Ειδήσεις &
Τοπικά Νέα

Ελλάδα    »    Ειδήσεις & Νέα

Espresso

Μέγα θαύμα για τη «Μις Ελλάς» Σύλβια Αντωνάρου

COVER STORY
ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΣΤΗ ΔΗΜΗΤΡΑ ΔΑΡΔΑ ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ

Μέγα θαύμα για τη «Μις Ελλάς» Σύλβια Αντωνάρου

Σάββατο, Μάρτιος 25, 2017 - 18:00

Δύναμη ψυχής και μαθήματα ζωής από τη «Μις Ελλάς 1988» Σύλβια Αντωνάρου. Η πρώην εστεμμένη, που παραμορφώθηκε από τη νόσο του Bell (πάρεση) και καθηλώθηκε για έναν χρόνο σε αναπηρικό καροτσάκι, μιλά σήμερα για πρώτη φορά στην «Espresso» για τον «γολγοθά» που ανέβηκε, τις δραματικές στιγμές που βίωσε, την πίστη που έδειξε στον Θεό παρακαλώντας να γίνει καλά και το θαύμα που έγινε με αποτέλεσμα να σταθεί και πάλι όρθια στα πόδια της.

ΑΠΟ ΤΗ
ΔΗΜΗΤΡΑ ΔΑΡΔΑ

Δεκαπέντε χρόνια μετά τη σοβαρή περιπέτεια της υγείας της, το μοντέλο ετοιμάζεται να υλοποιήσει την υπόσχεση που είχε δώσει στον εαυτό της λίγο πριν μπει στο χειρουργείο: να πραγματοποιεί τα όνειρα αδύναμων κινητικά συνανθρώπων της. Γι’ αυτό, στις 15 Μαΐου διοργανώνει μια διαφορετική φιλανθρωπική επίδειξη μόδας, με ΑμεΑ σε ρόλο μοντέλων!

Ψηλόλιγνη, σεμνή, με μεγάλα αμυγδαλωτά μάτια και λαμπερό χαμόγελο, όταν στέφθηκε «Μις Ελλάς» στα Πανελλήνια Καλλιστεία του 1988, πετούσε ψηλά στον ουρανό από χαρά! Ηταν μόλις 15 χρόνων, αλλά δήλωνε 17, λέγοντας έτσι ένα μικρό ψεματάκι προκειμένου να συμμετάσχει στον διαγωνισμό ομορφιάς! Επιλέχθηκε στην τελική 20άδα, ανάμεσα από 300 υποψήφιες, και μετά την κατάκτηση του τίτλου ξεκίνησε μια δυνατή καριέρα στον χώρο της μόδας, φορώντας ρούχα διάσημων σχεδιαστών της εποχής, όπως οι Μιχάλης Ασλάνης, Μάκης Τσέλιος, Φιλήμονας, Θοδωρής Τρανούλης, Μάικ Νικολάτος, αλλά και σημαντικών designers του εξωτερικού.

Η ζωή τής χαμογελούσε και της προσέφερε μόνο χαρές! Εκανε εξώφυλλα, έβγαζε χρήματα, ήταν περιζήτητη στις πασαρέλες. Το 1993, η Σύλβια Αντωνάρου παντρεύτηκε τον γόνο καλής οικογένειας Νίκο Πιπέρογλου, με τον οποίο απέκτησε μια κόρη, την Κατερίνα, όμως λίγα χρόνια μετά πήραν διαζύγιο. Αργότερα, το όμορφο μοντέλο έκανε τον δεύτερο γάμο του, με τον επιχειρηματία Αργύρη Οικονόμου. Ολα ήταν υπέροχα και η ευτυχία τους μεγάλη, όταν η 29χρονη τότε Σύλβια έμεινε έγκυος! Στον πέμπτο μήνα της εγκυμοσύνης της άρχισε να μην αισθάνεται καλά. Ενιωθε δυνατούς πόνους στην πλάτη και έβλεπε το σώμα της να παίρνει μια κλίση προς τα δεξιά. Οι θεράποντες γιατροί που την εξέτασαν διέγνωσαν «πάρεση» και προχώρησαν άμεσα σε αναγκαστική διακοπή της κύησης. Της πήραν το μωρό για να σώσουν τη σπονδυλική στήλη, αλλά κανείς δεν περίμενε ότι όσα θα ακολουθούσαν θα ήταν χειρότερα. «Πάρεση. Ηταν μια άγνωστη λέξη για μένα. “Αφορά τη μερική ή πλήρη απώλεια της εκούσιας κίνησης της αντίστοιχης μυϊκής ομάδας που καλύπτει το νεύρο” μου εξήγησαν στο νοσοκομείο. Αντε να καταλάβω τι ήθελαν να πουν» ξεκινάει τη δραματική εξομολόγησή της στην «Espresso».

Ο γολγοθάς

«Αναγκάστηκα να μείνω στο κρεβάτι, στην αρχή για λίγες μέρες, μετά για πολλές, χάνοντας την καθημερινότητά μου και τις στιγμές με την κόρη μου. Δεν την πήγαινα σχολείο, δεν της μαγείρευα, δεν την έντυνα, δεν της χτένιζα τα μαλλιά. Η μικρή ήταν επτά χρόνων, έτρωγε και διάβαζε δίπλα μου στο κρεβάτι, και με κοίταζε με απορία και με ένα “γιατί;”. Ακίνητη, απελπισμένη και με φρικτούς πόνους, δεν μπορούσα ούτε να την αγκαλιάσω. Μόνο της έλεγα γλυκόλογα και πόσο την αγαπούσα. Το πρόσωπό μου είχε πια στραβώσει, είχε πάρει κλίση προς τα δεξιά και το κορμί μου έγερνε επικίνδυνα. Μετατοπίστηκε η λεκάνη μου και μέσα σε λίγες εβδομάδες παρέλυσε ολόκληρη η πλευρά» περιγράφει φανερά συγκινημένη η Σύλβια, η οποία σήμερα εργάζεται ως direct sell manager οργανώνοντας εκδηλώσεις.

«Την πρώτη μέρα που πήγα στο κέντρο αποκατάστασης, σοκαρίστηκα! Κάθε μέρα, ένας αγώνας! Νεύρα, ένταση, 19 φάρμακα τη μέρα, αναπηρικό καροτσάκι. Το τελευταίο με διέλυσε. Αρνήθηκα πολλές φορές να καθίσω σε αυτό (σ.σ.: δεν θέλει να αναφέρει τη λέξη). Τα χέρια του πατέρα μου, αλλά και του άνδρα μου είχαν γίνει τα... πόδια μου. Με έπαιρναν αγκαλιά και με μετέφεραν όπου έπρεπε». Η Σύλβια κάνει μια παύση στην αφήγησή της. Τώρα, τα δάκρυά της τρέχουν ασταμάτητα. Δεκαπέντε χρόνια πέρασαν, αλλά δεν ξέχασε ούτε μια λεπτομέρεια.

«Στη ζωή μου πίστευα ότι μπορούσα να κάνω τα πάντα μόνη μου. Πίστευα, πίστευα... μόνο πίστευα, μέχρι που αρρώστησα και τελικά δεν ήμουν τίποτα» χαμογελά με πόνο και συνεχίζει: «Οι μήνες που ακολούθησαν ήταν δραματικοί. Είχα κουραστεί να πονάω, είχα κουραστεί να βασανίζω τους δικούς μου ανθρώπους. Αθελά μου! Το έκανα, όμως! Εκείνοι ήλπιζαν, εγώ όχι. Υστερα από έναν χρόνο αποτυχημένων προσπαθειών να επανέλθω, μίλησα στους γιατρούς για το επόμενο στάδιο, το χειρουργείο. Πενήντα πενήντα οι πιθανότητες να πετύχει. Ηθελα, όμως, να ζήσω, όχι να πεθάνω. Κι αν ήταν να ζω καθηλωμένη στο καροτσάκι, αλλά ζωντανή, θα το δεχόμουν» καταλήγει το μοντέλο.

Το χειρουργείο πήγε καλά. «Επρεπε, όμως, να μάθω να περπατάω από την αρχή. Στάθηκα όρθια ύστερα από έναν χρόνο» εξομολογείται.

«Είμαι όρθια και περπατώ»

Αυτό ήταν το μεγάλο μυστικό της Σύλβιας Αντωνάρου, που κράτησε για 15 χρόνια μέσα της και σήμερα αποκαλύπτει στην «Espresso», επιθυμώντας, όπως λέει, να δώσει δύναμη και κουράγιο σε ασθενείς, αλλά και να προσφέρει όπου και όπως μπορεί σε ιδρύματα και κλινικές. «Μία μέρα πριν από το χειρουργείο, παρακάλεσα τον Θεό να με προσέχει. Του ζήτησα να βάλει το χέρι Του και να με ευλογήσει. Και το θαύμα έγινε! Σήμερα είμαι όρθια και περπατώ. Νίκησα με τη βοήθειά Του τη ζωή. Υποσχέθηκα τότε στον εαυτό μου να μείνω με τη σειρά μου κοντά σε ανθρώπους που με χρειάζονται, να βοηθάω με όποιον τρόπο μπορώ και να στέκομαι δίπλα τους» λέει η πρώην εστεμμένη.

Δύο χρόνια μετά την περιπέτεια της υγείας της, η Σύλβια και ο σύζυγός της Αργύρης απέκτησαν έναν γιο, τον 13χρονο σήμερα Αντώνη, και εκείνη «έταξε» τον εαυτό της στο καλό. Το ζευγάρι χώρισε αργότερα, αλλά η Σύλβια έχει να θυμάται μόνο τα καλύτερα από τον δεύτερο σύζυγό της.

Στο πλευρό των παιδιών ΑμεΑ

H ίδια αποκαλύπτει στην «Espresso» τη θέλησή της να προσφέρει όπου και όπως μπορεί σε ιδρύματα και κλινικές. «Τον Μάιο θα κάνω ένα όνειρο παιδιών ΑμεΑ πραγματικότητα. Ηθελαν να κάνουν πασαρέλα και θα την κάνουν! Η πασαρέλα δεν είναι μόνο για τα μοντέλα, είναι για όλα τα “Μοντέλα Ζωής”. Δίπλα μας έχουμε σωματεία και ιδρύματα που μας βοηθούν, είμαστε σε συζητήσεις με τη “Φλόγα” και την “Ελπίδα”, έχουμε την αμέριστη βοήθεια της Νένας Χρονοπούλου και συλλόγων με παιδιά με ειδικές ανάγκες». Οι συμμετέχοντες στην επίδειξη μόδας θα είναι ηλικίας 18 και άνω, και ήδη κάνουν πρόβες! Πρόσφατα, η πρώην «Μις Ελλάς» βραβεύτηκε μαζί με την Κατερίνα Παναγοπούλου (πρόεδρος της «Καλλιπάτειρας») και την εικαστικό Σούλα Κοκολέτσου για τη φιλανθρωπική προσφορά τους από τον όμιλο UNESCO Νοτίων Προαστίων.

Δείτε παρακάτω τις φωτογραφίες:

Παράληψη από το RSS: 

Δημοσιεύθηκε στις 25 March 2017 | 6:00 pm


Η αληθινή ιστορία της Μανταλένας που ενσάρκωσε η Βουγιουκλάκη!

SHOWBIZ
«Η προγιαγιά μου ήταν μάλλον μοντέλο αντρογυναίκας κι όχι “νιάου, νιάου, βρε γατούλα, με τη ροζ μυτούλα”»

Η αληθινή ιστορία της Μανταλένας που ενσάρκωσε η Βουγιουκλάκη!

Σάββατο, Μάρτιος 25, 2017 - 15:00

Το όνομά της ήταν Μαρουσώ, σνίφαρε ταμπάκο, ήταν σκληρή και μεγάλωσε τα παιδιά και τ' αδέρφια της δουλεύοντας τη βάρκα του άνδρα της, σαν αληθινή καπετάνισσα. Η πραγματική «Μανταλένα» της Αντιπάρου δεν είχε καμία σχέση με την κινηματογραφική ηρωίδα, που ενσάρκωσε η Αλίκη Βουγιουκλάκη, κάτι που επιβεβαιώνει στην «Espresso» ο δισέγγονός της Νίκος Φαρούπος.

ΑΠO ΤΗΝ
ΕΛΙΣΣΑΒΕΤ ΚΥΡΙΤΣΗ

«Η προγιαγιά ήταν μάλλον μοντέλο αντρογυναίκας κι όχι “νιάου, νιάου, βρε γατούλα, με τη ροζ μυτούλα”» μας λέει ο συγγραφέας, ο οποίος έχει γράψει το βιβλίο «Εγκλημα στην Αντίπαρο» (Εκδόσεις Κέδρος) κάνοντας τον τόπο του επίκεντρο μιας αστυνομικής ιστορίας που κόβει την ανάσα.

«Η γριά Μανταλένα ήταν δυναμικός άνθρωπος για την εποχή της, έβαζε ταμπάκο στη μύτη και δεν ήταν εύκολο -και καθόλου έξυπνο- να τα βάλει κανείς μαζί της» τονίζει ο Νίκος Φαρούπος και συμπληρώνει: «Η αλήθεια είναι ότι τα περισσότερα που βλέπουμε στην ταινία -μην πω όλα- ανήκουν στη φαντασία του συγγραφέα και σεναριογράφου Γιώργου Ρούσσου, ο οποίος μάλιστα πάντρεψε το 1925 τη γιαγιά μου, την Αννα, και τον παππού μου, τον Νίκο, γιο της Μανταλένας».

Η εικόνα της πια έχει χαθεί στον χρόνο. «Η μητέρα μου και η θεία μου η Πελαγία θυμούνται, όταν ήταν μικρά παιδιά, τη γριά Μανταλένα να ζει, μόνη πια με τις αναμνήσεις της, σε ένα δίπατο σπίτι, μέσα στο μικρό κάστρο του νησιού. Την έβλεπαν στο μπαλκόνι να ρουφάει το ταμπάκο από τη μύτη ή να καπνίζει κάνα -στριφτό τότε- τσιγάρο. Θα ήταν μάλλον προχωρημένο άτομο για την εποχή της» λέει ο συγγραφέας.

«Θαλασσοπνίγονταν»

Η Αντίπαρος ή «Ασπρονήσι», όπως αναφερόταν στην ταινία του Ντίνου Δημόπουλου, ήταν ένα φτωχό μέρος. «Οι άνδρες εκείνα τα χρόνια θαλασσοπνίγονταν στα μπάρκα, τα ψυγεία ήταν με πάγο, τα φαναράκια διατηρούσαν το φαΐ, ρεύμα δεν υπήρχε, αλλά λάμπες πετρελαίου ή γκαζιού. Οσο για τα πιτσιρίκια; Πηδούσαν ξυπόλητα από τα καΐκια και περίμεναν τίποτα βαφτίσια για να φάνε κάνα γλυκό ή να μαζέψουνε μερικά πενηνταράκια και φραγκοδίφραγκα που πετούσαν οι νονοί από τα μπαλκόνια. Θυμάμαι χορούς και πανηγύρια τον Δεκαπενταύγουστο στην Παναγιά τη Φανερωμένη και τον ντελάλη να ανακοινώνει ότι “ήρθε ο τσινηματόγραφος”. Εικόνες για χαριτωμένες ρομαντικές ταινίες και ασπρόμαυρα φωτογραφικά άλμπουμ, αλλά η αλήθεια είναι ότι η καθημερινότητα των κατοίκων ήταν δύσκολη».

Αν και ο Νίκος δεν πήρε μέρος στην ταινία, θυμάται πάντα με αγάπη το πρωταγωνιστικό δίδυμο. «Ημουν τολμηρό παιδάκι και είχα κερδίσει με τα καμώματά μου τη συμπάθεια της Αλίκης και του Δημήτρη. Δεν γνωρίζω αν ήταν μαζί τότε, νομίζω ότι ο Παπαμιχαήλ ήταν ζευγάρι με τη Δέσπω Διαμαντίδου, θυμάμαι όμως ότι σε μερικές βόλτες τους, με ένα τζιπ, ήμουν κι εγώ παρών, καμαρωτός καμαρωτός στο πίσω κάθισμα. Θυμάμαι την Αλίκη όμορφη και πρόσχαρη. Υστερα από εκείνο το καλοκαίρι την ξαναείδα μια φορά από μακριά σε κάποιο πάρτι -χορό, πρεμιέρα, δεν θυμάμαι- αλλά πού να τολμήσω να πάω 35-40 χρονών μαντράχαλος να της πω “γεια σας, είμαι το πιτσιρίκι που παίρνατε μαζί σας στις βόλτες με το τζιπ, τότε στην Αντίπαρο”. Θα πάθαινε κατάθλιψη η γυναίκα, αφού θα της θύμιζα ότι πέρασαν τα χρόνια».

Ωστόσο, πολλοί από τους κατοίκους του νησιού έπαιξαν σε σκηνές του φιλμ ως κομπάρσοι, μεταξύ αυτών και η μητέρα του Νίκου. «Συμμετείχε στους χορούς, όπως άλλωστε όλο το χωριό. Ο Παπαμιχαήλ έστελνε τον Καλογήρου να της ζητήσει να χορέψει νησιώτικα, η μητέρα μου χόρευε και χορεύει ακόμα και σήμερα, στα 82 χρόνια της, εξαιρετικά» θυμάται ο συγγραφέας και μοιράζεται μαζί μας ένα περιστατικό που λίγο έλειψε να φέρει τους άνδρες... στα χέρια!

«Κακά ξεμπερδέματα»

«Κάποιες στιγμές μερικοί ηθοποιοί (ονόματα δεν λέμε!) ξεστράτιζαν και φλέρταραν -αθώα, μη φανταστείτε τίποτα άγριες καταστάσεις- τις κοπέλες του νησιού, μεταξύ αυτών και τη μητέρα μου, που ήταν από τις ιδιαίτερα όμορφες Αντιπαριώτισσες. Παντρεμένη τότε και με δύο παιδιά, εμένα έξι ετών και την αδελφή μου, την Αννα, δύο. Μόλις πήρε χαμπάρι ο ζηλιάρης πατέρας μου τα χορευτικά φλερτ, έπιασε τον Δημόπουλο παράμερα και του είπε κάπως αγριεμένος: “Να μη νομίζουν όλοι αυτοί εδώ πως θα μας πάρουν τα κορίτσια μας! Προσέξτε, γιατί θα έχουμε κακά ξεμπερδέματα”! Ο Δημόπουλος θορυβήθηκε, ζήτησε συγγνώμη και από την επόμενη μέρα όλοι ήταν... Παναγίες» περιγράφει.

Το «έγκλημα» που συγκλόνισε το γραφικό νησί

Αν και η Αντίπαρος είναι ήρεμο νησί, ένα... έγκλημα έρχεται να φέρει τα πάνω κάτω. Ο ήρωας του Νίκου Φαρούπου, ο αστυνόμος Ανδρέας Ρούσσος, απολαμβάνει την ηρεμία του τόπου, ωστόσο αναγκάζεται να αναλάβει καθήκοντα όταν ο ένας περίεργος θάνατος διαδέχεται τον άλλον. Αποτέλεσμα; Ενα από τα πιο καλογραμμένα νουάρ της σύγχρονης ελληνικής λογοτεχνίας. «Στην πραγματικότητα δεν υπάρχουν εγκλήματα στην Αντίπαρο. Ούτε καν πταίσματα. Μονάχα μερικά ατυχήματα με μηχανάκια και κλήσεις για διατάραξη κοινής ησυχίας» λέει ο Νίκος κι αποκαλύπτει ότι ο Ρούσσος ετοιμάζεται ν' αναλάβει και πάλι δράση. «Ολα θα συμβαίνουν ξανά κοντά στη θάλασσα. Θα είναι πιο σκληρά τα πράγματα και πιο ερωτικά. Ας ελπίζουμε ότι σε έναν χρόνο και κάτι το βιβλίο θα είναι έτοιμο» μας αποκαλύπτει.

Παράληψη από το RSS: 

Δημοσιεύθηκε στις 25 March 2017 | 3:00 pm


Κοντά στα «αγγελούδια» των κελιών

ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Πρωτοβουλία αγάπης από τον σύλλογο «Αγαπώ εθελοντισμό»

Κοντά στα «αγγελούδια» των κελιών

Σάββατο, Μάρτιος 25, 2017 - 15:00

Μια ζεστή αγκαλιά γεμάτη χαμόγελα και αισιοδοξία αντίκρισαν τα «ξεχασμένα» παιδιά που είτε γεννήθηκαν στα κελιά του Καταστήματος Κράτησης Γυναικών στον Ελαιώνα Θηβών ή περνούν σε αυτά τα τρία πρώτα χρόνια της ζωής τους μαζί με τις κρατούμενες μητέρες τους.

ΑΠΟ ΤΟΝ
ΜΙΛΤΟ ΣΑΚΕΛΛΑΡΗ
Φωτό: Βαγγέλης Μασιάς

Το πρωί της περασμένης Δευτέρας, ένα φορτηγό που έφεραν τα μέλη του Συλλόγου «Αγαπώ Εθελοντισμό» πλημμύρισε τη φυλακή με δώρα για τα 17 ανήλικα που μεγαλώνουν κάτω από δύσκολες συνθήκες, στερημένα από όσα έχουν στη διάθεσή τους τα παιδιά της ηλικίας τους.

Κούνιες, αρκουδάκια και πολλά παιχνίδια που μπορεί να κάνουν χαρούμενο ένα μικρό παιδί γέμισαν τα κελιά της φυλακής και έφεραν χαμόγελα τόσο στα παιδάκια που φιλοξενούνται εκεί όσο και στις μητέρες τους που εκτίουν ποινές. Η «Espresso» ήταν εκεί και κατέγραψε τις συγκινητικές στιγμές που ακολούθησαν την πραγματοποίηση ενός ονείρου για τα μέλη του συλλόγου. «Δεν έχουν σημασία τα δώρα. Σήμερα κάναμε κάτι διαφορετικό, κάτι ξεχωριστό. Είναι 17 μωρά σε έναν χώρο. Ολη η δράση του συλλόγου μας είναι πάνω στα παιδιά και την οικογένεια. Μας συγκίνησε λίγο παραπάνω, γιατί μέσα στη φυλακή είναι κλεισμένα 17 παιδιά μικρής ηλικίας. Ολη η δράση του “Αγαπώ” είναι πάνω σε παιδιά και σε οικογένειες» λέει στην «Espresso» η πρόεδρος του Συλλόγου «Αγαπώ Εθελοντισμό» Ελενα Σερεπίσου και προσθέτει:

«Τρομερή εμπειρία»

«Μας συγκίνησε παραπάνω, γιατί είναι λίγο ξεχασμένα παιδιά. Ηταν ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα έπειτα από πολλά χρόνια. Θέλαμε πολλά χρόνια να το κάνουμε αυτό και μας φαινόταν πολύ μακρινό. Ηταν μία τρομερή εμπειρία. Οι γυναίκες αυτές περνάνε δύσκολες στιγμές. Προβληματιστήκαμε με τις ζωές που ζουν αυτές οι γυναίκες».

Στο σωφρονιστικό κατάστημα του Ελαιώνα κρατούνται γύρω στις 300 γυναίκες. Από τα 17 παιδιά που είναι μαζί τους, αρκετά γεννήθηκαν μέσα στη φυλακή και θα παραμείνουν εκεί ώσπου να συμπληρώσουν τα τρία τους χρόνια. Οι γυναίκες που διαμένουν με τα παιδιά τους περνούν την καθημερινότητά τους σε προσωπικούς θαλάμους, οι οποίοι είναι ειδικά διαμορφωμένοι. Παράλληλα, υπάρχει ένας παιδότοπος και διάφοροι χώροι όπου γίνονται διάφορες δραστηριότητες, όπως χορός και θέατρο. Σε ειδικά διαμορφωμένη αίθουσα γίνονται καθημερινά και μαθήματα, καθώς υπάρχουν δύο τάξεις με τους δασκάλους που διδάσκουν 40 γυναίκες!

«Δίνουμε αγώνα για αξιοπρεπείς συνθήκες»

Στο συγκεκριμένο κέντρο κράτησης λειτουργεί και παράρτημα του Κέντρου Θεραπείας Εξαρτημένων Ατόμων, για την απεξάρτηση των γυναικών που αντιμετωπίζουν πρόβλημα με τα ναρκωτικά, ενώ λειτουργεί και θάλαμος για τις οροθετικές κρατούμενες. «Προσπαθούμε κάθε μέρα να κάνουμε εύκολη τη συμβίωση των γυναικών. Κάποιες τα καταφέρνουν και έχουν μία φυσιολογική καθημερινότητα. Δεν είναι ό,τι καλύτερο για τα παιδιά, παρά το γεγονός ότι είναι πολύ μικρά και δεν καταλαβαίνουν. Μετά τα τέσσερα έτη περίπου πηγαίνουν στις οικογένειές τους, εφόσον έχουν, διαφορετικά ακολουθείται μία ξεχωριστή διαδικασία» εξηγεί στην «Espresso» η κοινωνική λειτουργός του Καταστήματος Κράτησης Γυναικών Θήβας Μάγδα Λέντα και συμπληρώνει: «Είναι δύσκολη η δουλειά μας, αλλά κάθε μέρα δίνουμε τον καλύτερο εαυτό μας μαζί με τον διευθυντή και το υπόλοιπο προσωπικό για να προσφέρουμε αξιοπρεπείς συνθήκες διαβίωσης για όλες τις γυναίκες αλλά και τα 17 παιδιά που περνούν εδώ τα πρώτα χρόνια της ζωής τους».

Παράληψη από το RSS: 

Δημοσιεύθηκε στις 25 March 2017 | 3:00 pm


Οι Ελληνες celebrities που θα παρελάσουν στις ΗΠΑ

SHOWBIZ

Οι Ελληνες celebrities που θα παρελάσουν στις ΗΠΑ

Σάββατο, Μάρτιος 25, 2017 - 15:00

Με μια βαλίτσα στο χέρι, άλλοτε για business, αλλά οι περισσότεροι για relax και pleasure, επιχειρηματίες και celebrities αλωνίζουν τον πλανήτη, μακριά από τη θλιβερή εικόνα που παρουσιάζει η κοσμική Αθήνα.

Αν και η επέτειος της 25ης Μαρτίου, μαζί με την εορτή του Ευαγγελισμού, για τους προνομιούχους συμπατριώτες μας έχει συνδεθεί με ταξίδια σε Λονδίνο και Ντουμπάι, λόγω των πρόσφατων τρομοκρατικών γεγονότων πολλοί ακύρωσαν την τελευταία στιγμή τις διακοπές τους στη βρετανική πρωτεύουσα.

Στη Φλόριντα των ΗΠΑ πετάχτηκε η Κατερίνα Παναγοπούλου, καθώς η εθνική πρέσβειρα της Ελλάδας στο Συμβούλιο της Ευρώπης για τον Αθλητισμό και για το Ευ Αγωνίζεσθαι ήταν επίτιμη καλεσμένη του δημάρχου του Τάρπον Σπρινγκς Chris Alahouzos, όπου την παράσταση έκλεψε η επίδειξη των ευζώνων της Προεδρικής Φρουράς.

Γιορτινό κλίμα

Το κλίμα είναι γιορτινό και εξίσου ευχάριστο στη Νέα Υόρκη, όπου ήδη βρίσκονται για mini διακοπές η Σήλια Κριθαριώτη, η Χρυσούλα Κέρος και ο Μανώλης Περατικός. Διακεκριμένοι Ελληνες ομογενείς, όπως η οικογένεια του John Catsimatidis, αλλά και η εκκεντρική γλύπτρια Μάρα Καρέτσου, μαζί με τους νεοεκλεγέντες συνεργάτες του πλανητάρχη Ντόναλντ Τραμπ και τον κυβερνήτη της Νέας Υόρκης, ετοιμάζονται να παρακολουθήσουν την καθιερωμένη παρέλαση της Ελληνικής Ανεξαρτησίας στην 5η Λεωφόρο.

Μάλιστα, η σοπράνο Αναστασία Ζαννή θα απαγγείλει τον εθνικό μας ύμνο και θα τραγουδήσει στο Parade Reception. Πάντως, ο ηθοποιός Φαίδων Κεφαλέας, ο οποίος το περισσότερο διάστημα πλέον ζει μόνιμα στο Μανχάταν, πετάχτηκε για relax στις Μπαχάμες και «παρελαύνει» με τους κοιλιακούς-φέτες στην πριβέ παραλία του ξενοδοχείου «The Cove Atlantis», δείχνοντας στις πλούσιες Αμερικανίδες τουρίστριες τι εστί ελληνική ομορφιά.

Παράληψη από το RSS: 

Δημοσιεύθηκε στις 25 March 2017 | 3:00 pm


Σύννεφα πάλι στον γάμο του Φάις με την Καλάβρια

SHOWBIZ

Σύννεφα πάλι στον γάμο του Φάις με την Καλάβρια

Σάββατο, Μάρτιος 25, 2017 - 15:00

Οι τελευταίες φήμες θέλουν ένα από τα πιο λαμπερά και ταιριαστά ζευγάρια της αθηναϊκής society να αντιμετωπίζει και πάλι σύννεφα στον γάμο του.

Ο λόγος για τον γνωστό επιχειρηματία Σάμυ Φάις και τη δίμετρη μελαχρινή καλλονή Μαρία Καλάβρια, μητέρα των δύο παιδιών του. Για χάρη τους, μάλιστα, οι κοινοί τους φίλοι αλλά και όσοι τους έχουν ζήσει μαζί σε καλές αλλά και δύσκολες ώρες κάνουν τα πάντα ώστε να τους φέρουν και πάλι κοντά.

Σύμφωνα, μάλιστα, με μαρτυρίες κολλητών φίλων της Μαρίας Καλάβρια, την οποία η στήλη συνάντησε στα πρόσφατα γενέθλια της Βάνας Μπάρμπα στη Γλυφάδα, το ζευγάρι, αν και διατηρεί άριστες σχέσεις, ζει σε διαφορετικά σπίτια, προσπαθώντας με ηρεμία να σκεφτεί και να πάρει αποφάσεις για το μέλλον του γάμου του. Πάντως και οι δυο τους τηρούν σιγήν ιχθύος και δεν δίνουν κανένα δικαίωμα για σχόλια, αν και έχουν αραιώσει το τελευταίο διάστημα τις κοινές εμφανίσεις τους, εξ ου και οι φήμες περί χωρισμού φουντώνουν.

Παράληψη από το RSS: 

Δημοσιεύθηκε στις 25 March 2017 | 3:00 pm


«Παντρεύτηκα για να φύγω από το σπίτι και να γίνω ηθοποιός»

SHOWBIZ
ΤΑ ΒΑΘΗ ΜΙΑΣ ΖΩΗΣ • Μαίρη Βιδάλη

«Παντρεύτηκα για να φύγω από το σπίτι και να γίνω ηθοποιός»

Σάββατο, Μάρτιος 25, 2017 - 15:00

Πενήντα οκτώ ρόλοι στο θέατρο, που τόσο πολύ αγαπάει, αλλά και πολλές ταινίες και τηλεοπτικές δουλειές, όπως επίσης μεταφράσεις και σκηνοθεσίες, οι οποίες φέρουν την υπογραφή της! Η Μαίρη Βιδάλη ανήκει στη γενιά των ηθοποιών οι οποίοι άρχισαν την καριέρα τους όταν ακόμη μεσουρανούσαν οι... ογκόλιθοι του ελληνικού θεάτρου και είχε την τύχη να συνυπάρξει μαζί τους στο «σανίδι», στο «πανί» και στο «γυαλί».

ΑΠΟ ΤΟΝ 
ΑΛΚΙΝΟΟ ΜΠΟΥΝΙΑ

Οι Σπύρος Ευαγγελάτος, Μάνος Κατράκης, Σμαρούλα Γιούλη, Θύμιος Καρακατσάνης, Πέτρος Φυσσούν και Ανδρέας Μπάρκουλης είναι μερικοί από τους θρύλους με τους οποίους έπαιξε από τα πρώτα κιόλας βήματά της. Πρωταγωνίστρια και θιασάρχισσα σε νεαρή ηλικία και μέχρι σήμερα, η Μαίρη Βιδάλη, μια λαμπερή γυναίκα -με δύο γάμους, δύο διαζύγια, τρία παιδιά, με τίτλο στα καλλιστεία και με 132 εξώφυλλα σε περιοδικά-, ξεδιπλώνει, για πρώτη φορά στην «Εspresso» άγνωστες πτυχές της ζωής της και της επαγγελματικής πορείας της.

«Οχι οι άλλοι, αλλά εγώ έβαζα πεπονόφλουδες στην καριέρα μου, επειδή πάντα έβαζα πρώτα την προσωπική μου ζωή» υποστηρίζει και θυμάται ότι ο Αντονι Κουίν και η Ειρήνη Παππά τής είχαν προτείνει τον ίδιο ατζέντη για να κάνει καριέρα στο εξωτερικό, αλλά εκείνη προτίμησε να μείνει στην Ελλάδα και να μεγαλώσει το παιδί της.

Μιλάει για τα ταξίδια, τα οποία έκανε από παιδί με τον πολυαγαπημένο πατέρα της, ο οποίος ήταν καπετάνιος, τα ανέμελα μαθητικά χρόνια της στο Αμερικανικό Κολλέγιο, όπου πρωτόπαιξε θέατρο, καθώς και για τον πρώτο γάμο της με τον ηθοποιό Κώστα Καστανά, ο οποίος κράτησε λίγο. «Είναι εντελώς επιπόλαιο να κάνεις έναν γάμο για να φύγεις από την αυστηρότητα των δικών σου. Ηταν όλο το λάθος δικό μου» εξομολογείται η ηθοποιός, η οποία δεν κρύβει ότι μεταξύ των ανδρών της ζωής της συγκαταλέγεται και ο σκηνοθέτης Τάκης Βουγιουκλάκης. «Είναι ένα από τα δύο τρία άτομα που πραγματικά με αγάπησαν και του χρωστάω πολλά» υποστηρίζει για τον αδελφό της Αλίκης και παράλληλα μας εξηγεί πότε και για ποιον λόγο η αείμνηστη εθνική σταρ τής είπε πως... έγινε δούλα της δούλας της!

Ο Νίκος Φώσκολος

Η Μαίρη Βιδάλη για πρώτη φορά αποκαλύπτει ότι ήθελε να αποχωρήσει από τη σειρά «Καλημέρα ζωή» του Νίκου Φώσκολου, γιατί, όπως λέει χαρακτηριστικά, «κάποια ασήμαντα ανθρωπάκια έγραφαν για εκείνον», για να προσθέσει ότι «οι ιστορίες τους ήταν αντιγραφές παλιών ιστοριών του Νίκου, κακά γραμμένες, ενώ το καστ είχε γίνει τριτοκλασάτο».

Φέτος, στο θεατράκι της, το Διάχρονο, παίζει τη Μαρία Στιούαρτ με 12μελή θίασο. Η παράσταση είναι αφιερωμένη στους τέσσερις αγαπημένους συναδέλφους της, Ανδρέα Μπάρκουλη, Πέτρο Φυσσούν, Γιώργο Βασιλείου και Πάνο Νικολαΐδη, οι οποίοι έφυγαν από τη ζωή τον τελευταίο χρόνο. Το καλοκαίρι θα περιοδεύσει σε διάφορα φεστιβάλ, υποδυόμενη την Ηλέκτρα του Σοφοκλή, με τη Λουκία Παπαδάκη στον ρόλο της Κλυταιμνήστρας.

Πού γεννήθηκες;
Γεννήθηκα στην Αθήνα, αλλά είμαι περήφανη για τη μικρασιατική καταγωγή μου. Ο μπαμπάς μου είναι από την Τήνο -ξέρεις, τους Τηνιακούς τούς λένε «Αγαθοτηνιακούς»- και, όπως φαίνεται, κι εγώ την έχω αυτή τη φλέβα, γιατί είμαι εντελώς «Αγαθοτηνιακιά» (γέλια). Η μαμά μου κατάγεται από την Κωνσταντινούπολη και το Αϊβαλί, αλλά και από την πλευρά του μπαμπά μου υπάρχουν ρίζες από την Κωνσταντινούπολη, αφού η μαμά του ήταν από το Φανάρι και το παρατσούκλι τους στην Τήνο ήταν «Φαναράδες». Το συγκινητικό είναι ότι το 2004, όταν πήγα να παίξω «Φαίδρα», στο αρχαίο θέατρο της Εφέσου, ζήτησα από τους διοργανωτές να με πάνε μια βόλτα στο Αϊβαλί και εκεί βρήκα το σπίτι της γιαγιάς μου! 

Πώς ήταν τα παιδικά σου χρόνια;
Ο πατέρας μου ήταν καπετάνιος και από τεσσάρων μηνών ταξιδεύω. Το πρώτο μου ταξίδι ήταν μαζί του στη Σικελία και η ωραιότερη ανάμνηση των παιδικών μου χρόνων ήταν όταν γύριζε ο πατέρας μου από τα ταξίδια, γιατί μου έλειπε πάρα πολύ. Θυμάμαι πόσο χαρούμενη ήμουν όταν μου έφερνε διάφορα δώρα από τα ξένα. Ακόμη έχω ένα μπαρ-έπιπλο από έβενο και ξύλο τριανταφυλλιάς, αληθινό κομψοτέχνημα, το οποίο μου είχε φέρει από την Κίνα.

Ποια είναι η χειρότερη ανάμνησή σου ως παιδί;
Η διαμονή μου για έναν χρόνο στην Αμερική! Οταν θα πήγαινα στην α΄ γυμνασίου, μετακομίσαμε οικογενειακώς στη Βοστόνη. Ηταν τραγική εμπειρία για μένα, γιατί δεν ήθελα να φύγω. Επιστρέφοντας στην Ελλάδα, πήγα στο Αμερικανικό Κολλέγιο στην Αγία Παρασκευή, στη β΄ γυμνασίου, και, πραγματικά, το λάτρευα το σχολείο μου. Μεγάλωσα πολύ αυστηρά, χωρίς εξόδους, και το σχολείο ήταν για μένα ψυχαγωγία. Ημουν στον θεατρικό όμιλο, στη χορωδία, στη γειτονική πρόνοια και σε όλους τους συλλόγους του Κολλεγίου, με αποτέλεσμα να γυρίζω σπίτι στις 7.30 με 8 το βράδυ. Βέβαια, πάντα με επιτήρηση και με το σχολικό. Στο Κολλέγιο πρωτόπαιξα θέατρο και, μάλιστα, η παράστασή μας «Πρόταση γάμου» του Τσέχοφ βραβεύτηκε.

Από το Αμερικανικό Κολλέγιο πέρασαν αρκετές μαθήτριες, οι οποίες στη συνέχεια έγιναν καλλιτέχνιδες...
Και όχι μόνο! Η Κάτια Δανδουλάκη, η οποία ήταν μεγαλύτερή μου και δεν την πρόλαβα, όπως και η Λούκα Κατσέλη. Εναν χρόνο μεγαλύτερές μου ήταν η Λιάνα Κανέλλη, η Ολια Λαζαρίδου και η Βάνα Παρθενιάδου. Επίσης, μεγαλύτερες από μένα ήταν η Χρυσή Καρύδη, του εκδοτικού οίκου Ικαρος, η Μιμή Ντενίση και η Λιάνα Βουράκη με τα κοσμήματα. Εγώ ήμουν συμμαθήτρια με την Ελεωνόρα Σταθοπούλου.

Στο θεατρικό τμήμα του Κολλεγίου αποφάσισες να γίνεις ηθοποιός;
Η μαμά μου, η οποία είναι πολύ καλλιεργημένη γυναίκα, με πήγαινε από πολύ μικρή στο θέατρο και στη Λυρική Σκηνή. Οταν ήμουν 5 χρόνων, είδα την Αννα Συνοδινού να παίζει την «Ηλέκτρα» στο θέατρο Λυκαβηττού και είπα πως θέλω να γίνω ηθοποιός.

Τελειώνοντας το τότε εξατάξιο γυμνάσιο, μπήκα στο πανεπιστήμιο, στα οικονομικά, και αποφάσισα να σπουδάσω ηθοποιός, χωρίς να το πω στους δικούς μου. Γράφτηκα κρυφά στη δραματική σχολή του Πέλου Κατσέλη. Πήγαινα με τα πόδια στο πανεπιστήμιο, για να εξοικονομήσω τα δίδακτρα της δραματικής σχολής. Αλλά μετά τον πρώτο χρόνο έπρεπε να κάνω θεατρικές ασκήσεις στο σπίτι -να λέω δυνατά τους ρόλους- και δεν μπορούσα να το κρύψω άλλο. Το είπα στους γονείς μου εκβιαστικά: «Αν δεν μ’ αφήσετε να συνεχίσω τη δραματική σχολή, θα σταματήσω και το πανεπιστήμιο».

Τότε πήγες και στα καλλιστεία;
Θεωρώ πνευματική μητέρα μου και πρότυπό μου την Αλεξάνδρα Λαδικού -η οποία έμενε δίπλα στο σπίτι μας και με τον γιο της πηγαίναμε μαζί στο δημοτικό- και ήθελα να τη μιμηθώ.

Ετσι, όπως κι εκείνη είχε πάει στα καλλιστεία και για μία ψήφο δεν βγήκε Μις Κόσμος, συμμετείχα κι εγώ στα καλλιστεία. Ηταν το 1976 και βγήκα Μις Μάγια. Μετά συμμετείχα στο Μις Μάγια Ιντερνάσιοναλ, που έγινε στο Πουέρτο Ρίκο και κέρδισα την τρίτη θέση.

Σου άνοιξε εύκολα ο καλλιτεχνικός δρόμος;
Παίζει μεγάλο ρόλο η τύχη, αλλά οπωσδήποτε είναι πολύ σημαντικό να έχεις συνέπεια σε αυτή τη δουλειά. Για μένα, οι δουλειές έρχονταν η μία μετά την άλλη, δηλαδή ο επόμενος με ζητούσε βλέποντας τη δουλειά μου στον προηγούμενο. Μεγάλη τύχη, λοιπόν, θεωρώ την πρώτη θεατρική δουλειά μου. Το 1976, μετά τα καλλιστεία, έκανα οντισιόν στον Σπύρο Ευαγγελάτο και μου έδωσε τον πρωταγωνιστικό ρόλο -μεταξύ 203 υποψηφίων- στην παράσταση «Η γυναίκα στοιχειό» του Καλντερόν, δίπλα σε τρεις εξαίρετους ηθοποιούς: τη Σμαρούλα Γιούλη, τον Πέτρο Φυσσούν και τον Θύμιο Καρακατσάνη. Παράλληλα με το θεατρικό, τη σεζόν 1976-1977, έπαιξα και στην τηλεόραση, στη σειρά «Εφιάλτης» του Γιάννη Μαρή, με τον εκπληκτικό Μάνο Κατράκη, με τον οποίο έκανα και το πρώτο μου εξώφυλλο. Την ίδια περίοδο έπαιξα και στον κινηματογράφο, στην ταινία «Η βαλίτσα του παπά», με τον Ανδρέα Μπάρκουλη. Επίσης, το 1977 έκανα και τον πρώτο γάμο μου με τον Κώστα Καστανά -έναν σπουδαίο ηθοποιό, ο οποίος είναι και ο πρώτος άντρας που γνώρισα στη ζωή μου-, με τον οποίο απέκτησα τον μεγάλο γιο μου.

Μήπως βιάστηκες να παντρευτείς και να γίνεις μητέρα;
Η αλήθεια είναι ότι παντρεύτηκα, επειδή ήθελα να φύγω από το σπίτι μου, το οποίο με... πολεμούσε για να μη γίνω ηθοποιός. Ημουν ανώριμη! Δηλαδή, είναι εντελώς επιπόλαιο να κάνεις έναν γάμο για να φύγεις από την αυστηρότητα των δικών σου. Ηταν όλο το λάθος δικό μου! Από την άλλη, είχα τόσο πολλή αγάπη για το θέατρο και ήξερα πως η καριέρα είναι ένας μεγάλος γολγοθάς και θέλει αφοσίωση. Γι’ αυτό παντρεύτηκα μικρή και αμέσως έκανα το πρώτο μου παιδί. Πίστευα πως αργότερα δεν θα είχα τον χρόνο να τα κάνω, αλλά τελικά ξαναπαντρεύτηκα -αυτή τη φορά με τον διοργανωτή μουσικών εκδηλώσεων Ανδρέα Καραχάλιο- και έκανα και άλλα δύο παιδιά, ένα κορίτσι και ακόμη ένα αγόρι.

Ποιο είναι το μεγαλύτερο ελάττωμά σου;
Το ότι δίνω δεύτερη ευκαιρία σε ανθρώπους που δεν πρέπει.

Εχεις παίξει στα μεγαλύτερα θέατρα της Αθήνας, στο Εθνικό Θέατρο, καθώς και σε λεγόμενες ποιοτικές σκηνές. Στη διαδρομή σου υπήρξαν κάποιοι που σου έβαλαν εμπόδια;
Μπορεί να υπήρξαν, αλλά δεν τους έβλεπα. Δεν έχω χρεώσει σε κάποιον ότι μου έκανε κάτι κακό. Απεναντίας, εγώ έχω βάλει... πεπονόφλουδες στην καριέρα μου, επειδή πάντα έβαζα πρώτα την προσωπική μου ζωή.

Δηλαδή;
Μου δόθηκε η ευκαιρία να κάνω κάτι στο εξωτερικό. Οταν ήμουν στη δραματική σχολή, με είχε φωνάξει ο Νίκος Μαστοράκης και έκανα ένα πέρασμα -ούτε καν κομπάρσα δεν ήμουν- στην ταινία «the Greek Tycoon», αλλά είχα μια σκηνή με τον Αντονι Κουίν, στον οποίο άρεσα και μου έδωσε το τηλέφωνο του ατζέντη του στη Νέα Υόρκη. Υστερα από χρόνια, και η Ειρήνη Παππά στην Ιταλία, με την οποία κάναμε μια ταινία με τον τίτλο «Κοινωνική λειτουργός», σε παραγωγή του Γιώργου Βογιατζή, μου έδωσε κι εκείνη το τηλέφωνο του ίδιου ατζέντη.

Και τις δύο φορές δεν πήγα να τον βρω, για προσωπικούς λόγους. Ειδικά τη δεύτερη φορά, είχα τον πρώτο μου γιο, που ήταν 2 χρόνων, και δεν μπορούσα να φύγω στο εξωτερικό.

Οι άντρες τι ρόλο έχουν παίξει στη ζωή σου;
Είμαι εξαιρετικά μονογαμικό ον και όταν αφοσιώνομαι σε έναν άντρα βάζω όλα τα άλλα σε δεύτερη μοίρα.

Εχεις γνωρίσεις τον μεγάλο έρωτα;
Ναι, και το λέω με απόλυτη βεβαιότητα.

Μπορείς να μας πεις ποιος είναι;
Οχι! (γέλια)

Θυμάμαι ότι κάποτε είχες μια σοβαρή σχέση με τον σκηνοθέτη και αδελφό της Αλίκης, Τάκη Βουγιουκλάκη. Γιατί δεν φτάσατε σε γάμο;
Δεν μου αρέσει να μιλάω για προσωπικά θέματα, αλλά, τέλος πάντων, για σένα, που με γνωρίζεις από τα νιάτα μου, θα το κάνω. Καταρχάς, τον έρωτα της ζωής μου τον γνώρισα μετά τον Τάκη. Αλλά για μένα ο Τάκης ήταν μια μεγάλη αγάπη. Πιστεύω ότι συγκαταλέγεται στους δυο τρεις ανθρώπους που πραγματικά με αγάπησαν και του χρωστάω πάρα πολλά. Να ’ναι καλά και αυτός και η γυναίκα του, η Εφη Πίκουλα, η οποία είναι ένας υπέροχος άνθρωπος και σε αυτή χρωστάω το γεγονός ότι με τον Τάκη μείναμε φίλοι, μια και μετά τον χωρισμό μας δεν μιλιόμασταν.

Τι έχεις να πεις για την Αλίκη Βουγιουκλάκη, την οποία γνώρισες από πολύ κοντά, λόγω της σχέσης σου με τον αδελφό της;
Η Αλίκη μού πρότεινε δύο φορές να παίξω μαζί της -στην «Εύθυμη χήρα» και στην «Κυρία με τις καμέλιες»-, αλλά αρνήθηκα, γιατί ήθελα να μείνει η σχέση μας συγγενική και να μην μπει στη μέση το επαγγελματικό. Με βοήθησε πολύ με τις συμβουλές της και όταν, για πρώτη φορά, έκανα δικό μου θίασο, στα 27 μου χρόνια, μου είπε: «Μπράβο, Μαίρη μου, τώρα έγινες η... δούλα της δούλας σου». Με τα χρόνια κατάλαβα τι εννοούσε!

Τι εννοούσε;
Οταν κάνεις δικό σου θίασο, από τη χαλασμένη λάμπα, μέχρι τη φωτογραφία που δεν είναι καλή και τη σειρά των ονομάτων, αλλά και τόσα άλλα, είναι δική σου ευθύνη. Ολοι τα παράπονά τους τα κάνουν σε σένα κι εσύ πρέπει να κινήσεις τα νήματα και να βρεις τη λύση.

Τα τελευταία χρόνια είσαι στη δική σου θεατρική στέγη, το Διάχρονο. Πιστεύεις ότι είσαι καλή θεατρική παραγωγός;
Δεν ξέρω, αλλά θα σου πω ότι έχω ένα τεράστιο ταλέντο, το οποίο στο εξωτερικό θα αμειβόταν πλουσιοπάροχα: κάνω πολύ καλές διανομές. Δηλαδή, αυτό που λένε στην Αμερική casting director. Γι’ αυτό και κάθε παράστασή μου λάμπει, ανεξάρτητα από το αν είναι πολύ καλή η σκηνοθεσία.

Επίτρεψέ μου να πω ότι... ξεθάβεις και κάποιους παλιούς ηθοποιούς, που τους είχαμε χάσει.
Δεν μου αρέσει η λέξη «ξεθάβω». Δίνω την ευκαιρία σε κάποιους καλούς ηθοποιούς, οι οποίοι είχαν εξαφανιστεί για ένα διάστημα, να βγουν και πάλι στο προσκήνιο και με το σπαθί τους να αποδείξουν την αξία τους. Ηθοποιοί, οι οποίοι είναι πολύ καλοί, όπως η Τέτη Σχοινάκη, ο Παύλος Ευαγγελόπουλος, η Μαίρη Ευαγγέλου, η Λουκία Παπαδάκη, η οποία είχε αποτραβηχτεί για να μεγαλώσει το παιδί της, και άλλοι.

Πώς τα καταφέρνεις και ανεβάζεις στο θεατράκι σου πολυπρόσωπες παραστάσεις; Φέτος στη «Μαρία Στιούαρτ», ένα έργο εποχής, βλέπουμε επί σκηνής 12 ηθοποιούς με 15 κοστούμια. Ούτε το Εθνικό Θέατρο να ήσουν... Επίσης, εντυπωσιάστηκα που το θεατράκι σου έχει και πρόσβαση για άτομα με ειδικές ανάγκες.
Οχι, δεν είμαστε Εθνικό, γιατί τότε θα είχαμε άλλα σκηνικά και η παραγωγή θα ήταν διαφορετική. Απλώς, οι ηθοποιοί που παίζουν αγαπούν το θέατρο και αρκετοί από αυτούς είναι φοιτητές θεατρικού σεμιναρίου, αφού το Διάχρονο είναι πάνω από όλα θεατρικό εργαστήρι. Οικονομικά στηριζόμαστε στα εισιτήρια του κοινού -μάλιστα έρχονται άνθρωποι που μας βλέπουν και τρεις και τέσσερις φορές τη σεζόν- και το καλοκαίρι πουλάμε τις παραστάσεις μας σε ανοιχτούς χώρους, κυρίως μέσω της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.

Κινηματογραφικά ξεχώρισες στα πρώτα χρόνια της καριέρας σου ως Ηρώ Κωνσταντοπούλου στην ταινία «17 σφαίρες για έναν άγγελο» και τηλεοπτικά σε θυμάμαι αργότερα, για αρκετά χρόνια, στο «Καλημέρα ζωή».
Ημουν εννιά χρόνια σε αυτή την πολύ δημοφιλή σειρά του ΑΝΤ1, αλλά η αλήθεια είναι πως μετά τα έξι χρόνια ήθελα να αποχωρήσω και δεν με άφηνε ο Νίκος Φώσκολος. Συμμετείχα στο βασικό καστ του «Καλημέρα ζωή» και ο Νίκος μού είχε πει: «Μην μου το κάνεις αυτό». Το δέχτηκα, αλλά με τον όρο να μη γράφονται ιστορίες πάνω μου. Απλά ήθελα να υπάρχω όσο πιο διακριτικά γίνεται στη σειρά.

Γιατί ήθελες να αποχωρήσεις;
Διότι ο Νίκος Φώσκολος, ύστερα από μια επιπλοκή στην υγεία του, σταμάτησε να γράφει. Εγραφαν άλλοι για εκείνον, ούτε ξέρω ποιοι ήταν αυτοί, κάποια ασήμαντα ανθρωπάκια. Οι ιστορίες τους ήταν αντιγραφές παλιών ιστοριών του Νίκου, κακά γραμμένες και το καστ είχε γίνει τριτοκλασάτο, με δέκα πρωταγωνιστές και επτακόσιους κομπάρσους.

Οπότε δεν ήθελα να έχω μεγάλη εμπλοκή στη σειρά. Πάντως, ο Νίκος Φώσκολος στην εποχή του ήταν μεγάλο κεφάλαιο για το σινεμά και την τηλεόραση, έγραφε και σκηνοθετούσε κοινωνικά θέματα. Τον εκτιμούσα και τον σεβόμουν πολύ. Και νομίζω πως ήταν αδικημένος, όπως όλοι στην Ελλάδα που έχουν κάνει τεράστια καριέρα με πολύ μεγάλη απήχηση στο κοινό.

Πώς είσαι σήμερα στην προσωπική σου ζωή;
Πολύ καλά! Είμαι με έναν σύντροφο, ο οποίος με βοηθάει πολύ στο θέατρο. Είναι η πρώτη φορά που έχω έναν άνθρωπο ο οποίος δεν θεωρεί αντίπαλό του το θέατρο... Δεν σου κρύβω ότι και με τους δύο άντρες μου χώρισα γιατί, ενώ με γνώρισαν μέσα στο θέατρο, δεν ήθελαν να κάνω θέατρο ή απαξιούσαν τη δουλειά μου και μιλούσαν υποτιμητικά, λέγοντας, για παράδειγμα: «Ελα, μωρέ, πόσα βγάζεις;» Μα όποιος θέλει να βγάλει λεφτά, δεν κάνει θέατρο, κάνει άλλα πράγματα.

Την κρίση πώς τη βιώνεις;
Ευτυχώς, δεν έχω δάνειο να πληρώνω, όπως συμβαίνει με τόσους Ελληνες. Πάντως, το είχαμε παρακάνει με τα δανεικά. Ζούσαμε πάνω από τις δυνατότητές μας.

Δείχνεις πολύ νεανική και ήρεμη. Πώς τα καταφέρνεις;
Κοίτα, έχω ζήσει καλά και δεν το κρύβω ότι πέρασα τα 60. Τα μυστικά μου είναι η εργατικότητα, η αγάπη και η ήσυχη συνείδηση. Και για να μη λέω και ψέματα, έχω καλό DNA και από τους δύο γονείς μου.

Παράληψη από το RSS: 

Δημοσιεύθηκε στις 25 March 2017 | 3:00 pm


Η «μητέρα Τερέζα» της Κρήτης

ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Ζει στο Ηράκλειο και προσφέρει πρωινό σε 600 μαθητές

Η «μητέρα Τερέζα» της Κρήτης

Σάββατο, Μάρτιος 25, 2017 - 15:00

Την ώρα που η οικονομική κρίση έχει γονατίσει οικογένειες οι οποίες δεν μπορούν να προσφέρουν στα παιδιά τους ούτε ένα κουλούρι για κολατσιό στο σχολείο, μια γυναίκα από το Ηράκλειο παρέχει πρωινό σε μαθητές που έχουν ανάγκη!

Από την
Εύα Παπαδάτου

Η Μαρία Βρυθιά σηκώνεται κάθε πρωί από τις 6, μπαίνει στο αυτοκίνητό της και περνάει από τους φούρνους της περιοχής. Εκεί όσοι αρτοποιοί μπορούν και θέλουν θα της δώσουν κρουασάν, σάντουιτς, τυρόπιτες και πίτσες, τα οποία η 53χρονη «Μητέρα Τερέζα» της Κρήτης φορτώνει στο όχημά της. Οταν συμπληρώσει αρκετές ποσότητες για να χορτάσουν τουλάχιστον 600 παιδιά, βάζει μπροστά με κατεύθυνση τα σχολεία. Εκεί συναντά εκπαιδευτικούς στους οποίους παραδίδει τα αρτοποιήματα, για να τα προσφέρουν εκείνοι με τη σειρά τους σε όσους μαθητές και μαθήτριες έχουν πραγματικά ανάγκη:

Στους δασκάλους

«Νωρίς κάθε πρωί συγκεντρώνω προϊόντα από τους φούρνους και αμέσως μετά τα πηγαίνω σε τρία σχολεία της πόλης. Σφολιάτες, σάντουιτς, τυρόπιτες, όλα τα παραδίδω στους δασκάλους, οι οποίοι τα δίνουν στα παιδιά που οι γονείς τους δεν μπορούν να τους προσφέρουν».

Η εθελόντρια εξηγεί στο neakriti.gr ότι προσπαθεί να κάνει αυτό που αδυνατεί να φέρει σε πέρας ο Δήμος Ηρακλείου:

«Εγώ μπορώ και το κάνω. Αν δεν μπορεί να το πράξει ο δήμος, εγώ τι να πω;» λέει η κυρία Βρυθιά και καταγγέλλει ότι τα παιδιά που είχαν ενταχθεί στο πρόγραμμα του δήμου για σχολικά γεύματα έχουν έξι μήνες να πάρουν πρωινό!

Σύμφωνα με την αντιδήμαρχο Κοινωνικής Πολιτικής Μαρία Καναβάκη, η διακοπή παροχής πρωινού οφείλεται στην εμπλοκή του διαγωνισμού λόγω της αλλαγής του νόμου για τις δημοπρασίες. Πάντως, αίσθηση προκάλεσαν τα λεγόμενα του αντιδημάρχου Οικονομικών Γιώργου Καραντινού, ο οποίος δήλωσε ότι ο δήμος δεν μπορεί να κάνει το ίδιο πράγμα με την κυρία Βρυθιά, επειδή θα έχει ευθύνη για τυχόν... τροφικές δηλητηριάσεις από μη πιστοποιημένα και ελεγμένα προϊόντα!

Παράληψη από το RSS: 

Δημοσιεύθηκε στις 25 March 2017 | 3:00 pm


Ζώδια: Προβλέψεις Σαββατοκύριακου 25-26 Μαρτίου

ΑΣΤΡΑ

Ζώδια: Προβλέψεις Σαββατοκύριακου 25-26 Μαρτίου

Σάββατο, Μάρτιος 25, 2017 - 07:00

ΚΡΙΟΣ: Βάλτε σε σειρά προτεραιότητας τα επαγγελματικά σας σχέδιά και μη βιάζεστε να τα ολοκληρώσετε. Θα κερδίσετε πολλά περισσότερα, αν συνεργαστείτε με τους άλλους, και όχι παλεύοντας μόνοι σας.

ΤΑΥΡΟΣ: Αξιοποιήστε τα ενδιαφέροντά σας στον επαγγελματικό τομέα για να ενισχύσετε τα οικονομικά σας, δίνοντας όμως προτεραιότητα στις συναισθηματικές σας ανάγκες, ακόμα και αν δεν μπορέσετε να τις καλύψετε όλες.

ΔΙΔΥΜΟΙ: Τώρα που κάποιοι θα δοκιμάσουν την υπομονή και τις αντοχές σας χρειάζεται να προστατέψετε τα κεκτημένα σας και να αποδείξετε την πείρα και την ωριμότητα που έχετε. Οταν οι άλλοι ζητούν μόνο πράξεις μην είστε υπερβολικοί στις εκδηλώσεις αγάπης.

ΚΑΡΚΙΝΟΣ: Δημιουργήστε ένα καλό υπόβαθρο στον οικονομικό σας τομέα, όσο και αν σας αγχώνει ή σας κουράζει η καθημερινότητα, γιατί δεν θα λείψουν οι ευχάριστες εκπλήξεις. Απλώς μείνετε ψύχραιμοι.

ΛΕΩΝ: Οι φίλοι και οι γνωστοί σας θα γίνουν ακόμα περισσότεροι, αλλά θα χρειαστεί να κάνετε ένα καλό ξεκαθάρισμα και να ανανεώσετε τα ενδιαφέροντά σας, ακόμα και στον εργασιακό σας χώρο.

ΠΑΡΘΕΝΟΣ: Δείτε με αισιοδοξία τη ζωή που έχετε και αυτή που ανοίγεται μπροστά σας και μην έχετε μονίμως την τάση να δραματοποιείτε τις αναποδιές και να τις μεγεθύνετε. Ασχοληθείτε με ό,τι ικανοποιεί τις αισθήσεις σας και σας κάνει να νιώθετε ότι η ζωή είναι ωραία.

ΖΥΓΟΣ: Αξιόλογοι φίλοι και συνεργάτες σας θα εμφανιστούν σε στιγμή ανάγκης, γι' αυτό φροντίστε να αξιοποιήσετε τις πνευματικές σας ικανότητες και να αξιοποιήσετε τα χρήματά σας. Για να κάνετε ουσιαστικό διάλογο με κάποιο φίλο σας, βρείτε τον κατάλληλο χρόνο.

ΣΚΟΡΠΙΟΣ: Χρησιμοποιήστε τη γοητεία, την πειθώ και την επιχειρηματολογία σας χωρίς να μπερδεύετε τους άλλους, μια που σε κάθε εμπόδιο θα παρουσιάζεται ο από μηχανής θεός για να σας βοηθήσει.

ΤΟΞΟΤΗΣ: Βαδίστε προσεκτικά και αργά προετοιμάζοντας το έδαφος, γιατί δεν είναι η κατάλληλη μέρα να τα παίξετε όλα για όλα ούτε οι συγκυρίες θα είναι ευνοϊκές. Ασχοληθείτε με δημιουργικές δραστηριότητες και όχι με κοινότυπες, τις οποίες έχετε ήδη βαρεθεί.

ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ: Θα πρέπει να προσπαθήσετε για να καταφέρετε να πετύχετε τους στόχους σας, όσο δύσκολο και αν είναι, γιατί οι κριτές μπορεί να είναι αυστηροί μαζί σας, όμως τα έπαθλα είναι αξιόλογα. Ασκώντας την τακτική του ψυχρού πολέμου δεν μπορείτε να βλάψετε τον εαυτό σας.

ΥΔΡΟΧΟΟΣ: Δείξτε αυτοπειθαρχία κρατώντας μια σταθερή στάση και μην αμφιταλαντεύεστε, έχοντας ως πρότυπο τη νοοτροπία του νικητή και του πετυχημένου. Φροντίστε να είστε πιο επιβλητικοί με ανθρώπους που δεν εκτιμούν τη συμπεριφορά σας.

ΙΧΘΥΕΣ: Κινηθείτε ευέλικτα για να διορθώσετε έγκαιρα τα λάθη που κάνατε και βρείτε συμβιβαστικές λύσεις για να διευθετήσετε τα θέματά σας, μια που οι μάχες δεν σας συμφέρουν. Βρείτε χρόνο να ταξινομήσετε τις σκέψεις σας, γιατί η κούρασή σας είναι περισσότερο πνευματική.

Παράληψη από το RSS: 

Δημοσιεύθηκε στις 25 March 2017 | 7:00 am


Εκδήλωση της «Εστίας» για το έπος της Επανάστασης του 1821

ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Εκδήλωση της «Εστίας» για το έπος της Επανάστασης του 1821

Παρασκευή, Μάρτιος 24, 2017 - 16:04

Με αφορμή την επέτειο της 25ης Μαρτίου η Εταιρεία Μελέτης Ελληνικής Ιστορίας και η εφημερίδα «Εστία» διοργάνωσαν λαμπρή εκδήλωση για το έπος της Επανάστασης του 1821 στην κατάμεστη αίθουσα του μεγάρου της Αρχαιολογικής Εταιρείας, στο κέντρο της Αθήνας.

Την «κουρτίνα» της εκδήλωσης τράβηξε ο πρόεδρος του Δ.Σ. της Εταιρείας Μελέτης Ελληνικής Ιστορίας και αρθρογράφος της «Εστίας» Τηλέμαχος Μαράτος, ενώ ο γενικός διευθυντής της «Εστίας» Ελευθέριος Σκιαδάς τόνισε: «Είναι καιρός να συζητήσουμε εκ νέου για το 1821, αλλά τηρώντας αποστάσεις από μικρόψυχα δημοσιεύματα που συχνά υπαγορεύονται από ταπεινά προσωπικά και κομματικά κριτήρια».

Παράλληλα, ο πρώην βουλευτής και υπουργός Ανδρέας Ζαΐμης στάθηκε στη συμβολή του ορθόδοξου κλήρου στην επιτυχία της Ελληνικής Επανάστασης και αποδόμησε τα επιχειρήματα των ιστορικών που την παρουσιάζουν ως ταξική, παραλληλίζοντάς την εσφαλμένα με τη Γαλλική.

Την αυλαία της εκδήλωσης έριξε ο απόστρατος αξιωματικός Αντώνης Πετμεζάς, που έκανε μνεία στην απαράμιλλη δεινότητα των θαρραλέων μπουρλοτιέρηδων της Επανάστασης (Κανάρης, Μιαούλης, Παπανικολής, Πιπίνος, Τομπάζης, Τσαμαδός κ.ά.), που κατάφεραν να επικρατήσουν απέναντι στον οθωμανικό στόλο, χάρη στον επιδέξιο χειρισμό των μικρών αλλά ευέλικτων πυρπολικών τους.

Το «παρών» έδωσαν ο πρώην υπουργός και πρόεδρος της Βουλής Δημήτρης Σιούφας, ο βουλευτής της Ν.Δ. Νικήτας Κακλαμάνης, ο τέως γενικός επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης Λέανδρος Ρακιντζής, ο πρόεδρος του Μουσείου της Πόλεως των Αθηνών Αντώνης Βογιατζής και ο δημοσιογράφος Ζάχος Χατζηφωτίου.

Παράληψη από το RSS: 

Δημοσιεύθηκε στις 24 March 2017 | 4:04 pm


«Καμπανάκια» για τον Πανάγιο Τάφο

ΡΕΠΟΡΤΑΖ

«Καμπανάκια» για τον Πανάγιο Τάφο

Παρασκευή, Μάρτιος 24, 2017 - 15:57

Τον κώδωνα του κινδύνου για το μέλλον του Ιερού Κουβουκλίου κρούει η Αντωνία Μοροπούλου, τονίζοντας ότι η ανακαίνισή του είναι μόνο η αρχή σε ένα μακροπρόθεσμο και εκτεταμένο πρόγραμμα συντήρησης και ανακαίνισης που χρειάζεται ο Ναός της Αναστάσεως, καθώς απειλείται με κατάρρευση!

Μετά το πανηγυρικό κλίμα που προκάλεσε στη χριστιανοσύνη η τελετή παράδοσης, η υπεύθυνη των επιστημονικών εργασιών «προσγειώνει» τους υπευθύνους στην πραγματικότητα. Κατά τη διάρκεια των εργασιών οι ειδικοί του ΕΜΠ ανακάλυψαν έντονη υγρασία από κανάλια, δεξαμενές και κενούς υπόγειους χώρους, που μπορεί να δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα στο συγκρότημα του ναού και κυρίως στα θεμέλια του Ιερού Κουβουκλίου. Τα προβλήματα στη θεμελίωση εντοπίζονται στο χαλαρό υλικό, σε παλαιότερες κατασκευές και λίθους λατομείου, στη θεμελίωση σε φυσικό βράχο στο νότιο τμήμα, στα αποσαθρωμένα κονιάματα λόγω της μακροχρόνιας έκθεσης σε υγρασία και -το σημαντικότερο- στην ανερχόμενη υγρασία και τη μεταφορά νερού.

 

Κρίσιμα σημεία

Η διεπιστημονική ομάδα προτείνει να γίνουν στο Ιερό Κουβούκλιο επεμβάσεις θεμελίωσης για την υποστήριξη, την ενίσχυση και τον έλεγχο της ροής νερού και της υγρασίας, εγκατάσταση κατάλληλου δικτύου αποχέτευσης και όμβριων υδάτων, και συντήρηση και αποκατάσταση του δαπέδου. Με τις εργασίες ανακαίνισης που έγιναν τους προηγούμενους μήνες επανήλθε η δομοστατική ακεραιότητα του μνημείου και τώρα τα κρίσιμα σημεία που πρέπει να διασφαλιστούν είναι η όσο το δυνατόν μεγαλύτερη χρονικά διατήρηση του μνημείου και η προστασία του
από τη φθορά, τα φυσικά φαινόμενα και... τους προσκυνητές.

Η επιστημονική ομάδα εκτίμησε ότι θα πρέπει να αλλάξουν οι συνήθειες των προσκυνητών, για να παραμείνει προστατευμένο το μνημείο και να μην επιβαρυνθεί. Απαραίτητη για να διασφαλιστεί η αειφόρος ισορροπία του Ιερού Κουβουκλίου με το περιβάλλον του είναι η παρακολούθηση σε μόνιμη βάση, για μία περίοδο πέντε χρόνων. Σύμφωνα με τους υπολογισμούς της ομάδας του ΕΜΠ, το εκτιμώμενο κόστος για τις εργασίες δημιουργίας αποχετευτικού δικτύου και τη συντήρηση των θεμελίων μπορεί να φτάσει τα 6.500.000 ευρώ.

Παράληψη από το RSS: 

Δημοσιεύθηκε στις 24 March 2017 | 3:57 pm







Φιλικοί ιστότοποι:









www.vimaorthodoxias.gr