Ειδήσεις &
Τοπικά Νέα

Ελλάδα   >   Ν. Αιτωλοακαρνανίας   >   Αιτωλικο    >    Ειδήσεις & Τοπικά Νέα

Τούνη για την revenge pon: ήθελε να με εξευτελίσει ως μία φθηνή γυναίκα, τρόπαιο με το οποίο ήρθε σε συνουσία

Κατά των κατηγορουμένων στην υπόθεση του revenge porn στράφηκε η Ιωάννα Τούνη, υποστηρίζοντας ότι ο ένας εκ των δύο αντρών που κατηγορείται για τη διαρροή του βίντεο στο διαδίκτυο με προσωπικές της στιγμές, προσπάθησε να την «εξευτελίσει, ως μία φθηνή γκόμενα, τρόπαιο, με την οποία ήρθε σε συνουσία». Εν μέσω της δικαστικής διαδικασίας για την υπόθεση του revenge porn, η influencer δημοσίευσε την Κυριακή 7 Δεκεμβρίου ένα νέο βίντεο στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, δηλώνοντας αρχικά πως αυτή η κατάσταση την πληγώνει βαθιά. Πρόσθεσε ότι αναγκάζεται να αναμοχλεύσει το θέμα λόγω των ισχυρισμών που ακούει από τους δικηγόρους των κατηγορουμένων, οι οποίοι σύμφωνα με εκείνη, προσπαθούν να διαστρεβλώσουν την πραγματικότητα. Η Ιωάννα Τούνη αναφέρθηκε στον ισχυρισμό του κατηγορούμενου «ότι δεν γνωρίζει ποιος βιντεοσκοπούσε», ενώ εκείνη υποστηρίζει ότι ο άντρας χαμογελούσε και έκανε γκριμάτσες με το φλας να πέφτει πάνω του κατά τη διάρκεια της πράξης που καταγράφεται στο επίμαχο βίντεο, ενώ εκείνη βρισκόταν σε κατάσταση ανεξήγητης μέθης, όπως λέει. Παράλληλα, ισχυρίστηκε ότι ο κατηγορούμενος ήξερε πολύ καλά τι έκανε και για ποιον λόγο τραβήχτηκε το βίντεο. Συμπλήρωσε ότι ο κατηγορούμενος δεν έχει ζητήσει καμία συγγνώμη και ότι εκείνη έχει πληγεί σε προσωπικό και ψυχικό επίπεδο. Αντίθετα, προσπαθεί όπως αναφέρει η influencer, να παρουσιαστεί εκείνος ως θύμα της υπόθεσης. Δείτε το βίντεο Αναλυτικά όσα αναφέρει η Ιωάννα Τούνη: «Ακόμα ένα βίντεο, λοιπόν, για ένα συμβάν, το οποίο με πληγώνει πραγματικά βαθιά, μια υπόθεση που κανονικά καθόλου δεν θέλω να αναμοχλεύω αλλά πραγματικά αναγκάζομαι, γιατί νιώθω ότι οι ισχυρισμοί που έχω ακούσει από την άλλη πλευρά, απ’ τους δικηγόρους δηλαδή των ανθρώπων οι οποίοι χωρίς την άδειά μου και παρά τη θέλησή μου και παρά τη γνώση μου με έβγαλαν βίντεο και έπειτα το διένειμαν σε όλη την Ελλάδα. Γνωρίζετε πολύ καλά για ποιο βίντεο μιλάω. Οι άνθρωποι, λοιπόν, αυτοί έχουν βγει και έχουν κάνει τους εξής πολύ προκλητικούς ισχυρισμούς, τους οποίους πραγματικά δεν μπορώ να αφήσω έτσι και να μην σχολιάσω, καθώς όλο αυτό αφορά τη ζωή μου, τον ψυχισμό μου και την αξιοπρέπειά μου. Η πλευρά του κατηγορούμενου, λοιπόν ισχυρίζεται ότι κατά τη διάρκεια του βίντεο, όταν ο ίδιος γυρνάει το κεφάλι και κοιτάει το φλας που πέφτει πάνω του, από απόσταση πάρα πολύ κοντινή, λιγότερη από 2 μέτρα, κοιτάει το φλας και χαμογελάει, και συνεχίζει την πράξη, και κάνει γκριμάτσες και κάθε είδους χειρονομίες προς τον συνεργό του και κολλητό του, ο οποίος τραβάει εν αγνοία μου το βίντεο, ενώ βρίσκομαι σε κατάσταση ανεξήγητης μέθης και δεν καταλαβαίνω τίποτα, και μάλιστα οι φωτογραφίες οι οποίες έχουν διαρρεύσει από το ίδιο βράδυ, το ίδιο συμβάν, με δείχνουν λιπόθυμη στο αυτοκίνητο του κατηγορούμενου. Η πλευρά του κατηγορούμενου, λοιπόν, ισχυρίζεται ότι δεν γνωρίζει ποιος τραβάει το βίντεο, ότι είδε απλά ένα φως ο κατηγορούμενος, μάλλον από τον Θεό ερχόμενο, από κάποιον παράλληλο σύμπαν, και γύρισε το πρόσωπό του και χαμογέλασε λέει πάνω στη στιγμή της απόλαυσης της πράξης. Ο τύπος κοιτάει την κάμερα, έχει eye contact με τον συνεργό του και τον άνθρωπο που είναι πίσω από την κάμερα, η απόσταση είναι απόλυτα κοντινή. Κοιτάει ξεκάθαρα, χωρίς καμία αμφιβολία. Πιστεύω ότι ούτε ένα τετράχρονο παιδάκι δεν μπορεί να πιστέψει το συγκεκριμένο ψέμα. Είναι ένας άντρας ο οποίος έχει βρεθεί στη μέση του πουθενά, σε μία μαύρη ερημιά, με φλας, ο κολλητός του τραβάει μπροστά στα μούτρα του βίντεο όλη την πράξη, ο ίδιος κοιτάει την κάμερα, γελάει στην κάμερα, κάνει χειρονομίες στην κάμερα και βγαίνει αυτός ο άνθρωπος μετά από τόσα χρόνια, μιλάμε ότι είμαστε πλέον σχεδόν 9 χρόνια μακριά, από το 2017 που έγινε όλο αυτό το περιστατικό. Αντί αυτός ο άνθρωπος να ‘ρθει κάποια στιγμή και να ζητήσει απλά μία συγγνώμη για όλες αυτές τις πράξεις του, οι οποίες με στιγμάτισαν, οι οποίες μου στοίχισαν την αξιοπρέπειά μου, τον ψυχισμό μου, οι οποίες είχαν κάθε σκοπό να με διασύρουν στο πανελλήνιο, ο κατηγορούμενος λοιπόν βγαίνει και λέει ότι είδε ένα φως απ’ το υπερπέραν και ότι απλά γύρισε κατά λάθος το κεφάλι του και κοιτούσε την κάμερα. Αφήνω εδώ μία τελεία. Και συνεχίζει λοιπόν ο κατηγορούμενος, θέλοντας να θυματοποιήσει τον εαυτό του, γιατί οι άνθρωποι αυτοί οι δύο, ο κατηγορούμενος και ο δεύτερος κατηγορούμενος, ο συνεργός του που τραβούσε το βίντεο, που είναι και κολλητός φίλος του, ισχυρίζονται φυσικά ότι είναι τα θύματα σε αυτή την υπόθεση. Και το δεύτερο επιχείρημά τους λοιπόν είναι στο ότι “μα γιατί να δείξουμε το βίντεο αυτό εμείς στο πανελλήνιο αφού φαίνεται το πρόσωπο του δράστη, του κατηγορούμενου στην προκειμένη;”. Εξαρχής λοιπόν η μαγνητοσκόπηση του συγκεκριμένου βίντεο από τον κατηγορούμενο και το συνεργό του, παρά τη θέλησή μου, εν αγνοία μου, είχε ξεκάθαρα ως στόχο τι ακριβώς; Να φανεί φυσικά ότι ο συγκεκριμένος άνθρωπος ήρθε σε ερωτική επαφή μαζί μου, να φανεί ο τρόπος με τον οποίο με ξεφτίλισε ερωτικά. Όλα αυτά θίγουν, πληγώνουν, μειώνουν, μηδενίζουν με κάθε τρόπο μόνο εμένα, τη γυναίκα, ως θύμα ενώ απεναντίας στον άντρα δίνουν και τα ρέστα, “μπράβο σου για την γκόμενα με την οποία πήγες”. Αυτό ακριβώς φυσικά ήθελε να πετύχει ο κατηγορούμενος, γι’ αυτό ακριβώς το λόγο έβαλε τον κολλητό του να τραβάει βίντεο. Ένα βίντεο που υπήρχε μονάχα σε ένα κινητό, το δικό του και του κολλητού του. Και με κοινή συναίνεση και των δύο, οι οποίοι και οι δύο, ο ένας γνώριζε ότι τραβάει και ο άλλος κοιτάει την κάμερα και γνώριζε ότι βγαίνει βίντεο. Χαμογελάει στο βίντεο, έχει κάθε γνώση, έχει κάθε συναίσθηση, ξέρει απόλυτα καλά το τι ακριβώς κάνει και ξέρει πολύ καλά πού θέλει να χρησιμοποιήσει αυτό το βίντεο και για ποιο λόγο. Ο άνθρωπος λοιπόν αυτός ήθελε να εξευτελίσει με κάθε δυνατό τρόπο την Ιωάννα Τούνη ως μία φθηνή γκόμενα, τρόπαιο, με την οποία ήρθε σε συνουσία και είναι τόσο μάγκας και χαίρεται τόσο πολύ που κοιτάει την κάμερα, κάνει γκριμάτσες, χαμογελάει στο συνεργό του και συνεχίζει. Και αυτοί λοιπόν οι άνθρωποι σήμερα βγαίνουν και δηλώνουν θύματα αυτής της υπόθεσης και στο τέλος θα φτάσουμε να πρέπει να ζητήσω εγώ αυτή τη συγγνώμη που τόσα χρόνια περιμένω. Γιατί μιας και αυτοί οι άνθρωποι δηλώνουν θύματα, μάλλον εγώ θα είμαι ο θύτης. Δεν ξέρω πώς αλλιώς μπορεί να αιτιολογηθεί όλο αυτό το πράγμα. Τα συμπεράσματα πραγματικά δικά σας. Εγώ οφείλω να μη σιωπήσω σε όλον αυτόν τον αγώνα που δίνω, ο οποίος αγώνας πραγματικά, το λέω και το ξαναλέω, και με όλο μου το είναι θα το στηρίζω μέχρι τέλους… Ο αγώνας αυτός είναι για κάθε γυναίκα, γιατί στις αισχρολογίες και τα ψέματα που συναντάει κάθε γυναίκα η οποία βρίσκεται στη θέση μου και ακούει τόσο σαθρά επιχειρήματα, τα οποία αν δεν θα μπορέσω να αντικρούσω εγώ, που θεωρητικά έχω έναν δημόσιο λόγο και βγαίνω σήμερα και μιλάω στην κάμερα, που έχω δόξα τω Θεώ πλέον τη δυνατότητα να έχω τους οικονομικούς πόρους και να πάρω έναν καλό δικηγόρο να με εκπροσωπήσει και να μπορέσει να αναδείξει την πραγματικότητα, μία γυναίκα η οποία δεν έχει τίποτα απ’ όλα αυτά, τι θα κάνει; Και ο οποιοσδήποτε δράστης κάνει κάτι τόσο σοβαρό και αισχρό, κάνει ένα τέτοιο κακούργημα, το οποίο καταστρέφει ζωές, το οποίο οδηγεί γυναίκες μέχρι και στην αυτοκτονία… Βγαίνουν αυτοί οι άνθρωποι και δηλώνουν θύματα. Τα θύματα. Τι πρέπει να κάνουν; Ποια φωνή έχουν; Και ποια δικαιοσύνη δικαιούται μία γυναίκα, η οποία έχει βρεθεί σε όλη αυτή τη θέση, έχει ζήσει όλη αυτή εδώ την κατακραυγή, έχει ζήσει την απόλυτη εξαθλίωση, έχει γίνει δακτυλοδεικτούμενη και μετά από τόσο καιρό, αντί να ακούσει μία συγγνώμη, ακούει ξεκάθαρα τους δράστες να δηλώνουν θύματα. Πραγματικά, χάνω πάσα ιδέα κάθε μέρα. Αλλά δεν θα τα παρατήσω. Και μέχρι τέλους, θα φωνάζω την αλήθεια. Πραγματικά, για εμένα και για όλες τις γυναίκες εκεί έξω που έχουν περάσει κάτι αντίστοιχο. Εύχομαι απλά, έστω και αργά, να αποδοθεί δικαιοσύνη». Την Παρασκευή 28 Νοεμβρίου, η Ιωάννα Τούνη βρέθηκε στο Δικαστικό Μέγαρο Θεσσαλονίκης για την υπόθεση revenge porn, συνοδευόμενη από τον δικηγόρο της, Μιχάλη Δημητρακόπουλο, και τη φίλη της Στέλλα Πάσσαρη. Η διαδικασία διεκόπη και η νέα ημερομηνία εκδίκασης ορίστηκε για τις 23 Ιανουαρίου του 2026. Ιωάννα Μαρίνου  www.protothema.gr 

📢 Δημοσιεύθηκε στις 📅 7 December 2025 🕒 21:31


Χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα κόντρα στον Παναιτωλικό ο Πανσερραϊκός

Με τελευταία προπόνηση στο Αθλητικό Κέντρο Ομόνοιας, ο Πανσερραϊκός ολοκλήρωσε την προετοιμασία του για τον αγώνα κόντρα στον Παναιτωλικό. Ο Ισπανός προπονητής επέλεξε 23 ποδοσφαιριστές στην αποστολή και αυτοί είναι οι: Τιναλίνι, Τσομπανίδης, Καρασαλίδης, Λύρατζης, Γεωργιάδης, Τσαούσης, Ουαγκέ, Ντε Μάρκο, Φέλτες, Κάλινιν, Γκελασβίλι, Δοϊρανλής, Ομεονγκά, Γκιγιομιέ, Μπρούκς, Μασκανάκης, Ζιντάν, Γκαλβάν, Νούνελι, Μάρας, Γκριν, Καρέλης, Ίβαν. Εκτός αποστολής έμειναν ο τιμωρημένος Λιάσος και οι Ρουμιάντσεβ, Φαλέ, Σοφιανός, Λεό, Σακαλίδης, Παπαδημητρίου και ο Αρμουγκόμ που συνεχίζει το ατομικό του πρόγραμμα. titormosnet.gr

📢 Δημοσιεύθηκε στις 📅 7 December 2025 🕒 21:28


Aιτωλοακαρνανία: τραγικός θάνατος 56χρονου στη Σταμνά-Πυροβολήθηκε με κυνηγετικό όπλο

Σοκαρισμένη είναι η τοπική κοινωνία της Σταμνάς Αιτωλοακαρνανίας. Στο χωριό του δήμου Μεσολογγίου έπεσε σαν βόμβα η είδηση του τραγικού θανάτου ενός άνδρα. Πρόκειται για 56χρονο που βρέθηκε νεκρός έχοντας τραυματιστεί θανάσιμα από πυροβολισμό με κυνηγετικό όπλο. Το σοκαριστικό περιστατικό συνέβη πριν λίγες ώρες. Ο κρότος του πυροβολισμού ήχησε σε συγχωριανούς και κινητοποίησε την τοπική κοινωνία που ειδοποίησαν τις αστυνομικές αρχές που έσπευσαν στο σπίτι του άτυχου άνδρα. 'Εσπευσε και το ΕΚΑΒ για τη διακομιδή στο Νοσοκομείο Μεσολογγίου αλλά δυστυχώς είχε αφήσει την τελευταία του πνοή. Οι αστυνομικοί του Τμήματος Αιτωλικού ενεργούν πλέον την έρευνα για τις συνθήκες του τραγικού συμβάντος με όλες τις ενδείξεις να κατατείνουν στο ενδεχόμενο της αυτοκτονίας. Ο 56χρονος ζούσε μόνος του και ήταν αγαπητός στο χωριό. Οι συγχωριανοί είναι συγκλονισμένοι από το δραματικό αυτό γεγονός και μιλούν με τα καλύτερα λόγια για τον άνδρα. τον χαρακτηρίζουν κοινωνικό και λένε πως τίποτα δεν είχε προϊδεάσει για την τραγική αυτή εξέλιξη. Φωτό αρχείου 

📢 Δημοσιεύθηκε στις 📅 7 December 2025 🕒 21:00


Οικογενειακός εμφύλιος – Αγωγή του Ανδρέα Ψυχάρη στη χήρα του πατέρα του για 19 τεράστιας αξίας έργα τέχνης

Λένε πως η τέχνη ενώνει τους ανθρώπους. Στην πραγματικότητα, όμως, επειδή η τέχνη -και κυρίως η εικαστική- είναι ενταγμένη σε ένα άτυπο χρηματιστήριο αξιών, ενίοτε πυροδοτεί πάθη, μίση, καβγάδες, για τα οποία στο τέλος καλείται η Δικαιοσύνη να δώσει τη λύση. Και αυτό γιατί όταν μιλάμε για έργα καταξιωμένων ζωγράφων - γλυπτών, τα οποία σε πολλές περιπτώσεις αποτιμώνται σε μικρές ή και μεγάλες περιουσίες, το ιδιοκτησιακό και τα κληρονομικά δικαιώματα εύκολα μετατρέπονται σε μακροχρόνιο πεδίο μαχών με άδηλο τέλος. Μια τέτοια διαμάχη, που εκτυλίσσεται τα τελευταία χρόνια μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, έρχεται τώρα στο φως και αφορά μια οικογένεια της οποίας ο εκλιπών πατριάρχης Σταύρος Ψυχάρης ήταν για πολλά χρόνια σημείο αναφοράς όχι μόνο στον χώρο του Τύπου και της πολιτικής, αλλά ευρύτερα στην κοινωνία, που παρακολουθεί με ενδιαφέρον τους ισχυρούς του τόπου. Το επίδικο του ενδοοικογενειακού εμφυλίου, τρία χρόνια μετά τον θάνατο του Σταύρου Ψυχάρη, αφορά τη διεκδίκηση 19 πινάκων γνωστών Ελλήνων και ξένων ζωγράφων του γιου του από τον πρώτο του γάμο Ανδρέα Ψυχάρη από τη δεύτερη σύζυγό του Χριστίνα Τσούτσουρα. Μια υπόθεση που μέχρι πριν από λίγα χρόνια θα φάνταζε αδιανόητη για τα ελληνικά media, εκτυλίσσεται πλέον στη σκηνή των πολιτικών δικαστηρίων. Ο Ανδρέας Ψυχάρης, πρώην βουλευτής της Ν.Δ. και γιος του εκλιπόντος εκδότη του Δημοσιογραφικού Οργανισμού Λαμπράκη (ΔΟΛ), στρέφεται δικαστικά κατά της χήρας του πατέρα του Χριστίνας Τσούτσουρα. Αντικείμενο της αγωγής του, οι μεγάλης αξίας πίνακες που κατείχε και φιλοξενούσε στο σπίτι του ο μεγαλοεκδότης: πρόκειται για 19 έργα υψηλής καλλιτεχνικής και οικονομικής αξίας πολύ μεγάλων και διάσημων καλλιτεχνών, όπως οι Πικάσο, Ντελακρουά, Νταλί, Μουνκ, Λύτρας κ.ά., τους οποίους, όπως υποστηρίζει στην αγωγή του, απέκτησε αποκλειστικά ο ίδιος και έδωσε για φύλαξη στον πατέρα του κατά τα χρόνια που υπηρετούσε στο εξωτερικό. Η εικόνα της ανοιχτής σύγκρουσης δείχνει ότι η κατάρρευση του ΔΟΛ το 2017 και ο θάνατος του Σταύρου Ψυχάρη πέντε χρόνια μετά δεν παρέσυραν μόνο το ιστορικό εκδοτικό οικοδόμημα, αλλά και την ενότητα της οικογένειας που το διοικούσε. Στα απόνερα εκείνης της οικονομικής και ηθικής διάλυσης, αναδύονται σήμερα προσωπικές και περιουσιακές διεκδικήσεις, απομυθοποιώντας οριστικά μια δυναστεία που άλλοτε κυριαρχούσε στη δημόσια ζωή. Στην αγωγή του ο Ανδρέας Ψυχάρης περιγράφει με λεπτομέρεια τη ζωή του στο εξωτερικό από το 1995 έως το 2003, οπότε υπηρετούσε ως διπλωματικός υπάλληλος σε Λονδίνο, Λευκωσία και Ουάσινγκτον. Την περίοδο εκείνη, όπως υποστηρίζει στην αγωγή του (τότε που δεν υπήρχε η υποχρέωση υποβολής «πόθεν έσχες», ούτε απαιτούνταν αποδείξεις για την προέλευση των χρημάτων), αγόραζε ως πλειοδότης από τους οίκους Sotheby’s και Christie’s έργα τέχνης που συγκέντρωναν το προσωπικό του ενδιαφέρον. Η αναφορά του σε αυτούς τους διεθνείς οίκους υποδηλώνει επιπλέον τη γνησιότητα των έργων και τα πιστοποιητικά που τα συνοδεύουν κάθε αγορά. «Λόγω της σταθερής απουσίας μου στο εξωτερικό και της αξίας των έργων που καθιστά αναγκαία την ασφαλή φύλαξή τους, έδωσα προς φύλαξη τα έργα στον πατέρα μου Σταύρο Ψυχάρη, ο οποίος διέμενε με την εναγόμενη σύζυγό του και τις ετεροθαλείς αδελφές μου σε ιδιόκτητη κατοικία/μεζονέτα επί της οδού Λυκαβηττού 30 στο Κολωνάκι, διαθέτοντας τα αναγκαία μέτρα ασφάλειας, αλλά και φρουρά ως εκ της ιδιότητάς του, του εκδότη των ιστορικών εφημερίδων “Βήμα” και “Νέα”», αναφέρει στην αγωγή του ο γιος του Ανδρέας. Πρόκειται για την πολυτελή κατοικία με την άπλετη θέα προς την Ακρόπολη και τον Λυκαβηττό, για την οποία ένιωθε υπερήφανος ο εκλιπών εκδότης και την επεδείκνυε με καμάρι στα στελέχη του ΔΟΛ και τους πολιτικούς του φίλους όταν τους καλούσε στις γνωστές προεκλογικές δεξιώσεις. Μια κατοικία επίδειξης δύναμης και ισχύος, με τα δεκάδες έργα τέχνης να κοσμούν τους τοίχους της και τον οικοδεσπότη σε ρόλο ξεναγού να μιλά για τους πίνακες, την τεχνοτροπία, την ιστορία τους, αλλά και το γενικότερο έργο καλλιτεχνών όπως ο Πάμπλο Πικάσο, ο Σαλβαντόρ Νταλί, ο Ευγένιος Ντελακρουά, ο Εντβαρντ Μουνκ και ο Νικηφόρος Λύτρας. Εργα που θα ζήλευαν οι μεγαλύτεροι συλλέκτες, αλλά και βαθύπλουτοι Ελληνες, των οποίων η γνησιότητα και η καλλιτεχνική αξία δεν μπορούν να αμφισβητηθούν, καθώς επιστήθιος φίλος του τότε ήταν ο γνωστός συλλέκτης και εκτιμητής έργων Παναγιώτης Κουβουτσάκης, ο οποίος είχε διατελέσει και σύμβουλος Διοίκησης στον ΔΟΛ. Πάντως, ο γιος του διεκδικεί με τιμολόγια αγοράς στο όνομά του μόνο 19 πίνακες από τους δεκάδες που εμφάνιζε ο πατέρας του. Απορία όμως στον αναγνώστη της λίστας των έργων προκαλούν οι αναγραφόμενες τιμές αγοράς, καθώς τα έργα αυτών των καλλιτεχνών κοστίζουν εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ. Κατά τους ισχυρισμούς του Ανδρέα Ψυχάρη και βάσει των παραστατικών που έχει στη διάθεσή του, δαπάνησε 346.312,40 λίρες και επιπλέον 8.804,11 ευρώ, φτάνοντας στο συνολικό ποσό των 421.499,18 ευρώ. Ωστόσο, σύμφωνα με εκτιμήσεις ανθρώπων της αγοράς τέχνης, η πραγματική αξία των 19 έργων που περιλαμβάνονται στη συλλογή του εκτιμάται σήμερα σε πολλαπλάσια ποσά. Αρκεί να αναφερθεί ότι στην εικαστική αγορά υπολογίζεται ότι ακόμα και κάποιο μικρό έργο των Πικάσο, Νταλί, Μουνκ, Ντελακρουά εκτιμάται 2 εκατ. ευρώ και άνω. Οι ίδιοι κύκλοι επισημαίνουν επίσης ότι το χρηματικό ύψος που εμφανίζεται ως αρχικό κόστος απόκτησης δεν αντανακλά με κανέναν τρόπο την εμπορική τους αξία, ειδικά εφόσον πρόκειται για πίνακες που αποδίδονται σε δημιουργούς παγκόσμιου κύρους, οι οποίοι σπάνια εμφανίζονται σήμερα στην αγορά κάτω από εξαψήφιες τιμές. Ωστόσο, αξίζει να δούμε την εξέλιξη αυτού του εμφυλίου μέσα από την κατατεθείσα αγωγή του Ανδρέα Ψυχάρη κατά της χήρας του πατρός του, Χριστίνας Τσούτσουρα. «Το φθινόπωρο του 2017 απέκτησα για πρώτη φορά ιδιόκτητη κατοικία επί της οδού Λυκαβηττού 34 και έκτοτε διαμένω εκεί οικογενειακώς. Ζήτησα τα έργα μου από τον πατέρα μου, ο οποίος ασφαλώς μου είπε να τα παραλάβω όποτε επιθυμώ. Η εναγόμενη, πληροφορηθείσα την επικείμενη παραλαβή των έργων μου και εκμεταλλευόμενη την κακή σωματική και ψυχολογική κατάσταση του πατέρα μου και συζύγου της, μου διεμήνυσε ότι οι πίνακες είναι δικοί της, αρνούμενη έκτοτε οιαδήποτε επαφή και επικοινωνία μαζί μου». «Σταθμίζοντας την υγεία του πατέρα μου», συνεχίζει ο Ανδρέας Ψυχάρης στην αγωγή του, «και την αφόρητη στενοχώρια που θα του προκαλούσε η έριδα με την εναγόμενη, δεν έσπευσα να παραλάβω τους πίνακες και απέφυγα δικανικές ενέργειες που κατ’ ανάγκη εμπλέκουν επιδόσεις, επιμελητές κ.λπ. Αλλωστε η υγεία του πατέρα μου έβαινε επιδεινούμενη καθώς έπασχε από Πάρκινσον, ενώ απώλεσε σταδιακά από το 2018 έως λίαν προσφάτως άπασα την κινητή και ακίνητη περιουσία του (πλην των έργων μου ασφαλώς, καθώς δεν του ανήκαν) προς εξόφληση δανειακών υποχρεώσεων που είχε εγγυηθεί ατομικώς». Στη συνέχεια αναφέρεται στη μετακόμιση του πατέρα του στο Πόρτο Ράφτη μετά την έξωση από την κατοικία του στο Κολωνάκι, η οποία πωλήθηκε από τη δανείστρια τράπεζα Alpha Bank χωρίς πλειστηριασμό. Την περίοδο εκείνη και μέχρι τον θάνατο του μεγαλοεκδότη (2/8/2022) ο ενάγων υποστηρίζει ότι δεν είχε καμία επαφή με τον πατέρα του, καθώς φρουρούνταν από την εναγόμενη και δεν επικοινωνούσε μαζί του. Στις 20/7/2020 μέσω πληρεξούσιου δικηγόρου γίνεται μια ύστατη προσπάθεια ειρηνικής επίλυσης της διαφοράς και αποστέλλεται επιστολή στον δικηγόρο της Χριστίνας Τσούτσουρα, η οποία, μεταξύ άλλων, αναφέρει: «Ο Ανδρέας μού έθεσε υπόψη τον κατάλογο έργων που έχει αγοράσει προ 20ετίας σε δημοπρασίες του οίκου Sotheby’s και είχε παραδώσει προς φύλαξη στον πατέρα του. Αντιλαμβάνομαι ότι λόγω της κατάστασης της υγείας του πατέρα του η σύζυγός του Χριστίνα αρνείται την παράδοσή τους στον Ανδρέα, πράγμα που έχει προκαλέσει σοβαρές τριβές μεταξύ τους ήδη από το 2017. Η άρνηση της Χριστίνας είναι ακατανόητη ενόσω ακόμα και οι επιμελείς πιστωτές του πατέρα του έχουν αναγνωρίσει τη συλλογή ως ιδιοκτησία του Ανδρέα. Προς αποφυγή και μόνο των σχετικών δικαστικών ενεργειών, ο Ανδρέας θα ήταν πρόθυμος να δωρίσει συμβολαιογραφικώς ορισμένα έργα εκ της συλλογής του στις ετεροθαλείς αδελφές του, κατά την απόλυτη κρίση του». Ωστόσο, και αυτή η προσπάθεια έπεσε στο κενό καθώς μέχρι σήμερα, σύμφωνα με πληροφορίες, η Χριστίνα Τσούτσουρα υποστηρίζει ότι τα συγκεκριμένα έργα αγοράστηκαν με χρήματα που δαπάνησε ο εκλιπών σύζυγός της, και ως εκ τούτου της ανήκουν. Η θέση αυτή αποτελεί και τον πυρήνα της διαφωνίας, καθώς στην αγωγή του ο Ανδρέας Ψυχάρης επιμένει ότι τα έργα αποκτήθηκαν αποκλειστικά με δικά του κεφάλαια κατά την περίοδο που εργαζόταν στο εξωτερικό και ουδέποτε μεταβίβασε τα δικαιώματα ή την κατοχή τους. Η συλλογή που έγινε μήλον της Εριδος Αν κάποιος αναζητήσει την αιτία της έντασης, θα τη βρει μέσα στις ίδιες τις επιλογές του Ανδρέα Ψυχάρη. Η συλλογή δεν αποτελείται από διακοσμητικά έργα, αλλά από ονόματα που φιγουράρουν σε διεθνείς δημοπρασίες και μουσεία. Σύμφωνα με τα παραστατικά της αγωγής, η αρχή έγινε με το έργο υψηλής τεχνικής και ιστορικής σημασίας, υδατογραφία «Ακρόπολη» από τον Αγγελο Γιαλλινά, αξίας 8.804 ευρώ. Ακολούθησαν δύο έργα του Old Master School, το ένα αποδιδόμενο στον Αλεξάντερ Κέιρινξ, αγορασμένο στις δημοπρασίες του 1997 με τίμημα 8.804 ευρώ, και το δεύτερο, της αυστριακής σχολής, σε αξία 4.890 ευρώ. Η συλλογή εμπλουτίστηκε με τον εντυπωσιακό πίνακα λάδι «Σκηνή Εκκλησίας» του Χοσέ Γαλιέγος ι Αρνόσα του 19ου αιώνα, που απέκτησε με 23.293 ευρώ, και το «Shop assistant» του Νικηφόρου Λύτρα, έργο χαρακτηριστικό της ελληνικής ηθογραφικής σχολής. Ακολουθεί ο πίνακας «Visite inattendue» του Απόστολου Γεραλή με τίμημα 13.870 ευρώ και στη συνέχεια ένα από τα πιο ιδιαίτερα έργα της συλλογής: το λάδι του Ρίχαρντ Μίλερ, αγορασμένο προς 27.033 ευρώ, με τη δραματικότητα και την οξυδερκή λεπτομέρεια που χαρακτήριζε τον Γερμανό ζωγράφο. Στη λίστα με τα διεκδικούμενα έργα αναγράφεται το «In the church» του Ελληνοαιγυπτιώτη ζωγράφου Θεόδωρου Ράλλη, που αποκτήθηκε αντί 41.924 ευρώ. Ακολουθεί το έργο «Καραβάνι» του Ιβάν Αϊβαζόφσκι, ενός από τους κορυφαίους θαλασσογράφους της παγκόσμιας τέχνης, με τίμημα 37.033 ευρώ. Από τις δημοπρασίες του 2000 προέρχονται δύο πίνακες του Εντβαρντ Μουνκ («The ship» και «The man from the sea»), αποκτημένοι προς 8.890 ευρώ και 5.327 ευρώ, αντίστοιχα. Εργα με έντονη ψυχογραφική διάσταση, που συνδέονται με την πιο ώριμη φάση του κορυφαίου Νορβηγού δημιουργού, στην οποία εντάσσεται και το εμβληματικό με την παγκόσμια απήχηση και αναγνώριση έργο, «Κραυγή». Ξεχωριστό κεφάλαιο αποτελούν τα τρία έργα του Ευγένιου Ντελακρουά: «La Justice», «La guerre» και «Portrait de garçonnet». Ο Ανδρέας Ψυχάρης, σύμφωνα με τους ισχυρισμούς του, τα απέκτησε όλα στην ίδια δημοπρασία του 2000, τα δύο πρώτα προς 19.563 ευρώ το καθένα και το τρίτο προς 10.525 ευρώ. Στην τελική φάση της δημιουργίας της συλλογής, το 2001-2002, συναντάμε τον Πολ Σινιάκ («Voiliers à quai», περίπου 28.000 ευρώ), τον Πάμπλο Πικάσο («Portrait of Shakespeare», 16.070 ευρώ), τον Γκέοργκ Κόλμπε («Ariadne») και, τέλος, τον Σαλβαδόρ Νταλί με τη «Statue équestre sur socle», αγορασμένη προς 42.623 ευρώ. Η υπόθεση που ήδη σκιαγραφεί μια πρωτοφανή οικογενειακή ρήξη αποκτά ακόμη πιο εντυπωσιακές διαστάσεις καθώς αποκαλύπτεται μέσα από τις σελίδες της αγωγής του Ανδρέα Ψυχάρη. Με λεπτομέρειες που μέχρι σήμερα δεν είχαν δει το φως της δημοσιότητας, η διαμάχη γύρω από τους 19 πίνακες ζωγραφικής αποκτά ένα βαρύ συναισθηματικό και ηθικό αποτύπωμα. Η αγωγή υπογραμμίζει πως στο ίδιο σπίτι βρίσκονταν και άλλα έργα που είχε αγοράσει ο πατέρας του μέσω δημοπρασιών κατά τη δεκαετία 1990-2000, όλα με πιστοποιητικά αυθεντικότητας. Ο Ανδρέας Ψυχάρης επιλέγει για την ώρα να διεκδικήσει μόνο τα 19 έργα της δικής του κυριότητας, επιφυλασσόμενος όμως να επανέλθει στο μέλλον για τα υπόλοιπα. Στις 19 Δεκεμβρίου του 2024 απέστειλε νέα εξώδικη πρόσκληση στη χήρα Ψυχάρη. Και πάλι, σύμφωνα με όσα καταγράφονται, δεν έλαβε καμία απάντηση. Μετά από σιωπή ετών, εντάσεις και άκαρπες προσπάθειες εξώδικης επικοινωνίας, ο ενάγων απευθύνεται πλέον στη Δικαιοσύνη ζητώντας την αναγνώριση της αποκλειστικής κυριότητάς του επί των 19 έργων τέχνης και την άμεση επιστροφή τους. Η απαίτηση Σύμφωνα με το κείμενο της αγωγής, ο Ανδρέας Ψυχάρης ισχυρίζεται ότι η σύζυγος του πατέρα του Χριστίνα Τσούτσουρα «νέμεται και κατέχει παρανόμως» τα έργα, αρνούμενη να τα αποδώσει παρά τις επανειλημμένες κλήσεις προς τούτο. Ο ενάγων καλεί το δικαστήριο να αναγνωρίσει ότι τα έργα αποτελούν αποκλειστικά δική του ιδιοκτησία και ότι η εναγόμενη οφείλει να τα επιστρέψει. Σε περίπτωση αδυναμίας φυσικής επιστροφής των πινάκων, κάτι που υπονοείται ως πιθανό, ζητά να επιδικαστεί αποζημίωση ίση με τη συνολική αξία αγοράς: 421.499,18 ευρώ, ποσό που προκύπτει από τις 346.312,40 λίρες που κατέβαλε σε δημοπρασίες μεταξύ 1997-2002, καθώς και τα 3 εκατ. δραχμές της ίδιας περιόδου, όλα μετατρεπόμενα στο σημερινό αντίτιμο. Στο σημείο αυτό να αναφερθεί ότι, σύμφωνα με πληροφορίες, ο ενάγων εσχάτως πληροφορήθηκε ότι κάποια από τα έργα που διεκδικεί ενδέχεται να έχουν ήδη πωληθεί από την εναγόμενη Χριστίνα Τσούτσουρα. Ενα ακόμα ενδιαφέρον στοιχείο της αγωγής είναι ότι ο Ανδρέας Ψυχάρης ενεργοποιεί επικουρικά και τη διάταξη περί «αδικαιολόγητου πλουτισμού». Με απλά λόγια, ακόμη κι αν το δικαστήριο δεν εισέλθει στην ουσία της κυριότητας, ακόμη κι αν προκύψει ότι για οποιονδήποτε λόγο τα έργα δεν είναι δυνατόν να αποδοθούν, η εναγόμενη, σύμφωνα με το επιχείρημα της αγωγής, δεν μπορεί να παραμένει κάτοχός τους, ούτε να ωφελείται από την αξία τους. Πρόκειται για ένα από τα ισχυρότερα νομικά στηρίγματα αυτού του τύπου υποθέσεων: όταν κάποιος έχει στα χέρια του περιουσιακά στοιχεία που δεν του ανήκουν, υποχρεούται να τα επιστρέψει ή να αποδώσει την αξία τους. Ετσι, η υπόθεση κλείνει τουλάχιστον σε επίπεδο αγωγής, εκεί όπου αναπόφευκτα θα κατέληγε, τις αίθουσες των δικαστηρίων. Από τη μια, ένας γιος που δηλώνει ότι για χρόνια απέφυγε τη σύγκρουση για να προστατεύσει τον πατέρα του. Από την άλλη, η χήρα του εκδότη του ΔΟΛ, η οποία, σύμφωνα με τις καταγγελίες, παραμένει αμετακίνητη. Η δικηγόρος του Ανδρέα Ψυχάρη Μαριζάννα Κίκιρη δήλωσε στο «ΘΕΜΑ» ότι ο εντολέας της, αφού ζήτησε με εξώδικη ανακοίνωση την παράδοση των έργων τέχνης που αποδεδειγμένα του ανήκουν και δεν έλαβε καμία απάντηση από την αντίδικο, αναγκάστηκε να προσφύγει στη Δικαιοσύνη. Στόχος του είναι να του αποδοθούν οι πίνακες ζωγραφικής που αποτελούν ιδιοκτησία του. Φρίξος Δρακοντίδης www.protothema.gr 

📢 Δημοσιεύθηκε στις 📅 7 December 2025 🕒 20:52


«Υπερεφημέρευση και εξουθένωση στο παιδιατρικό του νοσοκομείου Αγρινίου»

«Προβλημάτων συνέχεια στο Νοσοκομείο Αγρινίου» τιτλοφορείται ανακοίνωση της Ένωσης Νοσοκομειακών Ιατρών. Η Ένωση αναφέρεται σε ζήτημα που έκανε γνωστό πρόσφατα το agrinionews.gr και μιλάει για πλήρως ακατανόητη και απαράδεκτη απόφαση από την 6η ΥΠΕ μετακίνησης στη Ζάκυνθο του μοναδικού γιατρού που διορίστηκε φέτος στο Νοσοκομείο και μάλιστα στη ΜΕΘ, (όντας ο τρίτος μόνιμος γιατρός για 16 ημέρες συνολικά το μήνα Δεκέμβριο, χωρίς καμία ενημέρωση και χωρίς τη σύμφωνη γνώμη της Διευθύντριας του τμήματος». Υποστηρίζει πως «η μετακίνηση αυτή θα τινάξει κυριολεκτικά στον αέρα το πρόγραμμα λειτουργίας της ΜΕΘ». Ζητείται ωστόσο επίσης να ολοκληρωθεί με κατεπείγουσες διαδικασίες η ολοκλήρωση πρόσληψης επικουρικής παιδίατρου ώστε να μην υπάρξουν κενά μέσα στο Δεκέμβριο. Σύμφωνα με την Ένωση Νοσοκομειακών Ιατρών, το τελευταίο διάστημα λόγω έλλειψης ειδικευομένων οι παιδίατροι για να εξυπηρετούν τις ανάγκες του τμήματος όλο το μήνα, λειτουργούν με εντέλλεσθαι σε συνθήκες υπερεφημέρευσης και εξουθένωσης εδώ και μήνες. «Ενώ βρέθηκε συνάδελφος παιδίατρος να προσληφθεί ως επικουρικός και να δώσει ανάσα στις αυξημένες ανάγκες και την υποστελέχωση, με ευθύνη του Υπουργείου και των διάφορων αρμόδιων έχει καθυστερήσει αδικαιολόγητα εδώ και μήνες ο διορισμός της συναδέλφου», αναφέρεται χαρακτηριστικά.

📢 Δημοσιεύθηκε στις 📅 7 December 2025 🕒 19:41


Δεύτερη Σύναξη της Διακονίας Στηρίξεως Γυναικών στην Αγία Τριάδα Αγρινίου

Η Διακονία Στηρίξεως Γυναικών «Παναγία η Παραμυθία» της Ιεράς Μητροπόλεως Αιτωλίας και Ακαρνανίας ανακοινώνει, ότι την Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2025 και ώρα 18:00’ το απόγευμα θα πραγματοποιηθεί η δεύτερη μηνιαία σύναξή της. Στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων και στον τομέα της Παιδαγωγικής Στήριξης, θα αναπτυχθεί το θέμα: «Ἡ επίδραση τῆς Ὀθόνης στήν ὑγεία τῶν παιδιῶν». Ὁμιλήτρια θα εἶναι ἡ κα Ἀλεξάνδρα Μεγαλομμάτη, παιδίατρος, παιδονευρολόγος. Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στο Πνευματικό Κέντρο του Ιερού Ναού Αγίας Τριάδος Αγρινίου (Δ. Μακρή 34).

📢 Δημοσιεύθηκε στις 📅 7 December 2025 🕒 19:26


Το Αγρίνιο έβαλε τα γιορτινά του με το άναμμα του δέντρου (φωτό,βίντεο)

Το Χριστουγεννιάτικο δέντρο του Αγρινίου άναψε και το κέντρο της πόλης φόρεσε τα γιορτινά του. Στολισμένο με χιλιάδες φωτάκια το δέντρο φώτισε τον ουρανό «σηματοδοτώντας επίσημα την έναρξη μιας περιόδου γεμάτης ελπίδα, χαρά και προσφορά», σύμφωνα με τη δημοτική αρχή. Πριν λίγα λεπτά, στις 19:00 της Κυριακής 7 Δεκεμβρίου 2025, η πλατεία Δημοκρατίας εξέπεμψε αισιοδοξία με την καθιερωμένη εκδήλωση και τον δήμαρχο Γιώργο Παπαναστασίου να πατά το κουμπί του φωτισμού μετά το σύντομο ευχετήριο μήνυμα του. Αμέσως μετά, εκατοντάδες φαναράκια των ευχών αφέθηκαν ελεύθερα να υψωθούν ψηλά στον ουρανό της πόλης. «Κάθε φαναράκι θα μεταφέρει μια ευχή, μια μικρή προσωπική ιστορία, μια ελπίδα για το αύριο. Με κοινό μήνυμα: να είμαστε όλοι καλά, να παραμείνουμε ενωμένοι και να πορευόμαστε με φως και αισιοδοξία», λέει η δημοτική αρχή. Από νωρίς πλημμύρισαν την ατμόσφαιρα οι γιορτινές μελωδίες από την Παιδική Χορωδία και τους Μικρούς Πιανίστες του Τμήματος του Δήμου Αγρινίου και με τη συμμετοχή του 2ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου. Η Φιλαρμονική του Δήμου με ένα ειδικά διαμορφωμένο πρόγραμμα, ταξιδεύει σε αγαπημένες χριστουγεννιάτικες στιγμές με κλασικά και σύγχρονα κομμάτια ενώ τη σκυτάλη στη συνέχεια έλαβε το  χριστουγεννιάτικο πάρτι με τον DJ Nick Katsigianni με χαρούμενους χριστουγεννιάτικους ρυθμούς. Στην εκδήλωση συμβάλλει ενεργά η Ακτίνα Εθελοντισμού του Δήμου Αγρινίου, δίνοντας με την παρουσία της έναν τόνο αλληλεγγύης και συμμετοχής ενώ τη βραδιά παρουσίασε η Έβελυν Τριανταφύλλου.

📢 Δημοσιεύθηκε στις 📅 7 December 2025 🕒 19:09


Aγρίνιο: οι νοσοκομειακοί γιατροί καταγγέλουν μετακίνηση που «θα τινάξει στον αέρα τη λειτουργία της ΜΕΘ»

«Να ανακαλέσει η 6η ΥΠΕ την απαράδεκτη απόφαση μετακίνησης γιατρού της ΜΕΘ του Νοσοκομείου Αγρινίου στο Νοσοκομείο Ζακύνθου για 16 μέρες το μήνα Δεκέμβριο», ζητά η Ένωση Νοσοκομειακών Ιατρών Αιτωλοακαρνανίας. Κάνει λόγο για πλήρως ακατανόητη και απαράδεκτη απόφαση μετακίνησης από την 6η ΥΠΕ, του μοναδικού γιατρού που διορίστηκε φέτος στο Νοσοκομείο και μάλιστα στη ΜΕΘ, (όντας ο τρίτος μόνιμος γιατρός), στο ΓΝ Ζακύνθου στο νεφρολογικό τμήμα για 16 ημέρες συνολικά το μήνα Δεκέμβριο, χωρίς καμία ενημέρωση και χωρίς τη σύμφωνη γνώμη της Διευθύντριας του τμήματος». Υποστηρίζει πως «η μετακίνηση αυτή θα τινάξει κυριολεκτικά στον αέρα το πρόγραμμα λειτουργίας της ΜΕΘ, που σημειωτέον για να λειτουργεί όλο το μήνα και να εφημερεύει, μετακινούνται συνάδελφοι εντατικολόγοι από τα νοσοκομεία των Ιωαννίνων και της Κέρκυρας». Ζητείται επίσης να ολοκληρωθεί με κατεπείγουσες διαδικασίες η ολοκλήρωση πρόσληψης επικουρικής παιδίατρου ώστε να μην υπάρξουν κενά μέσα στο Δεκέμβριο. Η ανακοίνωση: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΓΝ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΕΣΕΙ Η 6Η ΥΠΕ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ ΓΙΑΤΡΟΥ ΤΗΣ ΜΕΘ ΤΟΥ ΓΝ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΣΤΟ ΓΝ ΖΑΚΥΝΘΟΥ ΓΙΑ 16 ΜΕΡΕΣ ΤΟ ΜΗΝΑ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ ΜΕ ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ Η ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΗΣ ΠΑΙΔΙΑΤΡΟΥ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΚΕΝΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟ Ανάμεσα στην πλειάδα προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι δημόσιες δομές υγείας και τα 2 Νοσοκομεία στο νομό, λόγω της πολιτικής εμπορευματοποίησης και υποστελέχωσης που υλοποιείται διαχρονικά, καταγγέλλουμε την πλήρως ακατανόητη και απαράδεκτη απόφαση μετακίνησης από την 6η Υπε, του μοναδικού γιατρού που διορίστηκε φέτος στο Νοσοκομείο και μάλιστα στη ΜΕΘ, (όντας ο τρίτος μόνιμος γιατρός), στο ΓΝ Ζακύνθου στο νεφρολογικό τμήμα για 16 ημέρες συνολικά το μήνα Δεκέμβριο, χωρίς καμία ενημέρωση και χωρίς τη σύμφωνη γνώμη της Διευθύντριας του τμήματος. Η μετακίνηση αυτή θα τινάξει κυριολεκτικά στον αέρα το πρόγραμμα λειτουργίας της ΜΕΘ, που σημειωτέον για να λειτουργεί όλο το μήνα και να εφημερεύει, μετακινούνται συνάδελφοι εντατικολόγοι από τα νοσοκομεία των Ιωαννίνων και της Κέρκυρας. Τη στιγμή που το Υπουργείο Υγείας, κάτω και από τις αλλεπάλληλες παρεμβάσεις και πιέσεις μας, επαναπροκήρυξε πριν μερικές μέρες μία κενή θέση γιατρού για τη ΜΕΘ λόγω της ακραίας υποστελέχωσης, ταυτόχρονα μετακινεί γιατρό της ΜΕΘ (που προφανώς περισσεύει???), σε άλλο Νοσοκομείο. Με τέτοιες πρακτικές θέλουν να μας πείσουν να τους πάρουμε στα σοβαρά ότι θέλουν πράγματι να λύσουν τα οξυμένα προβλήματα του Νοσοκομείου, πόσο μάλλον ενός από τα κρίσιμα τμήματα όπως αυτό της Μονάδας Εντατικής Θεραπείας? Παράλληλα το τελευταίο διάστημα λόγω έλλειψης ειδικευομένων οι συνάδελφοι παιδίατροι για να εξυπηρετούν τις ανάγκες του τμήματος όλο το μήνα, λειτουργούν με εντέλλεσθαι σε συνθήκες υπερεφημέρευσης και εξουθένωσης εδώ και μήνες. Ενώ βρέθηκε συνάδελφος παιδίατρος να προσληφθεί ως επικουρικός και να δώσει ανάσα στις αυξημένες ανάγκες και την υποστελέχωση, με ευθύνη του Υπουργείου και των διάφορων αρμόδιων έχει καθυστερήσει αδικαιολόγητα εδώ και μήνες ο διορισμός της συναδέλφου. Για άλλη μια φορά, όταν πρόκειται να ικανοποιηθεί μια κοινωνική ανάγκη το κράτος παρουσιάζεται κατά κανόνα «δυσκίνητο», «γραφειοκρατικό» και άλλα πολλά... ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ • Να ανακληθεί η απόφαση μετακίνησης του γιατρού της ΜΕΘ στο ΓΝ Ζακύνθου • Να ολοκληρωθεί άμεσα ο διορισμός της παιδιάτρου ώστε να κατατεθεί ασφαλές πρόγραμμα λειτουργίας και εφημέρευσης του Παιδιατρικού τμήματος. Για το Δ.Σ. Ο Πρόεδρος Η Γραμματέας Αραβανής Μάκης Σαββιδάκη Ειρήνη

📢 Δημοσιεύθηκε στις 📅 7 December 2025 🕒 18:51


ΑΔΕΔΥ Αιτωλοακαρνανίας: «πλήρη στήριξη και αλληλεγγύη στον δίκαιο αγώνα των αγροτών»

Το Νομαρχιακό Τμήμα της ΑΔΕΔΥ Νομού Αιτωλοακαρνανίας εκφράζει «την πλήρη στήριξη και αλληλεγγύη του στον δίκαιο αγώνα των αγροτών και κτηνοτρόφων του νομού μας, αλλά και όλης της χώρας, οι οποίοι βρίσκονται αντιμέτωποι με προβλήματα που απειλούν άμεσα την επιβίωση και το εισόδημά τους». Η ανακοίνωση αναφέρει και τα εξής: Η εκρηκτική αύξηση του κόστους παραγωγής, οι χαμηλές τιμές στα προϊόντα, οι συνεχείς καθυστερήσεις στις πληρωμές, αλλά και το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, που έχει πλήξει την αξιοπιστία του οργανισμού και έχει αφήσει χιλιάδες δικαιούχους απλήρωτους ή αδικημένους, οξύνουν δραματικά την κατάσταση στον αγροτικό κόσμο. Ευθύνες δεν μπορούν να αποσιωπηθούν. Ιδιαίτερα σοβαρό είναι το πλήγμα που δέχονται οι κτηνοτρόφοι από τη σφαγή αιγοπροβάτων λόγω της ευλογιάς, χωρίς επαρκή μέτρα πρόληψης, χωρίς άμεση κρατική στήριξη και χωρίς αποζημιώσεις που να καλύπτουν το πραγματικό κόστος και την απώλεια εισοδήματος. Τα προβλήματα αυτά δεν αφορούν μόνο τους αγρότες και κτηνοτρόφους, αλλά συνολικά την κοινωνία. Η αποδυνάμωση της πρωτογενούς παραγωγής πλήττει τη διατροφική επάρκεια, την περιφερειακή ανάπτυξη και την οικονομία της χώρας. Ο αγώνας των αγροτών είναι κοινός αγώνας όλων των εργαζομένων απέναντι στην ακρίβεια, τη φτωχοποίηση και τις πολιτικές που θυσιάζουν τις κοινωνικές ανάγκες προς όφελος οικονομικών συμφερόντων. Καλούμε την κυβέρνηση:  να μην υπάρξει καμία συγκάλυψη στο σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ και να υπάρξει άμεση απόδοση ευθυνών,  να προχωρήσει άμεσα σε πλήρεις και δίκαιες πληρωμές προς όλους τους δικαιούχους,  να αποζημιώσει στο 100% τους κτηνοτρόφους για τη σφαγή αιγοπροβάτων λόγω ευλογιάς,  και να λάβει ουσιαστικά μέτρα στήριξης της πρωτογενούς παραγωγής. Δηλώνουμε τη συμπαράστασή μας στις κινητοποιήσεις των αγροτών και κτηνοτρόφων και στεκόμαστε στο πλευρό τους στον αγώνα για αξιοπρεπή εργασία και διαβίωση.    

📢 Δημοσιεύθηκε στις 📅 7 December 2025 🕒 18:41


Έκλεισαν την εθνική οδό Ναυπάκτου-Ιτέας οι αγρότες Ναυπακτίας και Δωρίδας

Πρώτη ημέρα πιο δυναμικών παρεμβάσεων σήμερα Κυριακή, για τους αγρότες και τους κτηνοτρόφους Ναυπακτίας και Δωρίδας. Μετά τη χθεσινή συνέλευση του Συλλόγου στο δημαρχείο Ευπαλίου και την παρουσία τους στον κόμβο του Ξηροπηγάδου στη Ναύπακτο, σήμερα αποφάσισαν και έκλεισαν για περίπου μία ώρα την εθνική οδό Ναυπάκτου-Ιτέας, στα σύνορα Αιτ/νίας και Φωκίδας, λίγο πριν από τον κόμβο των Μαλαμάτων. Με τα τρακτέρ παραταγμένα στο δρόμο, προχώρησαν στην παρέμβαση αυτή, τονίζοντας πως ο αγροτικός και κτηνοτροφικός κόσμος της χώρας έχει ξεπεράσει τα όρια αντοχής του, ζητώντας άμεσα από την κυβέρνηση να ικανοποιήσει τα αιτήματα που από καιρό έχουν καταθέσει. Στο πλευρό τους εκπρόσωποι φορέων και συλλόγων της περιοχής, οι οποίοι έδωσαν το παρών, τονίζοντας πως τα ζητήματα του πρωτογενούς τομέα αφορούν όλους κι όχι μόνο τη συγκεκριμένη κοινωνική ομάδα. Παρόντες στη συγκέντρωση και εκπρόσωποι αγροτών από άλλες περιοχές της Αιτ/νίας, οι οποίοι δηλώνουν αποφασισμένοι να μείνουν στο δρόμο όσο χρειαστεί, προκειμένου η κυβέρνηση να ακούσει και να αποφασίσει θετικά επί όσων θέτουν. https://www.nafpaktosvoice.gr

📢 Δημοσιεύθηκε στις 📅 7 December 2025 🕒 18:33


Αιτωλικο - Ειδήσεις και Νέα

Οι πλημμύρες του Αιτωλικού - 29Dytika.gr

Οι πλημμύρες του Αιτωλικού  29Dytika.gr

📢 Δημοσιεύθηκε στις 📅 3 October 2025 🕒 10:00


Γιορτή Ψαριού στο Αιτωλικό - Nextdeal

Γιορτή Ψαριού στο Αιτωλικό  Nextdeal

📢 Δημοσιεύθηκε στις 📅 26 September 2025 🕒 10:00


48 ώρες στο Μεσολόγγι - LiFO

48 ώρες στο Μεσολόγγι  LiFO

📢 Δημοσιεύθηκε στις 📅 20 July 2025 🕒 10:00


Ιστορική Μάχη Ντολμά 2024 - Runner Magazine

Ιστορική Μάχη Ντολμά 2024  Runner Magazine

📢 Δημοσιεύθηκε στις 📅 29 January 2024 🕒 10:00


Δείτε αγγελίες στην πόλη/περιοχή Αιτωλικο