

<div>
<div dir="auto">Τι δεν κάναμε σωστά.</div>

<div dir="auto">Στην εκλογική μάχη των Ερωεκλογών κινηθήκαμε ανάμεσα σε συμπληγάδες πόλωσης. Δεν μπόρεσαμε να την “σπάσουμε” με αποτέλεσμα να μην μπορέσουμε να απεγκλωβίσουμε ψηφοφόρους απο το ΠΑ.ΣΟ.Κ. και το ΣυΡιζΑ.</div>

<div dir="auto">Δεν καταθέσαμε καινοτόμες και διακριτές θέσεις με ιδεολογικό υπόβαθρο κατανοητές απο την κοινωνία. Έτσι δεν καταφέραμε να πείσουμε.</div>

<div dir="auto">Ο κεντρικός πολιτικος μας στόχος να αποτελέσουμε τον καταλύτη του πολιτικού συστήματος για την δημιουργία ενός μετώπου των δημοκρατικών και προοδευτικών δυνάμεων που θα αντισταθεί και θα ανατρέψει τις συντηρητικές πολιτικές της Νέας Δημοκρατίας δεν ήταν ώριμος. Ήταν μακριά από τις ανάγκες της καθημερινότητας των πολιτών.</div>

<div dir="auto">Ο τρόπος προσέγγισης των πολιτών εμπεριείχε στοιχεία ελιτίστικης συμπεριφοράς.</div>
</div>

<div>
<div dir="auto">ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΩΡΑ;.</div>

<div dir="auto">Πρέπει να εγκαταλείψουμε κάθε σκέψη για ομαδοποιήσεις και παραγοντισμούς.</div>

<div dir="auto">Να συμβάλουμε στην διαμόρφωση του δημοκρατικού προοδευτικού μετώπου με τις αρχές και με θέσεις μας, Αριστερές θέσεις.</div>

<div dir="auto">Συμμετέχουμε σε αυτή τη διαδικασία. Δεν μένουμε έξω από τις εξελίξεις. Θέλει όμως και προσοχή γιατί κάτι πολιτικά επιπόλαιο δεν θα έχει βιωσιμότητα και θα οδηγηθεί γρήγορα σε ένα απογοητευτικό τέλος.</div>

<div dir="auto">Παράλληλα αρχίζουμε να συζητάμε για τις προγραμματικές μας θέσεις.</div>

<div dir="auto">Θεωρώ σαν πρώτο στόχο την αντιμετώπιση της συντηρητικοποίησης της κοινωνίας. Να κηρύξουμε γιαυτό πολιτιστική μορφωτική και κοινωνική επανάσταση.</div>

<div dir="auto">Να οργανώσουμε ένα κόμμα με δημοκρατική και αποκεντρωμένη λειτουργία. Ενα κόμμα με καινοτόμα χαρακτηριστικά. Ενα κόμμα με περιφερειακή ισχυρή δομή. Και διαφάνεια.</div>
</div>

<div>
<div dir="auto">ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΩ</div>

<div dir="auto">Οι μεταφορές, η υγεία, το στεγαστικό πρόβλημα, οι αναπτυξιακές δυνατότητες ιδιαίτερα στα μικρά νησιά δεν μοιάζουν καθόλου με αυτές της υπόλοιπης χώρας.</div>

<div dir="auto">Δεν μπορούμε να νομοθετούμε οριζόντια χωρίς να λαμβάνουμε υπόψιν τις οικονομικές, εδαφικές και κοινωνικές ιδιαιτερότητες.</div>

<div dir="auto">Γι’ αυτό προτείνω.</div>

<div dir="auto">1. Μετά την εφαρμογή του ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟΥ ισοδυνάμου να προχωρήσουμε στην πρόταση για το ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟ ισοδύναμο και για το ΣΤΕΓΑΣΤΙΚΟ ισοδύναμο.</div>

<div dir="auto">2. Να θεσμοθετήσουμε σαν κόμμα την ΡΗΤΡΑ ΝΗΣΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑΣ και ΟΡΕΙΝΟΤΗΤΑΣ στο καταστατικό μας. Σε κάθε θέση μας, σε κάθε πρόταση μας να υπάρχει καταστατική πρόνοια για τις νησιωτικές και ορεινές περιοχές</div>
</div>

<div>
<div dir="auto">Ύψιστο καθήκον μας είναι:</div>

<div dir="auto">1. να σεβαστούμε την ιστορία και την πορεία της αριστεράς.</div>

<div dir="auto">2. Να οραματιστούμε το μέλλον της</div>

<div dir="auto">3. Να υλοποιήσουμε την δυναμική της στην κοινωνία και</div>

<div dir="auto">4. Να καταδικάσουμε το ΕΓΩ και το ΕΜΕΙΣ και στη θέση τους να αναδείξουμε το ΕΣΕΙΣ.</div>
</div>
</div>
</div>
</div>
</div>
</div>

Categories: 

Δημοσιεύθηκε στις 4 July 2024 | 9:51 am


ΕΥΘΥΤΑ Ρόδου: Άλυτος γρίφος διαχρονικά.. η κυκλοφορία στην πόλη…μας!

<p><strong>ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ</strong></p>

<p><strong>Άλυτος γρίφος διαχρονικά..&nbsp; η κυκλοφορία στην πόλη…μας!</strong></p>

<p>&nbsp;</p>

<p>Απελπισία, άγχος, εκνευρισμός, ταλαιπωρία, επιθετική οδήγηση, κατανάλωση καυσίμων, μεγάλη ρύπανση, τρακαρίσματα, ποδήλατα χωρίς ποδηλατοδρόμους, κατάληψη πεζοδρομίων από δίκυκλα, αυτοκίνητα, τραπέζια, καρέκλες, εμποδίζοντας την ελεύθερη μετακίνηση των πεζών και ΑμεΑ, πεζοί στο δρόμο, έλλειψη ζωνών ήπιας κυκλοφορίας με αποτέλεσμα την ενθάρρυνση της ανάπτυξης μεγάλης ταχύτητα στην πόλη, και όχι μόνον!</p>

<p>Μπλοκαρισμένες διασταυρώσεις, ανόητα μποτιλιαρίσματα, καμία τήρηση προτεραιότητας, στάθμευση όπου και όπως και να' ναι, , διπλοπαρκάρισμα, επιτόπιες απαγορευμένες στροφές, έλλειψη κατανόησης, έλλειψη σεβασμού και όχι μόνον.</p>

<p>Απελπισία, ταλαιπωρία, εκνευρισμός όταν δεν ξέρεις αν πρέπει να πας αριστερά η δεξιά γιατί δεν σε βοηθάει η σήμανση, λανθασμένη ή ανύπαρκτη η πληροφόρηση, , δρόμοι χωρίς πεζοδρόμια, δρόμοι με λακκούβες ή τεχνικά σαμαράκια, ελλιπής φωτισμός, σημάνσεις για ΑμεΑ χωρίς κυκλικούς κόμβους σε νέους δρόμους.</p>

<p>Ένα συνεχές αλαλούμ για το οποίο ευθύνεται διαχρονικά&nbsp; η Τοπική Αυτοδιοίκηση, με την επικρατούσα αντίληψη για την οδική ασφάλεια, για την γραφειοκρατία, για τον σχεδιασμό της πόλης, των δρόμων, για τον κυκλοφοριακό κατευνασμό της, για το ότι οι δρόμοι πρέπει να είναι ασφαλείς για τους χρήστες της.</p>

<p>Ένα στοιχείο γνώσης και υποχρέωσης της Τοπικής Αυτοδιοίκησης για να αποκτήσει ο όρος της οδικής ασφάλειας το πραγματικό της νόημα. Δρόμοι ασφαλείς, χώροι παρκαρίσματος, καλύτερες συγκοινωνίες, έξυπνα έργα διευκόλυνσης κυκλοφορίας πεζών και οδηγών, ποδηλατοδρόμοι, πεζοδρόμια για τις ευάλωτες ηλικίες, ΑμεΑ, διαγραμμίσεις, γενικά σήμανση, αστυνόμευση, βελτίωση της οδηγικής συμπεριφοράς και της ψυχολογίας στην κίνηση, που είναι υποχρέωση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης με στόχο την ανακούφιση των πολιτών, των οδηγών, των πεζών, των επισκεπτών και όχι επιβαρυμένη αστική κυκλοφορία, προκειμένου το οδικό περιβάλλον να είναι φιλικό &nbsp;στους χρήστες.</p>

<p>Με δεδομένο το γεγονός ότι οι Αυτοδιοικητικές Αρχές διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη και στην εφαρμογή της πολιτικής για την οδική ΑΣΦΑΛΕΙΑ, συνεπάγεται ότι είναι υπεύθυνες για την οργάνωση και την διαχείριση της κυκλοφορίας στην πόλη τους, τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις την ανάπτυξη προσαρμοσμένη στρατηγική στις τοπικές συνθήκες για την οδική ασφάλεια, με στόχο την επίλυση των τοπικών προβλημάτων που αφορούν την ποιότητα ζωής των πολιτών, σχεδιάζοντας Βιώσιμες πόλεις.</p>

<p>Η <strong>Ρόδος, η ναυαρχίδα του τουρισμού</strong> όπως θέλουν να την χαρακτηρίζουν, διαχρονικά &nbsp;δεν ασχολήθηκε με το Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας <strong>(ΣΒΑΚ)</strong> όπως υλοποίησαν το Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ) πολλές πόλεις της χώρας μας οργανώνοντας&nbsp; τις μετακινήσεις των πολιτών, &nbsp;εστιάζοντας &nbsp;στην εξυπηρέτηση των μετακινήσεων ατόμων κατά προτεραιότητα, έναντι της εξυπηρέτησης των οχημάτων στο διαθέσιμο αστικό χώρο, με στόχο την καλύτερη ποιότητα ζωής.</p>

<p><strong>Επανερχόμαστε γιατί η </strong>&nbsp;<strong>ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ</strong>, διαχρονικά και στα πλαίσια των Παγκόσμιων Εβδομάδων Οδικής Ασφάλειας του Ο.Η.Ε ως μέλος Παγκόσμιων και Ευρωπαϊκών φορέων στις συναντήσεις της με την Τοπική Αυτοδιοίκηση πάντα με έγγραφα κατέθετε τις προτάσεις της σχετικά με τα οφέλη ενός Σχεδίου&nbsp; Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας με δεδομένο ότι τα ΣΒΑΚ αποτελούν τόσο στο παρόν όσο και στο άμεσο μέλλον αναπόσπαστο εργαλείο των φορέων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και των λοιπών εμπλεκομένων φορέων, για την στρατηγική αντιμετώπιση των θεμάτων βιώσιμης κινητικότητας και βελτίωσης της ποιότητας ζωής των πολιτών.</p>

<p>Έχουν ενταχτεί 112 πόλεις μεταξύ αυτών και πόλεις της χώρας μας&nbsp; στο πρόγραμμα κλιματικά ουδέτερες πόλεις μέχρι το 2030. Περίπου το 12% του πληθυσμού της Ευρώπης στεγάζεται στις πόλεις που δεσμεύτηκαν να υιοθετήσουν μέτρα και πρότυπα που μειώνουν ριζικά τις ενεργοβόρες εκπομπές στο περιβάλλον και αναβαθμίζουν ουσιαστικά το αστικό τους συγκρότημα, βελτιώνοντας σε μεγάλο βαθμό την ποιότητα ζωής των κατοίκων τους<strong>. Η Ρόδος απούσα..</strong> &nbsp;</p>

<p><strong>Στις συναντήσεις μας τόσο με την Τοπική Αυτοδιοίκηση όσο και με τους Υπουργούς, Υφυπουργούς Γενικούς Γραμματείς του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών κατέθετε&nbsp; &nbsp;σχετικά αιτήματα - υπομνήματα &nbsp;για την Ανάπτυξη Βιώσιμης Κινητικότητας στην πόλη μας, μιας πόλης με ιστορία και πολιτισμό. Υποστήριζε &nbsp;διαχρονικά την τήρηση των υφιστάμενων νομοσχεδίων στην ανακοίνωση έργων υποδομής στην κατασκευή ή την συντήρηση δρόμων, αναδεικνύοντας τις ελλείψεις σε σχέση με την οδική ασφάλεια. Αναφέρονται&nbsp; ενδεικτικά μέρος των αιτημάτων-επισημάνσεων &nbsp;της ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ-Παρατηρητήριο Οδικής Ασφάλειας</strong></p>

<ol>
<li><strong>&nbsp;τη σύνταξη ενός σύγχρονου στρατηγικού περιεχομένου πολεοδομικού σχεδιασμού για την πόλη της Ρόδου</strong> που να καλύπτει τις ανάγκες της όχι με «πολεοδομικά κλισέ» αλλά με σύγχρονες προσεγγίσεις που να ενσωματώσει όλες τις επί μέρους προσπάθειες που στο μεταξύ επιβάλλεται να γίνουν με στόχευση την «βιώσιμη κινητικότητα».</li>
<li>τη <strong>δημιουργία ποδηλατόδρομου</strong>, επεκτείνοντας σε δεύτερη φάση το δίκτυο και σε άλλα σημεία της αλλά και εκτός αυτής, <strong>ενώνοντας παράλληλα περιοχές ειδικού ενδιαφέροντος </strong>(όπως για παράδειγμα η λειτουργική διασύνδεση των αρχαιολογικών χώρων της πόλης με δίκτυο πεζοδρόμων και ποδηλατοδρόμων). Χαρακτηριστικό παράδειγμα στις Βρυξέλλες. Ο αριθμός των ποδηλατών αυξήθηκε κατά 64 % σε ένα χρόνο γιατί έγιναν υποδομές&nbsp; και συνειδητοποίησαν οι αυτοδιοικητικές αρχές, τη σημασία της ασφαλούς υποδομής ποδηλασίας. Η Ρόδος είναι ο τόπος που το ποδήλατο κατείχε για ολόκληρες δεκαετίες ιδιαίτερη&nbsp; θέση τόσο σε καθημερινό όσο και αγωνιστικό επίπεδο.</li>
<li><strong>Η απόδοση μέρους του υφιστάμενου οδικού δικτύου κυκλοφορίας και στάθμευσης οχημάτων στους πεζούς</strong>. Έχει καταφανώς αναδειχθεί η αναγκαιότητα <strong>αναμόρφωσης των πλατειών Ελευθερίας και Αντιναυάρχου Ιωαννίδη καταργώντας τις θέσεις στάθμευσης και δημιουργώντας πραγματικές πλατείες</strong>. Το ερώτημα «και που θα παρκάρουμε» έχει ήδη απαντηθεί από πολλές αντίστοιχες πόλεις της χώρας. Και βέβαια, η όλη αυτή προσπάθεια πρέπει να συνδυασθεί με την αναβάθμιση και επαναπροσδιορισμό κάτω από άλλη λογική, των μέσων μαζικής μεταφοράς και των αντίστοιχων δρομολογίων που σήμερα λειτουργούν μάλλον αποτρεπτικά προσδιορίζοντας παράλληλα περιφερειακούς χώρους στάθμευσης.</li>
<li><strong>Ένταξη της Ρόδου στο πρόγραμμα «ΠΟΛΙΣ»</strong> που αφορά ολιστικές παρεμβάσεις στα ιστορικά κέντρα με πλούσιο πολιτιστικό απόθεμα που συμμετέχουν δήμοι με ισχυρό υπόβαθρο ιστορικό και μνημείων σε συνεργασία με το Σωματείο <strong>«ΔΙΑΖΩΜΑ»</strong></li>
<li><strong>Περιμετρική οδός πόλεως Ρόδου-Τμήμα Α΄ Β΄&nbsp; Γ’&amp; Δ΄.</strong> Έργο πνοής η νέα είσοδος που θα συμβάλλει στην&nbsp; κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση της πόλης, της ναυαρχίδας του τουρισμού.</li>
<li><strong>Η νέα είσοδος της&nbsp; Ρόδου </strong>- <strong>ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΧΑΡΑΞΗ</strong>. &nbsp;Σύνδεση της πόλης Ρόδου με αεροδρόμιο (ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΧΑΡΑΞΗ). Παρά τις εξαγγελίες διαχρονικά δυστυχώς&nbsp; διαφαίνεται ότι δεν διεκδίκησαν δυναμικά την κατασκευή της νέας οδού (ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΧΑΡΑΞΗ), μιας κορυφαίας υποδομής για το νησί της Ρόδου η οποία θα συμβάλλει στην οδική ασφάλεια.</li>
<li>Οι οριζόντιες κυκλοφοριακές σημάνσεις (διαγραμμίσεις) σβησμένες. Η έλλειψη ορατών σημάνσεων στις διαβάσεις των πεζών καθιστώντας &nbsp;την διέλευση εγκληματικά επικίνδυνη. Οι κάθετες&nbsp; πινακίδες σήμανσης οδών (ρυθμιστικές), όπου υπάρχουν έχουν παραμείνει από την αρχική κατασκευή των οδών. Ούτε λόγος να γίνεται για τις πληροφοριακές πινακίδες.</li>
<li>Τα πρώτα 15 χιλιόμετρα του δυτικού επαρχιακού δικτύου (Ρόδου – Καμείρου) διέρχονται μέσα από αστικές περιοχές με διασταυρώσεις, και χρήσεις που δημιουργούν κυκλοφοριακό κομφούζιο με καταγραφή στο ιστορικό σοβαρών δυστυχημάτων.</li>
<li>Τόσο το εθνικό όσο και το κύριο επαρχιακό δίκτυο του νησιού έχουν μετατραπεί σε οικιστικούς υποδοχείς με σοβαρότατες αρνητικές συνέπειες σε πολλαπλά επίπεδα και κυρίως στην οδική ασφάλεια. Στο γεγονός αυτό συντείνουν η καταστρατήγηση του θεσμικού πλαισίου για τις παρεκκλίσεις αρτιότητας, οι αλλαγές χρήσεων με υπερεκμετάλλευση του Σ.Δ. και το συνονθύλευμα των παρόδιων χρήσεων. Οι παρόδιες χρήσεις της εθνικής οδού είναι εξαιρετικά σημαντικό κεφάλαιο και πρέπει να αντιμετωπισθούν κάτω από ενιαίο πρίσμα.</li>
<li>Οι πρόσφατες μελέτες που ανακοινώνται για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού προβλήματος επιβάλλονται χωρίς τη συνολική αξιολόγηση και ιεράρχηση του οδικού δικτύου της πόλης, τον έλεγχο από Επιθεωρητές Οδικής Ασφάλειας, την μέτρηση του κυκλοφοριακού φόρτου και της διαχείρισης κυκλοφορίας. Οι όποιες παρεμβάσεις που γίνονται είναι αποσπασματικές.</li>
<li>Ανύπαρκτα περιμετρικά της πόλης&nbsp; πάρκινγκ, το κέντρο της πόλης έχει μετατραπεί σε&nbsp; ένα απέραντο παρκινγκ.&nbsp; Ενίσχυση των Μ.Μ.Μ, επανασχεδιασμός κυκλοφοριακής μελέτης, συνολική αξιολόγηση και ιεράρχηση του οδικού δικτύου της πόλης.</li>
<li>Nα δοθεί προτεραιότητα στα ζητήματα του περιορισμού των ορίων ταχύτητας ιδίως γύρω από σχολεία, πάρκα και τόπους μαζικής συνεύρεσης ανθρώπων στα <strong>30 km/h</strong>. Το όριο 30 km/h, ελαχιστοποιεί την πιθανότητα θανατηφόρων τροχαίων και εφαρμόζεται πλέον σε πόλεις στην Ε.Ε</li>
<li>&nbsp;Κυκλοφοριακές παρεμβάσεις σε περιοχές σχολικών συγκροτημάτων και περιοχές με αυξημένη κίνηση στα πλαίσια βελτίωσης της οδικής ασφάλειας, καθώς επίσης και ο περιορισμός των ορίων στο Επαρχιακό και Εθνικό δίκτυο με δεδομένο ότι διέρχονται μέσα από αστικές περιοχές με εκατοντάδες παράδρομους χωρίς σήμανση.</li>
<li>Δημιουργία Επιτροπής Οδικής Ασφάλειας στην Περιφέρεια Ν. Αιγαίου&nbsp; και στο Δήμο Ρόδου.</li>
</ol>

<p><strong>Αναπάντητα όλα τα ανωτέρω….</strong></p>

<p><strong>Εμείς </strong>&nbsp;όμως <strong>οι πολίτες - οδηγοί τι κάνουμε;</strong> &nbsp;είμαστε <strong>πάντοτε αθώοι και αμέτοχοι</strong> σε αυτό το καθημερινό αλαλούμ στην πόλη μας; Συμμετέχουμε δυστυχώς στην απουσία της πολιτείας και της αυτοδιοικητικής αρχής; &nbsp;</p>

<p><strong>Εμείς Ε! Βέβαια δεν φταίμε σε τίποτα. Φταίει η πολιτεία. Φταίνε όλοι οι άλλοι εκτός από εμάς….. </strong>εμείς γιατί δεν προσπαθούμε να κάνουμε υπομονή στην απουσία της πολιτείας, γιατί να μην σεβόμαστε τους άλλους χρήστες του δρόμου, γιατί με την συμπεριφορά μας να μην πιέσουμε την πολιτεία να οργανώσει <strong>την κυκλοφορία στην πόλη μας</strong> και όχι μόνον; Γιατί να θρηνούμε θύματα;</p>

<p><strong>Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, προσδοκεί&nbsp; και επιζητεί χρόνια τώρα ασπίδα προστασίας για όλα αυτά, είτε σε Εθνικό είτε σε τοπικό επίπεδο τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας, την ανάπτυξη πόλεων βιώσιμης κινητικότητας και την μείωση των θανάτων και των τραυματισμών οδικής κυκλοφορίας για την δεκαετία που διανύουμε με γνώμονα &nbsp;τον Π.Ο.Υγείας. &nbsp;Ας μας ακούσουν…</strong></p>

<p>Εφόσον όμως η πολιτεία - τοπική αυτοδιοίκηση &nbsp;είναι απούσα, <strong>εμείς οφείλουμε</strong> να τηρούμε τους <strong>κανόνες του Κώδικα Οδικής Ασφάλειας</strong>, να δώσουμε προτεραιότητες εκεί που καθορίζει ο ΚΟΚ στους άλλους οδηγούς, αφήνουμε να περάσουν τη διάβαση πεζών, παιδιά, ενήλικες, ΑΜΕΑ, αφήνουμε ελεύθερα τα πεζοδρόμια, δεν παρκάρουμε όπου βρούμε, δεν κυκλοφορούμε άσκοπα και επιθετικά, μην εχθρεύεστε τους οδηγούς των άλλων οχημάτων, δεν έχουμε να μοιράσουμε τίποτα, δείξτε σεβασμό όπως θα θέλαμε να δείχνουν σεβασμό και οι άλλοι σε εμάς.</p>

<p>Δεν επιτρέπεται να ζητάμε συνεχώς από όλους τους άλλους να σεβαστούν τους κανόνες του Κ.Ο.Κ, στοιχείο πολιτισμού για το πώς συμπεριφερόμαστε στους δρόμους της πόλης μας και όχι μόνον - και- εμείς με την σειρά μας να συμπεριφερόμαστε ανάλογα, λες και είμαστε οι μόνοι, άρα γιατί να νοιαζόμαστε, γνωρίζοντας ότι για όλα αυτά ποτέ δεν θα απολογηθώ κάπου που μπορεί εκ του νόμου να έχει το δικαίωμα να με κρίνει και να με επιπλήξει, ακόμη να προκαλέσω τροχαίο δυστύχημα χάνοντας την <strong>ΖΩΗ</strong> μου ή αφαιρώντας τη <strong>ΖΩΗ</strong> ενός συμπολίτη μου…</p>

<p><strong>Το έχετε σκεφτεί όταν οδηγείτε; </strong></p>

<p>Μην ψάχνουμε εμείς να βρούμε άλλοθι.</p>

<p>Ο οδηγός που επιλέγει να οδηγεί έχει την απόλυτη ευθύνη τόσο για το όχημα όσο και στο δρόμο που κυκλοφορεί, πως συμπεριφέρεται, με δεδομένο ότι η πολιτεία οφείλει να παρέχει ένα ασφαλές οδικό δίκτυο στους πολίτες της. <strong>Δικαίωμα μας η ασφάλεια στους δρόμους.</strong></p>

<p><strong>Το λογικό ον, ο άνθρωπος, έχει το πάνω χέρι στην υπόθεση της οδήγησης και η πολιτεία, η &nbsp;Τοπική Αυτοδιοίκηση να παρέχει ασφαλείς δρόμους στους χρήστες και ο χρήστης του οδικού δικτύου να τηρεί τον Κ.Ο.Κ</strong></p>

<p><strong>Είναι στο χέρι μας, να βελτιώσουμε τις συνθήκες που αφορούν την δική μας οδηγική συμπεριφορά, μην κάνουμε τα πράγματα πιο δύσκολα από ότι είναι και ας μην κάνουμε την ανθρώπινη σχέση μας «Βαβέλ» χωρίς επιστροφή.</strong></p>

<p><strong>Ποτέ δεν ξεχνούμε να οδηγούμε με ασφάλεια. Καλούς δρόμους με ασφαλείς μετακινήσεις!!</strong></p>

Categories: 

Δημοσιεύθηκε στις 4 July 2024 | 7:14 am


Γιάννης Παππάς: Ο κρατικός μηχανισμός συντονίστηκε με περιφερειακούς και τοπικούς φορείς, το Πυροσβεστικό Σώμα, τους εθελοντές και τους κατοίκους για να σβηστεί η φωτιά στην Κω

<p><strong>Γιάννης Παππάς: Ο κρατικός μηχανισμός συντονίστηκε με περιφερειακούς και τοπικούς φορείς, το Πυροσβεστικό Σώμα, τους εθελοντές και τους κατοίκους για να σβηστεί η φωτιά στην Κω</strong></p>

<p>Με πόνο μετρούμε στρέμματα καμένης γης. Το ευτύχημα για άλλη μια φορά,&nbsp; είναι ότι δεν θρηνούμε ανθρώπους, τονίζει ο βουλευτής Δωδεκανήσου Ν.Δ. Γιάννης Παππάς, αναφερόμενος στο πώς εξελίχθηκε η τελευταία πυρκαγιά στο νησί της Κω και στην άψογη συνεργασία μεταξύ κεντρικού κράτους, τοπικών αρμοδίων φορέων και πολιτών, για το έργο της κατάσβεσης.</p>

<p>«Δεν θα αφήναμε την Κω στην τύχη της. &nbsp;Από τις φορές, που ο κρατικός μηχανισμός, συντονίστηκε απόλυτα με περιφερειακούς και τοπικούς φορείς, το Πυροσβεστικό Σώμα, τους εθελοντές και τους κατοίκους.</p>

<p>Συνεχής η ενημέρωση και η προσπάθεια για την αντιμετώπισή της καθώς η φωτιά μαινόταν, με απεριόριστες ώρες προσπαθειών μας στο Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, στο Ενιαίο Συντονιστικό Κέντρο Επιχειρήσεων και Διαχείρισης Κρίσεων, επικοινωνία για το συντονισμό και την αντιμετώπιση της πυρκαγιάς, με τον Υπουργό Βασίλη Κικίλια, τον Υφυπουργό Ευάγγελο Τουρνά, τον Γ. Γραμματέα Βασίλη Παπαγεωργίου, τον Αρχηγό του Πυροσβεστικού Σώματος, Αντιστράτηγο Θεόδωρο Βάγια. Συγχαίρω για την αποτελεσματικότητα, τον Αρχηγό Λιμενικού Σώματος Αντιναύαρχο Γιώργο Αλεξανδράκη, τον Διοικητή 8<sup>ης</sup> ΠΕΔΙΛΣ Αρχιπλοίαρχο Γιάννη Δελλή, το Λιμενάρχη Κω, Αντιπλοίαρχο Λ.Σ. Πέτρο Μαλούκο, τον Δήμαρχο Κω Θεοδόση Νικηταρά, την Έπαρχο Κωνσταντίνα Σβύνου, τον Αντιδήμαρχο Πολιτικής Προστασίας Σταμάτη Καμπουράκη, τον Πρόεδρο Λιμενικού Ταμείου Παναγιώτη Αβρίθη, τον Πρόεδρο Τοπικής Κοινότητας Καρδαμαίνων Γιώργο Ψύρρη, την Πρόεδρο Ένωσης Ξενοδόχων Κω Μαίρη Τριανταφυλλοπούλου, τους πολίτες και τους οργανωμένους εθελοντές για τη συμβολή τους και τους επισκέπτες για την πειθαρχημένη συμπεριφορά απέναντι στις συστάσεις.</p>

<p>&nbsp;</p>

<p><strong>Από το Γραφείο Τύπου</strong></p>

<p>&nbsp;</p>

Categories: 

Δημοσιεύθηκε στις 4 July 2024 | 7:10 am


Εντοπισμός και διάσωση αλλοδαπού στην Κάρπαθο

<h1>Τις πρωινές ώρες χθες, ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή της Καρπάθου, ότι ένας 27χρονος αλλοδαπός (υπήκοος Πολωνίας) βρίσκεται σε δυσχερή θέση, σε απόκρημνη περιοχή βόρεια του λιμένα Πηγαδιών, στο Ακρωτήρι ¨ΤΡΑΓΟΠΗΔΗΜΑ¨ της Καρπάθου. Στο σημείο μετέβη στέλεχος Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., με το ερασιτεχνικό (Ε/Κ) σκάφος ¨ΣΑΡΙΑ¨ Τ.Δ. 24, καθώς και τρία (03) στελέχη της Π.Υ. Καρπάθου, όπου εντόπισαν και παρείχαν τις πρώτες βοήθειες στον 27χρονο. Στο σημείο έσπευσε και το επαγγελματικό (Ε/Π) σκάφος ¨ΕΛΛΑ¨ Τ.Κ. 145. το οποίο μετέφερε τον 27χρονο στο λιμάνι Πηγαδίων όπου παρελήφθη από ασθενοφόρο όχημα του ΕΚΑΒ και μεταφέρθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Καρπάθου ¨ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΚΑΡΠΑΘΙΟΣ¨.</h1>

Categories: 

Δημοσιεύθηκε στις 4 July 2024 | 7:06 am


O χορός του μηχανικού της Καλύμνου στο Εθνικό Ευρετήριο Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς της Ελλάδας

<div>
<div>
<p>Το Υπουργείο Πολιτισμού ανακοινώνει την εγγραφή τεσσάρων νέων στοιχείων άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς, στο Εθνικό Ευρετήριο Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς της Ελλάδας, εφαρμόζοντας, ήδη &nbsp;από το 2006, την σύμβαση για τη Διαφύλαξη της Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς.Τα Δελτία για τα τέσσερα στοιχεία άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς, &nbsp;υποβλήθηκαν το 2022 και το 2023, και έτυχαν συστηματικής επεξεργασίας από τη Διεύθυνση Νεότερης Πολιτιστικής Κληρονομιάς, την Εθνική Επιστημονική Επιτροπή για την Εφαρμογή στην Ελλάδα της Σύμβασης για τη Διαφύλαξη της Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς (UNESCO, 2003) και, φυσικά,με τις κοινότητες των φορέων, αποσκοπώντας στη διαφύλαξη των παραδόσεων και τη μετάδοσή τους στις νεότερες γενιές. Στο πλαίσιο της εφαρμογής της Σύμβασης της UNESCO, η χώρα μας δημιούργησε και εμπλουτίζει συστηματικά το Εθνικό Ευρετήριο Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς, στο οποίο κοινότητες φορέων άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς έχουν τη δυνατότητα να αναδείξουν τα στοιχεία που οι ίδιες θεωρούν σημαντικά, για την ταυτότητά τους.</p>

<p>Η Υπουργός Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη, με την αποδοχή της εισήγησης της Επιτροπής, για την εγγραφή των τεσσάρων νέων στοιχείων στο Εθνικό Ευρετήριο, δήλωσε:&nbsp;</p>

<p>«Το Εθνικό Ευρετήριο Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς της Ελλάδας εμπλουτίζεται με τέσσερεις ακόμα εγγραφές, στοιχεία του ποικιλόμορφου πολιτιστικού πλούτου της πατρίδας μας. Πρόκειται για μερικές ακόμα ψηφίδες, στο τεράστιο ψηφιδωτό της παράδοσής μας, το οποίο συνθέτουν η εμπειρία, η γνώση, οι δεξιότητες, η ευρηματικότητα, η δημιουργικότητα, αλλά και το &nbsp;αίσθημα του λαού μας, ως τεκμήρια ενός πολιτισμού, με ιστορικό βάθος και ποικιλία, ενός πλούσιου και, ως ένα βαθμό, ανεξερεύνητου παρελθόντος. Η άυλη πολιτιστική κληρονομιά, την οποία το Υπουργείο Πολιτισμού καταγράφει και συμβάλλει στην συντήρησή της, αποτελεί βασικό στοιχείο του Πολιτισμού μας. Της αξίζει τιμή και σεβασμός, επειδή φέρνει σε επαφή τη σύγχρονη κοινωνία με τις ρίζες της, τις παραδόσεις, &nbsp;την ιστορία και τις εμπειρίες των ανθρώπων που δημιούργησαν &nbsp;πολιτισμό πριν από μας, σε αυτόν τον τόπο. Η εγγραφή τους στο Εθνικό Ευρετήριο δεν αποτελεί παρά ένα ακόμη βήμα για τη συνεργασία διοίκησης, επιστημονικής κοινότητας και, κυρίως, των ίδιων των κοινοτήτων ως φορέων, για την εκπόνηση και την εφαρμογή πολιτικών οι οποίες αποσκοπούν στη διαφύλαξη των παραδόσεων και τη μετάδοσή τους στις νεότερες γενιές».</p>

<p>Η ετήσια διαδικασία εμπλουτισμού του Εθνικού Ευρετηρίου Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς της Ελλάδας ξεκινάει κάθε Ιανουάριο, με τη δημόσια πρόσκληση που απευθύνει η ΔΙΝΕΠΟΚ, σύμφωνα με ορισμένο χρονοδιάγραμμα. Η Εθνική Επιστημονική Επιτροπή κατά τις συνεδριάσεις που πραγματοποιήθηκαν στις 25 Νοεμβρίου 2022 και 18 Δεκεμβρίου 2023 έκρινε θετικά την εισήγηση για την εγγραφή τεσσάρων στοιχείων άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς, την οποία έκανε δεκτή η Υπουργός Πολιτισμού.</p>

<p>Τα στοιχεία που εγγράφονται στο Εθνικό Ευρετήριο Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς της Ελλάδας είναι τα εξής:​</p>

<p><strong>1</strong><strong>. Μανιάτικο Μοιρολόι</strong></p>

<p>Το μανιάτικο μοιρολόι αναφέρεται τυπικά στην αυτοσχέδια θρηνητική μελοποιία, μέρος της Μανιάτικης θρηνητικής τελετουργίας (<em>κλάμα</em>), κυρίως από γυναίκες, γνωστές και ως <em>μοιρολογίστρες</em>. Με τα μοιρολόγια οι γυναίκες αντιπροσωπεύουν τους νεκρούς τους και μεταδίδουν τη μαρτυρία τους και έξω από το <em>κλάμα</em> ως συλλογική προφορική ιστορία που αντέχει στον χρόνο.</p>

<p><strong>2. Ευαγγελίζου</strong></p>

<p>Πρόκειται για εκκλησιαστικό ύμνο αφιερωμένο στον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου, που έψαλαν τα ξημερώματα του Ευαγγελισμού, ομάδες παιδιών ή και μεγαλύτεροι στους δρόμους των Μουδανιών Προύσας και των γύρω χωριών. Οι κάτοικοι περίμεναν τις ομάδες αυτές και όταν περνούσαν από τη γειτονιά τους, έβγαιναν από τα σπίτια και κερνούσαν γλυκά, κυρίως λουκούμια ή σπιτικά λικέρ.</p>

<p><strong>3. Θερμιώτικος Μπάλος</strong></p>

<p>Ο ακρογωνιαίος λίθος της ζώσας μουσικοχορευτικής παράδοσης του νησιού της Κύθνου (Θερμιά) είναι ο ζευγαρωτός χορός μπάλος. Ξεχωρίζει από τους υπόλοιπους νησιωτικούς μπάλους για τις «βόλτες», ενώ ο έντονος αυτοσχεδιαστικός του χαρακτήρας νοηματοδοτείται από τη διαχρονία και εντός μιας συνεχούς επιτελεστικής διαδικασίας επικαιροποιεί τους δεσμούς της κοινότητας στη συγχρονία.</p>

<p><strong>4. Ο χορός του μηχανικού</strong></p>

<p>«Ο Χορός του Μηχανικού» είναι μιμητικός χορός και μιμείται τις κινήσεις του ημιανάπηρου «πιασμένου», όπως λέγεται, σφουγγαρά – δύτη που χτυπήθηκε από τη «νόσο των δυτών». Η έλλειψη γνώσεων για τους κανόνες αποσυμπίεσης είχε ως αποτέλεσμα αναπηρίες και θανάτους. Η λαχτάρα του πιασμένου «Μηχανικού» για τη ζωή μετουσιώθηκε στον χορό αυτό, ο οποίος διδάσκεται από το Λύκειο των Ελληνίδων Καλύμνου και εξακολουθεί να χορεύεται σε κάθε εκδήλωση, γλέντι και πανηγύρι από τους Καλύμνιους του νησιού και τους απόδημους Καλύμνιους όπου γης.</p>
</div>
</div>

Categories: 
Πρώτο άρθρο banner (μεγάλο): 

Δημοσιεύθηκε στις 3 July 2024 | 4:14 pm


Σύλληψη ημεδαπού για ναρκωτικά και κατοχή εκρηκτικών στην Κάλυμνο

<p>Β’ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ</p>

<p>Σύλληψη ημεδαπού για ναρκωτικά και κατοχή εκρηκτικών στην Κάλυμνο-Την 02-07-2024 το μεσημέρι συνελήφθη στην Κάλυμνο, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Καλυμνίων, 29χρονος ημεδαπός γιατί στο πλαίσιο τροχονομικού ελέγχου βρέθηκαν στην κατοχή του και κατασχέθηκαν -2- ναρκωτικά-φαρμακευτικά δισκία, χωρίς ιατρική συνταγή και -2- πυροκροτητές με ενσωματωμένο φυτίλι.</p>

Categories: 

Δημοσιεύθηκε στις 3 July 2024 | 3:39 pm


Σύλληψη αλλοδαπού για οικοδομικές εργασίες στη Ρόδο

<p>Α’ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ</p>

<p>Σύλληψη αλλοδαπού για οικοδομικές εργασίες στη Ρόδο -Την 02-07-2024 το απόγευμα συνελήφθη στη Ρόδο, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Νότιας Δωδεκανήσου, 74χρονος αλλοδαπός ο οποίος προέβαινε σε παράνομες οικοδομικές εργασίες σε χώρο παραλιακής ζώνης.</p>

Categories: 

Δημοσιεύθηκε στις 3 July 2024 | 3:38 pm


Παροχή συνδρομής σε Ι/Φ στην Πάτμο

<p>Τις μεσημβρινές ώρες χθες, ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή της Πάτμου, για μηχανική βλάβη ιστιοφόρου (Ι/Φ) σκάφους με δύο (02) αλλοδαπούς επιβαίνοντες (Υπήκοοι Αυστραλίας), στη θαλάσσια περιοχή ανατολικά της ν. Πάτμου. Ενεργοποιήθηκε το τοπικό σχέδιο έκτακτης ανάγκης και στην ανωτέρω περιοχή μετέβη περιπολικό σκάφος Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. καθώς και το ρυμουλκό (Ρ/Κ) «ΠΟΘΗΤΟΣ» Ν.Π. 12730, το οποίο ρυμούλκησε το ιστιοφόρο με ασφάλεια στο λιμάνι της Πάτμου, συνοδεία του περιπολικού σκάφους Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., με τους επιβαίνοντες καλά στην υγεία τους. Από το Λιμεναρχείο Πάτμου απαγορεύτηκε ο απόπλους του Ι/Φ σκάφους, μέχρι την προσκόμιση βεβαιωτικού αξιοπλοΐας, ενώ από το συμβάν δεν παρατηρήθηκε θαλάσσια ρύπανση.</p>

Categories: 

Δημοσιεύθηκε στις 3 July 2024 | 3:36 pm


Παροχή συνδρομής μετά από εκδήλωση πυρκαγιάς στη Κω

<p>Τις μεσημβρινές ώρες χθες, ενημερώθηκαν το Κέντρο Επιχειρήσεων του Αρχηγείου Λιμενικού Σώματος-Ελληνικής Ακτοφυλακής (ΚΕ.ΠΙΧ.) και οι Λιμενικές Αρχές Κω και Καρδάμαινας για εκδήλωση πυρκαγιάς στην περιοχή Καρδάμαινας ν. Κω. Υπό το συντονισμό του ΚΕ.ΠΙΧ., στην περιοχή έσπευσαν ένα (01) περιπολικό σκάφος Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και τέθηκαν σε άμεση ετοιμότητα έξι (06) επιβατηγά–τουριστικά (Ε/Γ–Τ/Ρ) πλοία. Παράλληλα, τέθηκε σε εφαρμογή το τοπικό σχέδιο έκτακτης ανάγκης της οικείας Λιμενικής Αρχής.</p>

<p>Κατόπιν συνεννόησης με την Αστυνομική Διεύθυνση της Κω επιβιβάστηκαν σε τρία (03) Ε/Γ–Τ/Ρ πλοία συνολικά τριακόσια ενενήντα εννέα (399) άτομα ενώ στη συνέχεια τις πρώτες πρωινές ώρες μεταφέρθηκαν με λεωφορεία στον οικισμό Αντιμάχειας.</p>

Categories: 

Δημοσιεύθηκε στις 3 July 2024 | 3:34 pm


Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του ΚΓ΄ Πολιτιστικού Συμποσίου της Στέγης Γραμμάτων και Τεχνών Δωδεκανήσου

<p><strong>ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΑΝ ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΤΟΥ KΓ΄ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΜΠΟΣΙΟΥΣΤΗΝ ΗΡΩΙΚΗ ΝΗΣΟ ΚΑΣΟ ΤΗΣ ΣΤΕΓΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΩΝ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ</strong></p>

<p>&nbsp;</p>

<p>Ολοκληρώθηκαν με απόλυτη επιτυχία οι εργασίες του ΚΓ΄ Πολιτιστικού Συμποσίου &nbsp;της Στέγης Γραμμάτων και Τεχνών Δωδεκανήσου στη Κάσο (28/6/24-30/6/24).</p>

<p>Το Συμπόσιο ήταν ενταγμένο στο πλαίσιο των εκδηλώσεων για την επέτειο των 200 χρόνων από το Ολοκαύτωμα της Κάσου. Οι συνεδρίες πραγματοποιήθηκαν στο Αμφιθέατρο Γυμνασίου Λυκειακών Τάξεων στοΦρυ Κάσου.</p>

<p>Κατατέθηκαν 88 εισηγήσεις οι οποίες θα συμπεριληφθούν στον επόμενο τόμο των «Δωδεκανησιακών Χρονικών».</p>

<p>&nbsp;</p>

<p>Παράλληλα με τις εργασίες του Συμποσίου,&nbsp;πραγματοποιήθηκαν διάφορες δράσεις: Επίσκεψη στο αρχαιολογικό μουσείο, στο ναυτικό μουσείο, στην Παναγιά του Εμπορειού, στα μοναστήρια της Αγίας Κυριακής, του Άϊ Μάμμα, του Άϊ Γιώργη του Χαδιώτη, κ.α.</p>

<p>&nbsp;</p>

<p>Το τηλεοπτικό κανάλι Τ.V. ΙΡΙΔΑ, κάλυψε μέρος των εργασιών του Συμποσίου και παράλληλα βιντεοσκόπησε διάφορες δράσεις και τοποθεσίες του νησιού με σκοπό να δημιουργήσει ένα ντοκιμαντέρ με την ιστορία του νησιού, τα αξιοθέατα, την κοινωνική, πολιτιστική, λαογραφική, γαστρονομική ζωή της Κάσου και τις συνήθειες των μόνιμων κατοίκων της.</p>

<p>Τους συνέδρους υποδέχθηκαν στο λιμάνι της Κάσου οργανοπαίκτες του νησιού με παραδοσιακούς σκοπούς και μαντινάδες.</p>

<p>Την επόμενη μέρα το τηλεοπτικό συνεργείο επισκέφθηκε μητάτα του νησιού, το Αρχαιολογικό και το Ναυτικό Μουσείο, την ΚΑΣΙΟΣ ΚΟΙΝ.Σ.ΕΠ, ενώ το απόγευμα το Λύκειο Ελληνίδων Κάσου και παραδοσιακοί οργανοπαίκτες έδωσαν τη δική τους ξεχωριστή μουσικοχορευτική παράσταση στην πλατεία Ηρώων της Κάσου.&nbsp;&nbsp;&nbsp;</p>

<p>&nbsp;</p>

<p>Η θεματολογία πολλών πονημάτων των εισηγητών είχαν σχέση με την Κάσο και ο Δήμαρχος Μιχάλης Ερωτόκριτος ζήτησε από το Δ.Σ. της Σ.Γ.Τ.Δ. να συμπεριληφθούν σε ξεχωριστή έκδοση την οποία θα χρηματοδοτήσει ο Δήμος.</p>

<p>Υπογραμμίζεται το υψηλό επίπεδο των εισηγήσεων και το καλό κλίμα που επικράτησε κατά την διάρκεια του Συμποσίου και όλες της ημέρες παραμονής στο νησί, ενώ πολλές φορές δεν έλειψε η συναισθηματική φόρτιση.</p>

<p>Αξίζει να σημειωθεί ότι η αρωγή του Δήμου Κάσου και των κατοίκων ήταν υποδειγματική.&nbsp;&nbsp;</p>

<p>Όλοι οι σύνεδροι έμειναν απόλυτα ικανοποιημένοι και εξέφρασαν τις ευχαριστίες τους στον Δήμο της Κάσο και τους φιλόξενους κατοίκους του νησιού.&nbsp;&nbsp;</p>

<p>Το επόμενο συνέδριο της Στέγης Γραμμάτων και Τεχνών Δωδεκανήσου, το πιθανότερο είναι να πραγματοποιηθεί στη Λέρο.</p>

Categories: 

Δημοσιεύθηκε στις 3 July 2024 | 2:07 pm


Νομός Δωδεκανήσου - Ειδήσεις και Νέα

Δείτε αγγελίες στο Νομό Δωδεκανήσου